- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Netfone
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steady74
addikt
válasz SamuraiKenji #5448 üzenetére
hat vagy a jo nyomvonalon megy, csak kicsit lassan
-
negro
őstag
En tole tanulok [link]
Motion amugy is gep nem mervadoMentem par kort du-an es bejon a track mert vegre egy rendes versenypalya.
Kiprobaltam mar a Volvot is eddig sose mentem ezzel a tipussal:
Udito latvany lesz a palyan nalunk is mind eloben.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
JONAS77
aktív tag
Shanghai-rövid 1:58.685! Kezdetnek sok, de faricskálok majd belőle.
Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 12
-
garfield545
tag
Szia nekem van egy eladó momo igaz hogy darabokba meg a motorja az nincs meg de 2k lehet is vinni Dunaújvárosi vagyok
Mama mindig azt mondta, hogy az embernek csak annyi vagyon kell, amiből megél, a többi csak felvágásra meg fennhéjazásra való.Az embernek előbb maga mögött kell hagynia a múltat, csak akkor mehet tovább.Az élet olyan, mint egy doboz bonbon: az ember nem tudhatja, mit vesz belőle.
-
garfield545
tag
válasz garfield545 #5456 üzenetére
+ küldjétek ell a modot plz kösz ellőre is
Mama mindig azt mondta, hogy az embernek csak annyi vagyon kell, amiből megél, a többi csak felvágásra meg fennhéjazásra való.Az embernek előbb maga mögött kell hagynia a múltat, csak akkor mehet tovább.Az élet olyan, mint egy doboz bonbon: az ember nem tudhatja, mit vesz belőle.
-
StevenJC
csendes tag
Hartge, klassz lett a közvetítés, grat! Még pár ilyen, és egész jól megismerem a csapatot!
-
negro
őstag
válasz garfield545 #5456 üzenetére
Privat ment!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
HartgeH3-2.8
addikt
JONAS77 Semmi gáz tesztelni van még idő bőven. Ide és facebook oldalunkra is kiteszem mindig az aktuális pályát az eseményeknél találod. Kicsit lefelé kell tekerni és ott lesz. [link]
Volvo nagyon rendben van.
garfield545 Korábban vártunk futamokra, de nem jöttél.. Megvannak a beszélgetések facebook oldalon, amikor jeleztem, hogy futam van és jönni kellene. Ezzel kapcsolatban most nem tudnék hirtelen mit mondani.
StevenJC Köszi szépen, igyekszünk! A második is megy fel, csak a kamerás szó szerint elaludt és nem ment fel a R2, de hamarosan megy
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
HartgeH3-2.8
addikt
Race 07 Series PH WTCC - Suzuka , Japan - Race 2
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
negro
őstag
-Muller: Norbi nekem jott...
...Aha, persze... [link]
Persze ez mar akkor se volt ? de itt nagyon szepen latni mi is volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Suzuka onboard videom:
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
BeriHampeR
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #5463 üzenetére
Most néztem vissza a közvetítést, nagyszerű volt mint mindig
A végén az utolsó kanyarban megpusziltam a gumibálát, de szerencsére lejtett a célegyenes felé ezért betudtam gurulni Éreztem hogy 1x odafogom vágni, mert tesztek során is nem egyszer érintettem... de persze hogy pont "szerencsére" az utolsó kanyarban a futam végén sikerült megcsípnem.
Sokszor említed hogy dolgozzunk össze Patrikkal, de én nem ismerem Patrikok, nem tudom milyen néven van itt. Szóval Patrik JELENTKEZZ
-
HartgeH3-2.8
addikt
Volvo S60 SC by Gergő! (Hálás köszönet!)
Figyelem! SC pilótát keresünk egy egy alkalomra. Amit kérünk: Race07, WTCC'10, STCC2 csomag , vezetői tudás, TS (team speak) megléte, adott pálya ismerete. Részleteket majd privátban! //Hartge//
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
HartgeH3-2.8
addikt
Facebook oldalon kaptuk: Kovacs Bertalan "Le a kalappal : D Leginnovatívabb liga Respect."
Nagyon jól esett nekünk és köszönjük szépen! ..bár inkább WTCC rajongói és Online Racing közösségnek szeretjük hívni magunkat Jó látni, hogy sokan értékelik a munkánkat. Ebbe természetesen mindenki értendő aki itt van velünk és tesz valamit hozzá ehhez a dologhoz.
"Hozd ki a legjobbat abból amid van" Tupac Shakur.
BeriHampeR Örülök, hogy tetszett Dolgoztunk vele rendesen, de még jobbat akarunk!
holodp azaz Patrik a cs.társad Felmehetnétek Team Speak szobába egy egy teszten és faraghatnátok a setupokat.Gergő Szuper jó kis OnBoard Cam, kiraktam hozzánk remélem nem baj.
Jonas és a Volvo erős lesz.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Motion_Blur
félisten
Sikerült beférnem 1:52 alá Shanghaiban, gondoltam megosztom veletek a videót:
Nagyon trükkös a pálya, több kanyart is teljesen máshogy kell venni mint valójában, az első kanyarban és a hátsó egyenes előtti jobbosban végig szűken belül kell tartani az autót, nem pedig kintről kezdeni ahogy az logikus lenne. Ebben a két kanyarban 4-5 tized nyerhető így. A körömben kb. másfél tized maradt, 1:51.7 eleje lenne a (számomra) tökéletes kör.
Setup erősen default közeli.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
subaruwrc
félisten
válasz Motion_Blur #5470 üzenetére
csodálatos kör
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok! Azért, hogy rendben legyenek a festések publikálom számotokra! A hétvége folyamán tesztelni fogunk! Természetesen a festéseket is és az SC rendszert is! (Erről hamarosan írunk)
Szokásos festés csomagunk frissített változata!
Letöltés: [link]
(Szokásos helyre C:/Dokumentumok/Simbin/Race07/CustomSkins)
Ha felül akar írni valamit tegyük meg bátran!Mint tudjátok visszatér a Volvo!! T.Björk személyében.
Letöltés: [link]
(Szokásos helyre C:/Dokumentumok/Simbin/Race07/CustomSkins)
Az autó STCC2 osztályon belül van!Bevezetjük a SAFETY CAR rendszert! Egy Volvo S60-al!
Letöltés: [link]
(Szokásos helyre C:/Dokumentumok/Simbin/Race07/CustomSkins)Nagyon nagy köszönet GERGŐNEK a pilóták érdekvédelmi szövetségének elnökének a segítségért!!
Mindegyik csomag kötelező minden versenyzőnknek!!Created by
Race 07 Series PH WTCC //Hartge//Inspired the World Touring Car Championship!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
BeriHampeR
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #5472 üzenetére
Hogy gondoltátok az SC t? Mikor jön be, mikor megy ki?
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz BeriHampeR #5473 üzenetére
Az SC bevetése nagyobb balesetnél, repülő rajtnál, és véletlenszerűen lesz bevetve amennyiben szétszakad nagyon a mezőny. Tehát nagyon nagy előnyre tesznek szert a többiek a sereghajtókkal szemben.
Aki ismeri az LFS bajnokság rendszerét az pontosan tudja ennek a hatását. Kvázi 2 rajt lesz és a kettészakadt mezőnyt összegyúrjuk ismét és indul megint a móka.
Az SC beérkezése után felirat jelenik majd meg és nem lehet előzni, de boxba lehet menni ezzel is taktikázva akár. Ahogyan minden autósport szabályban is benne van ez a pont SC alatt nincs előzés.
Nem a három körös megoldás lesz hanem 1 körön belül kell lezavarni az egész bulit.
A részleteket még kidolgozzuk.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
negro
őstag
En jo otletnek tartom a SC-et arra, hogy innentol kezdve ujra manualis repelu rajt legyen mint anno parszor csinaltuk igy kizarva a bugokat es az SC lesz a fel vezeto autonk mint eloben is aki diktal egy komotosabb tempot, majd ki megy a boxba elolunk meg mi fel allunk alakzatba a repulo rajtohoz.
Viszont ha a WTCC-et modellezuk akkor ne tegyunk mar bele mar olyat ami nincs a valosagban se.Nagyon nem tartom jo otletnek azt, hogy bejojjon akkor ha leszakadna 10-20mp-re par a ember a vegen teszem azt egy dulakodas, kicsuszas miatt igy semmive teva azoknak az embereknek a kiharcolt x masodperces elonyet amit megszerzett. Iyen nincs WTCC-ben. Egy manualis repulo rajt ot is nehez jol osszehozni nem, hogy kettot... Suzukan is volt lekorozes eloben is ahogy nalunk is. Ott is voltak hezagok a mezonyben, nalunk is volt. Ilyenert nem kuldenek be SC-et. Ha nagy baleset van akkor meg megint csak azt tudom mondani, hogy ott az ESC es maris eltunt az auto a palyarol ilyen szempontbol nincs jelentosege se igeny SC-re.
Nem bannam leirnak masok is ezzel kapcsolatban a velemenyuket.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
subaruwrc
félisten
"Nem bannam leirnak masok is ezzel kapcsolatban a velemenyuket."
én teljesen egyet értek veled.
+ felesleges bonyodalmakat ne generáljunk, ha már a legpontosabb wtcc replika bajnokság szeretnénk lenni.nagy csattkor igyekezzen az érintett mihamarabb kilépni hogy ne csattanjon bele más esetleg, olyat úgy sem tudunk lemodellezni hogy bejön egy daru stb ..
[ Szerkesztve ]
-
ToMy_
tag
Ahoj,
van arról valahol egy kb. teljes lista, ki milyen kontrollerrel és milyen segítségekkel autózik?
Magam részéről DFGT, zéró segítség (leszámítva az auto-kuplungot).Az előző témához hozzászólva (bár nem tudom, van-e szavazati jogom 0 versennyel ) én is amondó vagyok, hogy felesleges generálni újabb hibaforrást a SC autóval.
A verseny során szétszakadt mezőny "összerázását" meg tök fölöslegesnek tartom. Nem ismerem az itteni erőviszonyokat, de gondolom mindenkinek meglesz az 1-2-3 versenyzőpárja, akivel tud együtt autózni, csatázni.Hangsúlyozom azonban, hogy a fentieket az egyéb versenysorozatokban és ligákban szerzett tapasztalatok mondatják velem. Ettől függetlenül itt még lehet teljesen más a helyzet...
T.
-
Steady74
addikt
válasz Motion_Blur #5470 üzenetére
pazar! mai napig csodalom ezeket a fektavokat ezekkel a visszavaltasokkal. yakamotoval ti nem tudom mit csinaltok de azt qrva jol nyomjatok
-
StevenJC
csendes tag
G25, nálam sincs semmi segítség (leszámítva az auto kuplungot)
Az SC témához hozzászólva:
Maga a tény hogy lehetőség van az IRL mintájára itt is használni, fíliges. A repülő rajttal kapcsolatban nincs tapasztalatom, de simán el tudom képzelni hogy ez a megoldás segít kiküszöbölni az esetleges pálya/egyéb bugokat, ez mindenképp jó hír.Viszont a "mezőny-összerázás" felvetés az SC által, nekem is fura. Egyrészt ahogy előttem már mondták, IRL ilyen nincs, másrészt a kiharcolt előnyt ezáltal csökkenteni, szerintem meredek (már-már igazságtalan?) lépés. Annál is inkább, hiszen az IRL mintájára a súlyozás itt is él, tehát valamiféle kontroll létezik.
Az más kérdés, hogy ez mennyit számít valójában, mivel az IRL (valós) körülmények egyébként csak hellyel-közzel ismerhetők fel a Race07-ben.
Elég csak azt megnézni, hogy míg IRL egy kínai pályán a körrekord 1:54 körüli, addig az itteni élmenők behúzzák az 1:51-et is. -
negro
őstag
Akkor ugy latom nem vagyok egyedul igy akar ez vetonak is tekintheto a PIA reszerol.
Nalam Logitech Momo, semmi help, minden off, kiveve auto clutch.
StevenJC
Volt mar ra pelda pl Oroszon illetve Salzburgon akkor meg felvezeto auto nelkul es kis ragyakorlas utan siman jo volt.Na Motion "demoralizalja" itt a jatekosokat. Igaz a valosagban 1:54:3xx a legjobb kor de ne vedd alapnak azt az 1:51 veget mert TA-ben csinalja ezeket az idoket ami nem egy valosaghu es ezen a palyan ez jo ~1mp -et jelent de inkabb tobbet. Rendes idomeron 1:53-as idok lehetnek a legjobbak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Motion_Blur
félisten
Versenyben 13 körre tankolva 1:52 végét mentem, szal szerintem időmérőn lehet menni 51 végét, 52 elejét.
De versenyen valóban beáll a tempó 53 közepére, a végén 54 végébe is ahogy kopik a gumi, szal nincs messze a valós időktől
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
StevenJC
csendes tag
válasz Motion_Blur #5483 üzenetére
Köszi az infót!
Részemről a "lassan de biztosan" elvet próbálom majd megvalósítani.
Remélem tudok indulni a futamon, ha a gyerkőc is úgy akarja. -
negro
őstag
válasz Motion_Blur #5483 üzenetére
En valamelyik nap szantam ra fel orat de csak 1:53 veget sikerult mennem rendes idomeron persze nem toketes korrel de mar kesz(?) setupal. Rendes idomeron 52 -nek nagyon a vege lehet a max szerintem. Ha verseny beallitassal mentel ennyit akkor meg kabbe Altalaban tudok olyanokat menni mint Te de ez most meg nekem se elerheto.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
HartgeH3-2.8
addikt
Csinálhatunk szerintem egy szavazást ezzel kapcsolatban. Mert itt az erős élmenő pilóták véleményét olvastam (nagyobb részt). Aki kört kap versenyen annyira erős az eleje még súly mellett is annak nem ennyire könnyelmű a történet. Az LFS bajnokságában ez évek óta így működik pontosan ezért vezették be szerintem.
Igaz valóban WTCC amit szimulálunk , ott is a FIA versenybíróság bármikori egyéni döntése akár időjárási tényező akár veszély helyzet esetén beküldeni az autót. (Igaz ebbe a mezőny elszakadása nem tartozik bele)Pro és kontra, én szerintem csinálok egy szavazást és eldöntjük. Ha nem nyer a dolog akkor is marad az autó ha már Gergő dolgozott vele, csak más felállásban. Gép rep.rajt helyett felvezetőnek vagy ha vállalja az SC pilóta hogy végig is sasolja a futamot akkor nagyobb baleset esetén használjuk.
SC szavazás: [link]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
negro
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #5486 üzenetére
"(Igaz ebbe a mezőny elszakadása nem tartozik bele)" - Ennyi, itt ki is mondtad a lenyeget!
Nem az SC-vel van a gond az onmagaban johet csak is ezzel a mezony-osszerazas dologgal! Mert ezen csak pislogtam akkor is mikor megkertel arra csinaljam meg az SC autot. De ezt irtam is. LFS az LFS ez meg WTCC. Megint csak azt tudom mondani olyat ne tegyunk mar bele ami nincs a valosagban se.
Jol lathato, hogy mar a 14. is tobb mint fel perces lemaradasban a 20. tol meg mindenki lekrozove. Ez van. Ilyenert es ettol durvabb lemaradasert se kuldenenek be SC-et.
A szavazas meg igy nem korrekt mert a SC bevetese a kerdes targya hol ott nem ez a lenyeg most. Erre a kerdesre valoszinuleg sokan igennel fognak szavazni ahogy en is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
StevenJC
csendes tag
válasz HartgeH3-2.8 #5486 üzenetére
Hartge, bocs, de szerintem így nem egyértelmű a szavazás kérdése
Most arról szavaz a közösség, hogy egyáltalán legyen-e SC, vagy arról, hogy használjuk-e mezőny-összehúzás célzattal?
Mert a posztodból úgy értem hogy alapvetően az SC mindenképpen marad, ugyanakkor a szavazás mintha erre vonatkozna... -
Motion_Blur
félisten
-
HartgeH3-2.8
addikt
Facebook oldalon kint van a részletes információ, átmásolom ide is.
Tehát:
Versenyzők figyelem! Mint tudjátok tervezzük a SC azaz Safety Car bevezetését valamilyen formában! Mit jelent ez? Amennyiben nem működne a gépi rajt és van SC pilótánk akkor mögötte fogunk rajtolni, ha nagyobb baleset van akkor szintén bejöhet az autó.
(SC pilótának még mindig lehet jönni tartalékba is)Ha //IGEN// szavazatot adsz le akkor a gyengébb pilótáknak is kedvezel mert ha elszakad a mezőny lásd (LFS bajnokság) mintájára is véletlenszerűen bejöhet az autó ami összegyűjti a mezőnyt és új rajt történik.
Ha //NEM// szavazatot adsz le akkor csak rajt esetében (ha szükséges) és nagyobb baleset bekövetkezésekor küldjük be!
Köszi a szavazatod! //Hartge//
Szerk:
Eddigi eredmény: [link]Amiből látszik, hogy a gyengébb pilóták vannak többségben. Bármilyen eredmény is születik természetes meg tudjuk beszélni és a legjobbat kihozni. Ez csak egy plussz ötlet volt részünkről, folyamatosan dolgozunk gondolkozunk hogyan lehetne jobbá tenni és még érdekesebbé a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
SamuraiKenji
aktív tag
válasz Motion_Blur #5489 üzenetére
Időmérő és TA között reális a 4-5 tized
http://oakleyparadise.tumblr.com/
-
Hitman911
újonc
Részemről SC mehet, de a mezőny összehúzásos dolog szerintem sem jó ötlet.
Momo és semmi segítség kivéve auto kuplung. -
negro
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #5490 üzenetére
Okes csak epp keson lett pontositva itt a Ph-an. Van aki nincs is fent fb-on pluszs ki tduja hanyan olvastak el a szavazas utan a reszleteket? En is pl igennel szavaztam hol ott mezony osszehuzast nem de SC-et siman szeretnek munalis repulo rajt vegett tobbek kozt. (Amit most mar akar hasznalhatnank is mindig nem csak akkor ha bugos a rep start.)
De hogy oszinte legyek olyan dologrol szavazni egyaltalan ami nincs is a valosagban szabalykent eleg erdekes!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
HartgeH3-2.8
addikt
-
holodp
aktív tag
G27-tel megyek, minden segítség kikapcsolva, kivéve az autopitet. Manuál kuplung kell a rajthoz.
SC téma: azt nem támogatom, hogy csak úgy random legyen beküldve, ha szétszóródott a mezőny. Ettől még nem garantált, hogy utána szorosabb lesz a verseny, simán ugyanúgy szétszakad. -
HartgeH3-2.8
addikt
Boldog Szülinapot a világ egyik legjobb autójának!
Creating a symphony with 7 generations of Porsche 911
Porsche 911 50th years AnniversaryAz OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
subaruwrc
félisten
a safety caros felvezetés azt jelentené hogy a valós versenytávhoz szükséges körökhöz képest + 1 lenne a versenytáv és az elsőt az SC mögött gurulva töltenénk? nekem tetszik az ötlet, főleg hogy így a gumikat és a fékeket is üzemi hőfokra lehetne melegíteni, arról nem beszélve hogy közben mindenki teljesen a versenyre tud hangolódni.
-
Hitman911
újonc
válasz HartgeH3-2.8 #5496 üzenetére
Nem az egyik legjobb, hanem A legjobb!
-
Kommy
veterán
válasz subaruwrc #5497 üzenetére
Szerintem nem lesz + 1 kör mert akkor az állórajtosban is + 1 kör lenne, ráadásul azért elég nagy hibaforrás az első kör ha közben mindenki gumit és féket melegít (persze gyakorlás kérdése), plusz szépen szétszakadhat a mezőny, mivel előzni nem lehet és ha egyvalaki biztonságos távból kezdi melegíteni a gumiait akkor mindenki aki mögötte szabályosan megy lemarad a mezőnytől.