Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peanar

    senior tag

    válasz peanar #4610 üzenetére

    Vissza hívott a Speedshop, természetesen nem tudják, hogy ez hogyan történhetett. Ők nem, ők tuti nem csináltak ilyet, azaz nem adták el kétszer a telefont, vagyis biztos nem volt használt. Idézem a vonal túloldalán lévő úriember szavait "maximum ki volt bontva és lehet hogy valahogy véletlenül felment a netre". Erre mondtam neki, hogy ahhoz hogy véletlenül felmenjen a netre, ahhoz hozzá kell adni egy "wifi routert", vagy kell bele tenni egy sim kártyát, azaz nem helytálló az állítása. A másik, meg hogy ha felmegy a netre, annak mi köze a garancia kezdetéhez.... Viszont ezzel a kijelentésével elárulta hogy ki volt bontva, ki volt szedve a telefon a dobozából.
    Persze nem vártam csodát, tisztában voltam vele, hogy utólag nem fogják bevallani hogy bontott, használt stb. készüléket adtak el.
    Ezt csak azért osztottam meg veletek, hogy nehogy valaki hasonlóan járjon, akár a Speedshop-nál, akár más helyen. Ha három napon belül veszem észre (ha időben lecsekkolom a huawei oldalán imei szám alapján a garancia kezdési napját), biztos hogy vissza viszem a készüléket és vagy elállok a vásárlástól, vagy kérek másik készüléket.

    Amúgy van valakinek valamilyen tippe, hogy esetleg ilyen helyzetben mit lehetne csinálni, kihez lehetne fordulni?

    Köszi és
    Üdv mindenkinek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák