Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
Hirdetés
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Szivárvány
lo ...
-
Mobilarena
Huawei P30 Pro összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenzoli
csendes tag
válasz anonymus89 #17331 üzenetére
Kijelzőcserére service módba rakva küldtem el a p30pro-t, teljes törléssel(fr utáni állapotban, de már beüzemelve) kaptam vissza. Nyilván a javítás után ki kellett próbálniuk, hogy kifogástalanul működik-e, és erre talán(?) a service mód nem a legjobb megoldás.
Az akkucsere még hátra van, arra személyesen viszem majd, mert azt mondták 1,5-2 óra alatt megvan és megvárható, ráadásul ahhoz elég service módba tenni a készüléket. Kíváncsian és reménykedve várom, hogy valóban így legyen.
Egy mail-váltás után felvették garanciális javításra, de jelenleg alkatrész(akku)hiánnyal küzdenek, várják a szállítmányt és jeleznek, ha vihetem a telót. Eddigiek alapján nagyon segítőkészek, korrektek, csak ajánlani tudom Őket (FirstPhone Győr).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest