- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bagkri01
őstag
Én Here-t használom (igaz androidon, de gondolom arőden hasonló ios-en is). annyit tudok rá mondani, hogy kurv@ jó, még sosem hagyott cserbe, a háttérben is fut kikapcsolt kijelzővel, akkor természetesen csak hang utasítás van, de néha az is bőven elég. Szóval én a azt ajánlom, a sygicet simán lenyomja, pedig az se rossz.
samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note
-
kali
legenda
válasz Dobos21 #3638 üzenetére
szia,
azóta érdeklődtél már a termék kapcsán? amennyiben igen, úgy mit mondtak?
a vásárlástól/átvételtől számított 3 (munka)napon belül leadott készülék esetén a kicserélés az elvárt - amennyiben a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot -, ha adott üzletben van készleten azonos típus, ha viszont nincs épp, akkor a kapcsolódó jogszabályban meghatározott 15 napra törekedés a mérvadó, annak leteltével erősen verném az asztalt - persze csak virtuálisan, de írásban (vásárlók könyve) is hangot adnék a panaszomnak. -
kali
legenda
válasz Dobos21 #3640 üzenetére
a hálózati problémák kapcsán kipróbálni más sim kártyával is, ha többel és eltérő helyeken is jelentkezik a probléma, akkor érdemes a telefon irányába elindulni a hibakeresés terén.
amikor a vásárlástól/átvételtől számított 3 (munka)napon belül visszaviszed, akkor ha a hiba adott egyértelműen számukra is, úgy jellemzően cserélni szokták, de ha nincs épp készleten, akkor sem kell visszavenni a problémás készüléket, már akkor kicserélést kellett volna kérni, utólag már csak a 3 (munka)napon túli garis (jótállás/szavatosság) ügyintézésre lehet hagyatkozni.
az iphone kereésési és az e-mail szinkronizálási hiba lehet külsős és szoftveres is, így azoknál szélesebb körben kell hibakeresést eszközölni, mert azok nem feltétlenül a készülék miatt vannak, legalábbis nem hardveres hiba okán. -
B-L-A-C-K
titán
válasz Dobos21 #17033 üzenetére
Ha hivatalos helyen vetted (összes hazai szolgáltató, Media Markt, Edigitál, Auchan, iStyle, iCenter), és nem cégre, hanem magánszemélyes vásárlás volt, akkor van rá a +1 év szavatosság, ha máshol vetted, vagy cégre akkor nincs. Ha él rá beviszed egy hivatalos szervizbe, számlával, és foglalkoznak vele.