- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
ph A szokatlan külsejű, kisméretű vetítő webOS okosrendszert is kapott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#96349952
törölt tag
Köszi, Kishubi.
Jó kis versenyt mentünk Dr.Gonzóval, szinte végig fél másodpercen belül voltunk egymáshoz, én nagyon élveztem. Itt is gratulálok neki, annak ellenére, hogy az utolsó körökre látványosan elkoptak az abroncsai, meg tudta tartani az első helyet. Kár hogy kevesen jöttek el és még kevesebben maradtak, de ez van, ezt kell szeretni. Minden esetre a többirésztvevőnek is köszönöm az érdeklődést és a kitartásukat.
Ma este kipróbáltuk a repülő rajtot, még azért kicsi korrigálásra szorul a dolog. Tehát:
1. Zöld lámpa után 5 másodpercig senki nem mozdul el a rajthelyéről. Ezt követően az első elindul, utána a második és így tovább.
2. Az engedélyezett legnagyobb sebesség 130 km/óra. Előzni tilos.
3. A célegyenes előtti utolsó egyenesre ráfordulva az engedélyezett legnagyobb sebesség 80 km/óra. Ekkor vesszük fel újra a kiinduló alakzatot.
4. A célegyenesre érve az első pozícióban levő dönti el, hogy mikor veszi kezdetét a verseny. Az egész célegyenes a rendelkezésére áll ehhez és amint elkezd kigyorsítani, a verseny elkezdődött, innentől lehetséges az előzés is természetesen.
Holnap este ismét tarthatunk egy rövidebb gyakorlást, ha van hozzá kedvetek.
A videó feldolgozása kb. egy óra múlva ér véget.
-
Dr. Gonzο
senior tag
Jó kis gyakorló verseny volt a tegnapi. Egész más a vezetési stílusunk Nanoval ezt figyeltem a verseny közben és most a videója is megerősített ebben. Roppant jól bánik a gumikkal, ezt egyenlőre nem tudom kivitelezni. Talán a visszaváltásai féktávon mások. De ez valahol természetes, mert a kanyaríveink is mások. Ő a rövidebb ívet választotta, én inkább a kigyorsításokra helyeztem a hangsúlyt.
A felvezető kőrön azért voltam túl gyors, mert mérföld volt beállítva nálam és erre nem figyeltem.
Izgalmas verseny van kialakulóban vasárnapra. Tankolási problémák miatt az enyém csak 19 körig fog tartani, de addig nyomom ahogy lehet. -
szebe
őstag
válasz #96349952 #7602 üzenetére
Felvezető körre indulva kishubinak előttem/mellettem fagyott szét a játéka, ott kicsit megtorpantam, hogy most akkor várjak, vagy mi legyen, abból volt némi lemaradás.
2-3. körben valamelyik kigyorson megcsúsztam, ellenkormányzásra beleszálltam a falba. Nem volt kedvem már javíttatni, aztán üres pályán körözgetni (addig Enton(?) ment előttem ~2mp-re, az jó kis motiváció volt).
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Tibko8
senior tag
Kishubi pont előttem volt majd nem belé mentem hátulról azt hittem megindul.
Nekem a mezőny végén kicsit unalmas volt, időket elnezve nekem még van mit javulnom (2 másodperccel lassabbakat megyek a többieknél). Bár így is szerintem sokat fejlodtem ha azt nézem hogy első alkalommal amikor rá mentem erre a pályára 1:47 közepe időket futottam. Tegnap pedig amikor már másodszor voltam rajta 1:42 eleje időket mentem. Ha tudok ma is gyakorlok egy picit.
Egyébként ma lesz olyan gyakorlás mint tegnap volt?0:40 nekem is valahogy így fejeződött be a tegnapi futam csak nekem nem maradt rajta
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
kishubi84
tag
válasz #96349952 #7608 üzenetére
szerver név és jelszó ugyanaz lesz???
Most olvasom, hogy többeknek bosszúságot okoztam ne haragudjatok, de ha ez boldogítja azokat akik miattam problémába ütköztek, azoknak üzenem hogy engem jobban meglepett a dolog, próbáltam gyorsan kilépni, pont azért hogy ne legyen kellemetlenség, de úgy látom nem voltam elég gyors, remélhetőleg ma nem szivat meg a játék, vagyis inkább bízom benne
[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz #96349952 #7608 üzenetére
Előre láthatóan nem érek haza 8-ra de sietek ahogy tudok.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
kishubi84
tag
Srácok tényleg csak annyi ha van mellettetek autó helyet hagyjatok, ma 2szer kellett elhagynom a pályát mert nem maradt helyem..... Érdekes volt ez a gyakorló nap, a rajtot picit benéztem vagyis aki mögöttem jött jobban elkapta.....
Nano te a végén már túl lassú voltál..... úgy éreztem hogy feltartod Awarenesst (bocs ha nem jól írtam a neved)
Sajnos video nincs nem tudtam menteni, Awareness nincs harag meg semmi, de az tény hogy okoztál nekem kellemetlenséget a verseny alatt , de bárkivel előfordulhat, szerintem a gumid is nagyon elkophatott mert iszonyúan csúszkáltál...
[ Szerkesztve ]
-
Danecay
őstag
Nem valami széles ez az Oulton Park, a holnapi esemény helyszíne ahol már remélhetőleg én is ott tudok lenni így éjszakás műszak után és vendégként a tesómat is hozom. Délután volt egy kis anomália amit viszont nem értettem. Gyakorlásként amiből végül szinte semmi nem lett host-oltam egy versenyhétvégét de a tesómat valahányszor meghívtam vagy azonnal kidobta a lobby vagy pályabetöltést követően volt kicked by server. Végül a használható segítségek visszakapcsolása után oldódott meg a probléma, amit nem egészen értettem két okból kifolyólag sem. 1. A tesóm sem használ elvileg semmilyen segítséget az automata kuplungon kívül, hacsak tudtán kívül nem maradt valami bekacsolva. 2. Attól függetlenül, hogy ki milyen segítségeket használ vagy nem használ attól a szerverre csatlakozni még kellene tudni annyi, hogy a szerveroldali beállítások kellene, hogy érvényesek legyenek, függetlenül attól, hogy a csatlakozó játékos használ e a szervertől eltérő segítségeket. Annyi még, hogy a szerveroldali beállítások módosítása miatt történő kilépés során magamnak is beállítottam a controller neüben az automata kuplungot ami előtte nekem ki volt kapcsolva, de ennek meg aztán végképp nem kellene, hogy befolyással legyen a dologra, hiszen az automata/manuális kuplungra vonatkozó szerverbeállítás meg végképp nincs tudtommal.
-
#96349952
törölt tag
Danecay: Ezt már én is tapasztaltam, nincs rá magyarázat. Hostolok, jönnek az emberek, és van, akit elkezd kickelni. Visszajön, megint. És megint. Olyan, mintha én dobnám ki, pedig nem. Van, hogy fel sem tudnak csatlakozni, nem engedi be őket a program. Úgy írnak rám Steam chaten, hogy akkor most mi van, én meg nem tudom, hogy mi van... Máskor meg megy minden flottul. És nem lehet tudni a probléma okát. Nekem már az a jelszavam, hogy na, majd a CARS 2-vel...
Kishubi: Ha ezzel bosszúságot okoztam, akkor bocs. Kevesen is voltunk, Awareness nagyon lemaradt 6-7 kör alatt, Köri is lelépett idő előtt, tényleg nem akartam egyedül TT-zni... Ma már I pushing like a hell.
[ Szerkesztve ]
-
kishubi84
tag
válasz #96349952 #7616 üzenetére
ja dehogy, nem okoztál bosszúságot, csak megjegyeztem, más okozott bosszúságot, de pillanatnyi probléma volt, ma már hidegen hagy.....
Danecay: : Ilyenkor azt vettem észre az segít hogy aki hostolja a játékot az kilép és valaki más legyen a góré, ezt az egy jó megoldást tapasztaltam e téren, mint tudjuk "hibátlan a program"
-
#96349952
törölt tag
Ja, egyébként nekem tegnap 60 liter üzemanyaggal indult a futam. Nálatok?
És akkor emlékeztetőül, hátha valaki még csatlakozna hozzánk ma este:
Időpont: 2017. február 12. 19:00
Szerver nyitás, élből 15 perces gyakorlással: 18:45
Időmérő: 15 perc
Bemelegítés: 5 perc
Verseny: 25 kör (A felvezető körrel együtt)
Pálya: Oulton Park International
Autó: RUF RGT-8
Lobby beállítások:
Force Interior View: No
Force Manual Gears: Yes
Force Realistic Driving Aids: Yes
Force Default Setups: Yes
Mandatory pit-stop: No
Damage: Full Damage
Mechanical Failures: Yes
Tyre Wear: Real
Fuel Usage: Real
Auto Start Engine: Yes
Flags & Penalties: On
Allow Ghosted Vehicles: No
Időjárás: Tiszta / Borús
Időgyorsítás x2
Időpont a játékban: 2017. 02.10.12:00Repülőrajt procedúra:
1. Zöld lámpa után 5 másodpercig senki nem mozdul el a rajthelyéről. Ezt követően az első elindul, utána a második és így tovább.2. Az engedélyezett legnagyobb sebesség 130 km/óra. Előzni tilos.
3. A célegyenes előtti utolsó egyenesre ráfordulva az engedélyezett legnagyobb sebesség 80 km/óra. Ekkor vesszük fel újra a kiinduló alakzatot.
4. A célegyenesre érve az első pozícióban levő dönti el, hogy mikor veszi kezdetét a verseny. Az egész célegyenes a rendelkezésére áll ehhez és amint elkezd kigyorsítani, a verseny elkezdődött, innentől lehetséges az előzés is természetesen.
-
Dr. Gonzο
senior tag
Hogyan tudom a mérföldet km/h-ra változtatni?
Biztos kiszúrja a szemem, de nem veszem észre. -
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Az lenne a kérdésem, ha megveszem a game of the year kiadást akkor abban megkapok mindent amit eddig kiadtak a játékhoz ?
-
Danecay
őstag
Sziasztok!
Hát nekem nem sült ez a futam és még enyhén fogalmaztam. Az egész probléma abban gyökeredzett, hogy a kevés gyakorlást amit rá tudtam fordítani is alaposan benéztem mert én valamiért a RUF RGT8 GT3-asával gyakoroltam nem pedig a sima RGT8-al ami között a különbség és és föd ezért máris gyorsan elnézést kérek azoktól akiknek esetleg nekimentem vagy felökleltem. Rutintalanságomnak köszönhetően a default setupot ténylegesen a beállításokra értelmeztem nem pedig az üzemanyagra, így kapásból az esélytelenek nyugalmával indultam mert erre nem volt stratégiám, azt viszont tudtam, hogy a GT3-as RUF-hoz ~75l üzemanyag kellett volna, viszont, hogy ha jól emlékszem az a ~47L amivel indultunk a sima RGT8-al mire lett volna elég, arról fogalmam nincs. Ezzel végig lehetett volna futni a 25 kört vagy mindenképp ki kellett volna menni tankolni? Ha igen, gondolom nem ártott volna erre egy stratégia. A 2. újraindítás után ami összességében a 3. rajt volt már el is vesztettem a koncentrációmat így sikeresen bele is rongyoltam hátulról az előttem lévőkbe felvezető körön akiktől ismételten elnézést kérek, melynek következményeképpen az én autóm is sérült és kb. 30 fokos kormány szögelfordulással kezdtem meg a versenyt. így ez és az hogy az autó viselkedése teljesen ismeretlen és idegen volt, rövid úton a versenyből való kiszállásra késztetett. Nézzétek el nekem, remélhetőleg legközelebb jobban sikerül! Az első ill. az utolsó időmérős helyezett közötti 10 sec-es különbség azért nem semmi, igaz én "csak" 8-at kaptam és mentségemre írom, hogy teljesen idegen volt az autó meg minden, na de akkor is. Még egyéni setupolással is szép eredmény lenne nem hogy egységes setup-al.
-
#96349952
törölt tag
Megint a legrosszabb formáját hozta a játék. Időmérő után 2 újraindítás, azért az kemény… Nem csoda, ha a 15-16-os létszám lement 12-re, aztán a legvégére meg azt hiszem kilencre. Nagyon sajnálom, hogy Gonzo kormányproblémák miatt nem tudta tartani a lépést, még az én szemszögemből is látszott, hogy nem akar fordulni az autója. Körinek eleve nem volt kormánya a játék szerint, ami megint egy szánalom… Ezen kívül nem volt túl eseménydús ez a futam, Kishubi kicsit megijesztett, hogy nem fog kiállni, de végül mégis megtette.
Egy tipp a jövőre nézve: Default setuppal csak akkor álljatok ki tankolni, ha már nincs benya a következő körre, mert különben csak rátölti a default mennyiséget oszt csókolom!
Jövő vasárnapi program:
Időpont: 2017. február 19. 19:00
Szerver nyitás: 18:45
Esemény indítása: 19:00Esemény részletei:
Időmérő: 15 perc
Bemelegítés: 5 perc
Verseny: 21 kör (A felvezető körrel együtt)
Pálya: Zolder
Autó: BMW 320 TC (Old Vs New Car Pack szükséges hozzá! Ennyi idő után már nem lehet gond a kiegészítők megléte.)Lobby beállítások:
Force Interior View: No
Force Manual Gears: Yes
Force Realistic Driving Aids: Yes
Force Default Setups: Yes
Mandatory pit-stop: No
Damage: Full Damage
Mechanical Failures: Yes
Tyre Wear: Real
Fuel Usage: Real
Auto Start Engine: Yes
Flags & Penalties: On
Allow Ghosted Vehicles: No
Időjárás: Tiszta / Borús
Időgyorsítás x2
Időpont a játékban: 2017. 02.19.16:00Repülőrajt!
Vagyis a zöld lámpa után 5 másodpercig senki nem mozdul, aztán az első helyezett elindul, és a többiek követik. Az első kört legfeljebb 130 km/órás sebességgel lehet megtenni, előzések nélkül, tartva a rajtrács formációt. Az utolsó kanyar bejáratánál mindenki lelassít 80 km/órára, a célegyenesben az első autó határozza meg, hogy mikor kezdődik a verseny, vagyis amíg ő nem kezd gyorsítani, addig más sem lépheti át a 80km/órás sebességhatárt. Az első autó dönti el, hogy mikor kezdődik a verseny, akár a célegyenes elején, vagy legvégén is elkezdheti azt a gyorsítással. Még egyszer: Az első autó a célegyenes bármelyik pontján elkezdheti a gyorsítást, addig senki más. -
Maxell014
senior tag
még annyit szeretnék kérdezni, hogy akkor gondolom most a game of the year a legjobb vétel és hogy, van ts-etek vagy ilyesmi ?
-
#96349952
törölt tag
válasz Maxell014 #7627 üzenetére
TS-ünk nincs, GOTY most olcsóért vásárolható. De van On Demand csomag az összes kieggel, alig több mint egy ezresért.
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz kishubi84 #7622 üzenetére
Köszi, az volt az.
A vasárnapi verseny... hát amennyire készültem rá, annyira cseszett ki velem a játék.
Ffb szinte nullára esett vissza, semmi visszajelzés nem jött a kormányon át. A jobbos visszafordítót nem tudtam normálisan bevenni, nem fordult alá a kerék hiába forgattam a kormányt. Ilyenkor plusszba rázkódott is, mint amikor agyon kopott gumival megyünk nagy sebességgel. Pedig szinte lépésben mentem, mert másként lehetetlen volt bevenni a kanyart. Pár körig feltartottam a mögöttem lévőket, hátha visszatér az élet a kormányba, de semmi nem történt. Nanot elengedtem, Sparky fellökött! Utána Spaky megpörgött én meg frontálisan belementem. Ez is használt az autó stabilitásának! Annyi pozitívum volt a versenyen, hogy legalább tankolt kiálláskor! Mindent egybevetve jó helyezés volt a harmadik hely, de az időmérőt nézve pedig b.....k meg a fejlesztők a játékot! -
MasTer
tag
Sziasztok! Megvettem a hétvégén a GOTY kiadását a Seamen a játéknak. A kormánybeállítással vannak gondjaim (G25). A Logitech profiler-rel beállítottam, hogy a kormányelfordulási szög 380 fok. (Tudom, hülyeség, de én ezt szoktam meg.) Hogyan lehet rávenni a játékot, hogy a kormányt ne tudjam tovább tekerni? Csináltam kalibrációt, de nem "akad el" a tekerés során a kormány. Másik: a force feedback erősségét levettem, mert nem akarok birkózni a játékkal, de egyes autók (pl. old Mustang) esetén továbbra is nagyon nehéz tekerni a kormányt. Ezen kívül álló helyzetben nagyon nehéz tekerni minden autót. Tudom ez így van a való életben szervó nélküli kocsikon (1989-es évjáratú az IRL autóm, nincs benne kormányszervó), de be lehet állítani valahol? Úgy általában véve kicsit körülményes a kormánybeállítás szerintem (pl. a Gt Legends-hez viszonyítva). Köszönöm a válaszokat.
MasTer of puppets I'm pulling your strings...
-
#96349952
törölt tag
Hihetetlen, miket tud produkálni ez a játék. Mentem párt kört Zolder-BMW 320TC kombinációval, hozzá sem nyúltam a setuphoz, még a menüjét sem nyitottam meg, erre leaderboardon setupos időnek teszi ki az eredményem... Halálzóna...
-
kishubi84
tag
válasz #96349952 #7636 üzenetére
Mentem most néhány kört a szellem autódat követve, és egyszerűen nem értem, hogy lehet az hogy a kanyar bejáratnál ott loholok a seggedbe, a kanyar közepén szintúgy, majd a kigyorsításnál úgy el húzol mint annak a rendje, pedig padlógázon vagyok, és mégis...... vagy lehet csak kiöregedtem a játékból, vagy csak simán nem érzem, de igaz ami igaz, nekem hiányzik a setup.... na mind1 majd még próbálgatom
-
Awareness
csendes tag
Itt van egy elég részletes FFB tweaker cucc, egy csomó féle vezetési érzéssel. Biztos találsz benne neked megfelelőt.
Jack Spade - FFB Tweaker FilesDe amúgy az üresjárati nehezen tekerhetőséget a "Tire Force" általános FFB beállítás okozza.
...
A 380 fokot is be tudod állítani. Csináld csak végig a kormány beállítást és az utolsó vagy az az előtti opció ez lesz...a 90 fok utáni. Ott tudod pontosan addig tekerni, amíg ki nem írja numerikusan.
[ Szerkesztve ]
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
Csaber
senior tag
válasz kishubi84 #7637 üzenetére
Nem értem miért akarod El Nanot követni esélyed sincs mivel nálla be volt kapcsolva az abs ts és az sc , [itt megnézheted]miközben nállad csak a driving line volt ...így javasolnám a leggyorsabb defaultos semmit se használó embert a 9. helyen A.laudens kérd be szellemautónak vagy te is kapcsold be az autóban lévő segítségeket
[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
Nem feltétlenül használt segítségeket. Ha engedélyezve van a gyári segítség a főmenüben, akkor sajnos automatikusan minden autóhoz hozzáírja, hogy bekapcsolt TC, ABS, stb. volt, még ahhoz is amiben gyárilag nincs semmi ilyesmi. Én is így jártam az Formula A-val, hogy az időm mellett megjelent, hogy segítségekkel mentem, holott gyárilag az FA-ban nincsenek segítségek.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
#96349952
törölt tag
Ez sajnos pontosan így van. Alapból real assist van beállítva nekem a menüben, ennek ellenére az összes leaderboardos időm úgy jelenik meg, ahogy írtad. Ez csak akkor kerülhető el, ha ugyanitt kikapcsolom a segítségeket, aztán megyek TT-be. De ahogy a Crew Chief használatát, ezt is mindig elfelejtem.
De egyébként kár ezekből a TT-s időkből kiindulni és következtetni a futamok várható erősorrendjére, két külön világ.
-
Csaber
senior tag
Az lehet de , ebbe az autóba mind van ha , jól tudom szóval " real " beállítás mellett természetesen megjelenik és használódik.Ha nincs az autóba de, " real " beállítás van akkor meg is jelenik az állítás lehetősége , sajna ezt sem sikerült megoldani a fejlesztőknek ...Lassan könnyebb megmondani milyen buggal nem találkoztam még , minap TT-én Azure -Lotus type 40 párosnál kezdésnek kaptam félig elkopott első gumikat...
-
dino_m
senior tag
A BMW 320 TC-ben nincs semmilyen elektronikus gyári segítség.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
#96349952
törölt tag
Minimális változás a programban:
Vasárnap a Warm Up-ot elhagyjuk, hátha úgy egyszerűbb lesz a játéknak is...
Csütörtökön 19:00-tól csinálok gyakorló szervert, akinek van kedve-ideje az jöhet. Minden, korábban paraméter érvényes, kivéve a versenytávot: 1+9 kör, illetve hogy a legelején lesz 30 perc practice.
-
Awareness
csendes tag
Sziasztok!
Érdekelne, hogy más is tapasztalt-e olyat, ami nálam az utóbbi pár napban jött elő, hogy egy alap kormányom van 2 pedállal (Thrustmaster T150) és emiatt alapvetően auto kuplungot használok, ami néha ad-hoc jelleggel visszaáll manuálisra, ha online játszom. Rohadt idegesítő, hogy csinálok egy jó helyezést - adott esetben az elsőt - és míg a kvaliban minden rendben, a versenyre visszaáll manuálisra és nem tudok elindulni. Fordulaton nem veszi a sebességet, alapjáraton meg rögtön lefullad és felöklel a mezőny. Mit lehet ezzel csinálni?
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
Awareness
csendes tag
Idáig úgy működött, hogy beállítottam 1x a játékban, a kormány általános beállításainál, hogy automata kuplungot használok és nem volt semmi gond. Aztán egy ideje azt veszem észre, hogy online játékban, mikor session vált (mondjuk kvaliról a versenyre), akkor a versenyen már nincs auto kuplung. Kilépek...mert ugye játék közben nem lehet állítani és azt látom, hogy ki van kapcsolva az auto clutch. Idáig ilyet nem csinált, most nem tudom, hogy miért...
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- ASUS ROG Ally
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
- MacMini M1
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Beszámítás! ASRock H310CM i7 8700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2070 Super 8GB CM Q500L CM 500W
- Beszámítás! ASUS Prime B450M R5 5600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD RTX 2080 Super Rampage SHIVA TT 600
- WD BLACK SN850P 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7300-6600 MBs - Eladó!