- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jookomak
őstag
válasz olbaidhun #35600 üzenetére
The Last of Us. AAA cím lesz a Naughty dogtól.
-
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #35600 üzenetére
The Last of Us-t én is várom, plusz jövő hónapban jön végre a Doom 3 BFG Edition PS3-ra is (rajta lesz a lemezen a Doom és a Doom 2 is), ami nagy hiánypótló kiadás lesz. Ezen felül szintén jövő hónapban jön a Far Cry 3, ami hihetetlenül ígéretesnek mutatkozik, talán méltó utódja lesz az első résznek az igen rosszul sikerült második után.
Utóbbi időben a Max Payne 3-at toltam PS3-on, szerintem az is nagyon jó lett, ha tetszett az első két rész, akkor ez is fog.
Persze, a felsoroltak közül csak a The Last of Us PS3-exkluzív, ebből is látszik, hogy tényleg gyér a felhozatal.
Get Moded!
-
G4ga
őstag
Sziasztok!
Kérdéssel fordulnék hozzátok.
Az egyik ismerösöm össze szeretne kötni két gépet hogy helyi hálozaton keresztül játszanak.
Van erre lehetöség?
Értve, ha összeköti öket egy crossover kábelel fog neki müködni?
vagy csak ugy lehet hogy egy routerhez köti mindkettöt és neten keresztül jászanak egymássa?
Válaszaitokat elöre is köszönöm! -
Bogyi007
veterán
válasz perge666 #35552 üzenetére
Iceákosnál vehetsz 13e forintért UK storera Ps Plus előfizut....
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
-
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #35610 üzenetére
Elvileg kapott némi grakfikai tuningot (ebben kételkedem picit - meg egyébként sincs vele komoly gond mai napig sem egy jó PC-n), elvileg picit világosítottak rajta (nem értem, erre mi szükség volt: elviekben horror játék, vagy mi), most már lehetőséged lesz a flashlight és a fegyver egyidejű használatára (ez mondjuk jó), meg állítólag jópár új pálya került be, plusz egyes szinteket (főként a pokolban) átterveztek. Ezen felül ugye megkapod a Doom és Doom 2 teljes verzióját is. Nagyjából ennyi, keress rá, Youtube-on múltkor láttam beszélgetést Tim Willits-sel is róla! Közben meg gondolom csöndben készül a Doom 4, valószínű az a dolog apropója. Na, az lesz még várós, remélem nem cseszik el úgy grafikailag, ahogy a Rage-et.
Get Moded!
-
olbaidhun
őstag
válasz DM-Fan #35612 üzenetére
Mit lehetne leginkább felróni a rage-nek grafikai szempontból? Épp a napokban tervezem a telepítést, végre elég erős a konfigom hozzá, erre ilyen rémes infót kapok
A doom4 várós anyag, a lámpa+fegyver kombó, ha jól emlékszem egy patch (rajongói mod?) volt az alap játékban. Fenébe, mekkora előre lépés volt ez is annó. Manapság alig látni valami érdekeset.
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
r3dsnake
nagyúr
válasz olbaidhun #35580 üzenetére
Ezt miért nekem címezted? Eredeti játékokkal játszottam attól függetlenül, hogy flashelve volt a gép. A flash másra kellett...
Arról nem is beszélve, ha nem lett volna flashelve, a múltkori RSOD után dobhattam volna ki az egész gépet. Így viszont psp-vel service mode-ba tudtam tenni a gépet (bár képet nem adott, a psp-n volt feedback a kapcsolatról), és tudtam, hogy nem adta meg magát végleg. Utána meg recoveryből újrahúztam, és azóta is jó...
-
james001
veterán
Egyébként megnéztem practice-ban az összes olyan pályát ami lassú. Ott egyik se ilyen. Csakis "élesben" csinálja ezt,minden egyes offline módban. Online nem néztem,még nem játszottam ott,bár arra azt mondják szépen és gyorsan fut mindkét konzolon.
Na mind1,ahogy írtam feljebb remélem a következő patch javítja ezeket a dolgokat. Addig elviselem ezeket a dolgokat,max visszamegyek és lecserélem egyik konzolos ismerősnél egy másikra"The stars have died and the heavens go up in flames"
-
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #35613 üzenetére
PC-n csak hagyján, ott még so-so, de PS3-on grafikai katasztrófa volt a játék. Iszonyat mosott, életlen, kisfelbontású textúrák (amik ráadásul csak 1-2 másodperc alatt töltődtek be), recés élek midenfelé, részlethiány. Sok gond volt PC-n is, de ott úgy-ahogy befoltozták. Alapvetően eléggé nagyot bukott a frissen debütált idTech engine, sokat szidták, kicsit hamar adták ki azt a játékot is. Ezért is remélem, hogy a Doom 4-re kiforrja magát a dolog teljesen.
A Doom 3-as zseblámpa mod-ot ismerem, de én a gyári verzióról beszélek, ez volt az egyik fő gondja a játékosoknak a játékkal, ezért is mondtam, hogy nézd meg a Tim Willits interjút, ott elmondja, hogy egyértelmű rajongói nyomásra változtatták meg a BFG Edition-ban.
M@trixfan: szerintem is. Remélem nem vágják ezt most tönkre és nem világosítják túl, pont attól volt jó a játék, hogy sosem tudhattad, mi ugrik rád a sötétből.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
olbaidhun
őstag
válasz DM-Fan #35617 üzenetére
láttam a régi konfigommal mit produkált a frissen megjelent idTech 5. Kapkodás volt az akkori(4870) vga-m körül, driver frissítés, patch, config állítgatás, épp mint a régi szép időkben (doom3).... Mostanra ez teljesen népszerű hozzáállásnak tetszik a fejlesztők körében és ezt mélyen elítélem, akkor is, ha az egyik kedvenc programozómról és munkájáról beszélünk...
Dicséretes. hogy figyelembe veszik a rajongói nyomást és tesznek valamit értük, még ha megkésve is, talán hálás marad egy nagy adak vásárló...
(#35615) r3dsnake
Azért mert egy cipőben járunk/tunk, mégsem mondható, hogy warez huszárkodok, sem a fórumban, sem azon kívül... gondolom ez rád is igaz?[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
olbaidhun
őstag
válasz M@trixfan #35614 üzenetére
Emlékszel még az elsők közötti tech demóra a doom3-ból? Itt találtam meg legjobb minőségben 7:40! (de van egy nagyon jó jelenet 4:40-nél is), csekkoltam, még mindig meg van az alpha verzió a doom3 eredeti mellett
Tényleg gondok vannak a rage krafikával, 2:10 környékén különösen
itt meg 1:20 közelében[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
M@trixfan
addikt
válasz olbaidhun #35619 üzenetére
De még mennyire! Nagyon vártam én is akkoriban. Doom 3, Half-Life 2 lázban égtünk elég rendesen. Ha belegondolok, nem tudom vártam-e annyira játékot az utóbbi 5-10 évben mint azt a kettőt...
Egyébként hogyan látjátok, az új PS3 mennyire tolhatja el a PS4 bejelentését? Van erről valmi friss rumor?
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
royalka
őstag
Sziasztok. Lehetséges olyat hogy full save-t betölteni? Öcsémnek nem sok türelme van játszani, meg igazából megnézném én is a Midnight club La-ba a tuningokat Hogy hova, hogyan, meg honnan lehet letölteni? (vagy amit a google kidob találatok pl: innen is jó?)
Légy megértő és tapintatos mással, hogy más is ilyen legyen veled.
-
semetka
őstag
Ebben a cikkben az egyik videóban PS3-as verziós gameplay is van , és én úgy vettem észre hogy az xboxos textúrák nagyobb felbontásúak. Sokkal élesebbek mint a ps3 verziós.
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
DM-Fan
nagyúr
válasz M@trixfan #35623 üzenetére
Emlékszem, hogy a Half-Life 2-t már az első rész megjelenése után vártuk, már '99-ben. Aztán kaptuk a mission pack-eket (Opposing Force, Blue Shift), amik szintén jók lettek. Majd ugye jöttek az első tech-demók a második részből, amiktől mindenki letette a haját. A Source motor és az a fizika valami brutális volt. Nagyon lassan telt el az a 2-3 év, mire kijött a játék. Úristen, mekkorát ütött akkoriban. Gyorsan el is felejtettem a Doom 3-at vagy fél évre, pedig előtte az volt az über-császár, addigra már vagy háromszor végigtoltam. Aztán később újra felfedeztem, mert hangulatát tekintve az is zsenilális, grafikalag is jó volt, még ha fizikában a HL2 lábnyomát se szagolhatta.
A mostani, agyonbutított PS3 megjelenése nem gondolnám, hogy a PS4 csúszását jelentené, szerintem pont ellenkezőleg: gyanítom azért minimalizálják a gyártási költségeket ahol csak lehet, hogy pénzügyileg is megágyazzanak az új konzolnak. Én továbbra is azt mondom, hogy jövő év végén, vagy legkésőbb a 2014-es CES-en debütál az új gép. Tovább ezt már nem nagyon lehet húzni.
Get Moded!
-
Con Troll
senior tag
Lehet, hogy láma kérdés, de PS3-as multis játékokkal lehet olyan szerverre is csatlakozni, amit PC-sek használnak? Konkrétan a CoD4 esetében érdekelne, hogy tudok-e azokra a szerverekre csatlakozni, amiket PC-n xfire-rel használok.
-
royalka
őstag
Megértem hogy sokan ellene vannak a save betöltésnek, de azért írhatnátok valamit.
Légy megértő és tapintatos mással, hogy más is ilyen legyen veled.
-
royalka
őstag
Megértem hogy sokan ellene vannak a save betöltésnek, de azért írhatnátok valamit.
Légy megértő és tapintatos mással, hogy más is ilyen legyen veled.
-
olbaidhun
őstag
(#35627) semetka
Köszönöm a videókat, a játék free running gameplay-e nagyon odacsap. Ez is szupernek ígérkezik, aztán majd meglátjuk!
(#35628) DM-Fan
Opposing Force, Blue Shift megvolt, jelenleg a Black Mesa-t készülök indítani.
A half life (főként logikai részeknél) fizikája valóban érdekes volt, de ez nem a havoc integrálása miatt lett ilyen? Végiggondolva ezt az id. is beépíthette volna, de a fő programozót ismerve nem elég lopni mástól, időnként újat is kell alkotni. -> half life3 alakul már?(#35629) joni55
Egykor játszottunk sega dreamcast géppel és pc-vel hálóban. Quake 3-hoz kellett egy extra patch. Nem semmi bukta a joy vs egér. Esélytelenek nyugalmával lehet a konzollal játszani, pedig gyors volt a game.7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #35639 üzenetére
A Havok volt a fizikai motor a HL2-ben, igen, de azt bármelyik fejlesztő megveheti, használhatja, az nem lopás, számos másik játékban is benne volt, hasonlóan jól működik, mint a HL2-ben. Ezt már a Doom 3-ban is használhatta volna az ID, de nem tették, pedig jó lett volna. Mondjuk jóval korlátozottabb is volt az a játék, míg a HL2-ben minden mozdítható volt (és ennek ellenére nagyon jól futott a kisebb gépeken, jól skálázták), addig a Doom-ban alig voltak mozdítható tárgyak, viszont olyan gépigénye volt, hogy megjelenésekor még a csúcsgépek is megfikkantak alatta (ultra high beállításhoz tán 512 MB RAM kellett a VGA-ra, pedig akkoriban még kb. a rendszermemória volt ennyi, a VGA-k átlagban meg 128 MB-osak voltak). Ez látták az ID-nél is, aztán már a Resurrection of Evil kiegészítőben sikeresen el is lopták a gravifegyvert a HL2-ből, látva annak sikerét (na, az viszont konkrétan lopás volt), na ott lehetett aztán csak igazán érezni, hogy nincs Havok-szintű fizikája a Tech-motornak.
Ja, egyént a RoE is benne lesz a BFG-Edition-ben, azt ki is hagytam tegnap. Csak a Final Doom maradt ki.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
olbaidhun
őstag
válasz DM-Fan #35640 üzenetére
Egyetértek abban, hogy jobb a havoc, az akkori tech engine saját fizikája, de ha végig gondoljuk a hl2 előtti időszakban nem is volt még korrekt fizikai megvalósítás fps-ekben. Ebben is egyedi. A korábbi fps (és ötlettelenségük) miatt nem lett volna kihasználva. Ráadásul tudtommal már a half-life 1 engine is quake2-re épült, majd ezt továbbgondolva született meg a "saját" motor, melynek korai változatain is jól látható, hogy toldozott-foltozott, tele briliáns ötletekkel, melyek megvalósításához elképesztő idő kellett. Tévedek?
A doom esetén csak arra akartam utalni, hogy John Carmack, szemben az engine-t felhasználó fejlesztőkkel; pálya, karakter és sztori készítőkkel, akar és tud is újítani.
Az újabb id motorok a havoc tudását már "szagolgatják"? Talán, még mindig fel kell kötni a gatyát a nagy, több száz fős fejlesztőknél, hogy lekörözzenek pár hozzáértő embert?!
Lásd unreal engine, cryengine, stb.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
DM-Fan
nagyúr
válasz olbaidhun #35641 üzenetére
A Half-Life 2 pont a fizikára (is) épülő hihetetlen ötletessége, változatossága és a Source motor által biztosított hatalmas terek kezelése miatt lett elképesztően sikeres. Ehhez még hozzájött, hogy a futási minősége is kiváló volt szinte minden akkori platformon.
Persze, az első rész még Quake 2 motorra épült, de akkor igazából minden FPS arra íródott, mert egy stabil, de jól alakítható motor volt. A Source már tudtommal nagyon eltér ettől a vonaltól, pláne a Havok-kal megspékelve. A sok apró, mozgatható objektum és a a rengeteg textúra megkövetelte egy végletekig precíz, de jó erőforrás-kihasználású stabil motor meglétét.
Szerintem az új Tech engine-en még bőven van mit csiszolni, már közel sem olyan könnyen adaptálható környezet, mint amilyen a Quake 2 motor volt anno. Vélhetőleg a jövőben a fejlettebb hardvereknek és a további optimalizálásnak köszönhetően sokat fog még javulni. Legalábbis ebben reménykedem, mert a Doom 4-től nagyon sokat várok.
Get Moded!
-
olbaidhun
őstag
válasz DM-Fan #35642 üzenetére
Mindannyian sokat várunkk az új id játékoktól. Ezt láttad? deep space 3 ingame nagyon baba!
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
olbaidhun
őstag
válasz DM-Fan #35642 üzenetére
Visszatérve, az id re jellemző, hogy kevésbé skálázható játékai voltak/vannak. Nem a tipikus, árral együtt mozgás a stílusuk. Egymást közt szólva, ezt nem is bánjuk, mert gyakorlatilag ők diktálják a valódi fejlődést.
Valóban magas volt a annó a quake2/doom3/rage gépigénye, de soha addig nem látott dolgokat igyekeztek elénk tenni (a megatexture-t még nem vizsgáltam, lehetséges, hogy a battlefield3 is megoldja a maga módján hasonlóképpen ugyanezt).
Jó példa a Farcry. Szintén hatalmas területeket, gyönyörű efekteket és félelmetes poligonmennyiséget mozgatott, de bármennyivel is "tákoltabb" volt a half-life, szerintem sokak szíve csücske mind a mai napig, jobban szerettük/jük az ötletessége és összetettsége miatt.
(#35620) Edgeri
bocsa a két KK és hibák miatt, tableten írogatok és fekve teázok, valami franckarika fertőzést kaptam el a páromtól, mandula és fejfájós...[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
torrente777_
aktív tag
Na megvettem nem hagyhattam ki az Auschan ba 60E volt a 320Gb os Battlefield 3 al.
Rommer.
-
Con Troll
senior tag
válasz torrente777_ #35645 üzenetére
Esetleg nem tudod meddig tart az akció? -
Goldwin
aktív tag
Valaki meg tudná mondani, hogy élnek-e még a Warhawk szerverei, így a Starhawk megjelenése után? Sokan játszanak még vele?
-
perge666
veterán
Zajlik az élet nagyon itt.Esténként meló után nem győzöm olvasni a sok irományt
Új hozzászólás Aktív témák
- Modding és elektronikai kérdések
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmgyűjtés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- DIGI Mobil
- További aktív témák...
- Ps 4 BONTATLAN játékok
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Series S 512GB / SZÁMLA/ GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!