Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz mjani1172 #195 üzenetére

    látom ezt is el kell engednem...

    de még utoljára megpróbálom, leírtam, hogy a prince motor nem tudom kinek a sara arra reagálva, hogy azt írtad "A psa elektronika sosem volt a többiek szintjén.", illetve hogy már jórég óta bosch elektronikát használnak...

    Majd jössz te, hogy "A prince motor meg az egyik legszarabb motor ami létezik, inkább szégyelni való, kicsit olvass utána."

    Erre mivel látszik, hogy komoly értelmezési problémák vannak újra beidéztem magam, hátha sikerül megértened, hogy mit írtam, de nem...

    Tehát
    - a peugeot 205-206-307 korabeli elektronikai problémák már a múlt a Peugeotnál, azóta odafigyelnek az elektronikára és - ha jól tudom - Bosch elektronikát használnak
    - a motoroknál a mai napig van problémájuk (prince motor és fejlesztései benzines fronton, de azt - megint csak az én tudomásom szerint - a BMW fejlesztette, mert a PSA adta a dieselt a bmwnek így "cseréltek" technológiát. S a prince motornak mindig is a kokszosodás volt a legnagyobb gondja. Ha ennyire tájékozott vagy akkor tudod, hogy Magyarországon pár éve jó ideig nem forgalmazott a PSA benzin motorral autót, mert a magyar üzemanyagokkal nem feleltek meg a környezetvédelmi előírásoknak ("vicces", hogy Románia és már környező országokban nem volt gondjuk :) )

    Ez alapján remélem már világos, hogy mit szerettem volna mondani, hogy pusztán butasá egy körülbelül 10-12 évvel ezelőtti elektronikailag problémás korszak miatt temetni vagy lehúzni a mai PSA autókat és ezen belül az elektromos autókat.

    Nem tudom milyen autóid lehettek, de őszintén kíváncsi vagyok, hogy mik voltak PSA és Opel fronton, mert számomra irreális, hogy valakinek 30 autója legyen (és ki tudja még hány márkából volt neked legalább ugyanennyi :) )

Új hozzászólás Aktív témák