- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- DIGI Mobil
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsiworld
aktív tag
Igen, sajna!
Akkor ezt bexoptam. Még írok neki, ha találok valaki angolost! Hátha küld egy másikat, ami jó lesz! Erre nem merem rátenni éjszakára. Max nappal pár órára! De akkor inkább a lidlist hagyom rajta! :: Talán!
Bár télre a nagy mínuszokra nem lenne jó a megemelt feszes töltés? (nem tudom, párologtatna e, de a hópihe elvileg ugyanez)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibcsiworld #5503 üzenetére
Kérnék egy részleges visszatérítést, ami fedezi az átalakítást, és kész A töltő házát oldalt kell kicsit összenyomni, óvatosan egy csavarhúzót becsúsztatva szét tudod pattintani, 2-2 fül rögzíti (csak az egyik felet kell benyomni). Mi TV szerelővel csináltattuk, írtam egy cetlit, hogy melyik jelölésnél van a cserét igénylő két dióda, illetve hestore-ból vittem a hozzávalókat, pikk-pakk meg is volt.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz molnarpeter #5504 üzenetére
Köszi! Ez most tv szerelő ismerős hiányában nehéz feladat! De megpróbálom intézni. Köszi!
-
SZIGMA
aktív tag
válasz Thermaltake #5468 üzenetére
Szia!
Cserélj elemet a multiméterben, az szokott ilyen paranormális jelenségeket okozni.
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
Czimby
addikt
A full lemerült akkum 18 óra után már csak 05A-t vesz fel, ugye 1.5A-el kezdtem a töltést.
Kíváncsi vagyok 24óra alatt megáll-e a folyamat, mert akkor tényleg csak 30Ah körül tud már a 45-bőlHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
23óra után a töltő átváltott csepptöltésbe 13.7V-ra.
Tehát ha átlagot nézek akkor kb 1-1.2A-el számolhatok, 23óra alatt az 23-28Ah-t tudott még az akku
Az azért kemény. Csoda, hogy beindította az autót és viszonylag könnyen is ment a dolog.Azt kicsit furcsállom viszont, hogy 13.7V mellett is pezseg az akku vagy ez normális lenne?
Azt hittem csak 14.4V fölött szokott bekövetkezni.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
SZIGMA
aktív tag
válasz Inhouse #5507 üzenetére
Szia!
Műszere válogatja, általában először csak elkezd pontatlanul mérni és később jelzi az elem lemerülését. Legalábbis amiket én használtam/használok.
Amúgy egyszerű: felteszi a kérdést magának, hogy mikor és milyen elemet tett a műszerbe. Ha régebben, nem is emlékszik és/vagy olcsó gazdaságos elem volt, akkor csere valami értelmesre és rögtön kiderül.Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
ddsteel
aktív tag
Sziasztok, a 4 éves Hondámban sajnos elhalálozott az akksi,illetve közel avég, kéne bele egy új 70Ah körüli EFB akksi, 16 dízel, szóval 600A feletti indítóáram is kéne. Tudtok ajánlani egyet jó áron, mi a jó típus ebben? Előző Opelemben LESTI sima akku volt,ahogy látom, olvasom más fórumon is, a mostani márkásak sem nagyon mennek el 4 évnél tovább. Így itt is azt a flozófiát követném, hogy a lehető legolcsóbb, de még használható akkut venném EFBből is. Mit ajánlotok?
[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
válasz ddsteel #5515 üzenetére
Régen árultunk ZAP-ot, nem szépen váltunk el... Most JÁSZ-unk van évek óta, 1% alatti a valós garanciás esetek száma. Túlteljesítik a névleges értéket. Az, hogy melyik meddig fogja bírni, komoly jóstehetséget kíván. Egy ideje árulunk JÁSZ Gold-ot is, de ezekről még nincs tapasztalatom.
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
válasz ddsteel #5517 üzenetére
Ugyan még élő garanciás akkuink voltak, de mivel már nem rendeltünk tőlük, mindet visszadobták, elutasítva. Sajnos, ráadásul meg is nőtt a garanciás esetek száma, ezért is szakítottunk velük (nem tudták a névleges értékeket sem). Ez évekkel ezelőtt volt, nem tudom most milyen. A JÁSZ azóta van, ott is volt pár kisebb hullámvölgy, de összességében rendben van és most atomstabil. Az alap JÁSZ egy "mezítlábas" akku, annyit tud, mint az ára, olcsó. Átlagembereknek való. Teszi a dolgát egy átlag autóban,legközelebb is ilyet veszel. Start/stop, BMW, Mercedes, stb...nem neki való. A GOLD egy erősebb verzió, de szerintem még annak sem...de ZAP-ot sem raknék oda...
[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
ddsteel
aktív tag
válasz Inhouse #5518 üzenetére
Köszi a választ. Közben akkor ezek szerint jól döntöttem, EFBs Varta akkut vettem, az eredeti gyári is varta volt. Remélem, 4-5 évig ez is húzza. Mindenesetre töltöm rendszeresen, a sima Ctek5ösömmel, normál módban. Egyelőre AGM módban csak kipróbáltam, nem hagytam rajta, 14,7Vtal tolja neki. Bár a kocsiban van, hogy a generátor 15V fölé is engedi kis időre. Tudom, hogy bírja, meg hogy volt erről itt szó, de egyelőre a normál módot használtam. Erre is mehet évente egyszer recond?
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Felirogattam merítéskor hogy áll az akksi. 110 Ah Varta Silver, kb 85 Ah kijött belőle.
09:00 12,8 V indítás 2 izzóval, 2*55 watt
09:30 12,7
10:00 12,6
10:40 12,5
11:10 12,3
12:10 12,2
13:00 12,0
14:00 11,9
15:40 11,7
16:30 11,6
17:00 11,5 ... csere 1 izzóra 11,6
18:00 11,5
18:40 11,4
19:10 11,4
20:30 11,2
21:00 10,9
21:10 10,6 ...10,5 .... 10,4 másodpercek alatt bezuhant . Terhelés levételkor egyből viszaugrott 11,2 - 11,3-ra
[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
válasz #89874944 #5520 üzenetére
Egy darab 70W körüli izzó lett volna ideális végig. C/20-al kell meríteni és akkor kell tartson 20 órán át 10,5V-ig teljes kapacitásnál. Ezzel a megoldással így, hogy számoltad ki? Átlagolni lehet (úgy egész jó lenne), de ez így az elején nagyobb terhelés a végén meg kevesebb...
[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
konci79
őstag
válasz tibcsiworld #5526 üzenetére
Most reggel ráraktam megint,pár órát még tudom tölteni,meglátom hová alakul...
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #5526 üzenetére
Nehogy azt hidd,nekem is van ilyen.Nem forral,igaz nem is tölt fel 100% ig.Azt már egy jól működő generátor megoldja.
[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
Ezeknek a töltőknek a régi változatában úgy volt megtekerve a transzformátor, hogy a 0A közelébe csökkent átfolyó áram esetén a feszültség csak 14,4V körüli értékre emelkedett, ennél nem lehetett több. Bolondbiztos volt. Az újabb verziók (már évek óta) nem így működnek, a trafó üresjárati feszültsége 18-20V is lehet, tehát a töltés végén túlfeszültség kerül az akkura, nem lehet rajta hagyni. Ráadásul ez is az idióta alsó, megtörős kivezetéses, aminek a veszélyéről már írtam korábban. Bár talán ez nem annyira, mint a LED-es verzió, ahol viszont a LED-es parasztvakításra elpazarolt elektronika értéke kiadna egy automata áramkört...
[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
andaman
tag
Üdv.
A töltő le lett választva az akkumulátorról, a konnektorból való kihúzás előtt.
Ezt tudja tolerálni a töltő, vagy annyi...
Elkezdtem tölteni egy tartalék aksit, a 4. pontnál tart jelenleg.The man is a snowflake on the river.
-
tibcsiworld
aktív tag
A havernak volt egy hasonló kinézetű tacskósa. Töltötte az aksiját, és épp véletlen akkor értem oda! Há, mondom had mérjek már rá, mert épp velem volt a kis multim! Hát wazze 16,xxV-on főzte a húslevest. Mondom kapd le azonnal azt a valamit az aksiról! Vadi új aksi volt, és ápolgatta!
Persze nem mind egy kaptafa, csak én meglátok hasonló kinézetűt, és megijedek!
ui.: meddig tudja tolni a feszt egy szabályozatlan? 20-25? 100? Az mit okozhat?
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #5536 üzenetére
Én azzal kezdem,hogy az első alkalommal rákötöttem egy multi métert.Ha legközelebb használom rá kötök fixen egy kis amper mérőt.
[ Szerkesztve ]
-
nootropil
csendes tag
Lidl "hétfői" töltőjéről ULG 15 B4 mit gondoltok ?
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
Brogyi
senior tag
válasz nootropil #5540 üzenetére
Az Aldi-nak, és a Lidl-nek is van hasonló darabja. Néhány hete Csiga8 topiktárs linkelte. Ezek hagyományos tirisztoros töltők miden jó, és rossz tulajdonsággal együtt. Egy picivel egyszerűbbek mint a CH611. Olvass bele. Ott mindent leírtam azt hiszem. Nehezek, 50Hz-es a kapcsoló freki. Tehát búg. Szerintem ezek hosszú életűek.
Igazából csak fényképen láttam, de attól még igazam lehet.
Már nem vehetek több ilyet.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Van egy 55 Ah tartalék aksim,úgy kaptam,de jó állapotú.Kiváncsiságból rátettem a Bottari buta töltőt.Három óra múlva a töltő saját műszere szerint fel volt töltve,Rá mértem,a töltő kapcsain 16.5V van,viszont az aksiba csak 200mA áram folyt.Most megint megmértem,kb 1 óra pihenés.Az aku feszültsége 12.7 V.
-
pjen
félisten
Bocs elírtam,nem 200 hanem 2000.2 A töltő áram folyt,szinte fenn tartó töltés.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
Erről, és társairól mi a véleményetek?
-
a_tesz
Korrektor
válasz tibcsiworld #5545 üzenetére
Nekem egy kínai 6800 mAh-s hasonló power bank van otthon, amihez szintén van indítássegítő kábel. Nagyon jól működik, teljesen lemerült akkumulátorú autót is gond nélkül beindított már. Annyi a titka, hogy 4-5 percet rajta kell hagyni, mielőtt próbálkozol az indítással, hogy a kapocsfeszültség kicsit megemelkedjen, és gond nélkül beindítja, illetve ha 10 mp alatt nem sikerül beindulni az autónak, akkor várni kell egy kicsit, hogy visszahűljön a power bank (ilyenkor nagyon fel tud melegedni), különben megsül az egész.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
raziel01
veterán
válasz tibcsiworld #5545 üzenetére
Én inkább az árát megtoldva vennék egy új akkut a kocsiba és annál nem kell aggódni, hogy télen nem indítja be a járművet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke