- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
Miután két autómban is 10 évesen kellett akkut cserélni, én azért elvárom, hogy azt a tízest letudja egy akku. 13,8 V töltőfeszültségen legalábbis.
Ahol 14,4 V vagy közelébe tölt a rendszer, ott persze hamarabb kipurcanhat, izzók is gyakrabban kiéghetnek, ilyen is előfordul. (Nekem mondjuk izzók sem szoktak kiégni).
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
xeo98
csendes tag
Két helyen tudom figyelni:
[FORD]Battery Voltage [221172] - ez "egyedi" PID, külön töltöttem le
Voltage (OBD Adapter) [ff1238] - ez alapból benne van
Mindkettő ugyanazt az értéket mutatja, 14,56V közvetlenül hidegindítás után alapjáraton. Ahogy melegszik úgy esik vissza 14,3-ig ez alá nem nagyon megy. Érdekes módon fordulattól független a töltés.
Próbaképp rajtahagytam az Aldis töltőt hópihe módban 24 órára, így felment 13,3V-ra. Sima autó módban megállt 12,8-nál akármeddig volt rajta.
-
Brogyi
senior tag
Azt a mindenit, most esett le hogy lehet a Forex-sek is így mérhették OBD-n keresztül. Nem tudom mivel mértek, és hogy hol az nem esett le nálam. Az a nagy kérdés nálad, hogy a központiegység tekergeti-e a gerjesztést. Amennyiben menetközben mindig 14-15V között van akkor valószinűleg nem.
Azzal a OBD scannerrel is nézd meg menetközben mit mutat. Kicsit veszélyes, mert elvonja a figyelmedet, de talán valami információt nyersz. Kiváncsivá tettél. Írd majd meg az eredményt. -
Brogyi
senior tag
Valami nálad nincs rendben. Nézd [ezt] a részletet. Itt a jobb felső sarokban szépen látod, hogy tér magához az akksi.
Rossz scanner-t választottál, vagy a chinese seller átvágott.
A szivargyújtós voltmérés maradt, vagy beszerzel egy ilyet. Elég sok info van azon az apon. Lehet, hogy ezzel készült a Forex-es grafikon. A video alapján én vennék ilyet, de sajnos a Piaggio-hoz nem jó. -
Brogyi
senior tag
Látod Kernel is azt sérelmezi, hogy nem látszik az indítás. Próbáld reggel nagy hidegben. Kapcsolódj össze, és csak ezután indíts. A voltmérőnek jelzni kellene a feszültségesést majd a rendszernek meg kellene növelni a gerjesztést. Persze ha központiegység is úgy látja.
[ Szerkesztve ]
-
Kernel
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
Nálad egyrészt a viszonylag nagy kapacitás, illetve a magasabb feszt elviselő ezüst-kalcium miatt szerintem jó a Lidl/Aldi töltő. Afelől, hogy AGM vagy normál módban érdemesebb használnod, remélem a többieknek lesz véleménye Mondjuk nem gondolom, hogy sokat kelleni fog tölteni, van tartalék az akkuban is (50-60 Ah már kiszolgálná), pár éves autó generátora és önindítója is jó kell legyen még.
-
Titmouse09
aktív tag
Persze, hogy kell. De ezt a Banner is tudta/tudja 5 évig.
Akkor kérdezem így: megéri a Banner-hez (15k) képest a Bosch/Exide (20k) a felárat, ha nincs semmi extra elektronika ami folyton szívná az akkut?
Vagy értsem úgy, hogy a Banner egyszerűen rosszabb, és pont?Nem a fillérb@... a lényeg, ha úgy tűnt.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi 3, Samsung Galaxy Tab S2 9.7 VE
-
Titmouse09
aktív tag
Lehetséges. Én itt nézem az árakat, ez a bolt van helyben és több ismerős ajánlotta már: [link]
A Bannerből a Starting Bull-t néztem, mert most is az van, abszolút megbízható saját tapasztalat alapján.
"Banner Starting Bull azokhoz a járművekhez ajánljuk, melyek nem támasztanak speciális fogyasztási igényeket az indítóakkumulátorral szemben. Jellemzői a nagyfokú megbízhatóság és hosszú élettartam." forrás
Szóval lehet tényleg ez az alap akku márkán belül.A Bosch-ból azért a Silver, illetve Exide-ból a Premium, mert olvasgattam és mindenki ezeket a szériákat ajánlja.
Xiaomi Redmi 3, Samsung Galaxy Tab S2 9.7 VE
-
education
tag
Nem biztos, hogy belepo kategoria .
A lap aljan a referenciakat gorgesd szepen jobbra: [Banner link]
A sajat akksim, a sajat referenciam: 10 eves Banner Power Bull.[ Szerkesztve ]
-
formengil
tag
Szia!
Neked működik ez a Lidl-os akkutöltő?
Vettem egyet én is, de nem igazán boldogulok vele.
Két akksival is próbáltam, ha megnyomom a módválasztó gombot, akkor elkezd felmenni a feszültség és villog az akku ikon, majd kis idő mulva visszamegy a feszültség az eredeti értékre és üresen akku ikon látszik ami nem villog.Egy tökéletesen feltöltött akkunál is legalább csepptöltéssel kellene töltenie, nem?
Hibás lehet, vagy én szúrok el valamit?
Tudja valaki a választ?
LG Optimus GT540 --> ZTE Grand X IN --> Sony XPERIA SP --> Xiaomi Redmi 4 Prime
-
Brogyi
senior tag
Az akksi cserénél a computernek megmondtad, hogy kicserélted az akksit? Ha nem, akkor öreg akksinak veszi, és még magasabb feszültséggel tölti. Szóval, lassan már az akksit se tudod magad kicserélni.
Az újabb típusú autóknál nem lehet egyetlen méréssel eldönteni, hogy jó-e. Rengeteg paramétert figyel, és ebbe beletartozik az akksi életkora is.
A Ford arról híres, hogy magasabb feszültséggel tölt a többihez képest, és ezért kell betartani az akksi típus igényt. -
Brogyi
senior tag
Jónak tűnik. Már nem sokat tehetsz. Ha néhány napig nem használod akkor egy kapacitásmérés tölt/kisüt-mér/tölt, és egy szivárgásiáram mérés marad csak. A kettő közül kell lennie a megoldásnak. Az első elkeserítő, mert azt mondtad új akksi. A másikat megtalálni, megszüntetni se egyszerű. Ehhez van you tube video.
-
molnarpeter
nagyúr
Mint az új Ma vettünk egy új electric power 72 Ah-s akkut, az is 12,7 körül volt boltból kihozva.
Ideért az 1A-s Yaso, aránylag jó karban lévő 60 Ah-s akkura feltettem, először szépen finoman felemelte a feszültséget, aztán párszor ránézve 14,8-at tartott az este folyamán (mínuszban nem is baj), majd remélem lassan átkapcsol csepptöltésre...
-
embe
nagyúr
Arról nem beszélve, hogy a másik autóm is a gyenge akksival azt produkálta, hogy ha bekapcsolt rádió mellett indítottam lekapcsolt a rádió. Amikor beszereltem az újat, e megszűnt, nem kapcsolt ki indítózás közben. Pedig az gy régebbi autó volt, és 72Ah-s Exide akksi volt.
Most ez az új akksival is lekapcsol.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Kernel
nagyúr
Annyira azért nem nagy a különbség, de ezt nem is lehet olyan jól indikálni, mint egy Li-ion akkunál, amit feltöltünk 4,2 V-ra és úgy marad, az alacsony önkisülés miatt.
Ilyen százalékos jelzésekre nem kell adni, még laptopnál is csak azért lehet valamennyire használható értéket kapni, mert az akkuba integrált processzor a töltések-kisütések figyelése során kalibrálja magát, majd ezt az információt továbbítja az operációs rendszer felé.
Itt ilyenről szó sincs, ezek csak pontatlan becslések.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Titmouse09
aktív tag
Nekem is szikrázik az LCD-s, most nemrég vettem én is. De úgy rendesen, nem csak éppen villan valami. Első érintkezéskor mindig csinálja, aztán ha kocogtatom sem csinál semmit.
Ugyanolyan sorrendben dugom be, mint te is írtad.[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi 3, Samsung Galaxy Tab S2 9.7 VE
-
Brogyi
senior tag
embe, Ata61
Egy picit beleolvastam. A tiétek használt autó. Ez azért fontos, mert el kell dönteni, hogy, jó típusú érzékelő van benne, vagy valamelyik ezemester belerakott egy oda nem illő sensor-t, és talán pont ezért adta el. Profik nem fognak segíteni, mert akkor nem fogod megjavíttatni az autódat. Az neki már teljesen mindegy, hogy máshoz viszed, de elviszed.
Azonosítani kell először, hogy jó típusú az érzékelő. Utána keressetek márkatársakat, és mérjetek. Ennyi az egész. Ford ügy lezárva. Köszönöm. -
Brogyi
senior tag
Most helyeseled a válaszomat. Olyan nincs, hogy nem lehet azonosítani a helyes érzékelőt.
Utána már csak mérni kell. Az hogy a szakik nem értenek egyet az megint csak engem igazol, hogy nem lángelmék. Gondolj bele ki ment el autószerelőnek? Aki kettes volt az iskolában. Ezek nem értik a számítógép működését. Csak cserélnek, és egyszer jó lesz, de az összes próbálkozást te fogod kifizetni. -
Czimby
addikt
Egyszer szívtam egy Ford Fusion javításával, Benzin 1.8, vákum vezérli a másdolgas pillangót.
A szolenoid volt halott benne, azt kellett cserélni.
Ugyanaza a cucc több számon is futott fordéknál...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...