- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fez69
csendes tag
2600 valódi pénzzel ki kellett egészítenem a R$-t és az aranyat az RSR sorozatban, mert csak 172 volt az utóbbiból, amikor nekivágtam. A végére 1 aranyam maradt : )
-
ak05
tag
Porsche küldetés utolsó tier, daytona oval elimination, 19/30as a kocsi
Esélyem sincs nyerni, h lehet lebutítani h nyerjek?
Csak ez a verseny hiányzik a kocsihoz[ Szerkesztve ]
-
schulzy
csendes tag
Ti is tapasztaltátok azt, hogy jó pár régebbi futamnál eltűnt a PR követelmény?
-
schulzy
csendes tag
válasz rumos14 #7856 üzenetére
A teljesség igénye nélkül pl.: AWD Attack, Lexus LFA Showcase Series, Ferrari Faceoff,Battle Italia,The Legend Continues de általánosságban az a tapasztalatom, hogy a felső soros szériáknál mind eltűnt a PR követelmény. Eddig sok szériát csak addig csináltam amíg nem jöttek a kötelező goldos fejlesztések, de most hirtelen eltűnt.
-
Mezcal
addikt
Érdekesség, hogy a játék fejlesztői által készített ugyancsak nagyon szép grafikával rendelkező NFS MW milyen szépen fut lagmentesen, legkisebb akadás nélkül sok-sok autóval a képernyőn. Hogy nem képesek ezt is lagmentesre optimalizálni, ha azt megtudták.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Mezcal
addikt
válasz DigitXT #7860 üzenetére
A telómon 60FPS-sel fut, az rendben van, de sok autónál már nincs meg az a sima futás. Tableten az sima futás, amit most tapasztaltam Most Watedben, az nincs meg, pedig a gép ugyanaz. Almás gép a képarány miatt nem kéne.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
NNME
tag
válasz ntglaci #7840 üzenetére
Amikor töltöd le a frissítést, akkor nem szoktad elolvasni a Whats New részt? Az App Store-on és a Play Store-on is írja, hogy új Time Limited Series jön amiben megnyerhető a Porsche 911 RSR 2016 és a Corvette C7.R-is. Ezen kívül én a Changelog-ot is el szoktam olvasni mert kíváncsi vagyok, hogy mit javítottak a játékon, itt részletesebben leírják mindig mint az áruházakban.
Egyébként nekem nagyon tetszik ez az új Time Limited Series, sőt, azt sem bánnám, ha néha ilyen random régebbi autóknak is lenne ilyen eventjük mert a 151 autóból 140 hónapok óta a garázsban porosodik és jó ha van rá lehetőség, hogy új challengeken lehet(ne) meghajtani őket..
-
l4ci
senior tag
Ennek a Porshcenak a saját szériája a Legend végén is elég jó. Szinte minden CUP rolling starttal indul, a 7 körös LeMansban az 5-6 kör körül sikerült csak utolérnem az első autót (Jaguar), piszok gyorsak ezek, úgy tolták le a majdnem fullos(29/30) Porschét egyenesben, hogy csak a körforgalomban tudtam féktávon visszaelőzni.
-
DigitXT
félisten
Rosszul tudod, azóta uis kijött pár iOS frissítés, és megvan a 60.
Az optimalizáció ma divatszó, de attól még érdemes almát-almával
hasonlítani: gyanítom, hogy az MW sokkal árkádosabb az RR3-nál.
NFS-ek PC-n is arról voltak híresek, hogy szappantartótologatás.
(Kivéve Porsche Unleashed, meg a Shift széria. Játékélményben a
Most Wanted eredetije volt még úgy-ahogy élvezhető Carbon necc,
onnantól meg beleállt a földbe, legalábbis számomra: a Run hozott
felüdülést, de azt sem a fizikája miatt szerettük, hanem hangulat...)Ebben az MW-ben amúgy van belső nézet? Gyanítom, hogy nincs,
pedig az RR3-nak az adja a sava-borsát. De elég a OFF-ból. -
ntglaci
tag
Köszi! Fulladt embernek a mentőöv! Jogos amit írtál, régebben igen olvastam telepítés előtt, de mostanában nem. ÍJ. Viszont az l4ci által említett 7 körös lemans-i versenyben mehettem c7r-rel, ami ezen a pályán sokkal jobb mint az rsr! Fullos c7r-rel az 5 kör legelején keveredtem az első helyre, úgyhogy nyomni kell neki! Nem árt elkerülni az ütközéseket sem, mert egy 20km/h-val lassabb végsebességgel necces.
-
l4ci
senior tag
válasz rumos14 #7868 üzenetére
A LeMans 7 körös versenyen voltak Ferrarik, Corvette-ek, és szerintem Jaguar is, de annyira nem láttam jól hátulról őket, mert éjszakai verseny volt. Az első nagyon elhúzott, csak a 6. körben tudtam leelőzni, pedig az 5. körben már látótávolságba került.
Az mondjuk netto szivatás, hogy az utolsó tier-t csak egy Corvette versennyel lehet feloldani, mert a Porshce futamokon kívül még legalább egy kupa kell hozzá. De ezért most nem fogom megvenni a Corvette-et, megvárom, amíg meg lehet nyerni - ha valóban meg lehet.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ha a Legend-ről van szó, ott nincs Jaguar. Ferrari 488 GTE + Ford GT Le Mans...
Nem volt nehéz futam (szokásos levágásokkal), inkább csak unalmas, miután a
kekeckedőket sorra kilökdöstem. Igaz, így a legjobb köröm (levágásokkal!) csak
3:05 volt, ami persze a 3:16-os ellenfelekhez képest bőven sok. De pl. Petya25 a
vonatkozó TT-ben (szóval garantáltan levágások nélkül!) 3:02-t ment az RSR-rel.
Nekem éjjel egy 3:09 jött össze. Nyilván lesz MAJD jobb, de hatalmas szakadék,
ami persze érthető, mert az az idő jelenleg a 75.!Remélem nem elsőre adta ki. -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7870 üzenetére
Akkor egy Ford GT volt nálam az első, mert a Ferrarit meg a Corvette-et azért megismerem hátulról, GT-t még nem láttam a játékban.
Én levágások nélkül szoktam menni, nem néztem a végén a köridőket. Nehéznek én sem nevezném, szépen kilökdöstem a visszaelőző autókat én is. Már a harmadik körben második voltam, ezért volt nagyon furcsa, hogy az első hogy tudott így meglépni, hogy csak az 5. körben láttam legközelebb... -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7874 üzenetére
Hmm, akkor mégse az volt, hanem inkább egy Corvette, lehet keverem a kettőt, ilyen hosszúkás vékony hátsó lámpája volt. Most néztem képet a Fordról neten, sztem én azt meg összekevertem a Ferrari 488-al!
Na majd este megyek még egy kört LeMans-ban és jobban megnézem az autókat hátulról! -
Mezcal
addikt
válasz DigitXT #7866 üzenetére
Megvan a 60fps almán? lol akkor rohanok veszek egyet 300 ezerért lesz végre jó rr3-am
Ez a fizetős NFS androidra, nem az a új szutyok, amit szintén ez a csapat csinált, de übergáz. Nincs belső nézet és RR+-hoz képest árkád, de jól eltalált irányítás és nagyon szép grafika stabil 60fps-sel, ami rr3-ban koránt sem volt stabil. Persze az RR3 is csak mobilon szimuláció, azért egy GT6-hoz képest erőtlen.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
l4ci
senior tag
145-ért már van Air 2 a Media Marktban, máshol még olcsóbb is az alap 16G wifis változat. Kicsit olcsóbb, mint az iPhone, ne abban gondolkozz. Nem sznobok vagyunk, csak használtunk már almát, mielőtt még előítélettel lehúzod...
Amúgy meg grafika butítással droidon is simán fut, csak pixelesebbek az autók. Amúgy nálam a gyengébb ,de újabb telefonon, kisebb felbontással (1280x720) sokkal simábban fut butítás nélkül, mint a Sony Tableten fullhd-ban.
[ Szerkesztve ]
-
Ianbond
tag
válasz DigitXT #7884 üzenetére
Jah vagom hogy a lemansi nem heti tt csak en most toltam batyam ellen es hat azert volt csak elottem mert szerencsesebben pattant le a falrol de az elso visszaforditoig ahol ramegy a falra siman verem meg a palya vegen is csak az a ket visszafordito ami szamomra idegesito
Szerk: amugy ti milyen idoket mentetek a mostani tt palyakon? csak hogy tudjam mennyire vagyok meg fakezu xd
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Ianbond #7885 üzenetére
Passz, heti TT-t egy jó pár napja már meg se néztem.
Amúgy fakéz ide-oda, bekapcsolva a segítségeket az
ominózus lemanson javítottam négy (4) másodpercet,
de mozdonyvezetésnek éreztem inkább, mint autó.Féksegítség mondja a féktávot, automata gáz nyomja
helyetted is, TC nem hagy kipördülni, kormány meg a
szűkebb kanyarokban behúzza és kiengedi helyetted.
Gyorsnak gyors, itt különösen, mert ugye éjszaka alig
lehet látni is, de nem mondanám, hogy élveztem: ehh.
(Nem Petya25 érdemeit akarom kisebbíteni, uis így is
sokkal jobb időt ment nálam! De jobb szeretem a saját
kútfőből megtanult pályákat, féktávokat, kormányzást,
és úgy eljutni az A csoportba, esetleg Top100-ba is...)Ui: aki eljut az A csoportba, szvsz "fakezű" nem lehet.
-
Ianbond
tag
válasz DigitXT #7886 üzenetére
Nalam csak a feksegitseg van kikapcsolva mert az nagyon lassit lehet aszisztok nelkul lehetne meg jobbatt menni de en igy szoktam meg :-) hat en heti tt-be 8 mpre vagyok osszetett topA-tol amit azert eleg soknak erzek es 4 palyabol 2on megvan a topA indin par szazad hianyzik, monzan nagy a hatranyom mert nincs meg a nismo de nem 8 mp
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #7884 üzenetére
Változó, hogy mennyi segítséget használok.
Kormány mindig bekapcsolva (így szoktam meg), TC ON és fék LOW pályafüggő, néhol OFF OFF.Ianbond
A heti TT Porsche az tényleg szar. (ott 4,5 mp a hátrányom ami a sorban a legrosszabb)
Nem szabadna olyan pályát betenni ahol falról vissza lehet pattanni. Korábban is volt egy kis Nürburg Veyronnal, ott vettem észre előszörAntonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Ianbond
tag
válasz Petya25 #7888 üzenetére
hát nekem sikerült vagy 2-kört összeraknom lepattanással és így már csak 2,6 mp a hátrányom, de előtte nekem is vhogy 4,5 mp körül volt normális körülmények közt. ugye monzán nagy a hátrányom (6,7 mp) mert a nismoval nem tudok menni így a reanulttal mentem és hát az nem teljesen tudja azt amit a nismo még fullosan is rosszabb mint az alap nismo
-
ntglaci
tag
válasz Petya25 #7888 üzenetére
A porsche test track-en 7.005 mp a hátrányom! Emiatt nem tudok előrébb jutni. 1.706-ra vagyok a 100 aranyt erő B-től. A total split 13.869 mp. Mi ennek az istenverte pályának a titka? Nem igaz hogy nem tudok 2 mp-t javulni a porsche track-en! Az a 7 mp rohadt sok! Valami lepattanásról is írtatok! Please help!
-
Ianbond
tag
válasz ntglaci #7890 üzenetére
a két nagy visszafordítóba a fal lassít le és arról kell lepattani nem kell annyit fékezni mintha normálisan akarod bevenni és jobban is gyorsítasz ki és abba van vagy 2 mp szóval azzal neked is simán meglenne topB de szerencsésnek is kell lenni hogy ne menj ki a pályáról sokszori nekifutásra sikerült nekem is
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7891 üzenetére
Na ez az, ezt nem értettem én se eddig. A Porsche végsebessége kisebb, de jobban kanyarodik, az Aston gyorsabb, de féktávon mindig lemegyek a pályáról az első visszafordítónál, ezért nem nagyon tudtam itt eddig javítani. Este kipróbálom ezt a pattintós dolgot, hátha segít valamit!
-
Ianbond
tag
nekem is bátyám mondta hogy nézzem meg hogy döntött meg és akkor látom mondom nekimegy a falnak hát hogy dönt úgy meg és simán rámvert ilyen 1,5 mp-t mondom azt hogy a f...omba és akkor mondta hogy poénból tolt egy ghost challenget az első ellen és akkor látta hogy ő hogy ment
-
rumos14
nagyúr
válasz Ianbond #7891 üzenetére
az ilyenekre mondjuk bevezethetnék h nem csak offtrack nem lehetsz, de damage se legyen TT során.
"Real"-ebb lenne az a Racingmás: elkezdtem ma a Jaguárosdit, a 300e pont összegyűjthetőnek tűnik mert már a legelső verseny 4e feletti pontot ad. viszont tuning nélkül már a 3. verseny extrém - szerencsére pont egy Nürnburgring volt, az utolsó sikánt átvágva simán megvolt úgy látom, minden második körös tuning már aranyos - aranyos
-
Ianbond
tag
válasz rumos14 #7894 üzenetére
Jah mondjuk az nem lenne rossz megoldás csak azt nem értem a fejlesztőknek ez miért nem jut eszükbe? vagy csak ennyire nem érdekli őket inkább nehezítsünk mindent hogy sok goldot kelljen költeniük a felhasználóknak.
Hát nekem gautlentbe nem nagyon jön be ez az új rendszer hogy csak akkor játszhatsz ha épp van ticketed...
-
Ianbond
tag
tudom hogy lehetne reklámokkal ticketet szerezni de ha nem dob reklámot nem igazán sikerül sajnos :/ én is tolom a felhőmentést minden egyes verseny előtt szóval ezért még nem buktam ticketet, de pl ha mondjuk vhol újrakezded (nem költök goldot skipre) akkor ugye a ticketet bukod úgymond azzal a 2 vagy 3 versennyel amit meg tudtál csinálni viszont a kövi már esélytelen de te minden verseny után mentettél. ergó ez 4-6 ticket bukta ami már 3 óra idővesztés
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen