- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nootropil
csendes tag
Üdvözlet !
Hirtetelen felindulásból (motorom miatt) vásároltam egy CTEK MXS 5.0 tip. akku töltőt, motrorom akkuját gond nélkül feltöltötte, közben kedztem kicsit utánaolvasni..
Autónk egy 2006-s francia diesel (tele mindenféle elektronikával) gyári akkuval még, az autó saját fórumán azt írják, hogy nem túl szerencsés kivenni belőle az akkut (csak végszükség esetén).
Kérdezném, hogy a fenti töltővel tölthetem e az akkuját úgy hogy nem kötöm le a sarukat ?
Köszönöm előre is !
Amiért tölteném: ha hétvégén áll az autó akkor hétfőn nehezebben indul, mintha lassabban forogna az indítómotor.. aztán minden renden.
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Különben érdekesnek találom , hogy ennek a topiknak az elején hozzáértő írja , hogy AGM akkut nem szabad 14,4V-nál többel tölteni, mégis a töltőm leírásában egyetlen különbséget látok a sima és az AGM mód között , jelesül hogy az AGM -ben 14,7V a töltés
http://www.ctek.com/Archive/ProductManualPdf/MXS%205.0_EN.pdf
érdekes..
különben honnan tudom meg hogy az autóban lévő gyári akku AGM ? Nincs rajta cella fedő ? Minden cellához ? gondolom
Köszi ha valaki válaszol... mondjuk elirkálok magamban .. előbb-utóbb megválaszolom a kérdéseket.
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Szia !
Köszönöm, nagyjából kezd derengeni, hogy attól még hogy le van zárva az összes cella az aksin és nagy betűkkel rá van írva, hogy nem szabad felnyitni.. minden nyelven attól még az Akkumlátor nem AGM rendszerű , hanem lehet gondozásmentes SAVAS ! (nagyvalószínűséggel ilyen van az autóban).
Tehát ne piszkáljam a CTEK töltő AGM opciójával, hanem a sima autós módot válasszam!
Viszont maradhat az autóban töltéskor. (bekötve) különben jobban megnézve láttam egy "varázsszemet" rajta tehát gondozásmentes savas.
THX
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Uhhh Köszi az információt !
Mindent tudni fogok az akkuról.. asszem
A töltő 1-s szulfátlanító fokozata sajnos automatikusan vált a 2-s fokozatra .. max ha épp ott vagyok kirántom a delejt belőle majd újra kezdem.
Eddig a motorom akkumlátorát töltöttem ott kb 20 perc volt , illetve egyszerre égett az 1-2 fokozat visszajelzője. majd a hármason állt kb 10 órát.. aztán a többi már gyors volt
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Szia ! Ugyanerre jutottam mint te..
ha használtad már , kérdezném, hogy nálad is rögtön az 1-2 folyamatjelző világít azonnal mihelyst rádugod a hálózatra (+akku).
nálam nagyon kevés ideig marad itt különben (5-10 perc) utána a hármason már tovább
70Ah Varta (gyári) akkut töltök most.
Korábban írta egy szakértő,, hogy DESULPHATION (1) itt kéne tartani hosszabb ideig.. háát nálam ez lehetetlennek látszik.
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Szia nekem a "továbbfejlesztett változat van" ahogy látom ez még bolond biztosabb...
Van AGM opciója.. (amely mostmár tudom, hogy nagyon kevés akkumlátorhoz használható általában premium kat). A legtöbb akku nem ilyen.
Absorbed Glass Mat - AGMIlletve Nincs "hópihe" opciója.. amellyel esetlegesen kárt lehetne az akkuban.. ha rosszul használod.
Sztem ennyi. Nekem nagyon bejött ez a CTEK 5.0. Nagyon jó választás, bolond biztos, nem tudsz kárt csinálni csak hasznot.
Az autóban \ motorban lekötés nélkül is töltheted az akksit. Akár hosszabb ideig is otthagyhatod.
A mellékelt csatlakozó "nálam volt a dobozban" a csipeszen kívül.. motorhoz való.. én be is szereltem, így nem kell kivennem a motorból az akksit.
Üdv
És köszi mindenkinek az építő hozzászólásokat, főleg Brogyi - nak !
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
A confort connect-l tudod tölteni az akkut ha nem akarod kiszerelni az autóból\motorból ennyi..
Pl olyan esetben ahol "nagyon" be van építve az akku pl. egyszer rászereled és kész de nem kötelező.
Én pl most így töltöm a motoromat , csak rádugom a csatlakozóra.. anno még a Red Baron-nál is hasonlóan csinálták (nyilván nem CTEK töltővel
Továbbfejlesztett verzió: mint írtam előbb : nincs hópihe , de van AGM sztem
A confort connect a csomag része
de teljesen tökéletes a sima csíptető is, most töltöttem a scenic akkuját .. épp hogy csak sikerült a saruk befogójára csíptetni.. nem kicsit van bekábelezve.. ezek a franciák. kb 25 csavar lenne lebontani \saru
Bezzeg a Mazda 3-m akku csatlakozása teljesen őszinte...
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Nah .. eddig tartott a szép világ.. vasárnap mentem egy kört a motorommal (+13C) simán indult minden ok, le is tettem utána rendesen..
Ma próbálom indítani .. először lámpák kigyulladnak , megpróbál indítani majd egy kisebb csttanás és semmi.. azóta síri csend...
Akku rácsatlakoztattam a töltőre .. feltöltötte illetve nem is volt lemerülve.. de semmi aktivitás továbbra sem..
szétcsúszhatott valami kábel ? vagy vége az akkunak teljesen ? ki kéne mérni gondolom hogy van e valami feszültség az akkun most.
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Köszönöm a felajánlást Pécs mellett lakom .. nem pálya !
Viszont már kezdek gyanakodni hogy valami kontakt hiba lesz inkább .. mivel most szombaton megint semmi .. (gyujtásjelző sem). ez közvetlenül a töltés után.
Majd leszedtem róla a töltőt .. vártam kicsit mozgattam (motor) megnéztem a csatlakozásokat . És csodák-csodája pöccre.. indult.
Szóval valszeg csak elbénáztam az akku-vissza-töltőkábel rácsatlakoztatás műveletsort..
Ma is simán indult. Most egyelőre nem is töltögetem , már azthittem az is sok
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Sziasztok !
Most látom hogy a motormban 12Ah-s akku van, amit pedig vettem hozzá új .. az csak 10Ah ! (Még nem raktam bele az újat)...
Tehát összességében ez azt jelenti hogy kevesebb a kapacitása !? Tehát kevesebb ideig tudja ugyan azt az áramerősséget produkálni !?
Érdemes belemennem a reklomácio-visszaküldés témakörbe? vagy azért használható !? csak kevesebb ideig lesz jó ??
Köszönöm előre is..
tudom ha megtanultam volna fizikából...
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz hatragyi #266 üzenetére
Hmm ööö.. tényleg .. most hogy jobban átnéztem a leírást (CTEK MXS 5.0) a neg kábelt tényleg nem a neg pólusra kell kötni..
de
https://www.youtube.com/watch?v=jaSb-HYqh6o
https://www.youtube.com/watch?v=3VTew5BGOlA
itt vannak ezek a videok.. (gyári CTEK az első) a srác simán ráköi a neg -re. Én eddig így használtam .. rendben volt. ..
most akkor hogyan van ez ?
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Sztem ez a kép és a mellette lévő leírás is eléggé félreértelmezhető. Illetve gondolom úgy sem csinál bajt ha a neg pólusra van kötve a neg. kábel, mivel sz összes tutorial jellegű videóban is így szerepel, nem is beszélve a confort connect kábel fixre beszereléséről.
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Légyszíves segítsetek:
Milyen Multimetert vegyek. 99%-ban az akkumlátort szeretném mérni (auto-motor).
http://www.edigital.hu/Meroeszkozok/Sprotek-STM800-digitalis-multimeter-p356126.html
ez megfelelő lehet ?
Köszi
Különben a töltő dobozán az van írva, hogy direkt kössük az akkura...
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz CCHPacsker #291 üzenetére
Szia !
Részemről az CTEK MXS 5.0 -ról tudnék nyilatkozni (20E) vételeztem.. teljesen bolondbiztos.
Nem tudsz vele kárt csinálni, tulajdonképp bármely körülmények között töltheted vele az akkukat AGM/normál.
Én végül vettem hozzá egy multimetert... nem bírtam ki. Sztem rendkívül jó kis készülék főleg a confort connect kábel igen hasznos tud lenni.. motor-fűnyíró vagy egyéb nehezebben hozzáférhető akku töltésekor.
Az én verziómon pl nincs is már hópihe opció (annyira bolondbiztos). - továbbfejlesztett változat.
A világ végezetéig töltőn maradhat az akksi. És halkan mondom hogy megdőlnek az alapszabályok is: jól szellőző helységben szabad csak tölteni, ha lehet cellákat nyitni .. etc.
Ez egy teljesen laikus vélemény volt.. vannak itt profik .. tőlük megkapod pontosan mV-ban
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz hatragyi #269 üzenetére
Built in charge voltage compensation according to ambient temperature sz lenne a válasz a kérdésre.. tehát valahol érzékeli a külső ? hőmérsékletet... ezek a svédek..
lenne kérdésem hozzád :
kissé megkergült a töltőm: A "mode" választó led . ek (motor .. auto.. AGM.. stb) egyszerre világítanak.. mintha "átvilágítana" egyik a másikhoz.. azthiszem működik a töltő de így elég zavaró.
Nem találom a szervíz listát ! A honlapon meg semmi info .
Meg tudnád nézni a szervíz elérhetőségét ?
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Szia !
Nagyon hízelgő hogy ilyeneket feltételezel mármint hogy kísérleti céllal rátettem egy tekercset.. nem gondoltam rá.
Egy régi valószínűleg szulfátos motor akku volt rajta, viszont az majdnem folyamatosan.. (FIAMM) 48H töltés utána 3 nap szünet.. kb így. De érdekes hogy a hibajelző nem világít, tehát nem lehet annyira nagy az ellenállása .. gondolom .
Megpróbálom a boltot megkeresni... meg nézni egy 4A-s carstel-t..
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
-
nootropil
csendes tag
válasz CCHPacsker #313 üzenetére
TE Most erről beszélsz ? :
http://www.carstel.com/pro_detail.asp?P_ID=1411
carstel 4A ?
Különben ahogy emelkednek az euro árfolyamok lehet indokolt lesz minél hamarabb megvenni. Az Extol most 11E körül van ingyenes házhozszállítással
Az Extol leírása hozzáférhető:
http://www.extol.hu/media/manuals/8897300.pdf
nem hiszem hogy a Carstel más.. lenne
Persze én is vennék egy Carstel-t márcsak a feeling kedvéért is.. hogy kicsit olcsóbban vettem
Üdv
Ps: A viszonteladóm nagyon normális volt, küldöm vissza a CTEK MXS 5.0-t .. kíváncsi vagyok, azt mondta különben hogy nem volt még gond soha.. pedig jó párat eladtak.
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Ez a kérdés bennem is felmerült, akkor választ nem kaptam végül hosszas böngészés után arra jutottam, hogy :
TÖK MINDEGY !
A töltők leírásában az szerepel, hogy a neg polust ne az akkura kössük, még az ábrákon - oktató videókon simán rákötik !
A fix kábelszemes - kábelnél (motor pl) nem is tudod másképp ! Szóval nyugodtan mehet az akksira.
sztem
JA és igen mindenféle lekötés nélkül töltheted a fix kábelszemmel is a motort - autót .. ez a lényege az "intelligens" töltésnek. asszem
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz CCHPacsker #324 üzenetére
Na most megírhatnád, hogy hol szerezted !
És most tulajdonképp melyiket vetted ? 4A ?
Mi az , hogy ráncfelvarrott besza-behu
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz CCHPacsker #327 üzenetére
Uhh Hát köszönjük.. ez szép
Részemről kérdés :
a "kalapácsos" mód választható manualisan ? vagy csak program része. A 8A-s leírásában ez szerepel. !Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz CCHPacsker #329 üzenetére
Szia !
Köszönöm, igen a "villáskulcsra" gondoltam !Ok
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Nah vègre volt időm kicsit mèricskèlni a motoromon.. Nem egyszerű egyedül de siker:
Szoval
Terheletlenül az akksi:
13,07 V kèsöbb 12,6
Gyujtás rajta : 12,8 v amikor 13,07 tel indult
Indítózás : 10-9-8 körüliek .
Járás alatt : 13-14vJó mèg ez az akksi vagy kuka? Illetve èrdemes töltögetnem ?
Köszi
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Én ennyi pénzért a
[CTEK MXS 5.0] -t
választanám, vagy a nextol\carstel 4A -s verziót. (ezek jelenleg nem kaphatók sehol.. mondjuk).az akkukraft is teljesen jó döntés különben.
részemről a képek a conrad-nál nem győztek meg.. rendkívül "olcsó" műanyag benyomását kelti a csatlakozók sem tűnnek számomra meggyőzőnek.
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz steve brown #365 üzenetére
Pécsen volt egy csomó senki rá se bagózott
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
háát ebben most nem értünk egyet.... a CTEK tényleg rendben van..
AZ akkukraft kábelezése már így képen is teljesen komolytalan a svédekéhez képest. A CTEK kidolgozása komolyabb benyomást kelt .
Tudom hogy ez nem fontos, de már az akkukraft megrendelő oldala is tiszta gagyi.
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz honvéd44 #431 üzenetére
Valami elfekvő készlet lehet .. mert a forex-nél mint importőr sincs.
Akkukraft téma:
70Ah akkut töltök kb 1/2 napot van a töltőn: 14,3 - 14,4V mérek de nem vált "teli"-re a led.. lehet nem tudja tartani az akkum stabilan !?
Köszi
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz zsozso710711 #515 üzenetére
ok akkor az MD 13323 rendben .
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
Korábbi hozzászólásomban csak arra akartam utalni, hogy jelen infók szerint az
-CTEK,EXTOL\CARSTEL,AKKUKRAFT magasabb technológiai szintet képvisel "okosabb" mint a 4-5 E ft-s Lidl-Aldil töltők.
Amelyek hozzá kell tennem microprocesszor vezérelt eszközök használhatók-működnek, sok száz darabot eladtak tehát nem hinném hogy tönkrevágják az akkukat, de ha biztosra akarsz menni a jelenleg kapható sorból az AKKUKRAFT a legjobb ár\érték arányú 9 töltési fázissal csepptöltéssel a végén. Ez a hozzáértő szerint is jó cucc ! [BROGYI] pl.
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz nootropil #537 üzenetére
Mondjuk számomra érdekes, hogy számos gyártó alkalmaz "hópihe" módot itt 14,7 V-ig tölti az akkut majd átkapcsol jó esetben fenntartó töltésre.
A CTEK MXS 5.0-modell továbbfejlesztett verziójából ezt a hópihét elnevezték AGM-nek !?
a,)
Talán az egyszeri felhasználók a gondozásmentes savast gondolták AGM -nek (mint én pár hete még ) és rátették így de nem lehetett volna probléma , biztosan nem mentek tönkre akksik vagyb,)
A CTEK akarta magát fényezni hogy tud AGM-t is töltenitényleg ha normál ólom savas akksit töltök 14,7 V ig szobahőn .. az tönkreteszi !?
A motorom 12AH akksiját járás közben 13-14v között tölti a generátor.
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
nootropil
csendes tag
válasz zsozso710711 #565 üzenetére
Zsozso ez tiszta X-files...
Idéznék magától Akkukraft nevű felhasznától a privátjaimból.. különben meg lehet kérdezni őt is .
" az Akkukraft nem igazán a "húzó" termékünk: mi leginkább pelletkazánokat, pelletkandallókat forgalmazunk és a hozzá való pellet tüzelőanyagot, illetve fabrikettet, ebben a 4 fajta termékkörben vagyunk Magyarországon piacvezetők 14 éve. Több vevőnk kérése az volt, hogy szünetmentes tápot tenne a pelletkazánja mellé, hogyha nincs áram, akkor is menjen a fűtés akkumulátorról inverterrel. Ehhez a rendszerhez kerestünk egy olcsó és magas tudású töltőt, amelynek a a töltési karakterisztikája (9 lépés) és a csepptöltése full profi legyen, hiszen az akkumulátorok életének 95 %-ában nincs áramszünet, de a töltő folyamatosan rajta van az akkun, készenlétben. Így "keltettük életre" az Akkukraftot, amely egy alap 4 fokozatú sima mezei töltőből nőtte ki magát olyanra, amilyen most. Továbbfejlesztettük, majd saját színben gyártattuk le (ez a világosszöld a cég színe) és utána a saját vevőinken kívül elkezdett terjedni a híre és elkezdett érdekelni autós és motoros vásárlókat is, így került ki a publikum elé a termék. A honlap nem akkumulátortöltőkre optimalizált, se nem webshop,"
Ennek alapján sztem nem C3 klón.. sőt
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5