- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
válasz forumpista #107 üzenetére
Ami egyszerű, az az aksi, és a villanymotor.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz forumpista #110 üzenetére
Bakker, szerintem fél napja arról szól a topic , hogy a szoftver a bonyolult.
Ha tudod a választ Akkor ne kérdezd meg tőlem.
Nem bonyolult , oszt mégis... Most akkor miért nem Te írod, ha szerinted nem bonyolult, és miért vesznek fel rá x ezer fejlesztőt?
Az elképzelés a fórumon, hogy nem bonyolult... Aztán a valóság szerint meg igen, mert ledöglik az eCorsa is, meg a VW is... Tehát nem bonyolult, de mégse megy minden egyből...
Persze, egyszer megírják oszt kész is van, az x ezer embert meg szélnek eresztik, mert vége is a munkának...
A szoftvert nem az teszi drágává, hogy jóvan' akk' kész van, hanem a mögé tett munka...
Amit itt egy legyintéssel lapoznak a fórumon.
Most tényleg ennyire front van?
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz forumpista #114 üzenetére
Az architektúrális részével egyetértek, ezt már fentebb írtam is .
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz forumpista #114 üzenetére
Tök jogosak az érveid, nyilván vaktában lövöldözünk itt mindannyian, de. Az látszik, hogy az e-autós IT-rendszereknek két problémás részünk van, az egyik a user felé eső interfész, ami hát a nem e-autóknál is sokszor horror (a PSA rendszerétől a hideg futkos a hátamon), egy e-autónál pedig rohadt ciki, ha ugyanaz az összehányt fos van a vezető előtt, mint a belsőégésű és olcsóbb testvérmodellben úgy, hogy az e-autózást ilyen scifi izének akarja eladni majdnem mindenki. Ergo egy csomó gyártó nekiállt töketlenkedni a UI-jal, hogy menőbb legyen a verda, aztán jól sikerült is eltolni, de igaz, ehhez nem kell elvileg több programozási és grafikus tudás, mint eddig, csak hát eddig sem volt meg.
De a másik vonal szerintem izgibb. Hogy miért van az, hogy egy Hyundai Ioniq 35%-kal kevesebbet fogyaszt, mint egy e-208-as Peugeot (vagy egy ID.3). A koreaiak iszonyúan optimalizálnak és ez nem egy potméter csavargatásából áll ám, hanem ott azért van mögötte némi programozási munkaóra (ahogyan a Teslánál is).Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Noukoum
veterán
válasz forumpista #173 üzenetére
Amennyiben a sütő gyártója úgy hozza forgalomba a sütőjét, hogy van rajta dedikált macskaszárító funkció, majd ezek után a macskaszárító funkció megöli a macskát szárítás közben, elég fura érvelés lenne azt mondani, hogy valójában a macskaszárító funkciót azt nem macskaszárításnak tervezték, csak az a neve...
A teslában vezetéssegítő rendszer van, ami mindenhol levan írva. Nem teljes önvezetés, mely mentesítené a sofőrt bármi alól.A Tesla pedig konkrétan ezt csinálja... Az autópilot megnevezés konkrétan kimeríti a megtévesztés fogalmát.
Kb. mintha az influenza elleni oltást "anti-covid vakcina" néven hoznák forgalomba, aztán a user a hülye hogy nem olvasta el az 50. oldal lap alja kisbetüs részt, hogy valójában az anti-covid vakcina az nem covid ellen jó, hanem influenza ellen...
Nem az ötvenedik oldalon írják be az apróbetűben, hanem mindenhol leírják és elmondják, ahogy a Tesla is leírja és elmondja.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
nagyúr
válasz forumpista #186 üzenetére
Jaja. A Windows10-ben meg egy darab ablak nincs, csak amit a monitoron nézhetsz, és ki se lehet szellőztetni velük Vásárlók megtévesztése, pedig nyilván azért vette meg Mari néni a dobozos verziót, mert a nappalin csak egy ablak van, gondolta milyen jó lesz még 10
Aki él és nem boldog, az téved!
-
#16820480
törölt tag
válasz forumpista #187 üzenetére
Egyrészt a szoftvernek nem tartozik a funkcionlaitásába, hogy tökéletesen önvezető legyen, ahogy a jól látható helyen elhelyezett használati utasítása is ezt megemlíti párszor. Másrészt meg ha ilyen demagóg módon számoljuk a baleseteket, akkor mondjuk úgy is lehetne, hogy ha mész egy hagyományos autóval, van egy kanyar az útban, akkor ha nem fordítod a kormányt el, hogy kövesd az út vonalát, úgy egy potenciális halálos balesettel nézel szembe. Ha nem fékezel, amikor előtted lassítanak, akkor szintén potenciális halálos balesetről beszélünk? Ezek szerint a közlekedés tele van potenciális halálos balesetekkel, csak a kormány rendszeres rángatása és fékpedál rendszeres taposása ment meg bennünket a teljes apokalipszistől.