- iPhone topik
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apollyon
Korrektor
Azért nem 5 percenként tolat el előttem egy teherautó, hogy zavarjon a sípolása.
A rolleres dologgal egyetértek, ez az ámokfutás csak addig fog tartani, amíg nem lesz olyan eset ami után szabályozni fogják.
--------
Visszatérve az autókra,ahol én lakom az olyan zónában van, ahol csak gyök2-vel lehet hajtani az úton, meg is őrülnék ha ordibálva közlekednének ott az autók.
Btw ha vennék ilyen hanggenerátoros autót, az lenne az első, hogy kiüssem belőle ezt a hülyeséget. Ugyanis csak azt olvastam, hogy a gyártóknak kötelező lesz beszerelni, a hackelésről már nem esik szó.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Viszlát
addikt
válasz samujózsi #25 üzenetére
Öö, egyrészt nem én írtam a vonatkozó közlekedési szabályokat, másrészt bár nem tartom magam különlegesnek, alapvetően igyekszem vigyázni a kis habtestemre (életemre), szóval szabály ide vagy oda, én bizony körülnézek, mert a józan ész is ezt diktálja.
Ezzel szemben azt tapasztalom, hogy sok embernek nem ennyire fontos az élete és nekem kell vigyázni helyettük is. Már amikor sikerül, mert jónéhányszor nekitolták már a bevásárlókocsijukat az autónak, vagy mentek ők maguk nekik amikor körülnézés nélkül egyszercsak kiléptek az autók közül vagy csak elindultak keresztbe az úton.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
sfdrakex
nagyúr
válasz samujózsi #34 üzenetére
Találkoztam már néma csendben suhanó, kreszt soha nem ismerő nyugdíjassal villanybicajon. Az veszélyesebb, azokra mégsincs semmi szabály. Mennek járdán, parkban, mindenhol. Ehhez képest az autók az úton mennek, ahol számítasz rájuk.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
axioma
veterán
válasz samujózsi #38 üzenetére
Engem se mindig hallanak meg, de en kivarom, ha nem hall es ezert boklaszik elottem. Ha a ferjem kocsijaval vagyok hasonlo szituban, akkor azon van kulon gyalogosduda, ertelmesebb lett volna azt kotelezove tenni.
Azt meg _nagyon_ remelem, hogy ennek az utasterbe nem kell hallatszodnia! Es direkte valami villanyhangot, be nem ulnek dizelkattogast v benzinmotort utanzoba... -
sfdrakex
nagyúr
válasz samujózsi #43 üzenetére
Tornado és társai, lehet nem megy 20 felett, de a nyuggerek, jogsival nem rendelkezők mennek vele észnélkül bárhol. Jogsi nélkül, kresz ismerete nélkül, leszarva mindent. Veszélyesebb az hogy ők mennek bárhol, mint egy autó az úton.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz samujózsi #45 üzenetére
Autóval járok mindenhova, emellett teherautóval dolgozom, van hangja, és azt se veszik észre. Kilépnek elé, belemennek oldalról bicajjal. Mögészaladnak mikor sípolva tolat, babakocsival, mert k*rvára sietnek. Ha pedig ezt leszarják, majd pont ez segít észrevenni az elektromos autókat? Hát nem. Akkor meg teljesen felesleges.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
kelly416
veterán
Egyrészt igen bosszantó az a hang, másrészt az azért kell, mert két tükörből igen nagy holttér marad az autó mögött, amit akarva sem tud belátni a vezető. Egy előrefelé közlekedő autóban ez ahol a pilóta is előre les, ez igen kétséges dolog.
Otthonról nem tudsz elindulni csendesen, felvered a családot mindenképpen, hogy utána a szomszédokat már megkíméld, mert már nincs hanggenerátor. Ehhez is sok ész kell. Nem Tőled, félre ne értsd, a kitalálóktól.
Mi értelme van 20km/h sebességnél a hanggenerátornak? 20-ról majdnem azonnal meg tudsz állni. Vagy minden zebrát kötelező lesz legfeljebb 20km/h-val megközelíteni a jövőben? És ha 20-al elütnek valakit, azért feltehetően sokkal kevesebb baja lesz, mint annak, akit 45-50-nel csapnak el halkan. Megint öngól. Megint nem Tőled, a törvényalkotóktól.
Tökéletesen egyet tudok érteni az előtted szólókkal, telefon zsebre, figyelem a forgalomra irányítva, fülekből a füles kiszedve, úgy tessék közlekedni bármilyen eszközzel. Mifelénk sok a biciklis, és ebből kifolyólag sok a biciklin közlekedést közben telefont nyomkodó. Még anyukák is a hátuk mögött a gyerekkel gyerekülésben, és úgy kell rádudálni, hogy vegye észre a forgalmat is, ne csak a telefont. Nem az a megoldás, hogy szegény embert (mert ha lenne pénze, nyilván autóval vinné a gyereket a legtöbb esetben) még jobban lehúzzuk, de az ilyenek megérdemelnének egy olyan tarkón vágást egy jó kis csekkel a rend éber őreitől, hogy egy életre megjegyezzék a dolgot.
És azzal is egyet tudok érteni, hogy általános iskolában kötelező tantárgy legyen a KRESZ. Gyalogosnak, biciklisnek, görkorisnak, gördeszkásnak is tudnia kellene legalább néhány alapvető szabályt. Akkor nem hiszem, hogy szükségesnek kellene tekinteni a hanggenerátort villanyautókban.
-
kelly416
veterán
válasz samujózsi #64 üzenetére
Gyere, ülj fel a '82-es KTM országúti drótszamaramra, tekerj egyet Szentesen, és meséld el, hányan hallottak Téged, és hányszor haltál meg a látványtól, ahogy a többiek közlekednek. Alárendelt utcából biciklivel, villany biciklivel úgy kanyarodnak ki jobbra, hogy el sem néznek balra, nem hogy elsőbbséget is adjanak.
(Egyébként a bringának nincs hangja, ha nem tekersz, még a láncon sem csicsog a kenőanyag, totál hangtalan.)