Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz axioma #80 üzenetére

    Az a baj, hogy a tolatóradar sem teljes megoldás, mert egy 20-szal guruló autónál a radar hatótávja már bőven féktávon belül van.
    Én még mindig tartom azt, hogy kell valami zaj az elektromos autóknál, mert arra nem lehet alapozni, hogy mindenki nézzen körül. Ha mindenki figyelne az utcán, és a közlekedésben, akkor nem lennének balesetek. Max ha valami műszaki hiba miatt esik le az útról az ember. Szóval sajnos muszáj a nem figyelő emberekre (és a speciális esetekre) igazítani a szabályokat. Annak idején a biztonsági övet is az eszetlen hülyék miatt tették kötelezővé, hogy őket, és a szerencsétlen másik felet is megvédjék. Ha akkor lett volna internet, ugyanez ment volna, mint most. Hogy minek, meg zavar, meg az én életemmel játszok, stb-stb. Nálunk is itt a cégnél hiába írjuk elő utasításban, meg oktatjuk ki, hogy ne fogd az alkatrészt préselés közben, ha nem lenne fénykapu, meg kétkezes indítás, akkor minden másnap valaki megrövidülne egy ujjperccel. Aztán akkor magyarázhatnánk, hogy de hát hülye, miért nem figyel. Egyszerűbb másik oldalról megelőzni a problémát.
    És, mint fentebb is írtam, nem lehet egyértelműen a gyalogos a hülye, ha elütik, amikor napi szinten látok pár éves felső kategóriás autókban embereket telefonnal a kezükben vezetni, meg tekeregni kocsival a parkolóban a délutáni bevásárló csúcsban. És azért emelem ki az autó kategóriát, mert ezekben biztos, hogy benne van a gyári kihangosító. De ahhoz is hülye, hogy használja, inkább jobb kézzel telefonál, ballal meg átnyúlkál váltani. Rosszabb esetben a kormányon átnyúlva irányjelzőt kapcsolgatni. :F :Y

    "Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

  • Blizzardking

    őstag

    válasz axioma #85 üzenetére

    Az a végcél még nagyon messze van. Addig a gyalogosok részéről sok odafigyelésre- az eletromos autóvezetők részéről meg sok kompromisszumra lesz szükség.
    (Az egész elektromos autózás egy merő kompromisszum, miért pont az fáj, ami emberek biztonságát szolgálja?)

    "Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."

  • Blizzardking

    őstag

    válasz axioma #88 üzenetére

    Nézd, azon töprengtem, próbálva több oldalról körüljárni ezt a kérdést, hogy előfordult már, hogy a gondolataimba mélyedve sétáltam, és mikor egy ismerős rám köszönt, meglepetten pillantottam fel. Nem vagyok egy suta életképtelen geek, de ne kelljen már háztömbről háztömbre kommandózva élniük az embereknek az életüket, mert néhány hipster, miközben ingyen töltőről ingyen töltőre vándorol, megrövidítve érzi magát ha nem teljes csendben osonhat a jövőbe. Ötszázezer gyalogos biztonsága legyen már fontosabb mint 500 vitmájer akusztikai csalódása. Szvsz :R

    "Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."

  • asdf_

    veterán

    válasz axioma #93 üzenetére

    A trolival az van, hogy olyan helyen kozlekedik, ami kb. kivetel nelkul lampas keresztezodessel ellatott. A troli nem fog neked csillaghegy kertvarosi reszen fraszt hozni rad, mert nem kozelekedik arra. Belvarosban, nagy forgalomban jar, ahol a kornyezo jarmuvek (motor)zaja ad iranymutatast, a forgalom meneterol, abban veszik el a troli suhanasa, a gyorsitasa meg fekezese viszont motormeretebol adodoan tisztan hallhato (marmint Ikarus tuti, Solaris-t a franc tudja, arra nem emelkszem, szokoevente trolizom).

Új hozzászólás Aktív témák