Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ti^Em

    aktív tag

    válasz pergabb #6488 üzenetére

    Én 30. án vásároltam a készüléket 31. én már el is küldték szervízbe, a cserét felajánlották, s8 stb, de nekem nem kell, csak mate 10 pro, így azt mondták marad a szerviz... mire itt elolvastam mi a hiba, már a telefont nem adták ki, mert elküldték állítólag... a cégünk üzletkötője idejött és megmutatta az emailt amit a telenorosok kaptak, abban az állt, hogy leállnak a forgalmazásával, addig amíg a hiba nincs fixálva. Nem hívja vissza a huawei a készülékeket, csupán az állt benne hogy a gyártóval közösen dolgoznak a hiba elhárításán. de a gyártó nem hívta vissza a készülékeket, az van kiadva utasításba ha valaki panaszkodik a hibára annak a telefonják küldjék el szervizbe.. Szóval az hogy visszahívták volna vagy leállnálak az értékesítéssel az nem igaz, mindenhol forgalmazzák, csak a telenor nem. és a telenoros emailben is úgy áll, hogy a telenor és a huawei közös problémája, ebből következtetve, más szolgáltatóknál ez nem áll fen, amit Kali meg is erősített.
    Nem okoskodás képpen, de olvastam az emalt, és egyértelműen telenor és huawei közti probléma amit a gyártó bevonásával próbálnak orvosolni. Nyilván nem írhatják meg az összes értékesítő kollégának hogy szar a hálózatunk, és mondjátok ezt az ügyfélnek...

Új hozzászólás Aktív témák