Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Krinyo

    senior tag

    Pár napos tapasztalataim (3 éves Z5C-ről jöttem):

    Ami tetszik:

    - akkuidő és a gyorstöltés elképesztő. 24 óra után töltenem kellett, de csak azért, mert 7 órán keresztül nyomkodtam. :) ebéd alatt feltolta 12-ről 96 százalékra. 8O
    - kijelző szuper (BOE, nem zöldül, a lekerekítésnél valóban torzulnak a színek, de ezt elfogadtam, megnéztem élőben mielőtt megvettem. nekem a vivid túl harsány, visszaállítottam normálra, szerintem így jók a színek)
    - arcfelismerés hihetetlenül gyors és tökéletesen működik (Simple NFC fizetésnek sajna kevés ez a feloldás)
    - ujjlenyomatolvasó jól működik, a Z5C után szokni kell, de nincs vele gond
    - hangerő nekem elég, hangminőség is megfelel, Dolby Atmos PC-n is bejött :)
    - a teljesítmény több mint elég, minden fluid, 2 giga ram után megváltás a 6, szimpla multitasking (két alkalmazás közötti váltás) jól műxik, ez Z5C-n már gázos volt.
    - kamerá(k)ról csak szuperlatívuszokban lehet beszélni, nekem a videóval sincs gondom. a kameraszoftvert szokni kell.
    - a 100 GB szabad tárhely nekem bőven elég, úgyis szinkronizálódnak a fotók/videók folyamatosan a felhőbe

    Ami nem:

    - hogy lehet beállítani, hogy kikapcsolja a WiFi-t alvás közben, amikor nincs töltőn? csak olyan találtam, ami a mobilnetet is letiltja ilyenkor, de akkor nincs szinkronizáció, értesítések, bejövő chat, semmi. ez hiányzik.
    - a kijelző optimális betekintési szöge mintha alacsonyabb lenne a jobb IPS LCD-knél, pont szemből kell nézni, különben kicsit torzulnak a színek
    - EMUI-t szokni kell, sokminden fura helyen van, de a kereső sokat segít
    - gyári ablakos tokra jó lett volna egy pánt, hogy ne nyíljon ki véletlenül se, az első rész hátrahajtását nem tudom meddig viseli el, ha viszont nem hajtod hátra, jobbkezesként nem érzem elég biztonságosnak a dolgot
    - gyári átlátszó szilikon tok biztos fogású, de csak egyenes felületen lehet arcra tenni a telefont, különben leérhet a kijelző a felületre. most ezt használom.

    Összességében úgy érzem, ha nem lesz baja, nem 3, hanem akár még több évig barátok leszünk...

  • sayCet

    aktív tag

    Eddig szinte csak readonly módban voltam itt jelen, de most gondoltam én is írok egy pár sort a készülékről, ha már-már csak a fika megy, illetve a kötekedés.

    Nálam egy Honor 8-at váltott ez a készülék, igazából ebben az évben úgy voltam vele, hogy egye-fene, "poweruser" androidosként kipróbálom, mit tud egy Apple készülék, mert úgygondoltam, nem nagyon tudnak a gyártók újat mutatni, és talán itt az alkalom, hogy kipróbáljak egy Iphone 8-at vagy XS Max-ot. De ez nem így lett, épp időben villantott egyet a Huawei, ezzel a készülékkel, és elsőre elkapott a must-have érzés.

    Másfél hete van nálam, az órával egyetemben.

    Röviden az óráról:
    Szép, elegáns, minimalista, kényelmes. Mindenféle edzésre rá lehet venni, hogy monitorozzon, ez pozitívum. A szoftver 3-4 frissítés után smooth, nincs már meg a kezdeti UI lagg. Hátrány, hogy a BT-n keresztüli frissítés baromi lassú, 4-5 mega 20 perc kb. Hiányoznak még számlapok, esetleg egyedi számlap, talán később lesznek, ill. lesz rá alkalom készíteni. Pulzusmérés pontos, a sleep monitoring nagyon jól működik. Riasztások rendben vannak, felébred rá az ember, ahogy rezeg. Akksija tényleg nagyon jól bírja, folyamatos pulzusszámméréssel együtt.
    Értesítések néha nem jönnek meg rá, néha pedig egyáltalán nem jönnek meg rá. Ilyenkor egy óra reset megoldja. Időjárás időnként nem frissül, ilyenkor manuálisan kell az appban szinkronizálni, hogy megkapja a pontos hőmérsékletet. Még ráfér egy pár fw update, de kellemes a használata.

    Mate 20 Pro:
    A Honor 8-on Oreo futott már, annál sem voltak különösebb fagyások, ill. gyors volt a készülék. Most ezt a készüléket használva Pie-on, összehasonlítva a két készüléket, ég és föld a különbség, mondom ezt úgy, hogy az H8 is fluid volt. Gyors animációk, app váltást észre sem venni. Igazi flagship sebesség, szerintem S9-nél is jóval gyorsabb.

    Akksi idő: Nálam az eszköz szinte egész nap használatban van, (kivéve mikor alszom) de még akkor is be van kapcsolva a Wifi, Mobilnet, GPS, NFC, automata szinkron. Így produkál ~6-7 óra SOT-ot, ami a H8 után baromi jó (ott volt 3 akksi csere, max. 4h SOT-al). Gyorstöltés kb. 1 óra alatt 0-ról 100%-ra feltölti az akksit. Ezért hatalmas pirospont. Vezetéknélküli visszatöltést is próbáltam, S7-S9-el, mindkettőnél ment. Nekem nincs rá panaszom, megvagyok elégedve vele maximálisan.

    Arcfelismerő / ujjlenyomatolvasó: Mindkettőt egyszerűen, gyorsan belehet kalibrálni, H8-on gyorsabb volt az ujjlenyomat felvétel, de igazából ez nem nagy hátrány, 1x kell felvenni. Arcfelismerő baromi gyors, ujjlenyomatolvasót csak ritkán használom e miatt. Sajnos az arcfelismerést még nem minden App támogat (Lsd: Simple), de idővel talán igen.

    Hangok: Max hangerőn, enyhe recsegés 1-1 zenénél, de átlag usernek nem fogja bántani a fülét. A Dolby Atmos hangzás nekem nem igazán jön át ("Intelligens" módban semmi mást nem veszek észre, csakhogy halkabb az adott zene), én a JetAudiot használom, ott is Bonjovi DPS-el, és egyedi EQ-val.

    Kijelző IPS-t váltva, élénk, szép színek, jó ránézni. Sajna az én panelem is "greenish"(LG), egyelőre még nem tudom mi lesz a sorsa, remélem mihamarabb kiad egy közleményt a Huawei ezzel kapcsolatban. Kizártnak tartom, hogy szoftveres módosítással meglehetne ezt oldani, de meglátjuk.

    Játékok laggmentesen futnak, minden amit kipróbáltam, és ami most megizzasztja a vast. (PUBG, Asphalt 9 etc.) Bár, amikor a PUBG belökte nekem első indításkor, hogy az Ön hardvere alapján a grafikát Very Low-ra állítja, felröhögtem, vicces volt. :C

    Számomra megérte váltani, bár ez a zöldülés elég aggasztó, nem csak nekünk, hanem a cég számára is.
    Ha gondolkodnék rajta mit vegyek a mostani piacon, biztos, hogy ezt a készüléket választanám újra.

    Ha van valakinek kérdése még, szívesen válaszolok rájuk.

    Tyger! Tyger! burning bright In the forests of the night, What immortal hand or eye Could frame thy fearful symmetry?

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    Akkor most a BOE-k úgy néz ki, hogy frankók?
    Öcsémnek is 2 hét után teljesen jó...
    A neten írták, hogy pár abból is zöldült, de egyre jobban azt érzem, hogy az kamu és ez mégis az LG sara lesz akkor...

  • #80258688

    törölt tag

    Sziasztok!

    Eddig én is csak a hozzászólásokat és a véleményeket olvastam,de most szeretnék én is 1-2 gondolatot hozzáadni a fórumhoz. (én is mate 20 pro tulaj vagyok).

    Sajnos nagyon sok ember érintett a kijelző zöldülés problémában, ami tényleg nagyon dühítő,de nem katasztrófa mindenre van megoldás. Azzal hogy itt egész nap panaszkodunk attól nem fog a hibás kijelző magától megjavulni. Más gyártónál is előfurdult ,és a jövőben is lesznek ehhez hasonló esetek. Nem azért írom hogy a Huawei-t védjem.

    Van elég sok opció a hibás készülékek cseréjére.

    Ha webshopon keresztül rendelted akkor 14 napon belül visszaküldhető a termék.Pénzt visszakapod vagy cserélik másra stb...
    Ha pedig az 3 napon belül jelentkezett a hiba akkor is cserélik a telót.

    A 14 nap eltelte után pedig nincs olyan gyártó aki bemondás alapján és bevizsgálás nélkül cserélné a telefont.

    Közleményt már adott ki a Huawei ami azt tartalmazta hogy az érintett készülékeket cserélik bevizsgálásuk után ha beviszed vagy elküldöd egy Huawei szervizbe. Szerintem ennél több infót már nem fognak adni ,én nem várnék több közleményre. Tudnak a problémáról és szerintem a csere max . 1hetet vesz igénybe.
    Szerintem elég korrekt az ajánlat.
    Apple sem cserél láthatatlanban minden problémás eszközt. Ott is bevizsgálják 3-7nap és kapsz másikat.
    Az ügyfélszolgálatra való írogatás véleményem szerint időpocsékolás ,amíg a választ várod lehet addigra már cserélték volna.
    Egész nap ezen problémázni unalmas ,aki érintett ez ügyben küldje szervizbe ,más választása nincs.
    Ez a véleményem ,most aztán lehet szidni. 😄
    Üdv Peti

  • julius75

    aktív tag

    Nincs még ilyen telefonom, de pár hónap múlva megveszem. Túl sokszor vágtam már bele frissen kiadott temékbe az elsők között, és legtöbbször csalódás lett belőle. Most gondoltam várok néhány hónapot, valószínűleg jól tettem. Szóval az érdemi infóm: tegnap családi összejövetelen jelen volt egy huawei munkatárs. Határozottan megerősítette, hogy az lg panelekkel van probléma. Hibás BOE panelről annyira kevés tudomásuk van, hogy azokat külön kezelik az lg zöldüléstől. Nov. 26.-án lesz központi fejtágításuk......
    Nevet, régiót nem írhatok a forrásról, ismerni sem régóta ismerem, de nem feltételezem róla, hogy mellébeszél.

  • smidipeti1

    tag

    válasz NY_A #2973 üzenetére

    Köszönöm!Az enyém is hasonló de a másik oldala zöldült be.Megpróbálom én is a szervízzel újra cseréltetni

  • kali

    legenda

    válasz ΞΔGLΞ #3010 üzenetére

    Ma volt alkalmam megnézni egy olyan BOE kijelzős Mate 20 Pro-t, amit két hete vett át a hölgy a Telekomtól és azóta használatban van, semmi zöldülést nem láttam rajta, pedig minden feltétel adott volt, hogy megmutatkozzon.
    A tulajdonos furcsán nézett, amikor mondtam, hogy világítás le és sötétítés kellene, de megmutattam neki az itt a problémás kijelzőjű telefonokról betett képeket és megértette, kicsit meg is ijedt, mert nem hallott még a problémáról, de aztán megnyugodott , hogy minden rendben a telefonjával, kicsit sem zöldül a kijelző.

    Eli577: A Telekomnál - ahogy sok más helyen is - előrendelésben érte csak meg együtt megvenni a telefont és az órát.
    Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy az Aqua nem hivatalos viszonteladó, így nem rendes gyártói jótállást adnak.

    [ Szerkesztve ]

  • Eli577

    senior tag

    Mi hír van egyébként a zöldülős szélű kijelzős készülékek szervizeléséről? Nálam is mutatkozik a jelenség, mondjuk nem annyira zavaró, de azért inkább akkor egy másik készülék kellene ha cserélik.

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz kali #3041 üzenetére

    Szerintem is kamu a BOE zöldülés, de akkor az LG nagy szarban van.

  • kali

    legenda

    válasz ΞΔGLΞ #3047 üzenetére

    A megjelenést követő napokban megnéztem többet is, mind a két kijelzőből volt azokban, BOE egyik sem, de az LG sem mind volt zöld, viszont mint később kiderült, bizonyos esetekben csak 2 - 3 nap (használat) után kezd zöldülni, így azok alapján nem vontam le következtetést.
    A ma megtekintettet már alapul merem venni, mert 14 nap (használat) alatt biztos megmutatkozott volna a probléma a BOE kijelzősnél is, ha adott lenne.

  • Eli577

    senior tag

    Amúgy nem gondolom azt, hogy a panelek lennének rosszak azokban a készülékekben amik zöldülnek, valószínűbb az összeszerelési hiba. A panelek ugyanolyan technológiával készülnek, valószínűleg ugyanott és elég gáz lenne, ha ilyen hibarátával működne egy üzem.

  • Eli577

    senior tag

    válasz NY_A #3073 üzenetére

    Lehet, hogy így van, de azért ezek elég extrém esetek, bár láttunk már ilyet (Note 7.... :DDD ).

    @Kali: nekem LG paneles van, de nem tapasztaltam olyan mértékű zöldülést, mint amiket itt képeken látni. Mondjuk a széleken, ahol hajlított a kijelző ott van egy kis színtorzulás, de az nem olyan zavaró. Ez gondolom a BOE paneleknél is van, meg amúgy S8, S9-nél ugyanúgy megvan, csak azok nincsenek annyira hajlítva és nehezebb észrevenni.

    Valaki esetleg tud küldeni egy képet BOE kijelzős készülékről, amin fehér, vagy szürkés háttér van? Kíváncsi vagyok.

  • kali

    legenda

    válasz Eli577 #3079 üzenetére

    Nem tudom, hogy mióta használod a készüléket és ne legyen úgy, de ha néhány nap használat után elkezd zöldülni valamelyik a kettő közül, akkor az az LG.

    [ Szerkesztve ]

  • 7Heads Drago

    veterán

    Én úgy láttom hogy nem csak az LG kijelzős Mate-k zöldülnek itt, hanem az is aki telo nélkül észt oszt a topikban. :P :DDD :DD Pedig általában inkább sárgulni szoktak....

    Javult-e a kamera az updatektől? Illetve az üzemidő változott-e?
    Köszke

    Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

  • vasi89

    addikt

    válasz ZellR #3094 üzenetére

    18A10

    Október 10 ezek szerint. A zöldülés éjszaka minimum fényerőnél látni, 1,5 hét alatt nem lett rosszabb.

  • Emu

    őstag

    18A26 (BOE)

    1 nap használat után nem látok zöldülést. Ez a telefon Honor 6 után olyan, mint MÁV után TGV-re ülni :DD

    Szerk: ha már tok+fóliáról van szó, kinek milyen tok jött be? Kellő védelmet nyújt a gyári szilikonos? Nem szeretnék vastag tokot rá. Köszi!

    [ Szerkesztve ]

  • T0rnad0

    addikt

    18A15 LG, nem zöldül.

    Sajnos UAG tokot nem tudtam gyorsan rendelni, ezért maradt ez: [link]
    Nem egy Otterbox minőség, de egyelőre megteszi. A gyári kék szilikon toknál sokkal jobb, az nagyon csúszós.

    Z Fold 4

  • Emu

    őstag

    Egy olyan infót kaptam, hogy a Telenornál tudnak a zöldülésről, és elvileg aki most már új készüléket kap, az mind BOE lesz.

  • PeteePeti

    őstag

    Most nem azért, de ha az LG által gyártott paneleknél ennyire jellemző ez a zöldülés, akkor a Huawei miért nem tiltja be ezek értékesítését és hívja őket vissza? Benne volt a pakliban, hogy veszek egy ilyen telefont, de most ez a zöldülő kijelző fiaskó nagyon bizonytalanná tett! 330 ezer forintért nem szeretnék visszaküldős, szervizelős, meddig várják még a telefonomra játékot!

    OnePlus 12 5G 16/512 Green | Samsung Galaxy Watch 5 Pro | Xiaomi Pad 6 8/256 | Samsung Galaxy Buds Pro | Samsung QN90B TV | PS5 | Logitech G923

  • szlaci888

    aktív tag

    válasz xedamen #3142 üzenetére

    Teljesen egyet értek Veled! Nekem 2 hetes, LG paneles és csak nagyon kicsit zöldül a jobb széle, amit nem is vettem volna talán soha észre ha nincs a hiszti, ez van. Úgy döntöttem én hogy várok még 1-2 hetet amíg lecseng a dolog, megérkeznek a BOE kijelzős telefonok és majd akkor kicseréltetem!

  • Tokko

    csendes tag

    válasz xedamen #3142 üzenetére

    Azt azért ne feledjük hogy nem mindenki tudta hogy mire számíthat.. Én special mar csak aznap tudtam meg amikor megvettem. Megnéztem es zöldűlés egyből látható volt. Másrészt semmi baj nem lennen ha lenne mire kicserélni..de az hogy 10 bol ol 7 zöldül elég szomorú tény... Ki tudja hányan eszre sem veszik... .. Meg az hogy újra akarja kötni a szerződést mert vissza lesz vive a telefon azért nonszensz..azt nem mondja azert mert nincs készleten... .. Meg az is hogy ad egy ugyanúgy LG s matet. Azt is idegesít hogy közben megy le az ára és már jóval olcsóbban árulják pár napos használtat... Gondolom szép zöld kijelzővel.... És egy egyértelmű választ nem kap az ember.... De hat itt is csak a haszon ami fontos a huawei nek.. A felhasználó már mellékes miután fizetett....
    Ui: nem hiába nem kapta meg a kijelző garanciát....
    Remélhetőleg ebbol mar tanulnak ha versenyben akarnak maradni...

    [ Szerkesztve ]

  • xedamen

    senior tag

    válasz Dare2Live #3152 üzenetére

    Tökéletesen egyetértek. OnePlus 6-nál fogadtam meg, hogy soha többé nem adok ki 300 ezret telefonra, de hozzáteszem 2-3 hónap használat után azért feltűnik egy Mate 20 Pro mellett, hogy ohhh mennyivel igényesebb, ohhh mennyivel szebb a kijelzője, ohhh ennek sztereó a hangszórója, ohhh de jó a szuper makró és a többi, és úgy éreztem megérte nekem a váltás.

    Tényleg nem találok kompromisszumot ezzel a telefonnal, talán egy: a rezgő motor továbbra is nevetséges, mintha nem is lenne benne kb. Ennél egy kávéspohár is erősebben jelez ha jön egy üzeneted. 2 forintos, gyenge, ****************** :W Ezen kívül tényleg a legjobb telefon, amit valaha használtam.

    Samsungot meg tényleg hagyjuk, sosem veszek újra, túlárazott, szervizelése egy vicc, customer service minősíthetetlen, ehhez képest most a Huawei egy álom a zöldüléses ügyben.

    [ Szerkesztve ]

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz xedamen #3155 üzenetére

    "tegnap nem volt ebédszünetem, mert akkor mentem szakadó esőben az Alle-ba cseréltetni. Vártam 25 percet majd mondták, hogy nincs."

    +

    "ehhez képest most a Huawei egy álom a zöldüléses ügyben."

    Elég durva lehetett a samus történet... :)

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • xedamen

    senior tag

    válasz ΞΔGLΞ #3153 üzenetére

    Tök gáz, hogy saját tapasztalatból építkezve érvelek azzal, hogy ez a legjobb telefonom, amit valaha használtam és mindent összevetve nem zavar a zöldülés, mert élmény használni a készüléket. Gáz az is, hogy képekkel illusztrálva bizonyítottam, hogy más flagship-nél is vannak hibás darabok. Neked mióta is van...? Jah, hogy nincs, nem vettél, nem volt zöld, nem kellett szervizbe vinned, nem csalódtál a gyártóban, de mégis te osztod itt az észt arról, hogy milyen a telefon, milyen a gyártó hozzáállása, milyen gáz a zöldülés.

    Ha majd vásárolsz egy Mate 20 Pro-t és hibás lesz, akkor érdeklődve fogom olvasni a kommented, biztosan meg is értenélek, de negatív tapasztalat nélkül aggódsz előre és már tele van fo*va a topic az ilyen kommentekkel.
    Nem feltétlen rád irányul ez a komment és elnézést, ha rossz hangnemben fogalmaztam, de tényleg baromi unalmas már ezt olvasni. Megveszed, hibás, akkor visszaküldöd és elállsz a vásárlástól vagy cserélteted, amit szó nélkül bárhol megtettek eddig mindannyiunknak. Nem értem hol van a probléma!?

    Mindenki döntse el saját maga, hogy meg szeretné-e vásárolni, annak tudatában, hogy vannak/voltak hibás panelek. LG-ből is van hibátlan, olyat is láttunk már, nem is egyet, szintén képekkel illusztrálva. Megértem ha fél valaki, de ha ingyen és bérmentve cserélik, vagy el tudsz állni a vásárlástól, akkor mi vesztenivalód van?

    Tipikus magyar mentalitás, hogy "nem veszem meg mert biztos rossz lesz...", vedd meg és ha rossz akkor valid az érvelésed és jogosan vagy felháborodva, de addgi?

    Az meg, hogy egy képekkel alátámasztott érvelésre csak annyit tudsz írni, hogy "gáz" az érvelésem és egyből el kell kezdeni személyeskedni, az nem engem minősít... Ahelyett, hogy írnál valami értelmeset, megvétóznád, saját álláspontosat megírnád. Szeretek "vitázni", érvelni, szeretem a másik álláspontját megérteni és elfogadni, de egy "gáz kategória"-val nem tudok mit kezdeni...

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz xedamen #3157 üzenetére

    Ezt a fasságot most honnan szedted, hogy én nem vettem? Szerintem én az elsők közt voltam, de elálltam a végül más okok miatt. És B+ pont azt írod le most meghazudtolva magad, amiért írtam, hogy gáz az érveid!

    A lényeg tehát az, hogy a HUAWEI feleslegesen ne rabolja az időmet, hogy nekem emiatt rohangálnom kell még, mert ennyi idő alatt én egy elég szép részét megkeresem a telefonnak, de mivel téged ez nem érdekel, nem sírsz, ahogy írod, mert majd úgyis cserélik, tehát elvileg van időd emiatt rohangálni a városban ide-oda, pedig valójában egyfolytában rinyálsz bárkinek, akinek tele van töke az egész hozzáállással és elvárja, hogy 330 ezerért ne kelljen már ilyen bődületes hibával utána foglalkoznia, illetve rabolni az idejét.

    Erre kikeresel olyan (alternatív más gyártói) hibákat, ami a közelében nincsen ennek a zöldülési hibának az arányára, mert Bivalybasznádtól Ausztráliáig tele van hányva a net körbe a világban ettől a hibától!
    De felőlem tegyél még jó pár kört emiatt, bár nem értem, hogy ezt telefonon miért nem lehet csekkolni, hogy van-e cserekészülék? Mert ha nincs, akkor nem indulok el, vagy útközben titkon reménykedtél, hogy hátha? :-D
    Tehát a gáz nem a kikeresett képekre irányult, bár az is az, de még most sem érted.
    Inkább minden hsz-ben karakter hegyekkel próbálod magad meggyőzni, mert annak hiába írod le ezt a sok ostobaságot, aki elvárja, hogy a kifizetett készülékért cserébe ne kelljen ezzel foglalkoznia a jövőben.

    Ha nem érted most sem, az sem baj, de most nincs kedvem folyamatábrát rajzolni... :-D

    [ Szerkesztve ]

  • Eli577

    senior tag

    válasz xedamen #3158 üzenetére

    Szerintem az Apple szervizeléshez, javításhoz való hozzáállását inkább ne firtassuk, mert ez nem a legjobb példa a jó Costumer Service-re.

    @(#3160) ΞΔGLΞ:
    Akkor ha jól értem, neked se Mate 20 Pro-d nincs jelenleg, se nem tapasztaltál zöldülést. Akkor miért kell neked is ezt a témát tovább izzítani?
    Elismerte a hibát a gyártó? ---- IGEN
    Cserélik az érintett készülékeket?----- IGEN
    Jelentős egyébként hiba? Befolyásolja a működését a készüléknek? ---- NEM

    [ Szerkesztve ]

  • Tokko

    csendes tag

    válasz JDMKid #3151 üzenetére

    Hogy jön ide a BMW? Ott is kigyuladt a 3/4 de? Nem hiszem. Neked is zöldült vahy gyulladt ki a bmw d? Mar bocs de ezt a BMW st kéne elengedned... Mert pint amnyi közé vam a témához mint a Józsa Pista tyúkszemének :)
    Kocsit ne hasonlítsuk mar egy kocsihoz....

  • norbert9212

    csendes újonc

    Megkaptam a huaweitől a telóm még múlt hét szerdán küldtem el zöldülés miatt ma jött meg és ki is cserélték a telefont. Hála istennek BOE :C

  • Eli577

    senior tag

    válasz doooo #3170 üzenetére

    Látom beindult a személyeskedés. Mi az, hogy másodszor jövök ezzel? Mondtam én olyat, hogy az összes samoled kijelzőre ez jellemző? Hány amoled kijelzős Samsung telefonod volt az elmúlt években ha kérdezhetem? Mert nekem elég sok, és sajnos saját tapasztalatból írom amit írok. Nem egyszer fordult elő egészen S8ig bezárólag, hogy komoly szintorzulás volt ha szögben néztem. De nyilván hazudok.
    Azt se állítottam, hogy ennél a készüléknél zöldülés nincs és nem probléma, azt mondtam, hogy nagyobb feneket kerítenek neki itt a fórumon, mint amekkora probléma. Kellemetlennek kellemetlen, de cseréli a gyártó, és ez a lényeg. És igen, én is le fogom adni cserére.
    Engem ne oktass ki, ha ellenvélemenyed van, akkor írd le személyeskedés nélkül és főleg úgy, hogy nem hazudtolsz meg másokat és nem vonod kétségbe a képességeiket és a szándékaikat. Mert ugye én itt Samsung ellenes hangulatot keltek és baromságokat kürtölök szét állandóan.... Nevetséges.

    [ Szerkesztve ]

  • vaguny

    tag

    válasz Kakukk1985 #3207 üzenetére

    14-én rendeltem, 16-án pénteken szállították ki, LG kijelzős, alig észrevehető hibával (az itt olvasott zöldüléses "figyelemfelhívás" nélkül nem biztos, hogy feltűnt volna), de inkább éltem a 3 napos csere lehetőséggel. Készlet ugyan nem volt, de péntekre állítólag lesz. Remélhetőleg BOE.

    [ Szerkesztve ]

    XBOX GT/PSN ID/EA ID: xVAGUNYx ; STEAM ID: Vaguny

  • etnies

    senior tag

    válasz PeteePeti #3120 üzenetére

    Enyém két hetes, LG, nem zöldül. Gondolom már nem is fog.

    "önmagam hite vagyok magamban"

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Colani #3234 üzenetére

    Szeretnél több hírt, véleményt a zöldülésről? :DDD

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • vdavid4

    tag

    Én 2 hét használat után küldtem a szervizbe zöldülés miatt a telót újat kaptam helyette nem javítottak és nem LG kijelzos most.. :)

    [ Szerkesztve ]

  • spartan44

    tag

    Hellósztok!

    Én még a múlt héten adtam le (ismét) a telefonomat az Euronics-nál, mert a cserekészülék is elkezdett bezöldülni.
    Írtunk egy jegyzőkönyvet, az új cserekészüléket megrendelték, amit holnap megyek átvenni.
    Remélem, az előző oldalakon olvasottakhoz hasonlóan most már nekem is BOE-s típusú készülék jut végre. :)

    Viszont most jelenleg nem emiatt írok elsősorban.
    Mióta a telefon kapható, azóta nézegetem már a különböző tokokat. Nekem az lenne a legfőbb szempont, hogy a tok megvédje a telefont attól, hogy ha véletlenül leejtem vagy véletlenül ráülök, rálépek stb. Persze nem ezeknek szeretném mindig kitenni a készüléket, de hát az ördög sohasem alszik és egy kicsit ideges lennék, ha a zöldülés után most meg a kijelző betörésétől kellene állandóan aggódnom. :D
    (Tudom, hogy olyan tok és olyan védelem, ami mindentől megvédi a telefont, nem létezik. Nyilván ez a felhasználótól is függ, hogy minek teszi ki a készüléket.)

    Na de a lényeg: szerintetek az alábbi tokok közül melyiket érdemes megrendelni? Vagy ezek nem érnek annyit, amennyit kérnek érte és vegyek inkább valami mást?

    Első tok linkje

    Második tok linkje

    Harmadik tok linkje

    Valamint a kamerákra és az előlapra mit érdemes még venni a tokon kívül?

    Kamerákra ilyet, előlapra pedig ilyet találtam/láttam.

    Ezek megfelelőek? Vagy ki mit javasol?

    Előre is köszönöm a válaszokat! :)

  • Fantomas80

    tag

    Na én is leadtam szervízre a telót a szokásos kijelző zöldüléssel.
    Hauwei postai szolgáltatással. Kitöltöttem a jegyzőkönyvet.
    Az alkalmazott meg becsomagolta egy bubis borítékba meg egy nagyobb nejlon zacskóba! :Y :F
    Mondom dobozba nem kellene rakni? Nem nem szokták jött a válasz.
    Gondolom, (remélem törékenyként kezelik), mondjuk azt ráírta a papírra hogy vétel ára 330 ezer Ft

    Várom majd a további fejleményeket

    Googlemaps frissíthetne már! A házunk helyén Avarkori sátrak és temető látható! :)

  • xedamen

    senior tag

    válasz spartan44 #3522 üzenetére

    Nekem is harmadjára sikerült BOE-t kapni, úgy hogy 5x mentem potyára Telekom üzletbe 2 héten keresztül, mégsem hisztiztem rajta. Volt jegyzőkönyv, aztán majd cserélik, sose legyen nagyobb bajom. Felesleges összeesküvés elméletet szőni, hogy másik boltból kértek egy régit és, hogy rólad beszélnek rossz véleménnyel stb... Kellemetlen szituáció, de attól, hogy bosszankodsz, sem az Euronicsnak nem lesz rosszabb, sem a telefonod nem változik BOE-re hirtelen, csak magadat hergeled. Intézkedj, vidd vissza, cseréltesd ki. Nem értem miért kell előre azon aggódni, hogy majd az új is LG lesz?! Majd akkor ráérsz zsörtölődni, feleslegesen agyalsz olyanon, amire 50% esély van. Állj úgy hozzá, hogy a következő jó lesz. És egyébként LG panelesből is van hibátlan!! Nem emlékszem, hogy írtad volna, hogy ez is zöldülne... Na, de befejeztem a pszichológus szerepet, úgysem lehet a mélyen gyökerező magyar negativitást kiírtani egy fórumon keresztül :DD

    [ Szerkesztve ]

  • vaguny

    tag

    Sajnos azt kell mondjam, hogy a BOE kijelző sem tökéletes. Nem zöldül ugyan, de tegnap vettem észre egy fehér hátterű appnál egy kis sávosodást, ahogy a sötét szobában ültem. Először csak olyan "mintha" jelenségnek tűnt, de aztán ahogy húztam lejjebb a fényerőt, úgy mutatta meg magát "egyre jobban" . Egyébként minimálisan eltérő árnyalatú függőleges sáv/sávok látszanak végig futni a kijelzőn (egy mintha valamelyest határozottabb volna) . Természetesen nem azt akarom mondani ezzel, hogy nem lehet együttélni a dologgal, de azért most mivel észrevettem, kicsit azért foglalkoztat. (Még ha tényleg olyan minimális fényerőn is jelentkezik, ami nem éppen általános használatot jelent).
    ...és hát lehet beszélni oled panel sajátosságokról, de érdekes módon ilyennel a korábbi oledes telefonoknál, amelyekhez közöm volt, nem találkoztam még.

    XBOX GT/PSN ID/EA ID: xVAGUNYx ; STEAM ID: Vaguny

  • spartan44

    tag

    Kösz a válaszokat!

    Egyelőre még nem fotóztam le, de ahogyan tegnap esti használat során láttam, már most ennél a modellnél is van egy, egyelőre minimális zöldülés, a szenzorsziget körül. (Az előzőnél is ugyanígy kezdődött és ment szépen lefelé. Mikor visszavittem, akkor már az oldalán is jól látható volt, itt még - lekopogom - nincs.)

    Hétfőig biztosan várok, de ha rosszabbodik a helyzet, akkor szerintem most már inkább a szervizzel veszem fel a kapcsolatot. Valaki írta, hogy mondták neki, hogy csak azon a napon, amikor bevitte, ő volt az ötödik "bezöldülős". Úgyhogy ott szerintem szinte 100 %, hogy ha cserélik, akkor egy BOE-sat küldenek helyette és/vagy rugalmasabban kezelik a helyzetet. (Bár azért a szerviztől is vannak némi fenntartásaim, ahogyan pl. ez a kolléga járt. De az is tény persze, hogy ha zöldül, akkor valamerre lépni kell!)

    xedamen!

    Az Euronics tőlem elkobozta a telefont. Nem az volt, (mint akkor ezek szerint nálad) hogy írtunk egy jegyzőkönyvet, aztán addig nálam maradhatott a készülék, amíg meg nem jött az új, hanem le kellett adnom dobozostul-mindenestül. 1,5 hétig nem is volt így nálam a telefon egyáltalán, mert alternatív készüléket sem adtak addig helyette. (Ami nem katasztrófa persze, mert én vártam volna akár 2 hetet is, de ha tudom, hogy ugyanúgy LG-set kapok vissza, akkor már inkább a szervizzel kellett volna a kapcsolatot felvennem és már rég túllennék ezen az egészen. Ezért is hajlok most már egyre jobban afelé, hogy szerviz lesz, mert ha már ezek szerint megint 1 hét legalább, akkor ott azért csak nem 50-50% az esély arra, hogy megint LG/hibás kijelzős modellt kapok.)

    Krinyo!

    Ja, bocs, én ezt nem tudtam. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Eli577

    senior tag

    Annak aki esetleg kijelzőprobléma miatt (vagy mondjuk bármi más miatt 😁) gondolkodik a szervizen, egy kis tapasztalat:
    Múlt hét pénteken kértem háztól házig szállítással a szolgáltatást. Hétfőn elvitte délelőtt az MPL, ma pedig már vissza is kaptam. Kicserélték a készüléket, nem tököltek (probléma egyébként a klasszikus kijelzőzöldülés volt).
    Szóval teljesen meg vagyok elégedve velük. Aztán remélem, hogy ez nem kezd el zöldülni ;]

    @Ghostpetya:
    A telefon mondjuk nálam is csupa ujjnyomat volt, és az meg külön vicces volt, hogy az MPL futár hív délelőtt hogy meghozta a telefont, nem is értettem először, hogy miről beszél, aztán leesett, hogy a szervizes készülékről beszél. A furcsa az volt a dologban, hogy a Huawei-től nem kaptam semmilyen értesítést előzetesen, hogy elkészült a telefon, és küldik.
    Kommunikációban és az ilyen aprosagokban, mint a készülék letakarítása, azért fejlődhetnek még.

    [ Szerkesztve ]

  • Eli577

    senior tag

    válasz spartan44 #3578 üzenetére

    Van ez a HiCare nevű alkalmazás a telefonon, abban van egy szervizes rész, és ott munkaidőben live chat-en keresztül egyeztettem velük. Előzetesen kellett nekik az IMEI szám, gyári szám, én küldtem egy-két fotót is a zöldülésről, illetve a vásárlás dátuma. Még e-mailen jött egy megerősítés, és utána vitte a futár. A futárnak pedig komplett csomagot adtam, a telefont, tartozékokat, eredeti dobozban, számlát másolatban és a jótállási jegyet.

    Egyszerű, kényelmes és gyors volt, leszámítva azt, hogy a visszaküldésről nem értesítettek előzetesen.

    [ Szerkesztve ]

  • uhuatti

    újonc

    Azoknak, akik még nem vásárolták meg a készüléket, a saját tapasztalataim alapján: Ne vásárolják meg!
    Oka: tegnap kaptam meg a 4. készüléket 3 héten belül. Mindegyik LG paneles volt és zöldült, tegnap már le sem szedtem róla a fóliát, be sem üzemeltem rendesen. Nincs időm napokat eltölteni a beállításokkal, utazgatással, csereberével (már így is belefáradtam az állandó futár várásba, stb. ez nem egy 330000 Ft-os készüléktől elvárható szint!!! Ez még gagyitól is túlzás lenne!!!). Első telót edigitálnál vásároltam, előrendelőként, majd a 3. készülék után (ami, mármint a 3. készülék nem csak zöldült, de egy csík is látható volt a bekapcsoló gomb alatt olyan 1,5 cm hosszan benyúlva a kijelzőbe) kiderült, hogy nekik csak LG paneles van, ekkor visszakértem a pénzem (s buktam az "ajándék" órát). Korrekten lerendeződött az ügy, olyan 2-300 km kocsikázás és stb után. Nagyon szerettem volna ezt a készüléket, ezért megrendeltem az euronics-nál. Megjegyzésben kértem, hogy csak Boe kijelzőset küldjenek, gyári bontatlan fóliás csomagban. Tegnap megkaptam, nem fóliás dobozban és nem Boe kijelzővel (be sem üzemeltem normálisan, visszatettem a dobozba, amúgy látható volt a zöldülés már ekkor is). Az, hogy nem küldtek vele számlát, megérkezése-pótlása elvileg folyamatban van, csak hab a tortán! Mert addig vissza sem igen tudom vinni, pedig ez lesz. KP-ben pedig nem akarják visszaadni a pénzem, mondtam nekik, hogy majd rendőrt hívok! :) Az Euronics ügyf.szolg-al beszélve kiderült, hogy nekik is csak LG kijelzős van, kérdeztem Tőlük, hogy akkor miért küldték el?!!! Legalább ne tudták volna, kevésbé bosszantana. Beszéltem a Huawei ügyfélszolgálattal, kérdezték, hogy nem várok vele, hátha nem zöldül? Mondtam nem, háromszor már vártam. De érdemben segítséget nem ajánlottak. S pont attól kímélném magam (mert én nem értek a kijelzőkhöz), hogy mondjuk fél év múlva beégve a zöld a panelbe, szervizeltetni, hetekig készülék nélkül lenni és maszatosan, esetleg karcosan visszakapni (ilyen ben már volt részem) egy 330000 Ft-os készüléket... hát NEM. Úgy hogy megköszöntem a Huawei ügyfélszolgálatnak, hogy sikeresen áttereltek a Samsung Galaxy S9+ készülékhez. 256 GB tárhellyel, 100000 Ft-al olcsóbban meg is rendeltem. S nem a következő években vásárolok legközelebb Huawei készüléket!

  • xedamen

    senior tag

    Azoknak, akik még nem vásárolták meg a készüléket, a saját tapasztalataim alapján: Vegyétek meg!
    Telekom korrekt módon 3 napon belül szó nélkül cserélte a zöldülő LG paneles készüléket, jelenleg BOE kijelzőset használok és minden egyes alkalommal, amikor kézbe veszem, örülök, hogy nem választottam helyette mást. Hogy miért?
    - Az akkumulátor magasan a legjobb androidos telefonok között. 7-8 órát visz 24-30 óra készenléttel. Ugyan ez OnePlus 6-nál 3.5-4 óra volt, Note 9 4.5-5 óra.
    - A kamera messze a legjobb jelenleg számomra: A makró mód olyan, amilyet én még nem láttam egy telefonnál sem.
    - Töltés: 45 perc alatt 6%-ról 100-ra tölti a gyári töltő az akksit.
    - Kijelző: Napfényben tökéletesen olvasható, sötétben kellemes a legkisebb fényerő, HDR 2K pedig áll leszakítós
    - Easy Projetion: Vezeték nélkül számítógépet varázsol a TV-re, kényelmes és praktikus
    - MÉRET: Note 9 és iPhone Xs Max-hoz képest ez az eszköz keskeny, vékony és beleolvad az ember kezébe, könnyű kezelni a mérete miatt.
    - Sebesség: ezt ki sem kell fejtenem úgy vélem.
    - Face Unlock: Tökéletes, pontos és gyors.

    Valóban vannak problémák az LG-s kijelzőkkel, de akár a forgalmazó, akár a szerviz cseréli szó nélkül. Az meg, hogy valaki a forgalmazótól ismét LG-t kap, sajnos sem széria számban, sem a dobozon nincs zöld jelzés, így lutrira megy, amikor dobozok közül válogatsz. Mindent egybevetve a legjobb készülékem, ami eddig volt.

    [ Szerkesztve ]

  • WiZARD

    addikt

    Nekem előrendelős, első szériás LG paneles van. Ha nem lenne a zöld kijelzős hiszti, és ennek nyomán nem néztem volna meg koromsötét szobában, szürke háttérrel, akkor nem gondolnám hogy bármi baja, vagy hibája van.
    Nem tudom érdemes-e visszaküldözgetnem egyáltalán, csak azért hogy kicseréljék, hisz lényegében nincs semmi bajom vele. (bár nem tudom idővel várható-e zöldülés, ha 3 hétig nem jött elő)

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

  • Luser2000

    addikt

    válasz vasi89 #3605 üzenetére

    Nem rontota el! Inkább úgy mondanám, hogy nem volt jól tájékozott.
    Gondold el, hogy hányan lehetnek olyanok, akik értelemszerűen a forgalmazóhoz fordulnak. Ezért ők nem okolhatók. Sokkal inkább maga a forgalmazó, vagy inkább a Huawei, hogy nem kötelezi őket az LG paneles készletek bevonására (már amennyiben bizonyosságot nyert, hogy valóban csak azokkal van a baj).

    Nyilván mi csak tapogatózunk, vagy fikciókat gyártunk (hiszen eddig még nem olvastam itt olyat, hogy valaki hivatalos Huawei közleményt kapott volna - bolt / fogalmazó / szolgáltató - a problémás kijelzők kezelésének legjobb módjáról), de a tapasztalatok azt mutatják, hogy a BOE készülékek között nem jelentkezett eddig a zöldülés.

    Szóval uhuatti "nem ronotta el", a hogy a többi pórul járt ügyél közül is sokan mások sem.

    :R

    Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"

  • etnies

    senior tag

    Pár észrevétel négy hétnyi használat után:

    Nincs zöldülés, pedig 51-es Lg panel van benne. Fénytől teljesen elzárt szobába, minimumra húzott fényerőnél Spotify app alatt látható zöldülés a két szélén, kb 2-2 mm, a görbületi rész harmada. Ez engem nem zavar, mert semmilyen más körülmény alatt nem jött elő, pedig egy hónapig nézegettem.

    Az arcfelismerő parádés, 9/10 old.

    Egy hónapja hordom a zsebemben, tegnap zseblámpával átnéztem a felületet, egy mikrokarcolás sincs rajta, pedig zsebben hordom. Egy hónapja az egyik fórumtárs berakott egy képet, három méretes karcról: biztosan nem a zseb okozta. Ezt már állítottam akkor is és most is. A zsebben, amiben a telefont tartom nincs semmi más, erre nagyon ügyelek. Viselt nadrágok: chino, farmer, motoros nadrág. Lépésszámláló szerint napi 8000-16000 lépést teszek meg így.

    Az aksi: nagyon gyorsan tölt, még a P20 pro-ra is ráver, pedig az sem rossz. Ami viszont furcsa, hogy összességében inkább úgy tűnik, hogy kevesebbet bír, mint a P20 pro. A P20 pro-val általában 30-40% között voltam, mikor végeztem a munkával, ezzel általában 20-30% között. Nem nagy különbség, de meglepő szerintem.

    Fotók minőségéért elnézést kérek, P20 pro nincs otthon, régi A3-al készültek:



    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák