Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mjani1172

    addikt

    válasz axioma #147 üzenetére

    Akkor egy kicsit konkrétabb leszek.
    Próbáltam nem erre terelni a dolgot, de mivel úgy érzem belém álltál így sajnos nekem is stílust kell váltanom.
    Hat a napokon belul 9 eves ion-om messze nem akadaly.
    Neked. Nekem viszont az. Egy olyan ronda, vézna kis csotrogány, ami és innentől tesztekből és tulajdonosoktól idézek:
    -Elsőre meglepetés volt a hatótáv is, ami szinte teli akkunál is csak 75 kilométer volt, majd az első töltés után is csupán 88 km.
    -130 km/órás végsebessége ellenére csak rövid távokra ajánlható szükségmegoldás. A végsebesség közelében ugyanis már zabálja a "hatótávot", szélzajos, meg persze instabil.
    -Az iOn gyári érték szerint 150 kilométer megtételére képes a 16 kWh-s lítium-ion akkumulátorával. A valóság ennél persze szerényebb, de 100-120 kilométeres hatótávot kizárólag városi használat mellett is szinte folyamatosan tapasztalunk.
    -Ez persze hűtés/fűtés nélkül értendő. A még nem hőcserélős, hanem hagyományos elektromos fűtés bizony nagyon jelentősen apasztja a hatótávot, még jobban, mint a légkondicionáló.
    -Általában 8 év és/vagy kb. 80-130000 km után lehet 60% körüli az akku állapota. Budapestre ingázásra még ekkor is teljesen használható lesz.
    -Nekem is iOn van, 2011-es, 20000 km-rel, augusztusban még 86%-os volt az akku állapot, 120 km-t gond nélkül elmegyek vele ilyen időben is (nyáron meg 140-et). Igaz, hogy az enyém MIEV funkciós (van B és C mód is), LED-es világítású és 70-nél csak néha megyek gyorsabban országúton.

    Az én igényeim ennél sajnos nagyobbak, de ha lejjebb adom valamiért akkor sem azt hirdetem hogy 2020 ban egy olyan autó, ami ha egyedül ülsz benne akkor talán eléri a 130km/h-t, de ott már zabál, viszont zajos, instabil, és csak szerencsés körülmények esetén van 100-120 km es hatótávja, hogy ez jó.
    Ez nekem inkább egy f.stalicska.

    Ebben nincs h-betűs.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák