Hirdetés
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Mobilarena
OnePlus 3 - A harmadik Plus
Új hozzászólás Aktív témák
-
ToniSlow
senior tag
Szervizről írnék tapasztalatokat:
Alap probléma: autofocus.
Felvettem email-ben a kapcsolatot a supportal, leírtam mi a baj, jött pár kérdés ahogy azt már korábban mások is leírták, megválaszoltam, mondták nyissak RMA-t. Megtettem, jeleztem nekik hogy megtörtént.
Közben felmerült bennem még egy kérdés, konkrétan az hogy a gyári TG-nek mi lesz a sorsa, mivel már nem is lehet pótolni és nem is volt olcsó darab.
Készségesen megválaszolták hogy az bizony bukó, a default screen protector-al küldik vissza a készüléket. Nem igazán örültem ennek, de hát mit lehet tenni, ez van.
Újabb levelet kaptam tőlük hogy van-e esetleg még valami amiben segíthetek, vagy esetleg valami amiért elállnék a javítástól, írtam hogy nincs ilyesmi, azonban kérném hogy ha már úgy is szervizben van a készülék legyenek kedvesek bevizsgálni az akkut.
Másnap újabb levél melyben érdeklődnek hogy mi a gond a készülék aksijával. Leírtam nekik hogy próbáltam több ROM-ot (OOS, OOS Beta, LinageOS) de egyikkel sem volt nagyon fasza az üzemidő, legyenek kedvesek megnézni, mivel én nem tudom eldönteni hogy az akku vacakol-e, vagy valamelyik alkalmazásom szivat, ha indokoltnak találják cseréljék ki.
Október 17-én vitte el a DHL a készüléket, ma kaptam vissza mivel csúszás volt az ünnep miatt, kamera modul és akku csere lett a vége.
Grátisz: nem szedték le a gyári TG-t!!!Ami tetszett: készségesen tájékoztattak minden kérdésemmel kapcsolatosan, továbbá a DHL és a szerviz gyorsasága.
Ami nem tetko_a DHL-es futár hobbázzáállása mir elvitte, tová a ma mikor hozta akkor simán odaadta a munkahelyemen a biztonsági őrnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hogy egy kicsit rendezzük sorainkat és hogy átláthatóbb legyen a topik, ezért az elkövetkezőkben a rendelési és szállítási tapasztalatokról szóló hozzászolásokat a fent láthatól OFF topikba írjátok. Továbbá oda kerüljön minden, ami nem kapcsolódik a telefonhoz,tartozékaihoz, azok együttes működéséhez, ezek rendeléséhez, beszerzési helyeihez. Ahogy már korábban kértük, a számlával kapcsolatos kérdések, válaszok továbbra is nemkívánatosak. Az összefoglalóban a lényeg ott van ezzel a témával kapcsolatban. Ami pedig abszolút nem tartozik ide, azt valahol máshol, másik kompetens topikban adjuk közre! Ez utóbbiakat törölni fogjuk!!Köszönjük szépen a szíves együttműködéseteket! :R
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen