Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • holozis_HUN

    veterán

    Na voltam a at-nél :) Húztam sorszámot kivárom a sorom. Odaállok a pulthoz: Jó napot kívánok! Tegnap előtt vettem egy SONY Xperia Z3 telefont, és találtam rajta egy hibát. Meg mutattam neki, elismerte a hibát. Mondja lehet szervíz. Mondom neki, benne vagyok a 3 napban, szóval CSAK CSERE! Mondta jó, de épp nincs náluk ilyen telefon. Mondom ha rendelnek jövőhéten, és eljövök érte. Mondta, hogy de akkor már letelt a három nap. Felhívott pár embert egy 25 km-re lévő városkában lévő T-s üzletből, és ott mondták, hogy van fekete Z3 cserére. Rendben, el is utaztam érte. Ott szépen kivártam a sorom. Megmutattam ott is a hibát, kértek minden tartozékot. Felmutatom, minden itt van. garancialevél természetesen velem volt. Nézi-nézi a dobozt, és mondja: "Azok a kis kendők, amivel lehet tisztítani a kijelzőt?" Mondom, hát sajnálom, felraktam a fóliát és így elhasználtam, elfelejtettem belerakni, gondoltam egy 20 ft-os kis kendő nem számít... Mondta, jolvan semmi baj. Átnéztem ott az új telefont, mindent rendben találtam, a másik telefon gyári visszaállítás és átraktam a SIM kártyát. Miután elhagytam a boltot, vettem magamnak 2 gombócos fagyit (Oreo és kinder bueno ízűt + édes tölcsér) Hazaértem, felraktam a fóliát ismét, és a tokot is, és mindent rendben találtam :) Az egész rendben zajlott. Úgy látom, ez a darab HIBÁTLAN (lekopogom). :) :B ;) :R

    Köszönöm, aki végigolvasta. :R

    [ Szerkesztve ]

    El errar es humano y el perdonar, divino.

Új hozzászólás Aktív témák