Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HartgeH3-2.8

    addikt

    Csinálhatunk szerintem egy szavazást ezzel kapcsolatban. Mert itt az erős élmenő pilóták véleményét olvastam (nagyobb részt). Aki kört kap versenyen annyira erős az eleje még súly mellett is annak nem ennyire könnyelmű a történet. Az LFS bajnokságában ez évek óta így működik pontosan ezért vezették be szerintem.
    Igaz valóban WTCC amit szimulálunk , ott is a FIA versenybíróság bármikori egyéni döntése akár időjárási tényező akár veszély helyzet esetén beküldeni az autót. (Igaz ebbe a mezőny elszakadása nem tartozik bele)

    Pro és kontra, én szerintem csinálok egy szavazást és eldöntjük. Ha nem nyer a dolog akkor is marad az autó ha már Gergő dolgozott vele, csak más felállásban. Gép rep.rajt helyett felvezetőnek vagy ha vállalja az SC pilóta hogy végig is sasolja a futamot akkor nagyobb baleset esetén használjuk.

    SC szavazás: [link]

    Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!

Új hozzászólás Aktív témák