- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Félig-meddig filozofikus kérdés, de nagyon érdekelne a valóság, ha valakinek van mélyebb belelátása, pls kommenteljen.
Szóval, minél többet nézegetem a mindenféle e-bike motorokat, annál inkább fura a 40Nm-től egészen 85Nm-ig terjedő nyomaték-választék, miközben a névleges motorteljesítmény marad a jólfésült 250W. Kicsit matekoztam hozzá.
Tegyük fel, hogy egyenletesen tekerünk 50 / min fordulattal (ez már tempós, de nem nagyon kapokodós). Ha a 40Nm-es motor ezen a fordulaton le tudja adni a max. nyomatékát, akkor a teljesítménye:
P (kW) = M (Nm) * f (1 / min ) / 9549 = 40 * 50 / 9549 = 0.2094, azaz 209W. Ez eddig rendben is van, ez arra utal, hogy egy ilyen motort kb. 60-as fordulattal kell tekerni, hogy kijöjjön belőle a 250W, és el lehet hinni, hogy a fordulatszám további növelésével esik a nyomaték, azaz a max. 250W teljesítmény korrekt.Viszont ha a fenti esetben egy 85Nm-es motort használunk:
P (kW) = M (Nm) * f (1 / min ) / 9549 = 85 * 50 / 9549 = 0.445, azaz 445W.
Vagyis, ha a motor 50-es fordulaton még képes leadni a max. nyomatékot, akkor majdnem duplája a teljesítménye a 250W-nak, aminek ugye jogi következményei vannak.
Vagy, ha korrekt a 250W-os max. teljesítmény (és mondjuk egy Bosch vagy egy Yamaha esetében ez a valószínűbb), akkor egy egyáltalán nem kapkodós 50-es tekerési fordulatszám mellett 250 / 445 * 85 = 47.75Nm nyomatékot ad le a motor, azaz a 85 Nm elinduláskor meg igen komótos tekeréskor lehet igaz, amúgy süket duma.Tudja valaki, hogy mi történik a valóságban?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- YouTube
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elfelejtettem a film címét
- EAFC 24
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen