Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • legiaap

    nagyúr

    válasz Lall #6823 üzenetére

    Boltnak írtam jaja, nem a Nokiának.
    Van persze fogyasztó védelem itt is, de túl körülményes lenne ezzel foglalkozni, meg időm sincs rá, meg a korlátozott angol tudásom is nehezíti a dolgot.
    Ugye azzal mindenki tisztában van, hogy ha valakinek kamera gondja van, értem ezalatt nem azt a minőséget produkálja, mint más 920 ezt orvosolni két félekép lehet:
    1. Kicseréljék a kamerát benne, ezt nem tudom szerviz csinál-e.
    2. Szoftot frissítenek, de a mostaninál frissebb nem létezik, szóval ez is kilőve.
    Egy megoldás marad csak meggyőzni a nokiásokat, hogy gond van a kamerával és cseréljék ki a teljes készüléket. Na ugye ezt a legnehezebb, mert már linkeltem pár képet és valaki szépnek látta, valaki nem. És elég nagy a valószínűsége a nokiás is szépnek fogja látni. Sőt azt is tudom, mit fog mondani:
    Szar az idő, töröld le a lencsét mindig, ne mozgasd a kezed, használd a beállításokat, bla bla bla.
    Tehát mit csinálnának, befogadják a telefont (addig ugye telefon nélkül maradok) csinálnak egy HR-t, újra felteszik a mostani szoftot és ráírják a papírra, hogy kész. Közben lehet hetek telnek el. Én meg újra reklamálok és ugyanez a folyamat lejátszódik, megint hetek telnek el és majd talán a harmadik, negyedik visszadobásomra kapok egy újat, de addigra már kijön egy újabb telefon amire váltok is.
    :D
    És persze míg szervizben van telefon nélkül vagyok, lehet még rosszabb állapotban kapom vissza, belakni nem tudom a telefonom. Nem egyszerű.
    Az örök igazságom:

    Ha egy telefont szervizbe kell adni, az már régen rossz. Abból jó nem sülhet ki.
    Inkább törődj bele, vagy do it yourself módon javítsd meg.
    :DDD

    How are U today? Just kidding...I don't care!

Új hozzászólás Aktív témák