- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
Tetszik az ötlet, ráadásul egész olcsón összerakható.
Az ebayen találtam : [link] és hozzá egy 11 Ah még hordozható akku [link]
18650 akkupakkon is agyaltam, de ahhoz kellene külön töltő is. A fenti pároshoz meg egy Aldis-Lidlis töltő tökéletes.
A külön az utastérbe vezetett vezeték és csatlakozón keresztül még úgy-ahogy kényelmes is lenne a használata.
[ Szerkesztve ]
-
bwoay
nagyúr
de ez is egy indítóakksi, igényel némi törődést, és ahogy írtad, nem ártana hozzá elektronika a lekapcsoláshoz. ezzel szemben 5 rugó körül van 10000 mAh-s, 8 rugó környékén pedig 20000 mAh-s, 5V-os, kiváló minőségű li-polimer akku, amiben ott a töltésvezérlés meg mindenféle védelem, bármilyen telefontöltőről vagy akár USB portról tölthető (tehát az autóban is gond nélkül lehet tölteni szivargyújtóról), kicsi, könnyű, zsebben, táskában elfér... van egyáltalán bármilyen hátránya, amit nem látok?
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
csiga8
senior tag
Az Alzás Adata-ra gondolsz?
Részemről a 18650-es akkukat preferálom ( nem jelenti azt, hogy jobb, csak azt ismerem)
A jófogáson baráti áron ( 800 Ft) lehet venni a nyíregyi sráctól pl Samsung INR 18650 35E akkut. ( 3500 mAh, 8/13A)
Ha már power bank, nekem ez a megoldás tetszik, mert forrasztás nélkül is tudok benne akkut cserélni, cellánként is tudom tölteni ( Liitokala Lii-500)
A kicsi : 4x18650
a nagy: 8x18650
[ Szerkesztve ]
-
bwoay
nagyúr
nem, ZMI-ra meg Xiaomira gondoltam, viszont a DIY powerbank 18650-ekkel meg aztán tényleg messze a legjobb megoldás, ha hosszú távra tervez az ember. A nyíregyházi "bontós" srác is jó forrás, meg Kínából is lehet most 10 db 3400 mAh-s NCR18650B-t rendelni 23 USD-ért, na az konkrétan verhetetlen. Az általad linkelt tokkal, meg 3400/3500-as cellákkal számolva 8 rugó alatt áll meg a 27000/28000 mAh powerbank és ott van rajta a százalékos töltöttség kijelző.
közben rájöttem, hogy a szivargyújtós megoldás minden hátránya mellett nálam azért sem lenne célravezető, mert ha leveszem a gyújtást, akkor megszakítja az áramkört, viszont ahogy néztem, a Ctek tartozékok ára nincs annyira az egekben, ehhez meg egy gyorscsati meg egy toldó kell mindössze.
Ha nem hagytam ki semmit, akkor 16 rugóból úgy állna össze ez a szet, hogy abból fele a gigászi powerbank, és több,mint a harmadát meg a Ctek tartozékok teszik ki. de mivel ezt be lehet vezetékezni lényegében bárhogy, ha csak egy micro USB toldót iktatunk be oldható csatlakozásnak, akkor áramforrás nélkül 1500-ból is meg lehet oldani
[ Szerkesztve ]
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
csiga8
senior tag
Egy kitérő gondolat még ehhez.
A leválasztó kapcsoló [link] 2db akkuval az autóban [link] ismerős megoldás.
Egy olcsóbb 12 V-os motorakkut úgy kötök össze diódával az indító akkuval, hogy a motorakku csak töltődni tud.
Egy másik bekötéssel viszont ( szintén diódával) csepptölt azzal 200 Ft-os DC-DC konverterrel.Így a 12.000 Ft-os leválasztó kapcsoló helyettesíthető, a csepptöltés megoldott, így mondhatni nagyon kényelmes az egész, csak egy kis hely kell valahol a motortérben.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Egy kis szösszenet a smart topicodhoz.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Ata61
újonc
Olvasva a DC converterröl írt cikkedet felmerült bennem egy ötlet,amivel talán meg tudnám oldani egy régi problémámat.Be van nekem építve a kocsiba egy elektronika (nappalifény DRL)amit még Romániából lehetett rendelni(jól emlékszem valami Tuttoriál Dáciás sráctól)ez az elektronika(akku + ra kötve) akkor kapcsol be,és kapcsolja a távolsági fényszórót csökkentet fényerővel,ha az akkunál a feszkó eléri a 13,6V-ot.Gondom az,hogyha jól működik az IBS sensor akkor sokszor nincs meg ez a feszültség,és ilyenkor kikapcsol.Kérdésem,hogy ezt a convertert be lehet e kötni az akku + és a DRL elektronika közé,mivel annak a kimenetét mint írtad be lehet állítani 13,6-8V közé.Azt nem tudom,hogy a bemeneti rész hogy alakul,mivel kapna 12,2-15,5V is.Esetleg a bemeneti részen is lehet állítani?Ha butaságot írtam nézd el nekem,csak felmerült bennem egy lehetséges megoldás.Válaszod,és esetleges megoldást előre is nagyon kösz.
-
félisten
Hello!
Szeretnék majd venni egy lidl-is töltőt, egyelőre nem láttam még újságban. Esetleg vele megegyező tulajdonságokkal, minőséggel és árban hasonló alternatívát ismertek ebayről például? Ami bevált, kipróbált típus.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
misi1298
újonc
Sziasztok!
Következő kérdéseim lennének akkumulátorral, akkumulátortöltéssel kapcsolatban:A történet garázsban történő szerelés közben álló motornál több alkalommal rövid időre felkapcsoltam a tompított fényt, melynek eredményeként sikerült annyira lemerítenem az akkumulátoromat, hogy az már épp ne legyen alkalmas az autóm indítására.
A szerelés kezdetekor még úgy gondoltam, hogy csak olyan rövid időre próbálom ki, ami nem okozhat problémát, de ezeket a rövid felkapcsolásokat sikerült olyan sokszor beiktatnom, hogy szerintem az már jelentős fogyasztásnak nevezhető. (Továbbá az akkumulátorom is elképzelhető, hogy már gyengélkedik, vagy a vége fele jár. Több mint 3 éve ezzel vettem az autót, az előző német tulajdonos nem tudom mikor vette, hány éves lehet, stb… Egy szavam sem lehet, eddig semmi gondom nem volt vele.)
Az akkumulátor kalcium-kalcium technológiás akkumulátor.
A szerelést követő 3. napon észleltem, hogy nem indul az autó. Ekkor indítási kísérletet követően az akkumulátor feszültsége 12,1V volt, ami néhány perc múlva már 12,2V-ra emelkedett.
Ezt követően rövid időre rátöltöttem egy hagyományos nem szabályozott, és nem beállítható itthoni régi akkumulátortöltővel, amin semmit nem lehet állítani, a következőkből áll: trafó, szelén egyenirányító:-) trafó szekunder 12V oldalán 2,5A biztosíték. Szerintem a trafó teljesítménye úgy van méretezve, hogy nagyobb áramerősség ne folyhasson a rendszerben.
A „töltő” Terheletlen, üres kapocsfeszültsége 15,7V.
Az akkumulátorra történő rácsatlakoztatást követően rendszeresen mértem az akkumulátorral terhelt kapocsfeszültséget az akkumulátoron, emlékeim szerint 12,7 vagy 12,9V-ig viszonylag hamar felment. Ekkor, mivel ezzel a töltővel nem szerettem volna kárt okozni az akkuban, ezért lekapcsoltam a töltőről, hagytam pihenni, másnap reggel a feszültség 12,4V volt, és elindítottam az autót. Alapjáraton a generátor13,5V feszültséggel töltött, így autóztam egy picit, a történet óta összesen kb. 80-90 Km-t, miközben kb. 7-9 önindítózás volt. (A töltőfeszültséget majd más fordulatszámon és más módon történő terheléssel is kimérem, de ezt elmulasztottam első meglepettségemben. :-))
Az álló autómnak nincs érdemi 10-20mA-t meghaladó áramfelvétele, ami ennél a típusnál normálisnak mondható, állásában nem szívja semmi az akkut, az akku több napon keresztül tartja a feszültséget.
Az autóhasználat nálam jelenleg úgy néz ki, hogy heti 1-2 bevásárlás 1-2-3-4 Km-es távolságok megtételével, és heti kb. 1-3 alkalom 10-15Km távolság oda és vissza. Havonta, kéthavonta 30-50-70km távolság oda és vissza történő megtétele, évi 2-4 alkalommal 200Km távolság oda-vissza történő megtétele.A történteket és azt figyelembe véve, hogy az akkumulátorom nem tudom mennyi éves, és milyen állapotban van, természetesen tervezem egy olcsóbb kategóriájú olyan töltő beszerzését, ami lekapcsol, és szabályoz, különböző programokat tud, stb...
Kérdéseim:
1/A. kérdés: Ezzel a hagyományos töltővel, és az azt megelőző enyhe lemerítéssel mekkora pofont adhattam az akkumulátoromnak?1/B kérdés: Visszafordíthatatlan folyamatok, szulfátosodás beindulhatott-e ily módon, akár a töltés, akár a lemerítés folyamán? :-) (Szerintem nem. Jól gondolom-e?)
Jelenleg úgy gondolom, hogy amennyiben az akkumulátorom még nem a végét járta, akkor ezekkel az értékekkel annyira még nem károsítottam, hogy csak emiatt menne tönkre, csak egy picit lemerítettem. Jól gondolom-e? Nyilván ha már egyébként is a vége fele jár az akku, akkor lehet, hogy ez volt neki a „kegyelemdöfés” majd idővel megtudom. Töltőt sokáig rajta hagyni, vagy tovább tölteni nem mertem, nagyobb kárt nem szerettem volna csinálni ezzel a töltővel, indításhoz elég volt, a többit a generátorra és az autómra bíztam.2/A kérdés: Hagyományos savas akkumulátor esetén 14,4V feszültség elérésekor a szulfátosodás megindul. OK eddig értem, de ezt hogy értelmezzem?
Az én hagyományos régi trafóból és egyenirányítómból álló töltőm terheletlen kapcsokon 15,7V feszültség mérhető, ha ezt nem kötöm rá semmire. De a töltőm feszültsége más lesz, ha megterhelem az áramkört egy töltést igénylő akkumulátorral. Tehát ha rákapcsolom a 70Ah-s terheletlenül 12,33V-os akkumulátoromra, akkor a rendszerben 1,7A áramfelvétel mellett 12,6V feszültség mérhető kezdetben a rendszerben az akku kapcsain, és csökkenő áramerősség mellett emelkedni kezd az akksi kapcsain mért feszültség. Tölthetem-e ezzel a szabályozatlan töltővel ily módon akkumulátoromat, ha töltés közben folyamatosan mérem az így összeállított töltő áramkörben az akkumulátor kapcsain a feszültséget, és figyelem, hogy ne érje el, vagy ne lépje túl a 14,4V feszültséget. Amikor a feszültség elér egy bizonyos értéket, kikapcsolnám.2/B kérdés: Konkrétan úgy gondolom, hogy a szulfátosodás akkor fog beindulni, ha az akkumulátor töltöttsége eléri vagy meghaladja a 14,4V-ot. Amíg az akkumulátor nem éri el a 14,4V feszültséget, addig ez nem következik be akkor sem, ha olyan töltővel töltöm aminek a terheletlen kapcsain mért feszültsége 15,7, ami meghaladja a 14,4V-ot. (Jól gondolom?)
2/C kérdés: Tehát úgy gondolom, hogy a szulfátosodás akkor indul be, amikor az akkumulátor töltöttsége meghaladja a 14,4V feszültséget, és nem attól függ, hogy a töltő terheletlen kapcsain mekkora feszültség mérhető. (Jól gondolom?)
2/D kérdés: Okozok-e kárt az akkumulátorban, ha így, ezzel a töltővel töltöm?
Mekkora feszültségig érdemes a töltés során felmenni kalcium-kalcium technológiájú akku esetében, megegyezik a hagyományos savas akkumulátorra jellemző feszültségértékekkel, végső soron ez is savas akku, csak némi eltérés van, illetve ennél az akkumulátornál mekkora az a legkisebb feszültség, amikor már tölteni kell? Vagy mekkora mélykisülés esetén indul meg a szulfátosodás?3. Kérdésem:
Ennél a hagyományosnak nevezhető „transzformátoros” egyszerű töltő alkalmazása során az 50Hz frekvenciából eredő kis feszültségcsúcsok, impulzusok okozhatnak-e problémát az akkumulátornak,
ezeket a modernebb töltők simítják-e vagy máshogy kezelik-e, mivel ez szerintem nem teljesen egyenáram, hanem szaggatott, vagy pulzáló egyenáram lehet feszültségcsúcsokkal. Tekercsek induktivitása vajon csillapíthatja, simíthatja-e? Van-e ennek jelentősége a töltés, illetve az akkumulátorban zajló folyamatok szempontjából, a mai szabályozott töltők hogyan kezelik ezeket?
(a töltéskor az autóról leválasztott akkumulátor töltésére gondolok, és nem arra ha így küldi meg valaki az autójának az elektronikáját is esetleg szaggatott egyenárammal :-)Kárt sem szeretnék okozni, de a működése is érdekel, hogy jól gondolom-e vagy jól értem-e?
Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Ata61
újonc
-
Brogyi
senior tag
válasz misi1298 #5864 üzenetére
Próbálok röviden válaszolni.
A szulfátosodás tipikus trehányság jele. Igen, van amit nem lehet elkerülni, mert sajnos az akksiknál ez az öregség jele. A mélyen kisütött, és úgy hagyott akksik szufátosodnak. A 14,4V felett általába a vize fogy, és a lamellák/lemezek sérülnek. Az említett Ca-Ca akksi jó, sőt jobban bírja a 14,4V feletti részt.
Néhány szaki kifejezetten ellenzi a mostani procis töltőket ehhez a típushoz, mert soha nem tudja feltölteni. Nézd meg miért. Javaslom nézd meg mennyi az a csúcs. Természetesen ezeket jobb leválasztani a kocsiról. Jobb a békesség. Javaslom olvasgass egy picit, mert van mit még bepótolni.
Nem megsértődni, hanem olvasni.
Sajnos ezeknek nem sokat ér a recond. Ha el lett b@szva, akkor azt semmi nem hozza vissza. Ezt tény, és nem én találtam ki.[ Szerkesztve ]
-
ddsteel
aktív tag
Válaszod alapján érteni vélem,miért van az az általam furcsának talált jelenség, hogy hiába lóg a jó minőségű CTEK-en akár 1 hétig is az új EFB akkum, utána max 1 napig bírja a12,8V-ot tartani, utána hamarabb esik, mintha autóztam volna egy jó kört. Ahogy fentebb írtam, van a kocsiban kütyü, ami mutatja az aktuális töltést, ami - lévén 2014es dízel Hondáról van szó - fel-le ugrál, tehát nem konstans 14,4Váot tart, pár pillanatig néha 15,3-at is mutat. Ha autózom, láthatóan tovább tartja a12,8V-ot. Létezik, hogy azért van, mert a CTEK egyszerűen nem tudja teljesen feltölteni? (Kint töltöm a kertben, ezekben a nagy hidegekben a csepptöltés 14,1V, ami laikusként, akár jónak is tűnhet, tudva, hogy egyébként csak 13,7-8V körüli a csepptöltés). Nem mintha sokat számítana, mert így is eléggé feltölti, de lehet, hogy e miatt van ez a jelenség?
-
embe
nagyúr
Ilyen töltővel van valakinek tapasztalata?
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
SZIGMA
aktív tag
-
SZIGMA
aktív tag
Na, utánaolvastam. Pár dolgot leírok ide is, mindenki okulására. (Foxsur, iMars repair charger)
Pozitívumok:
- működik rendesen
- gyors, stb, stb...Negatívumok:
- rövid kábelek
- a hőérzékelő többeknél kevesebbet mér a valósnál (volt akinél 14! fokkal kevesebbet), ezért nyilván más üzemmódban dolgozik
- volt akinél zavarta az FM rádiótAz alábbi linken megcsodálható a teszt és a belvilága a Foxsur verziónak, oroszul tudók előnyben.
[link]Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Jól látod, ez kb. ugyanaz, mint az én Suoer SON-1206-om, csak extrákkal (repair funkció, hőmérséklet mérés, nyári-téli-normál üzemmód, 8V-os alsó határfesz)
Az is arra pont jó, hogy feltöltse az akkut, de ennyi. Kis pénz, kis foci.
Lauda: a talált negatívumokat leírtam, a többség elégedett vele. Persze ezt csak a webshopos értékelések alapján mondom, kezemben nem volt, de gyanítom, hogy a gyanúsan olcsó SON-1206 árában, egy annál többet tudó készüléknél azért biztosan lesznek érdekességek.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
embe
nagyúr
Meg ugye kérdés, hogy a a negatív értékelést, a nagyon negatívat, nem cenzúrázzák-e.
Nekem egy laposról írt, valóban korrekt értékelést nem jelentettek meg a MM oldalán. Persze a laptopot nem pozitív színben tüntettem fel.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Brogyi
senior tag
válasz ddsteel #5870 üzenetére
Nehéz innen a székből megmondani a tutit. Sőt, nem sokkal többet tudnék mondani ha ott lennék. Néhány éve még nekem is hülyeségnek tűnt ez a karakterisztika. Az öreg szaki véleménye is meglepett, hogy a procis/smart töltők nem tudják feltölteni a mai akksikat.
Szinte hallom a többség felhördülését " Na, de CTEK az biztos...". Homokba dughatjuk a fejünket, de majd az idő megmondja a megoldást.
Ahogy látom a csatolt karakterisztika zömmel kínai töltőkben látható viszont. Nagy kijelentés volt, mert mindegyik az. Bátornak, és próbálkozó szelleműnek kell lenni. Nem a reklám helye, de azért beszúrok néhány linket.
Miért is pont ezt a néhányat választottam. Egy járt nálam, de akkor még a konzervatív gondolkodás miatt nem tetszett az a magas feszültség. A mai akksik zömének, főleg a drágábbaknak meg se kottyan, vagy éppen az a magas feszültség szükséges neki. Természetesen mindig az akksi gyártójának az ajánlása az elsődleges. A másik ok az a „unique feature” amit a Forex is használ a top töltőjükben. Rengeteg neve van. Itt egy a sok közül „Negative Pulse High Technology”.
Itt az ígért néhány link. Válogass belőle kedvedre ha bátor vagy. A negatív pulse-hoz pedig ragaszkodj.
[link1]
[link2]
Némelyik olyan gagyi kinézetű. Ha érzékeny vagy rá akkor hagy ki.
A karakterisztikák pedig innen származnak. Szemezgess, és olvass sokat. Ne rám hallgass.[ Szerkesztve ]
-
-
CB
senior tag
Sziasztok!
Eléggé OFF amit kérdezni szeretnék, de ide talán többen járnak autóvillamosságban jártas szakemberek.
Adott egy Subaru, amibe szeretném kicserélni a visszapillantó tökröt egy fényre sötétedő tükörre.A felszerelést, vezeték elvezetést egyedül is meg tudom oldani, csak a bekötéssel nem akarok kárt okozni.
Adhatnátok némi támogatást.
Három pólusú csatlakozót, vezetéket adnak hozzá.
Ebből az egyik földelés.
A másik kettőt nem tudom.Gondolom, hogy a tükör előtti mennyezet lámpa vezetékeire nem érdemes rácsatlakozni, mert azok a gyújtás elvételekor is feszültség alatt maradnak, fel lehet kapcsolni a térképlámpákat.
Nem lehet a középkonzolba elhelyezett szivargyújtóra rákötni szerintetek?
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
cool13
őstag
-
Ata61
újonc
Szia Brogyi!
Bocs,hogy még egyszer zavarlak,de egy fontos dolgot elfeledtem megkérdezni,az általad javasolt converterrel kapcsolatban.Amire használnám nem tudom elég lesz-e a 3-4Amper.Mint az előzőekben írtam DRL működtető elektronika elé kötném,ami csökkentett fényerővel működteti a távolsági fényszórót.
"Product parameters:
Input voltage: 5.5 -30V
Output voltage: 0.5-30V
Output current: to long-term stability in the 3A, to strengthen the heat can reach 4A
Output power: natural heat 30W, to strengthen the heat 50W"
Még egyszer bocs,de ez fontos. -
CB
senior tag
Köszönöm, hogy foglalkoztál a dologgal, de sajnos ezekkel nem megyek semmire. Ilyen videókból megnéztem már több tucatot, de nem segítenek.
Ezek a videók, és a leírás is amerikai Subarukkal foglalkoznak, amelyek annyiban különböznek európai társaiktól, hogy a gyártó eleve odahúz a kárpit alá egy csatlakozót, hogy a vállalkozó szellemű amerikai egysejtűnek csak be kelljen dugnia a fényre sötétedő tükröt, ellenben az európai modelleknél a vállalkozó szellemű tulajdonosnak kell kitalálnia, honnét lop áramot, ha cserélni akarja a tükröt. Gondolom, hogy a japók arra gondoltak, Európában senkinek a szemét nem bántja a hátulról jövő fény, ha mégis, elég azt a pöcköt elbillenteni a tükrön, és kész.
Na, én addig jutottam, hogy kiválasztottam a tükröt, ami az én autómhoz ajánlott, majd megrendeltem.
Felszerelni feltudom, hogy a vezetéket hogyan tudom majd elvezetni, azt is meg tudom nézni a service manual-ban, de hogy áram honnan lesz, azt nem tudom.Na ebben kellene segítség, ha egyáltalán lehet így látatlanban tanácsot adni.
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
-
Stylewars_kp
senior tag
-
SZIGMA
aktív tag
Szia!
Mit értesz "erősebb" versenyző alatt? A nagyobb áramnak szerintem csak nagyobb kapacitású akku esetén van értelme.
"A cél igaziból csak az, hogy az akkut feltöltse."
Erre ezek az olcsó töltők is jók. Az általam sokat emlegetett SON-1206D is smart gyorstöltő, feltölti az akkut, viszont van egy lyuk a karakterisztikában (15,4V-tal tölt áramgenerátoros üzemben, de csak 800mA-ig, onnan "csepptöltésre" kapcsol, innen szerintem hiányzik a feszültséggenerátoros töltés 800mA-tól 0-ig), ami nem biztos, hogy hosszú távon jó.
Én a LIDL-es töltőre várok most, szerintem az neked is megfelelne."Ráadásul nem is az autómét kellene, azt most cseréltem újra 15 év után, hanem a kicseréltet, mert szeretném még felhasználni az akkut más célra."
A töltő választásnál nem szempont, hogy a kicseréltet akarod csak tölteni, olyat kell választani, ami lefedi a teljes felhasználási kört (kocsiban lévő akku esetleges karbantartó töltése és az egyéb, "játszós" akkuk töltése). Célszerű az autóban lévő akkuhoz választani a töltőt, bár ezek azért már többféle akkuval elboldogulnak.
Másrészt a 15 éves akkut nem használnám semmilyen fontos dologhoz (biztonsági eszközök, lélegeztetőgép, stb...), mert ki tudja mikor adja meg magát.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
SZIGMA
aktív tag
Ha visszaolvasgatsz itt, látni fogod az ajánlottakat. LIDL, ALDI töltők, YASO, ilyesmik. Itt látod a tapasztalatokat is, könnyebben tudsz dönteni.
Vagy.... bújod a kínai áruházakat, veszel valamit, amit még eddig nem láttál itt és leteszteled nekünkEz egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
bwoay
nagyúr
válasz Stylewars_kp #5893 üzenetére
mennyiért sikerült megvenned?
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...