- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
OnePlus 3 - A harmadik Plus
Új hozzászólás Aktív témák
-
NextError
tag
válasz bladeboy #28146 üzenetére
Úgy látom egyre többünkkel esik meg az hogy a kijelző elkezd leválni felül. Érdekes, nemtudom másoknál is volt-e valami szervíz, nálam volt autofokusz hiba miatt. Folyékony ragasztókkal nem érdemes próbálkozni, bár gondolom mostanra már te is rájöttél. Én több kétoldalú ragasztó kiprobálása után végül egy ebay-es tűnik a legjobbnak ([link]). Sajnos mivel már nem granciás ezért biztos nem lenne ingyen a javítás, ez a ragasztó meg 400 Ft. Meglátjuk meddig tart. Remélem valakinek tudtam segíteni.
-
bladeboy
csendes tag
válasz FingR86 #28149 üzenetére
FAQ-juk ezt írja:
"Once you submit your repair service request we will process your request within 24 hours. 'Once approved, you will receive a shipping label within 2 business days.' Please ship the parcel at your convenience.After our Service Center receives your package our engineers will complete a thorough inspection of your device. The inspection and repair process will take up to 2 business days. During the inspection process if your device is identified as out of warranty (details please see Privacy & Legal), our customer care team will contact you with an option to either repair the device for a quoted price or have your device returned to you. Please note, you may be charged for the return shipping.
Upon repair we will ship back your device in a secure package and provide a tracking number for your convenience. You should receive your device within 2-3 business days."
Szóval a kérésed 24h belül dolgozzák fel, aztán 48h-n belül kapsz egy kinyomtatandó, és a csomagra ragasztandó csomagcimkét. Ezután a csomit akkor adod fel amikor akarod. Ha megkapták a csomit, akkor megnézik, ha nem garanciális akkor ajánlatot adnak, mindezt megint 2napon belül az érkezéstől. Ha elfogadod javítják, ha nem, akkor a Te költségedre visszaküldik.
Most én meg a saját ügyem nem találom...Tegnap beküldtem, megírtam nekik, hogy megvagyok, erre kérték a kapott rendelési számot...de azt meg nem találom....lehet valami mégis elakadt az éterben....
-
NextError
tag
válasz FingR86 #28153 üzenetére
Picit feszegettem és lett annyi helyem hogy egy csipesszel raktam a helyére a csíkokat majd húztam le a másik felükről a cuccost hogy ragadhasson. Az hozzá tartozik hogy így az egész felső fele elvált nálam a kerettől de szervízbe full levették volna gondolom. Én is levettem volna teljesen csak nem mertem kísérteni a szerencsém és tovább feszegetni még felmelegítve sem..
-
zhata
senior tag
Nálam ugyan (még) nincs kijelzőprobléma, de a hívó fél hangja egyre halkabb. Utcán már szinte semmit se hallok. Még jó, hogy van hívásrögzítés, azt visszahallgatva utólag megértem a beszélgetést. (Ha Pie-ban tiltott lesz a rögzítés, nekem nem kell.)
-
L4mie
veterán
nincs valami hír a 9.0 ról?
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Tibko8
senior tag
-
bladeboy
csendes tag
enyém a legutóbbi frissítés után lett halk...de azért nem akartam írni, mert lehet, hogy már akkor is le volt válva a kijelző, csak nem vettem észre....de gyanús, hogy a frissítés vitte el a hangot...lehet, hogy így vezetnek az újabbra váltás felé....
a progik is egyre több memóriát esznek....
ez pedig egy két éves telefon.... -
Rick4
félisten
Itt nem volt gyurma, így egy frissen megrágott rágó lett belőle, utólag azt mondom, talán érdemes 4-5 percet várni, de kiválóan kihozott mindent, a rácsba nagyon jól bele lehetett tömködni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
bladeboy
csendes tag
válasz FingR86 #28168 üzenetére
számomra azért meglepetés volt, hogy az előzetesen közölt 53,47EUR kijelzőre még további 12,3EUR adó is rájön...itthon ezért elpics@znák, mert magánembernek a bruttót köteles közölni....(ha jól tudom...)
azt nem tudom, hogy a szervízköltségben benne van-e a visszaszállítás díja is, csak gondolom, hogy nem.... -
FingR86
őstag
-
Bibby
addikt
válasz FingR86 #28171 üzenetére
Két éves telefonra azért nem mondanám hogy gyári hibás... Ha két hét után engedne el, akkor jogos.
Nem mentegetni akarom őket, de manapság nem tíz évre terveznek semmit (abba gondolj bele azóta hány oneplus jött ki már ). Ráadásul ez valójában nem nagy hiba, hisz csak egy rögzítés ment gallyra. Persze így hogy az egész kijelzőt kukázzák emiatt, nem túl jó a helyzet.
Egyébként érdekes, én eddig azt hittem hogy azért jött fel a kijelző, mert ledobtam 1-2x.Ελευθερια η θανατος
-
FingR86
őstag
megírtam nekik szépen, hogy a kijelző teljesen hibátlanul működik
és tudok az elvált ragasztásról, ami még egyáltalán nem indokolja annak cseréjét.
ez az összeg egy teljesen felesleges kiadás lenne számomra, hogy egy működő helyett adjanak egy másik működőt. és mivel nem egyedi probléma, hanem elég sok embernél előforduló. így sztem kis túlzással azért, de nevezhető gyári hibásnak -
Bibby
addikt
-
ilyr
tag
Amit javítanak, arra garanciát kell vállaljanak. Nem tudom pontosan mennyi időt, de a fél év a minimum, esélyes az egy év is. Azaz ha cseréltek kijelzőt gyári szervízben és fél év múlva leválik ismét, akkor tuti díjmentesen meg kell csinálják. De egyébként szerintem a gyári javíttatásnál jobb esélyed van, hogy tartós lesz az eredmény mintha magán szervízben vagy saját magad csinálnád, de ugye itt benne van a pakliban, hogy ha teszteléskor más alkatrészt is hibásnak találnak, akkor azt is fizetned kell, azaz itt nem úgy megy, hogy beküldöd és megmondod, hogy csak ragasszák vissza, mással ne foglalkozzanak...
-
FingR86
őstag
írtam nekik 17-én, hogy nem szeretném a kijelzőcserés verziót választani
nekem csak akksi csere szükséges.
nem is válaszoltak rá semmit.ma elutasítottam az ajánlatukat:
The quotation is rejected.
Your device will be sent back free of charge.
In a separate email, we will provide you a tracking number for your return shipment.remélem is, hogy tényleg free lesz.
-
flegga92
senior tag
Akinek esetleg hiányzik a gyári fólia a telefonról és szerette, találtam egy egész jó alternatívát. [link]
Könnyű felhelyezni, adnak hozzá egy segítőt amit az usb csatiba kell dugni. Teljesen lefedi az íves részeket is. Pár helyen bubis maradt, de fél nap alatt 1 kivételével eltűnt róla. Felrakás előtt érdemes videót nézni róla én az elsőt elcsesztem, másodjára tökéletes lett.
Tartósságáról nincs még tapasztalat a videó végén van egy kis teszt róla. -
FeRkE
őstag
Oneplus 3 es VoLTE vagy Wifi callinggal kapcsolatban van vkinek tapasztalata? Engedelyeztem a Vodafone UK oldalan mindkettot de a telefonban nem latok erre opciot hogy bekapcsoljam
-
ToniSlow
senior tag
Be lehet állítani hogy legyen kapcsoló:
open the dialer: *#800# --> oneplus Logkit --> Function Switch --> enable VoLTE + VoWifi switch
De ettől még nem lesz volte alapvetően de próbáld meg. Ha nem működik akkor segítek, de az egy hosszadalmasabb folyamat. Root-olt a készüléked?
[ Szerkesztve ]
-
Kikike
tag
"Elindult a VoLTE a Telenornál": tud erről valaki, valamit? Van rá esély, hogy valamikor működni fog a mi telefonunkon is? Képes erre egyáltalán ez a telefon?
-
szpali
addikt
válasz Kikike #28192 üzenetére
Oneplus 5 topokban volt róla szó az indulás napján, ügyfélszolgálat bekapcsolja, ha felhívod őket bekapcsolják, csak azt kell mondani, hogy az ő általul listázott készülékkel rendelkezel, illetve OP5-ön így lehetett root nélkül elővarázsolni a menüt:
"w/o root--> open the dialer: *#800# --> oneplus Logkit --> Function Switch --> enable VoLTE + VoWifi switch"
OP3-nál most nem tudom ezt kipróbálni, de te megteheted és beszámolhatsz róla, hogy nekem ne kelljen
iPhone 13 Pro/Mi13 || MBP M1 Pro 14 || Philips 55OLED805 | Denon X2400 | Wharfedale Diamond 240+220C+220+10.GX || Signum Z28NEL & Bertone Cabrio Z18XE
-
ToniSlow
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hogy egy kicsit rendezzük sorainkat és hogy átláthatóbb legyen a topik, ezért az elkövetkezőkben a rendelési és szállítási tapasztalatokról szóló hozzászolásokat a fent láthatól OFF topikba írjátok. Továbbá oda kerüljön minden, ami nem kapcsolódik a telefonhoz,tartozékaihoz, azok együttes működéséhez, ezek rendeléséhez, beszerzési helyeihez. Ahogy már korábban kértük, a számlával kapcsolatos kérdések, válaszok továbbra is nemkívánatosak. Az összefoglalóban a lényeg ott van ezzel a témával kapcsolatban. Ami pedig abszolút nem tartozik ide, azt valahol máshol, másik kompetens topikban adjuk közre! Ez utóbbiakat törölni fogjuk!!Köszönjük szépen a szíves együttműködéseteket! :R
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...