- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kpal
veterán
válasz bringasisti #11899 üzenetére
Ez gáz
-
bringasisti
őstag
Az dühít legjobban 130 ért vettem Nokia boltban ma 100 ért adják, de már a szolgáltatónál is van ezüst így bár még sose volt jó a készülék ha most venném 2 év hűség esetén 80 at spórolhatnék !
BENEFON DELTA--------N8
-
kpal
veterán
válasz bringasisti #11902 üzenetére
Neten 85-ért van 2év garival elég gyorsan zuhan az ára .
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz bringasisti #11902 üzenetére
"MédiaMárkba" 90k függetlenül...
-
Ricardo
félisten
válasz bringasisti #11902 üzenetére
Jól ráfaragtál ezzel a telefonnal. Végül hivatalos útra terelted?
-
deka10
senior tag
Hát nem tudom én is mutattam egy kollégámnak a lilulós kijelzőt N8-on (persze az enyém csak fényerőváltásnál és akkor is igen csekély módon tér el a szürke árnyalattól) neki SGS II van elővette és ő is állította a kijelző fényerejét hát ott is tapasztalható volt hasonló mértékben a jelenség
Hozzáteszem a nejem C7-es készülékén azért durvább és folyamatos lila árnyalatról van szó ami tényleg zavaró és viszem is vissza amikor tehetem mert az nagyon randa, de az N8-on nem zavar mert használat során nem lehet észrevenni csak ha gyorsan állítgatom a fényerőt le fel ezért nem is foglalkozom vele.
A jack-körüli repedés engem is érint és bár használtam korábban akkor nem is volt gondom vele. Most, hogy vezeték nélküli fülesem van megnéztem én is és be van repedve nem ejtettem le nem is volt közelébe jack dugó ez tényleg x-aktás kezd lenni. Használod nincs baj ha nem használod bereped ezt nem értem!!!Ha azt akarod, hogy ne essen le a telefonod akkor rakd repülőgép üzemmódba!
-
emre33
addikt
válasz Sn00PiG #11889 üzenetére
"3. A jack-körüli repedésre annyit tudott kinyögni, hogy mivel ez fizikai sérülés, ezért ő nem tud vele mit kezdeni, sőt, ha ezzel beküldetem a központi szervízbe akkor még a garanciám elvesztését is kockáztatom,'
Ez így igaz, ebbe semmi különös nincs.
Kupakot nem mindegyik Nokia pontba cserélik ki.SW verzió. Ezen se csodálkozz, olyat látott, amit nem szabadott volna meglátnia, hirtelen nem tudta mi is ez, gondolj bele: Napi 8 órán át folyamatosan jönnek a telefonok, ember nincs aki fejből összes nokia telefon aktuális SW verzióját fejből vágja kapásból.
Cserekészülék: ezen se csodálkozz, nincs semmi meglepő ebbe.
Soha eszembe nem jutna azon sírni, hogy nem kapok cserekészüléket.
ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360
-
oggy71
tag
Tegnap "kalandban" voltam HDMI fedél ügyben!
Helyszín:Sz.f.
Netes tájékozódás után, először ósan üzletsor T-pont (mivel itt is van szervíz), de innen pikkpakk elhajtottak, hogy nem foglalkoznak Webshopos készülékkel.
Át az Ady utcai nagy T-be, itt másfél óra! (nehezítés:dögmeleg+gyerek) várakozás után közölte a halkszavú, nyugodt (csak egyszer akarta szétverni a gépet, és még telefonált is) szervízes, hogy nem tudja kicserélni (amúgy garis jav., akár két évig), mert még a pesti központban sincs ilyen fedél!!
Ezután mentő ötletem támadt, mivel itt egy kedves kollega írta a Nokia Care-t, hogy itt is bepróbálkozok.
Háát először nem mondanám, hogy tárt karokkal fogadtak, de a sok blabla, messziről jöttem megminden, egy óra alatt kicserélték a fedelet!
A végére hagyom a csattanót!!
Hazaérve, megfáradva erősen, gondoltam teszek egy próbát, és sebészi precizítással, és óvatossággal kinyitottam az ajtót, majd visszacsuktam.
Nem hiszitek el, de ettől az egy nyitástól ismét ELREPEDT!!!
Keresztben, ugyanúgy mint az előző.
Nagyon mérges vagyok, mert k..vára zavar, hogy egy ilyen drága telefon legegyszerűbb alkatrésze ennyire gagyi legyen!!!
Ha Nokia gondoskodás üzlet fele járok (nemcsak ebben az üzletben, hanem Kaposváron is nagyon rendesek), megint kicseréltetem, és többet az életben nem nyitom ki!!!!![ Szerkesztve ]
-
Ricardo
félisten
válasz emre33 #11908 üzenetére
"Soha eszembe nem jutna azon sírni, hogy nem kapok cserekészüléket."
Pedig elvileg jár csere készülék, méghozzá hasonló tudású, még ha nem is ugyanolyan.
Egyik ismerősöm anno vett egy 7110es nokiát. megadta magát, cserekészülékként akartak adni egy 3210-t. mivel a munkájából adódóan több száz nevet tartalmazott a készüléke (ezért is vett olyan telefont) megkérdezte, hogy arra mi a megoldás. Hallgatás volt a válasz.
Addig addig ment a huzavona amíg nem adtak neki cserére egy ugyanolyat (anno nem volt sok telefon ami ennyi nevet tudott tárolni).Ha az ember vesz egy felső kategóriás készüléket nem kevés pénzért, jogosan várja el egy szak bolttól, márkaszervíztől, hogy normális hozzáállással,és korrekten kezeljék.
Ne neki származzon hátránya abból, ha a sok pénzért vett készüléke a hibáján kívűl nem működik megfelelően.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ezek után amiket olvastam, azt hiszem nem is szólok egy rossz szót sem
Én szinte minden nap többször használom a jack dugót, eddig nincs repedés, hdmi t is párszor használtam már de eddig semmi baj. Sajna úgy tűnik a nokia elbaltázta ezt a műanyag kérdést a telón...
Lilulás nekem is látszik ha fényerőt vált a teló, de mondjuk én ebben nem látok nagy tragédiát.
Azért ne gondoljátok túl ezt a felső kategóriás telefontörténetet mint ami. Nem egy rolls roycet vettetek, amit kis ügyes emberek szerelgetnek kézzel, ez is csak egy tömegtermék, amit nyomnak a gépek. Csere tlefon, vip elbánás, pereskedés....mindenki ahogy érzi persze, de én már feljebb is tanácsoltam bringasistinek, hogy gyorsan adja el a telefont és vegyen másikat. Komolyabb felső kategóriás autóval is járt már úgy ismerősünk, hogy éveket kínlódott vele, szerviz szerviz hátán, soha nem volt jó újkora óta. Így járt, kifogta, ezzel nem lehet mit tenni, ami tömegcikk az ilyen. Nekiállsz perekedni a telefon többszörösébe is kerülhet meg jó hosszúúúúúúúúúúúúúúúú huzavonába. Ér ennyit?
-
Ricardo
félisten
válasz Declare #11911 üzenetére
Én is eladnám , ez nem vitás, de előtte kicseréltetném. Azért az sem jó hozzáállás hosszú távon hogy nem szól semmit ilyenkor az ember. 130 ezret kiad egy telefonra és csendben törődjön bele hogy így járt, hibásat fogott ki? Cseréljék ki egy újra, és bontatlanul mehet eladásra. Legalábbis én ezt tenném. Ha a hibásan adom el akkor megemet járatom le, azt meg nem vállalom be. Az új meg azért menne eladásra, mert egy ilyen tortúra után nem bíznék meg a termékben.
[ Szerkesztve ]
-
Sn00PiG
aktív tag
válasz emre33 #11908 üzenetére
Nem azzal volt a gondom, hogy a kupakot ott nem cserélik, azt megértem. De hogy az a repedés nem garanciális és még el is veszthetem a garanciát miatta, ez pörgetett fel eléggé.
SW verzió: Ne haragudj, de ha a Nokia Care Pointba dolgozok akkor illene tudnom, vagy ha nem is, akkor mielőtt hülyeséget mondok megnézem, hogy most akkor hogy is van ez. Az mindig baj ha a hülye okoskodik...
Cseretelefon: Amióta több típusú mobiltelefon létezik és kialakult egy saját kultúra körülötte, azóta a szolgáltatók és a gyártók is biztosítanak cserekészüléket, mivel a garanciális feltételek hatályain belül eső problémák az Ő hibájuk (rossz anyaghasználat, buta szoft stb.). Na most kérdem én (szerintem jogosan), hogy ha valaki elrontja a telefonodat akkor te nem várnál el tőle kompenzációt? A minimum, hogy megjavítja, és biztosítja azt, hogy ez nekem a legkevesebb kellemetlenséget okozza.
Ez nem csak telefonszinten van így, de a telefonkultúrában a cserekészülék elég alap dolog.Nokia Lumia 625 - Innokin iTaste SVD - Rocket
-
Declare
őstag
válasz Ricardo #11912 üzenetére
(várni kell 4 hónapot megjelenés után és megvenni feléért ...na jó ez csak piszkálódás )
Nem azt mondom persze, hogy törődjön bele, én is hasonlóan járnék el mint Te.Ha egyáltalán el lehet érni, hogy kicserélik....Csak szerintem sokan túl nagy elvárásokkal indulnak reklamálni.
Azért én nagyon sajnálom, hogy a Nokia megenged magának ilyeneket, hogy egy nemrég még csúcs készüléknek kikiáltott telefon ennyi buggal rendelkezzen. Szoftver, repedő műanyagok, liluló kijelzők stb. (szerencsére eddig én csak a szoftverben csalódtam, a többiben még nem.)
-
Declare
őstag
válasz Sn00PiG #11913 üzenetére
Hogy bizonyítod be, hogy egy elrepedt hdmi fedél nem azért repedt el mert nem bántál vele megfelelően?
SW: miért is illene tudnia, hogy warez oldalakról letölthető, kínai angolra átbuherált szoftverekkel miújság van? (én amikor bevittem a boltba a telót ahol vettem, pikk pakk feldobták újra a softot és ők sem hallottak még a kínai Annáról. Amikor kérdeztem tőlük, ők kérdeztek vissza, hogy meséljek róla . Először én is meglepődtem, hogy miért nem ismerik, aztán rájöttem, hogy nyilván nem egy nokia n8 nevű üzletben vettem, ahol ez a típus az életük közepe és nyilván nem ez után fórumozgat, nyomozgat a neten)
-
Ricardo
félisten
válasz Declare #11915 üzenetére
Ez valahol jogos, de azért nem ártana tudni azokról a dolgokról (még ha nem is hivatalos), amivel jó eséllyel napi szinten találkozni fognak. Kicsit hülye hasonlat (jobb nem jut hirtelen eszembe), mintha a háziorvos azért nem ismerné fel a bárányhimlős, mert ő még soha nem kapta el.
[ Szerkesztve ]
-
atoth
aktív tag
válasz Declare #11915 üzenetére
"Hogy bizonyítod be, hogy egy elrepedt hdmi fedél nem azért repedt el mert nem bántál vele megfelelően?"
Tudtommal a garancia időtartama alatt a bizonyítási kényszer az eladó/gyártó oldalán van, vagyis neki kell bizonyítania, hogy te nem bántál vele megfelelően. Egy ilyen esetben ez nyilván nem tudják megtenni, tehát szó nélkül cserélni kellene. Ha nem teszik, akkor jöhet a fogyasztóvédelemmel fenyegetés. -
oggy71
tag
Akármilyen finoman is bánsz a fedéllel, ha sz@r széria elreped , még akkor is ha csak ránézel!
Amúgy nekem szó nélkül cserélték volna a trében (ha lett volna fedelük).
Mint ahogy ezt meg is tették a NC-ben.
Ami egy nyitás után szintén kuka !!..de legalább a kijelzőm nem lila, és a többi burkolat is ép (még), így egy hetes erősen kímélő használat után.
[ Szerkesztve ]
-
oggy71
tag
..izé., elnézést, előző válaszomat (11915) Declare-nak szántam.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hmmmm, azért ez is furcsán hangzik. Akkor beroppantom a kijelzőt, bemegyek a boltba és megmondom, hogy este még jó volt, reggelre így ébredtem, biztos valami légköri nyomásváltozás okozta, cseréljétek, vagy álljatok neki nyomozni?
oggy71: jah hát sajnos, ezek szerint sz.r a műanyag és mivel cserekor ugyan azt építik be, valszeg az is marad.... le kell ragasztani Duck Tape el és ráírni "DO NOT TOUCH"
-
-
bringasisti
őstag
Mindenkinek. Nekem jó a kupakom, és még ismerősnél se láttam hibásat. DE jó tudni. A műanyag alkatrészeket mikor fröccsöntik a szerszámban a vékony tagolt alkatrészek esetén a likaknál / furatok/ az anyag szétválik, majd összefut gond esetén ügynevezet összecsapás keletkezik. Az ilyen alkatrész a vitrinben az üvegajtó mögött árnyékban és szélcsendben is eltörik. Hogy ez rátok is vonatkozik nem tudom
BENEFON DELTA--------N8
-
Declare
őstag
Én pl pont náluk vettem, de már 2 hónapja is "csak" 80k volt náluk a teló. Azon kívül ők nem webbolt, bementem hozzájuk megnéztem, megvettem. Pont múltkor amikor bementem mert besz.rt a szoftver, a srácok minden számla minden problémázás nélkül, kb 5 perc alatt újra flashelték a telót. Kérdezem, mivel tartozom (engem még így neveltek, így illik), válasz, ugyan már mivel tartoznál, beszélgettünk egy kicsit hello. Szóval átverésnek én nyomát sem láttam.
Persze meg lehet venni a telót a nokia hivatalos boltban 2 év garival 100 felett is, én másra használom fel a különbözetet.
Jah és neten is sokszor rendeltem már sok mindent. Olcsóbban, mindenféle gond vagy probléma nélkül. Ettől óckodni nem okos dolog.
-
Declare
őstag
Elolvastam. GSM home.... hát igen, én is néztem, de már akkor amikor e-mailben írták, hogy adjak meg telefonszámot és csak akkor tájékoztat majd a kollega, már akkor azt mondtam hogy oké, sziasztok. Ha valaki nem vállalja írásban amit árul akkor... Sajnálatos ügy. Amúgy a htc incredible s 2 év HU garanciával vetted 109 ezerért ? És olaszt kaptál? Amúgy utána kell nézni, lehet ez még csak mindig azt jelenti, hogy Mo on szervizelik a telót, nem az hogy Magyar régióra szánták. Gsmhome felejtős
Amúgy semmi közöm a nextelesekhez, mielőtt valaki megvádol, mondom én náluk vettem két hónapja és korrektek voltak, telómnak semmi baja eddig, amikor meg mondom voltam náluk korrektek, rendesek voltak. Vásárláskor bekapcsolták, megmutatták az összes tartozékot stbstb.
-
Ronny3
aktív tag
1/ A Nokia N8 HDMi kupak repedése garanciális anyag hiba! CSerélni köteles minden Nokia szervíz.. ahol van, ha nincs akkor a központi szervíz cseréli! (nekem is 1 nyitás után ketté repedt)
2/ a LILÁS kijelző hiba köztudott a Nokiánál 2011. február óta, gyártási hibás kijelzőkről van szó... nem tudja lekezelni a szürke egyik árnyalatát és ezért lilúl be!
Mivel elég drága a kijelző ezért főleg csak a Nokia központi szervízben van... ha beküldi valaki oda akkor cserélik garanciába kijelzőstől érintőstől mindenestől!Nekem is LILÁS gyári hibás kijelzőm van.. én viszont nem engedtem, hogy 2 hétre pestre küldjék, 6hete vettem és tegnap visszavásárlást kértem a T-Mobiltól gyári hibára hivatkozva...
Jelenleg folyamatban van a Nokia által engedélyezett visszavásárlás, és remélem hétfőig megjön emailben a "cserére jogosító igazolás" ami alapján visszaveszi a T a telefont.Mivel szerintem is egy felsőkategóriás telefon és nem olcsó, ezért ezen kijelző hiba esetén nem fogom engedni, hogy 2 hétig utaztassák, majd szétberheljék és ki tudja mit csinálnak vele a szervízben
Van olyan aki ÖSSZEKARISTOLVA kapta vissza a központi szervízből a 2 hetes telefonját, meg olyat is hallottam , hogy Nokiás eladónak az N8-a nem kapcsolt be és felküldte, majd ELREPEDT HDMI kupakkal és összekaristolva kapta vissza a Nokiás a telefont!!!!! Na ez a nem semmi
Megint visszaküldte és akkor cserélték neki az egész burkolatot.. viszont ez neki 4hét N8 kiesésébe került.. na ezt akarom elkerülni!3/ a T webshopban vásárolt telefonokat bármelyik T-s T-pont szervize (NEM viszonteladói) jogosult és KÖTELESEK is, ha a vásárló ezt kéri CSERÉLNI 3 napon illetve 8 napon belül, és NEM kötelező a webshopba visszaküldeni! Nekem is cseréltek 3 nap mulva egy C3-01-et a Duna Plázai szervízben!!!
[ Szerkesztve ]
-
oggy71
tag
válasz Declare #11934 üzenetére
Igen egy nyitás után az "új" fedélen kb. 2mm repedés keletkezett !!
A második nyitás után pedig továbbrepedt, átlósan, de fedél másik szélét nem érte el.
Detto mint az első!!
A 3.-4. után már változatlan hosszúsága.
Tudjátok mint a versben:"Máma már nem hasad tovább"
Tervem a következő: Kicseréltetem a Nokia Care-ben (van kicsi ismeretségem az egyik üzletben), majd mondom a srácnak, ugyammá nyissuk ki párszor, mi történik!
Ha nem jó akkor megint csere!
Egészen addíg, míg be nem telik a garlevél!!
Sajnos ez lesz, (AZ ÖSSZES EL FOG TÖRNI!!) mivel nem szerencsétlen szervíz tehet erről hanem a "nagynevű" hirös gyártó, hogy ilyen trágya anyagból gyártották ezt a fedelet !![ Szerkesztve ]
-
Ronny3
aktív tag
NA ezzel az a helyzet, hogy az egyik Nokiás ismerősömnek is cserélték a saját N8 HDMI kupakját... és AZ MÁR NEM TÖRIK EL!
[ Szerkesztve ]
-
oggy71
tag
válasz Ronny3 #11939 üzenetére
Na hát ezen bexelek!!
Vaan jobb minőségű kupak?
Ennek mi a jelölése ?
Vagy úgy megy a gyártás, hogy a hétfői (még nem rázódott be a melós, megminden), meg a pénteki (hhhúú mikor lesz már vége ennek a ki...ott műszaknak) kupak az sz.r?
Már ne haragudjon a világ, de ez KÉSZ RÖHEJ!!
..és vajon egyeseknek mért repedezik (pláne aki használja) a dzsek környéke?
Megmondom a választ: Ott is a f@sza anyaghasználat a ok !!
Az dühít a legjobban, hogy majd egyik reggel arra ébredek, hogy éjszaka kettérepedt a telefon?
Egy gyenge pillanatomban úgy visszakérem a kottát mint a szél!![ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
válasz Ronny3 #11933 üzenetére
Ez még egész jól is hangzana, csakhogy nincs mindig ez így! A kijelzőmet kétszer sikerült lilásodóra lilásra cserélni, a HDMI kupak ügyét pedig oda-vissza ping pongozta a Nokia Care és a kp.i szerviz. Most megint be van adva a telóm, de már a Nokia üf. szolgálaton is bejelentettem a hibát, ahol közölték, hogy most már fokozott figyelmet kap a telefonom! De akkor eddig mit kapott? És miért kell nekem felhívnom a Nokia Careből (!!!) az ügyfélszolgálatot, hogy történjen is valami? Töketlenkedés felsőfokon.
meg
-
Assdak
őstag
Beszarok rajtatok, hogy ennyire leakadtok egy ilyen miniatűr hajszálrepedésen, ami a lakkrétegen keletkezik, és alig látszik. És hogy emiatt többször szervizbe járni, hát eszméletlen mire rá nem értek.
-
peugeotmate
őstag
válasz Assdak #11944 üzenetére
Pont ez az, hogy nem érek rá állandóan, ezért eddig 2-3 hónapos kihagyásokkal járkálok a "haverjaimhoz". De legalább megcsinálnák jóra, de nem. És pont ebből van már elegem! (Én mondjuk alapvetően a kijelző miatt járkálok hozzájuk, már harmadszor, a fedél miatt másodszor.) Elég bosszantó, hogy pont a Nokia csúcstelefonjánál ennyi hibával kell szembesülnöm... (Anno az e52-vel sem volt ennyi problémám, holott arra is rengetegen panaszkodtak, főleg az összeszerelés miatt.)
meg
-
Peat76
őstag
Ha már ennyit jártok szervizbe,akár egy ilyen kamerát is kérhetnétek az N8-ba..... http://www.pto.hu/post/1/4388
Sony OLED XR-55A83J + Xbox Series X + PS5 DiscE., Nintendo Switch & Wii U + PS3 FAT 4 db 60GB US, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!
-
hito
nagyúr
Szerintetek a CPU túlhúzásával lehet javítani a videófelvételen? Az a bajom vele, hogy oldal irányú scrollozásnál még a Camera Pro-val 30fps-el is látszik, hogy nem folyamatos. Lehet, hogy ha a 680MHz-et feltornászom 1GHz-re vagy afölé akkor folyamatosabb lesz...
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.