- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Penge@Borisz
tag
b-type: Én sem tudtam volna jobban megfogalmazni. Teljesen jól rátapintottál a lényegre, és respektálom azt is, hogy ki merted mondani, hogy a szimulátorok bizonyos fajta igénytelenségéért márpedig a közönség is felelőssé tehető.
Sityi: Ezzel is egyetértek, a karrier akkor ezek szerint kezd rendben lenni, és én is azt gondolom, hogy az AI kiegyensúlyozottságát abszolút lehetséges megteremteni a hátralevő időben. Nem érzem ezt olyan nagy problémának, ráadásul ugye 1% pontossággal választható nehézségi szint, tehát bárki mindenki magára tudja hangolni az ellenfél erősségét.
Azt viszont nem osztom, hogy a CARS alatt hc fizika lenne. Majdnem. Pár napja mentem AC-vel, és hát egészen más. Nem azt mondom, hogy jobb, de ez nagyon szubjektív. Nekem sokkal jobban fekszik a CARS, AC-ban pl. öt-hat kör alatt úgy megettem a gumikat, hogy utána alig tudtam egy kanyarba befordulni. És nem is mentem kiélezett tempóban, mert a többiek sokkal gyorsabbak voltak… Szóval az valahogy nem jön be. Elismerem, hogy minőségi játék, meg minden, de nem az én világom. Azon kívül az AC sem egy isten. Nincs benne sem időjárás, sem napszak, ha jól tudom, a hosszabb távú versenyeknél már üzemanyag fogyasztás sincs, ami azért egy Kunostól legalábbis vicces kis dolog. A hülye szabályrendszer meg a másik fele. Kicsúszol a pályáról 5 centit, semmi időt nem nyersz vele, sőt, talán még veszítesz is, erre lebüntet 5 másodpercre… Ráadásul a AC hiányzó elemei ott figyelnek a CARS-ban.
Szóval a mérleg nálam így áll: AC – teljesen komoly (vagy komolyabban vehető) fizika, elfogadható megjelenés. CARS: Egy fokkal könnyedebb vezetési modellezés, kisebb engedmények, cserébe pótolja a AC hiányosságait (időjárás, napszak, üzemanyag fogyasztás, nagyszabású karrier). Mindenkinek teljesen egyénileg kell döntenie, hogy hol hoz szívesebben kompromisszumokat, de úgy vélem, hogy nem lehet sem egyértelműen összehasonlítani, sem az egyik játékot a másik fölé helyezni. Legfeljebb tényleg szigorúan szubjektív módon.
És hát azért minden kritikai észrevételem ellenére én is reménykedek abban, hogy megjelenésre minden rendben lesz a CARS-ot illetően.(Igaz, nálam ez egy elég halovány remény, de inkább csalódjak pozitívan, ha meg nem, akkor is az van, amit gondoltam. Szóval olyan rosszul nem járhatok, bárhogy is lesz.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen