- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
ma Bejelentették, hogy hamarosan érkezik az LG Tone Free T90S.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Gratulálok, megint adtak a szarnak egy pofont! Most hogy ezzel megszűnne a városokban a zajszennyezés, kihozzák, hogy legyen hangjuk az elektromos autóknak, csak mert néhány közlekedni nem tudó nem hajlandó körülnézni. Véletlenül se őket tájékoztassuk, hogy tanuljanak meg körülnézni...
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
asdf_
veterán
...viszont akkor nézzük a másik végletet is: ugyan tegyenek már az ellen is valamit, hogy a két utcával arrébb lakó hülyegyerek II-es Golfjának olyan leszakadtkipufogó-hangja van, mint a békebeli F1-es autókénak. Na EZ speciel sokkal jobban zavar, mint bármely, tetszőleges, normális autó valós vagy szimulált hangja.
A rendeletet nem tudom idezn (plane nem a megengedett zajszintet)i, de az biztos, hogy a szgk-s vizsgabiztosnak rendelkeznie kell egy darabb hitelesitett hangnyomasmerovel. Szoval a Golfos hulyegyerek autojat sanszosan meg kellett volna vagni a vizsgan...
[ Szerkesztve ]
-
e-newsee
addikt
De nem mindenki lép le a sípoló teherautód mögé, aki a telefonját bújja. Azért a többségük hallja, hogy sípol, és lereagálja. Sajnos ez van, a hülyékhez kell alkalmazkodni. De ha csak a nem figyelő emberek fele már feleszmél a zajra, akkor megérte bevezetni.
És a bevásárlóközpontok parkolójában valóban lesz haszna, mert sokszor hiába nézek körül, sehol egy mozgó jármű, vagy járó motor, majd amikor épp mögötte vagyok a bevásárlókocsival, egyszer csak elkezd kitolatni a parkolóból mindenféle hátranézés nélkül. Mert ugye indítja a motort, és a slusszkulcsot még el sem engedte, de már tolat. Vagy egy csomó parkolóban lejt a parkolóhely. Aztán van, aki féket nem nyom, csak kuplungot, és gurul a kocsi, miközben indít. Ilyenkor hogyan hallod meg előre, vagy veszed észre a tolatólámpát, amikor az indítás és a kocsi megmozdulása között van kb. 1mp-ed? Annyi idő alatt ugorj félre egy megrakott kosárral, vagy akár anélkül! Egy elektromos kocsinál pedig ez hatványozottan érvényesül, mert a motorindítást sem hallod meg, csak azt veszed észre perifériából, hogy megmozdult melletted egy kocsi segge. Tükörbe/hátra nézni meg luxus, mert tolatás közben kell az övet becsatolni, vagy megenni a csokit, stb., és olyankor arra kell figyelni, véletlenül sem a mögöttes forgalomra. És ez szinte mindennapos egy parkolóban. Én pl ezért tolom a kosarat a parkoló közepén. Ha jön valaki, félrehúzódom. De az ilyen parkolóból kiugráló vadakra nem lehet máshogy felkészülni.
Plusz a zajszintjük elég alacsony lesz. A minimum kb a beszélgetés zaja. Azért azt egy lakó-pihenőben a csukott ablak is elnyomja, de még a nyitott ablakon is alig hallani be.
Emellett biztos vagyok benne, hogy (ahogy valaki itt említette), bele lesz építve a radarozás, és csak akkor "zenél", ha érzékel valakit. Bár ez sem segít egy házsarok mellől kilépő emberen, ha kitakarja a szenzorok elől. Neki viszont a felbukkanás előtt is hallható zaj segíthet előre tudni, hogy a sarok mögött egy autó közeledik.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
e-newsee
addikt
Azért fordul elő velem kb havi szinten egyszer, hogy meglep a hang nélkül megmozduló kocsi mellettem. Pedig nem telefonozok menet közben, jó a látásom, és a hallásom is. Sőt, számítok is az ilyen esetekre. Legtöbbször azt is figyelem, hogy ülnek-e a kocsiban.
És nincs minden autóban tolatóradar.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
eennyi
csendes tag
Dugóban pedig majd egy tejles araszoló kocsisor fog zenélni? Autópályán meg több szólamban...
-
samujózsi
tag
Vagy a biciklisnek, amikor a gyalogos "elfelejt" félreugrani.
Hidd el, épp mert mindenhova bringával járnék, ha tehetném, jobban utálom a KRESZ-re nagy ívben szaró bicikliseket, mint az átlag. Csak a biciklik elég zajos jószágok az elektromos motorral működő járművekhez képest. Csörög, zörög a lánc, üresjáratban a racsni, a divatos terepgumi is elég hangos stb.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Solten
addikt
Aki nem erti mi a problema egy szinte hangtalanul suhano min. 1 tonnas jarmuvel, nos a problema vele van. Attol miert is hulye az ember ha sajat biztonsaga erdekeben hasznalja minden lehetseges erzekszervet? Engem is meglepett mar egy hibrid, parkolo autok kozott akartam atkelni egy mellekuton (rossz ralatas jobbrol-balrol), nem hallottam hogy jon valami, de mire korulneztem mar ott volt par meterre a "semmibol".
Ja igen, hasonlitas bringahoz meg rollerhez... Ne akarja senki tapasztalni hogy utkozeskor mi a kulonbseg a bringa vs 1 tonnas auto kozott.
Zajszennyezes meg hulyeseg, nyilvan 20 km/h a hatar, e folott a gumi surlodasa mar eleg zajt eredmenyez (50 decibel feletti).Saor Alba
-
Zé.
tag
E-rolleremre szerelek egy nagy kamion kürtöt!
Azzal csapatom majd a csajokat...
Az öreg nyugdíjasok meg sorba kapnak szívinfarktust, kit érdekel...Óh wow! Ad Absurdum!
-
-
hemaka
nagyúr
Azert az egesz kellemes lesz a fulednek, amikor a zebrahoz megerkezik 5-6 elektromos verda es mindegyik mas-mas szarsagot fog nyomni ki magabol. 😂
-
kelly416
veterán
Egyrészt igen bosszantó az a hang, másrészt az azért kell, mert két tükörből igen nagy holttér marad az autó mögött, amit akarva sem tud belátni a vezető. Egy előrefelé közlekedő autóban ez ahol a pilóta is előre les, ez igen kétséges dolog.
Otthonról nem tudsz elindulni csendesen, felvered a családot mindenképpen, hogy utána a szomszédokat már megkíméld, mert már nincs hanggenerátor. Ehhez is sok ész kell. Nem Tőled, félre ne értsd, a kitalálóktól.
Mi értelme van 20km/h sebességnél a hanggenerátornak? 20-ról majdnem azonnal meg tudsz állni. Vagy minden zebrát kötelező lesz legfeljebb 20km/h-val megközelíteni a jövőben? És ha 20-al elütnek valakit, azért feltehetően sokkal kevesebb baja lesz, mint annak, akit 45-50-nel csapnak el halkan. Megint öngól. Megint nem Tőled, a törvényalkotóktól.
Tökéletesen egyet tudok érteni az előtted szólókkal, telefon zsebre, figyelem a forgalomra irányítva, fülekből a füles kiszedve, úgy tessék közlekedni bármilyen eszközzel. Mifelénk sok a biciklis, és ebből kifolyólag sok a biciklin közlekedést közben telefont nyomkodó. Még anyukák is a hátuk mögött a gyerekkel gyerekülésben, és úgy kell rádudálni, hogy vegye észre a forgalmat is, ne csak a telefont. Nem az a megoldás, hogy szegény embert (mert ha lenne pénze, nyilván autóval vinné a gyereket a legtöbb esetben) még jobban lehúzzuk, de az ilyenek megérdemelnének egy olyan tarkón vágást egy jó kis csekkel a rend éber őreitől, hogy egy életre megjegyezzék a dolgot.
És azzal is egyet tudok érteni, hogy általános iskolában kötelező tantárgy legyen a KRESZ. Gyalogosnak, biciklisnek, görkorisnak, gördeszkásnak is tudnia kellene legalább néhány alapvető szabályt. Akkor nem hiszem, hogy szükségesnek kellene tekinteni a hanggenerátort villanyautókban.
-
kelly416
veterán
Egyébként tévedés. Azok a villany biciklik igencsak megcsípik, vagy meg is haladják az 50-et, de kis bütyköléssel (amit nem ellenőriz általában senki) a 80-at is állítólag, csak drasztikusan csökken a hatótáv. Mindezt jogsi nélkül szinte hangtalanul. De a négykerekű EL-GO-ban csücsülő mammer és tatter is repeszthet 20 fölött elméletileg, és amelyik nem is tud gyorsabban menni, az is ennyivel megy járdán, zebrán, boltban is (ha befér az ajtón).
-
kelly416
veterán
válasz samujózsi #64 üzenetére
Gyere, ülj fel a '82-es KTM országúti drótszamaramra, tekerj egyet Szentesen, és meséld el, hányan hallottak Téged, és hányszor haltál meg a látványtól, ahogy a többiek közlekednek. Alárendelt utcából biciklivel, villany biciklivel úgy kanyarodnak ki jobbra, hogy el sem néznek balra, nem hogy elsőbbséget is adjanak.
(Egyébként a bringának nincs hangja, ha nem tekersz, még a láncon sem csicsog a kenőanyag, totál hangtalan.) -
sfdrakex
nagyúr
Tudom, hogy megy többel is, csak jöttek itt páran azzal, hogy max 20. Legyen, de úgy is veszélyes. Ahogy írod 40-50et kényelmesen mennek.
Szentesen meg több a biciklis mint bárhol máshol az országban, és tényleg mennek ész nélkül. 😃
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
kelly416
veterán
Bár [nagyon rizikós] volt, megnéztem az adatlapod.
Ok, csak azt írtad, "lehet, nem megy 20 felett". Nem tudtam, hogy tudod-e, vagy csak tippelsz, ezért írtam, hogy sajnos bőven mennek felette.
-
-
-
kelly416
veterán
-
axioma
veterán
Elektromos autot nem tudsz fekpedal nelkul inditani, igaz a kuplungot se tudod nyomkodni
Egyebkent elhiszem, hogy alacsony lenne a zajszint, de szerintem az elore meg tolatoradar csipog nekem annyira a kocsi belsejeben, hogy azt mar kint is meghalljak pont olyan erovel. Nem lett volna egyszerubb azt kotelezove tenni, esetleg ugy hogy kifele is hallatszodjon szandekosan?[ Szerkesztve ]
-
e-newsee
addikt
Az a baj, hogy a tolatóradar sem teljes megoldás, mert egy 20-szal guruló autónál a radar hatótávja már bőven féktávon belül van.
Én még mindig tartom azt, hogy kell valami zaj az elektromos autóknál, mert arra nem lehet alapozni, hogy mindenki nézzen körül. Ha mindenki figyelne az utcán, és a közlekedésben, akkor nem lennének balesetek. Max ha valami műszaki hiba miatt esik le az útról az ember. Szóval sajnos muszáj a nem figyelő emberekre (és a speciális esetekre) igazítani a szabályokat. Annak idején a biztonsági övet is az eszetlen hülyék miatt tették kötelezővé, hogy őket, és a szerencsétlen másik felet is megvédjék. Ha akkor lett volna internet, ugyanez ment volna, mint most. Hogy minek, meg zavar, meg az én életemmel játszok, stb-stb. Nálunk is itt a cégnél hiába írjuk elő utasításban, meg oktatjuk ki, hogy ne fogd az alkatrészt préselés közben, ha nem lenne fénykapu, meg kétkezes indítás, akkor minden másnap valaki megrövidülne egy ujjperccel. Aztán akkor magyarázhatnánk, hogy de hát hülye, miért nem figyel. Egyszerűbb másik oldalról megelőzni a problémát.
És, mint fentebb is írtam, nem lehet egyértelműen a gyalogos a hülye, ha elütik, amikor napi szinten látok pár éves felső kategóriás autókban embereket telefonnal a kezükben vezetni, meg tekeregni kocsival a parkolóban a délutáni bevásárló csúcsban. És azért emelem ki az autó kategóriát, mert ezekben biztos, hogy benne van a gyári kihangosító. De ahhoz is hülye, hogy használja, inkább jobb kézzel telefonál, ballal meg átnyúlkál váltani. Rosszabb esetben a kormányon átnyúlva irányjelzőt kapcsolgatni."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
kelly416
veterán
Az iromány második felével tök igazad van. X5, X6 és kategóriatársaik mind úgy viszik a hülye pilótáikat, hogy kezükben a telefon. Jobb esetben fülükön is, rosszabb esetben írnak éppen.
Az első felében is van igazad, legyen némi hang, de ameddig egyre nagyobb körökben bedugott füllel közlekednek az emberek, ez teljesen felesleges törekvés. Akkor tényleg lehetne minden autónak üvöltő Lambó hangja, mert azt legalább meghallanák.
-
-
Blizzardking
őstag
Itt az a baj, hogy az általunk megszokott utca forgatagához képest nagyon halkak az elektromos autók. Ha csak elektromos autók léteznének, nem is lenne probléma mert a csendben lehetne hallani a gördülés zaját.
Én úgy oldanám meg, hogy mérné a környező zaj szintjét, és ahhoz képest adna ki hangot. Este a kihalt lakóövezetben lehetne valami halk tompa sípolás, délben a Körúton meg hangosabb, hogy ne nyomja el a 3 utcával odébb lévő markológép. így mindenki jól járna szvsz."Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
axioma
veterán
válasz Blizzardking #84 üzenetére
Na de pont az lenne szerintem a vegcel, hogy halkan kozlekedjunk, tehat a tarsadalom keszuljon fel arra, hogy halk az auto-bicikli-akarmi. Tenyleg, a trolikkal mi van? 1970-es evekben (talan) irodott ifjusagi konyvben volt az kulon kiemelve hogy baleset tortent mert "papucsban jar a troli", nem hallani hogy jon, szoval nem ujkeletu hogy ilyen jarmuvek is vannak. A mesterseges hangot most bevezetni nem tartom jo dolognak, mert pont el fog mindenkit lustitani. Abban igazad van, hogy amikor csond van, akkor eleg lenne kisebb hangero is, de ha a szomszedban markologep van, akkor a gyalogos a normal autok miatt _is_ korulnez, nehogy mar meg hangosabb legyen a generalas hogy tulkiabalja...
Amugy a 20km/h tunik nekem tul alacsonynak. Ha annal lassabban megyek, akkor csak gurulgatok, talan epp a gyalog miatt. Azzal nem fogom megijeszteni, hogy megyek 30-cal, lefekezek, erre meghallja egybol maga mogott a zajgeneratort? A gumihang lehet hogy hallhato lenne neki, de ugyanugy nincs osszekotve a fejeben az auto kozeledesevel. Akkor mar inkabb kis frekivel csipogni kene, de 40-50km/h-ig.
Persze full szvsz. Es meg egyszer: legyen, de az utaster fele semmi ne menjen ebbol. (Tudom, van ahol a motorhangot jol leszigetelik aztan rageneralnak az utasterre valami sokkal "durvabban" szolo motorhangot... raadasul atlagusernek kikapcsolhatatlanul, zenehallgatas kozben is kotelezoen - az eszem megall.) -
Blizzardking
őstag
Az a végcél még nagyon messze van. Addig a gyalogosok részéről sok odafigyelésre- az eletromos autóvezetők részéről meg sok kompromisszumra lesz szükség.
(Az egész elektromos autózás egy merő kompromisszum, miért pont az fáj, ami emberek biztonságát szolgálja?)"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
SzunaP
csendes tag
válasz noPublicFG #2 üzenetére
Bocs, ha a gyalogosoknak ovitól azt tanítod, hogy nézz jobbra aztán nézz balra, akkor elég sokat elcsapnak majd. Mire balra néznének.
Angliában lesz csak túlélési esélyük. -
axioma
veterán
válasz Blizzardking #86 üzenetére
Szerintem ezekkel a parameterekkel NEM lesz biztonsagosabb. Ijesztgetni fog (nekiall lassitani es mellette sikerul pont 20 ala csokkennie), valamint nem fog kotodni az auto kozeledtehez a hang, mert teljesen szabadon valasztott.
Mondjuk az teny, hogy kisebb gond ez az e-autosoknak mint peldaul a kamu zold rendszamos hibridek. -
Blizzardking
őstag
Nézd, azon töprengtem, próbálva több oldalról körüljárni ezt a kérdést, hogy előfordult már, hogy a gondolataimba mélyedve sétáltam, és mikor egy ismerős rám köszönt, meglepetten pillantottam fel. Nem vagyok egy suta életképtelen geek, de ne kelljen már háztömbről háztömbre kommandózva élniük az embereknek az életüket, mert néhány hipster, miközben ingyen töltőről ingyen töltőre vándorol, megrövidítve érzi magát ha nem teljes csendben osonhat a jövőbe. Ötszázezer gyalogos biztonsága legyen már fontosabb mint 500 vitmájer akusztikai csalódása. Szvsz
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
kelly416
veterán
válasz Blizzardking #89 üzenetére
Nekem meg az a véleményem, hogy hang ide vagy oda, aki balek (majdnem más "b" betűs szót írtam), úgyis elé fog menni az autónak. Egyrészt mert zenét hallgat, mert el van mélyedve a gondolataiban, mert az autó 22-vel megy... másrészt mert a teészetes szelekciót akárhogy próbáljuk kivédeni, a Föld túlnépesedése ellen próbál tenni a sors is, és sokszor sikerrel jár. Ha nem figyelsz, úgy vág apró darabokra egy Flirt vagy IC is, hogy szinte fel sem fogod. Ehhez képest elenyésző probléma az autók hangja 20km/h alatt.
-
asdf_
veterán
Ez szép és jó, de ott vannak az olyan halál egyszerű dolgok, mint pl. a látássérültek.
Egy vagy két nyomorult hangszóró be lesz építve a kocsiba, nem lesz hangosabb, mint egy sima autó, nem nínózni fog, hanem vélhetően lesz eszük a gyártóknak és sima fehérzajt fog nyomni, és olyan hangerővel, hogy bentről, felhúzott ablakkal úgysem hallani. Nem értem a világvége hangulatot emiatt. Ez egy kb. ki nem szarja le kaliberű történet.
Kb. egy dolgon lehet vitatkozni, hogy jó-e a 20 km/h, vagy 30-nak (esetleg 35-nek) kéne lennie. -
kelly416
veterán
Ha már itt tartunk, akkor egyrészt 50-re állítanám a határt, másrészt ha nem is tiltanám a gyalogosoknak a fülessel zenehallgatást, baleset esetén vastagon súlyosbító körülménynek venném, mint autósoknál az ittasságot.
De ma szembe tekert velem egy biciklis az én sávomban, ketten behajtottak elém elsőbbségadás nélkül autóval, a kombájnos nem húzódott le, biciklis az orrom előtt csellengett elengedett kormánnyal telefont nyomkodva, kb. csak gyalogos nem veszélyeztetett. Pedig csak egy 280km-t mentem ma (Szentes, Mezőtúr, Mezőhegyes, Szentes). Úgyhogy a villany autók egyelőre szerintem kisebb veszélyt jelentenek, mint az emberi hülyeség.
-
axioma
veterán
válasz Blizzardking #89 üzenetére
A gondolataidba melyedve gondolom nem az uttesten setaltal, a jardara meg nem hajtok fel autoval.
Az meglatszik hogy mi a velemenyed az elektromos autosokrol (en peldaul csak tesztelesi cellal toltottem eddig az enyemet ingyen, otthon nappali aramrol szoktam... es kogazdag se vagyok egy 2.25M erteku autoval), es nem az a baj hogy valami hangot fog adni, hanem az, hogy ez a szabalyozas az eredeti problemara nem megoldas.
Vakokra meg 5+ eve lattam egy tevemusort, akkor a zebra elott lefekezo elektromos autot valoban csak az utolso metereken, gumihangbol hallotta. De mi van akkor, kerdezem ujra, a trolikkal? Azt se igazan hallani. Az autos ha veszelyt lat, tud dudalni. A sok automatizmus eloirasaval pont az veszik el, hogy a resztvevok figyeljenek egymasra... A cel inkabb az lenne, hogy alkalmazkodjunk az uj allapothoz.
Amugy vicces hogy az ellenzok neha arra panaszkodnak, hogy mar mennyi "ilyen szar" van, neha meg azzal ervelnek, hogy "ez csak 500 leszarhato ember". [Jegyzem meg gyorsan a mol limo es hasonlo zold autos kolcsonzes pont jo alternativa lenne a varosban, es azok se trillaznak mikor kozlekednek. Most sem. Sot a soforjuk is - altalaban - gyakorlatlanabb, mint aki sajat e-autoval megy.]
Amugy nem mindenaron tiltakozom en a hanggenerator ellen, bar a szelektiv (gyalogosduda tipusu, a bringas is csak akkor csonget ha problemat lat) szerintem jobb. -
asdf_
veterán
A trolival az van, hogy olyan helyen kozlekedik, ami kb. kivetel nelkul lampas keresztezodessel ellatott. A troli nem fog neked csillaghegy kertvarosi reszen fraszt hozni rad, mert nem kozelekedik arra. Belvarosban, nagy forgalomban jar, ahol a kornyezo jarmuvek (motor)zaja ad iranymutatast, a forgalom meneterol, abban veszik el a troli suhanasa, a gyorsitasa meg fekezese viszont motormeretebol adodoan tisztan hallhato (marmint Ikarus tuti, Solaris-t a franc tudja, arra nem emelkszem, szokoevente trolizom).
-
Blizzardking
őstag
Amúgy ha belül nem hallatszik akkor mi a probléma? Tisztán érzékelhető hogy az e-autó sofőrök csak a maguk szemszögéből nézik a dolgot. Akkor ha ők nem hallják mi a baj vele?
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
axioma
veterán
Hat vasarnap reggel 7-kor jartam trolival egy utcaban. Mi ketten mentunk, semmi robbanomotor a kornyeken...
Amugy Csillaghegynel arra gondolsz ahol nincs jarda, az ut szelen kell gyalogolni? De ott meg gyalogos suruseg nincs, tehat eleg a duda tipusu, amikor van tenyleg kinek szoljon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Iphone 12 Pro 128 GB + Tok
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Xbox 360 Slim 500GB Rgh 3.0 azonnali bootolás! + játékok, 1+5 év gar. 22 éve működő üzletből!
- XBOX ONE S 500GB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen