- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GEPESZ66
veterán
válasz cezarlacrone #994 üzenetére
A VoLTE-t megpróbálom kikapcsolni.
S majd látom, hogy lesz-e újraindulás. -
Grawens
senior tag
-
GEPESZ66
veterán
Illetve próbáltam használni egy Spigen Rugged fekete szilikon tokot.
Viszont a telefon két hosszabb oldalán lazább volt, s így az oldalsó keret kilátszott, csillogott, zavaró volt.
Olvastam, hogy kicsit hajszárítóval melegítsem meg a szilokon tokot, mikor levettem a telefonról. s kicsit nyomjam meg párszor befelé.
Így nagyon jó lett, már nem létszik ki a keret.
Vettem még egy eredeti Samsung átlátszó szilikon tokot,2600 Ft körül volt.
Ez nagyon tetszik, jó minőség. -
VGYke
addikt
5G hiány ügyben írtam a Samsungnak, azonnal átpattintottak a szolgáltatóhoz. Írtam a Yettelnek, ők meg a következő, nesze semmi válaszlevelet írták:
"Nyilvántartásunk szerint a 3100 Salgótarján, Rákóczi út 2-6 címen elérhető az 5G hálózat, viszont helyenként előfordulhatnak olyan eltérések (a mobil szolgáltatás sajátosságai – különös tekintettel az épületek hatására és az épületeken belüli üzemelésre –, a térképek léptéke stb. miatt), amelyek nem a Szolgáltatás minőségének következményei, és amelyekért a Yettelnek nem áll módjában felelősséget vállalni.
A lefedettségi térképen látható, hogy csak Salgótarján bizonyos részein érhető el az 5G, ezért javasoljuk, hogy más címen is tesztelje a csatlakozást. Aktuális lefedettségi térképünket a www.yettel.hu/5g oldalon találja.
Ha csak készüléket cserélt és egy régi SIM kártyát használ, akkor érdemes lehet a probléma megoldása érdekében cserélni a SIM-et is. Emellett tanácsoljuk a telefon szoftverének frissítését.
Ha ezek után sem csatlakozik a telefon sehol 5G hálózatra, megfelelő lefedettség mellett sem, akkor javasoljuk, hogy fáradjon be vele bármelyik Yettel üzletbe, hogy a szervizelését elindíthassuk. A javítás a hiba jellegéből adódóan lehet garancia keretein belül díjmentes vagy fizetős, amennyiben a készülék márkaszervizeinek szakemberei azt megállapítják.
Felhívjuk figyelmét, hogy a készüléken tárolt adatok és egyedi beállítások javítás során keletkezett sérüléséért vagy elvesztéséért nem tudunk felelősséget vállalni.
A javítással kapcsolatos további információkat és a teljes szervízszabályzatunkat https://www.yettel.hu/keszulek-javitas oldalon tekintheti meg.
A szervizelés idejére törvényi kötelezettség nélkül megpróbálunk kölcsönkészüléket biztosítani Önnek, azonban ezt garantálni sajnos nem tudjuk, tekintettel a limitált készletekre. A kölcsönkészülékek készletével kapcsolatban üzleteink tudnak információval szolgálni. Üzleteink elérhetőségét, javítási információkat honlapunkon az Ügyintézés / Készülékjavítás menüpontban tudja megtekinteni.
Forduljon hozzánk a jövőben is! Amennyiben bármi másban is segíteni tudunk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapunkon elérhető elektronikus űrlapok segítségével, vagy a 1220-as telefonszámon keresztül. Ügyfélszolgálatunk minden csatornán szívesen áll rendelkezésére."Tényleg csak ketten vagyunk ebben a csoportban, akinél nem működik a telefonon az 5G, és a többieknél működik, vagy a többiek nem próbálták még?
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
-
teszt345
tag
Igen, az enyém csatlakozik, Vodafone, céges flotta előfizetés, külön be kellett aktiváltatni az 5G-t az előfizetésre és SIM -et is cseréltek hozzá. Előtte 4G és VoLTE is látszott az állapotsávban, ha éppen olyan helyen voltam, tehát annyira nem volt régi a SIM.
A telefonon a mobilhálózatoknál automatikus 5G/LTE/3G/2G van, az apn internet.vodafone.net, ezt és a paramétereit automatikusan felvette a készülék, mikor ráköltöztem.
Vodafone topicban korábban én is megkérdeztem, azt olvastam még, hogy "Publikus csomagoknál a Red csomagok képesek az 5G hálózatra kapcsolódni." Gondolom más szolgáltatóknál sem feltétlenül automatikusan jár ez a lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
hibavissza
veterán
válasz GEPESZ66 #946 üzenetére
Ne tegyél elé semmit. Minek? Beljebb ül a lecse mint a hátsó burkolat. Másrészt nem tesz jót képminőségnek. Ha lapos szögben érkezik a fény, akkor a védőn lévő szöszök és karcok meg fognak látszani, míg az optikai rendszeren lévők alig vagy egyáltalán nem. Fényképezőgép objektívre sem teszünk szűrőt, csak ha a képalkotáshoz szükséges. Mindig ront valamennyit.
-
GEPESZ66
veterán
válasz hibavissza #1024 üzenetére
Igazad van!
-
lacko22
aktív tag
Sziasztok, valaki tapasztalt már olyat, hogy random újraindulgat az A53-ja? Van amikor 20 perc van amikor órákig jó. Köszönöm.
-
GEPESZ66
veterán
válasz lacko22 #1026 üzenetére
A cégben különféle Samsung telefonokat használunk,s par hete az összes újraindul.
Az A53 telefonom is,amit 2 hete kaptam.
Az A51 telefonom is par hete kezdte,2,5 évig nem volt ilyen.
Külföldi fórumokon is lehet olvasni ilyet a Samsung telefonokkal kapcsolatban.
Senki nem tudja,mi az oka mostanában. -
teszt345
tag
Megnéztem, nekem is 543 órás az üzemidő, használom ezeket az appokat, mindent rendszeresen frissítve, android verziót, ui-t is beleértve. A telefon független, vodás hálózaton
[ Szerkesztve ]
-
-
Pisti 1969
csendes tag
Vodától vettem egy éve, persze függetlenül. Még soha nem indult újra. Van Messenger lite.
-
GEPESZ66
veterán
válasz Pisti 1969 #1036 üzenetére
Nálam nem a lite verzió van.
-
Chris0321
addikt
Igen, természetesen független a telefon mint már évek óta mindegyik a Telekomnál. Csak azért írtam ki, hogy melyik szolgáltatónál vagyok, mert nem mindegyik frissít egyszerre így más lehet a verziószám és a tartalom.
GEPESZ66: Furcsa, remélem majd csinálnak velük valamit.
-
_DiEGO_
őstag
Megszűnik egy rakás Samsung Galaxy telefon frissítése, plusz egyéb más info a linken...
[link]
Az érintett között: Galaxy S10 "sima", Galaxy S10+, valamint Galaxy S10e változatai is, amik tulajdonosai nem számíthatnak frissítésekre a jövőben, továbbá kikerült a "pixisből" a Galaxy A30 és Galaxy A50 , ezek szintén nem fognak már javításokat kapni. -
VGYke
addikt
válasz Ricardo #1042 üzenetére
A 40 ezres mobilkészülék-csere programon belül, 4900 Ft ráfizetéssel, március végén vettem egy Honor X6 telefont. Android 12 van rajta és valószínű az is marad mindaddig, amíg a 4G megszűnése miatt 40 ezerért be nem cserélik...
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
GEPESZ66
veterán
Általában 1.5 GB a szabad RAM-om.
Ma reggel azt tapasztaltam,hogy valami miatt lecsökkent 600MB-ra,s a telefonnal szinte semmit sem lehetett csinalni,úgy szaggatott.
A karbantartót futtatva sem lett több RAM.
Az újraindítas megoldotta a problémat!!!
Az elmúlt 3 hetben,mióta megvan,nem jártam így.
Nem tudom,mi okozhatta ezt! -
zsolt501
nagyúr
válasz GEPESZ66 #1047 üzenetére
Érdemes ilyenkor megjegyezni mit is pakolt ki a RAM-bol, mi volt a nagy fogyasztó.
Saját tapasztalat, hogy navigáció és média fogyasztás (zene és videó lejátszás, streaming is) nagyon gyorsan fel tudják zabálni a RAM-ot, no meg a böngészők.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
GEPESZ66
veterán
válasz zsolt501 #1048 üzenetére
Csak a böngesző,a Chrome lehetett,mert a többi nem volt mostanaban hasznalva.
A böngesző gyorsítótárát törölve sem lett több RAM.
Ha jól emlekszem az A51-nel is volt ilyen egyszer-ketszer a 2 év alatt.
Az A51-nél a maradek RAM 600 MB volt,de a 4GB-ból,s az anno eleg volt.
Itt most tenyleg valami nagyon bezavarhatott. -
Gabb0225@
kezdő
Sziasztok! Egy érdekes jelenséget szeretnék megosztani veletek. Adott 2db A53. Ugyan az a szoftver van mind a 2 telefonon, de egymástól eltérő képet csinálnak. Az alap probléma a színekkel van. Az egyiknek sokkal fakóbbak a szinei. A fekete pl szürkés, a piros egyértelműen halványabb, nem a megszokott túlszinezett. Ez mitől lehet? Ugyan az a telefon, max az egy különbség, hogy az egyik 6, a fakobb képet készítő 8GB Ramos. Gyári visszalállítás történt, alap bekativálással, de nincs változás. Pár hetes a telefon és az első képei is ilyek voltak. Tippetek? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- iPhone 14 Pro Max 256GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 87%/p3378/
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Sony Xperia 5 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával