- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
A valóságban az történik, hogy a motor nyomatéka a ráadott árammal arányos.
Tehát leginkább a vezérlő, és annak beállítása korlátozza... A 250W érték meg
hatalmas kamu, hogy megfeleljen a jogszabálynak. (Annyit szabad feltételezni,
hogy ekkora teljesítményt folyamatosan le tud adni túlmelegedés nélkül. Pont.)Ui: elektromos motoroknál a ráírt teljesítmény sosem a max., hanem névleges,
és pont emiatt a melegedés dolog miatt fontos. Ez tiszta. Ellenberger ahogyan
az elektromos kerékpároknál/rollereknél alkalmazásra került, az egy vicc.
(És emiatt felhasználói, és szabályozói oldalról is félreértésekhez vezethet.)A motor csúcs nyomatéka is egy névleges paraméter: rövid ideig többszörösét
is ki lehet csikarni. Egyetlen korlátja, hogy ne égjen szét a kábelezés.
Megfordítva viszont, ha a vezérlő korlátozza az áramot, azzal korlátozza ezt a
max. nyomatékot is. Ad absurdum a "40 Nm" és a "85 Nm" motor pontosan
ugyanúgy fog viselkedni, amíg a vezérlő áramkorlátjába ütköznek... Ha viszont
már ereszd el a hajam szakaszban vagyunk, akkor az a motor ami éppen több
áramot rángat ki az akkuból, jellemzően "erősebb" is lesz, feltételezve, hogy a
mágnesek is egyformák bennünk, és a tekercselésük sem tér el jelentősen.Apropó tekercselés: a motor maximális fordulatszáma többé-kevésbé egyenes
arányosságban áll az akku feszültségével, ez a Kv érték, ennek reciproka meg
a nyomatékát adja meg egységnyi fázisáram mellett... Akku/vezérlő/motor, így
triumvirátusként tudhat bizonyos paramétereket. Ha nem programozható, fixen.
(Programozható = semmi nem fix: áramkorlát, szoftveres sebességkorlát, stb.)Szerk: ha érdekelnek a motorok paraméterei, ajánlom ezt a szimulátort...
Mérési eredményekkel lett feltöltve, de egyedi motorok is jól becsülhetők vele![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ukrajnai háború
- Posta, csomagküldés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óvodások homokozója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest