- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#96349952
törölt tag
válasz zoli7601 #7850 üzenetére
Senkinek nem tűnt fel a kötelező boxkiállás hiánya, nekem sem. Nem lenne korrekt senkivel szemben, hogy valaki elér egy eredményt és akkor utána egy hozzávetőleges időbüntetést kap azért, mert el lett felejtve egy opció használata. Ilyen körülmények között ez lett a befutó sorrendje, ez már nem fog változni. Legközelebb jobban figyelünk erre.
-
zoli7601
csendes tag
Tévedés. Gonzo úgy a futam felénél kiállt. Kishubi meg a vége felé, és valószínűleg csak azért állt ki a futam utolsó 3 kör valamelyikében, mert velem ellentétben Ő nem felejtette el a kötelező, legalább egyszeri kiállást. Ha nincs a kötelező kiállás, akkor pár körrel a futam vége előtt nem áll ki, ez 100%.
Nem mellesleg, én voltam a host, tehát a szerverbeállítási hiba is az én saram. Aki utánam hostol, az csak "örökli" az én beálításaimat, akkor is ha az hibás. Bele tud nyúlni, de csak addig, amíg nem lett elindítva a gyakszi, de fordított esetben én sem feltételezném mondjuk Rólad, hogy rosszul van beállítva ez vagy az, így nem is nézném azt. Szarul néz ez ki ebben a formában. Te, Hubi tutira nem lettetek volna meg. Gonzo meg csak kb. 23 mp-vel volt mögöttem úgy, hogy Ő kiállt, én meg nem. Márpedig a kiállás ideje bőven lett volna ennyi, mivel úgy terveztem, hogy tankolni nem fogok, de kereket cserélek. Tehát begurulok, csüccs, és kigurulok.
Jobb nekem egy becsületes 5. hely, mint egy ilyen szarszagú 2. vagy akár 1. Úgyhogy légy szíves intézd. Köszi. -
Totatti(Hun)
tag
Csak 1 vélemény a kialakult vitáról!
Szerintem ez egy játék azért vannak a versenyek hogy szórakozzunk!El kell ismerni mind emellet El-Nanó (és mindenki másnak aki közreműködik a verseny lebonyolításban) a munkáját amit beletesz-tett ebbe (tavaly is) !
De azt is el kell ismerni ha valaki gyorsabb (nekem ez nyagyon megy ) még ha setuppal is éri el ezt az eredményt mert mi akartuk hogy így legyen lehessen setupolni,ha nem lehetne egy okkal kevesseb lenne a vitára.Örüljünk hogy több mint tizen voltunk ezen a futamon nem minden az eredmény (mondom én utolsóként) !Így ismeretlenűl is merem mondani hogy a másik tisztelete nagyon fontos ahoz hogy normális(még ha csak virtuális)versenyeket tudjunk JÁTSZANI mert a hangsúj a játékon kellene hogy legyen,bármennyit is gyakorol előtte az ember azért hogy Ő legyen az első vagy csak gyorsabb minta másik!
Azt meg hogy egy fórumon személyeskedjek azzal akit nem kedvelek hát elég furcsának találom mert így a legkönnyebb osztani az észt !Teljessen értelmetlen és felesleges!
Néha egy bocs sokkal előbre visz mint tíz szájkarate! Különben is okos enged ......
+1 javaslat csinálhatnánk azt is ha engedélyezett a setup az elsőnek legyen kötelező azt a futam után megosztani hogy láthassuk mit kellene máskép csinálni (rajtam ez sem segítene )Össze tudnánk vetni a mi beállításunkal.Remélem senkit nem sértettem meg ezzel a kis írással!
[ Szerkesztve ]
Áldás Békesség Az Úr Legyen Veletek
-
#96349952
törölt tag
válasz zoli7601 #7852 üzenetére
Ne vitázzunk már ezen. Hubi és én azért álltunk ki az utolsó előtti körben, mert elfogyott az üzemanyag, és nem tudtuk volna befejezni a versenyt. Nekem eszembe sem jutott,hogy kötelező kiállni, teljesen kiment a fejemből. Láttam, hogy a 29. kör közepén elkezd villogni az üres tank jelzés, de még akkor sem csaptam a homlokomra, hogy bazz, a kötelező kiállás! Gonzo nem tudom miért állt ki, ezt jó lenne megtudni, azon én is meglepődtem nagyon, mert végig rám volt tapadva, lett volna esélye elkapni. Nem szarszagú az a 2. hely, én simán gratulálok hozzá, semmi bajom nincs vele, van az úgy, hogy nem jön ki a lépés másoknak, na bumm. Nem olyan nagy dolog ez. Barátkozz meg a jelenlegi sorrenddel.
[ Szerkesztve ]
-
Awareness
csendes tag
Mondjuk én is csak azért tankoltam kevesebbet, mert tudtam, hogy egyszer így is, úgy is ki kell majd állni, úgyhogy minek nyírjam teli tankkal a gumikat. Szívesen végigmentem volna egybe, ha tudom, hogy nem kell kiállni, de lényegében nekem mindegy, hogy lesz-e emiatt retorzió vagy sem...
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
zoli7601
csendes tag
Tényleg ne görcsöljünk már ezen. A versenykiírás ezen része így néz ki, és rohadt egyszerű ám:
"Kötelező box kiállás: IGEN" (nem én írtam nagybetűvel, imigyen van írva)
Tehát teljesen mindegy, hogy Ti miért álltatok ki, őszintén szólva nem is érdekel, mert lényegtelen.
Én nem értem, miért kell Veled ilyen szarságokon vitázni, meg győzködni teljesen egyértelmű szituációkról...
És nekem márpedig böki az igazságérzetemet, és amennyiben marad a hibás táblázat, úgy elbúcsúztam a következő futamoktól. -
vernux
tag
válasz zoli7601 #7856 üzenetére
Ha te a kötelező box kiállást emelted ki, akkor én a következőd emelném ki a verseny kiirásból.
Kötelező gyári setup: IgenÍgy el lehetne kerülni egys mást....
u.i Én például a verseny napján megnéztem a verseny kiirást amit nano belinkelt és ott ugye ez van. Bementem toltam 1-2 kört gyári setuppal aztán kiléptem, majd amikor este beléptema szeróra akkor láttam hogy van setup, ami elég fura volt.[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Elvonatkoztatva mindentől és továbblépve a tegnapon, néhány minimális változtatásról szeretnék informálni minden érdekeltet:
A következő futamokon bevezetjük a kötelező belső nézetet.
Noha a bajnokság első versenyén nem állítottuk be, mostantól kötelező lesz a boxkiállás.
Mivel volt egy kis zavar ez ügyben, ismét megerősítenénk, hogy szabadon használható a saját setup.
A szerver láthatósága is változik, only friends üzemmódban fog működni. Mindenkit megkérek, hogy aki nem tagja a Steam csoportnak, azt NE hívják be a versenyekre.
(Ha valaki részt akar venni, az legyen szíves, idejében csatlakozzon a csoporthoz. Kérem, hogy a lobbyban, behívás előtt kérdezzétek meg, hogy xy jöhet-e vagy sem.)
Köszönöm!
-
zoli7601
csendes tag
Ja, hát ezek a kiírások elég érdekesek. Úgy rémlik, hogy eleinte arról volt szó, hogy lehet setupolni, mert egyébként sem sok minden állítható ezen az autón, ehhez képest hol igen, hol nem. A következőre is van két verzió, az egyiknél igen, a másiknál nem. Jó lenne eldönteni egységesen a többi futamra, hogy akkor hogyan legyen ez rühes kiállás meg setup. Marha nehéz dolog ám...
Másik észrevétel. Én vagy 50, vagy 60 körre tudom állítani a futam hosszát, 56-ra nem tudom belőni. 50-ig engedi egyenként emelni a körszámot, utána már csak 10-esével növelhető. Nálam a hiba vagy ez ilyen?Úgy látom közben eldőlt. Hurrá.
Körszámra azért még mindig kivi vagyok.[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz #96349952 #7860 üzenetére
A következő futamokon bevezetjük a kötelező belső nézetet.
Hát ennek nem nagyon örülök. Sokszor bugzik a játék, hogy a virtuális kormányon 200-at teker egy kis elfordulásra is, és sokszor az sem segít, ha újra indítom a játékot. Kifolyik tőle a szemem, ilyenkor motorháztető nézetből szoktam menni.
Más:
Nem tudjátok ,hogy mi baja lehetett nekem a versenyen? Már az időmérő vége felé sem volt oké minden, de 3 kör alatt elfogytak az első gumijaim, és nem bírtam bevenni a kanyarokat, nem fordult az autó. De nagyon durván. 2 kör alatt 1 perc körül kaptam az utolsó előttitől. -
kishubi84
tag
csak tudatnám hogy nekem nem fogyott el az üzemanyagom sőt én voltam az első aki szólt hogy teljesíthető kiállás nélkül a futam, csak azért mentem ki, mert a kiírásban ez szerepelt.... igaz a játékon belül nem volt figyelmeztetés, agyaltam is rajta hogy mit csináljak, és úgy döntöttem kimegyek, viszont ez egy játék, így egyáltalán nem zavar hogy a 4. lettem, úgyhogy részemről maradhat ez a pont kiírás ahogy van
Nano téged meg ne zavarjon hogy valaki gyorsabb nálad, ennyi erővel itt többen höböröghetnének, köztük én is, mert megint 1 másodpercel gyorsabb vagy nálam, de ez van, én ilyenkor úgy gondolkodom, hogy van hova felnőni, valamint ha Vernuxnak jó setupja van, és ahogy én látom elég gyors minden versenyen, mi lenne ha mondjuk nem neki esne az ember, hanem tanácsot kérne, esetleg setup segítséget???
Lehet ő is kapta folyamatosan a másodperceket, de ahogy írta, beszélgetett csapattársakkal, és szerintem tanácsot kért, nem kritizálta a nála gyorsabbakat.....Tudod Nano nincs veled semmi bajom, lehet van ennek a történetnek előzménye, de a lényeg, hogy nem volt túl szimpatikus ez a hozzáállás.....
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
szente: Figyelj, kapcsold ki a virtual wheel/driver cuccot és nem lesz kormány és kormányzó karok sem. Szerintem sokkal jobb így, és nem fog bezavarni az a bug sem, amit említesz ezzel kapcsolatban. A másik problémádra nem tudom a választ, biztos valami random bug lehetett, ez ingame feature.
kishubi, nyerted a becsület érdemrendet. Ha nem kényszerülök rá, biztos, hogy nem állok ki, eszembe sem jutott a kötelező kiállás. Engem sem zavar a helyezésem, szóval koncentrálhatnánk a következő futamra.
-
Tibko8
senior tag
Az a 200x teker a kormányon nálam is jelen van. Viszont van rá egy félmegoldásom. Amikor elindítod a játékot akkor ne az legyen az első hogy rögtön mész multiba, hanem valami offline pl én csak a Driver Networkbe bemegyek elindítom és kilépek(a főmenübe). Aztán már mehetsz is nyugodtan multiba és nem lesz meg ez a hiba. Sajnos ezt minden játék(program indítás) betöltés után 1x megkell csinálni.
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#96349952
törölt tag
válasz kishubi84 #7862 üzenetére
Kishubi, látom, még hozzá írtál az eredeti kommentedhez. Egyrészt valóban van előzménye a sztorinak, és annak aztán tényleg semmi köze ahhoz, hogy ki gyorsabb és ki nem az. De ezt hagyjuk.
A másik megállapításod annyiban nem érvényes, hogy engem egyáltalán nem zavar, hogy az említett akárki gyorsabb nálam, mert az van, hogy nem az. Innentől kezdve nincs miről beszélni ezen a vonalon. Mint mondtam, elbasztam a setupom, úgyhogy eleve hátrányból indultam. Enyhén bosszantó, aztán meg veri magát, hogy fúbazz, minden körben gyorsabb voltam nálad. Mindegy, lépjünk túl rajta.
Tanácsot meg soha senkitől nem kértem és nem is fogok, ráadásul pont nem egy 12 évessel fogom kezdeni...
Beszéljünk inkább a soron következő futamról?
-
Tibko8
senior tag
Nekem a vasárnapi futam egész jól sikerült az elején pár körön át Reval cserélgettük a helyett aztán rájöttem hogy ez nem igazán tesz jót a gumiknak meg egyre többet hibáztam így át álltam hosszú körös taktikára, vagyis inkább spórolok és majd a végén. A verseny 90%-át nyugodt körözéssel ment. 20 kör környékén már a bal első gumik teljesen nullák voltak de úgy voltam vele hogy míg tudom tartani a saját tempóm addig nem állok ki. Max akkor mentem volna ki ha nincs benya. Igen nekem is kiment a fejemből a kötelező box. A furcsaság nálam az volt hogy (majdnem) teli tankkal és kopott gumikkal sokkal jobb időket mentem (értsd: 6 másodperccel) mint időmérőn vagy bármikor máskor. A vége na az volt az igazán izgalmas. Valahol a 25 kör környékén számoltam újra a benzin mennyiséget és akkor jött ki az az adat a fejemben hogy kb 1-2 L kevesebb van a tankban mint kéne. Szóval teljes mértékben átálltam ECO-ba. Mindeközben Cracyt közeledett. Annyira hogy fej-fej mellet értünk célba. Igaz az utolsó kanyarban majdnem elis engedtem azt hittem hogy valaki más aki leakkar körözni úgymint ahogy Köri is tette az előtte lévő kanyarban.
Ja én teljesen gyári setupal mentem nem állítottam semmit. 2:03 volt a legjobb időm és 6 lettem.
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Cracyt75
csendes tag
Nem túl jó dolog így ezeket a sorokat visszaolvasni,de biztos van benne igazság pro-kontra. De azt látom,hogy vannak akik véresen komolyan veszik a dolgot. Nem azt mondom,hogy nem kell komolyan venni,mert mégis csak egy verseny,de azért egy jó kis kikapcsolódás a hétköznapi nyüzsi után.Szóval mindenki nyugodjon le mert nektek élmenőknek csak csapatni kell!!! :-) Amíg a hátsó sor meg az életben maradásért küzd. De megyünk és próbálkozunk.Még akkor is amikor "csak" 3-4-5 mp. különbség van (körönként ). De vannak üdítő pillanatok is amikor egy mérföld kövekkel jobb sporttárs előtted valamilyen okból nem a megszokott tempóban megy és felcsillan egy fénysugár,hogy na talán most.....
Hál istennek megakadott most is ez az érzés. Igaz még nem néztem meg a videót ,de azt hiszem Awareness volt előttem akivel talán a 14. körig próbáltam tartani a "harcot". De mivel annyira beleéltem magam és olyan kis féktávokat vettem aminek az volt az eredménye,hogy megkezdődött a csúszkálás és végem volt és utána csak a lejtő jött. De azt a pár kört éveztem!!! Azt hiszem kétszer össze is koccoltuk a verdákat amiért elnézést is kérek! (nagyon versenylázban voltam! )
És a legjobb dolog amit még elmondhatok,hogy amikor átkullogok a (rommá alázás) verseny után a másik szobába akkor az asszony meg szokta kérdezni,hogy "hányadik lettem",akkor jelzem neki az eredményt és Ő azt először jónak titulálja,de mikor közlöm vele a résztvevők száma alig 2-3 fővel volt több akkor már nem olyan büszke rám.Szóval csak nyugi ott elől,mert igazából akkor lesz gáz amikor majd a sereghajtók is fel tudják venni a versenytempót!!!
(De semmi pánik,mert addig még sok víz folyik le a Dunán!)
-
#96349952
törölt tag
válasz Cracyt75 #7867 üzenetére
Tőlem is mindig megkérdezi a párom, hogy "na, mi van, hogy sikerült", aztán az arcomon már látja is. Körit is mindig kérdezi, kajak neki drukkol. Ellenem. De persze csak bosszant vele, már ha a bosszant kifejezést csipkelődve, viccesen értelmezzük.
Őszintén szólva én komolyan veszem a versenyeket. Miért ne. Készülök rájuk (erre pont nem, mert nem éreztem, hogy fú de készülni kellene rá), és nem hülyeségből kezdek neki. Sajnos (?) eléggé beleélem magam kb. mindenbe, még egy filmbe is, sőt egy F1-es futamba is, és érzelmi szinten élem meg ezeket. Ez van, van aki tárgyilagos, pragmatikus, más meg emocionális. Én az utóbbi kategóriába sorolom magam, de legtöbbször nem bánom. Vannak ilyen emberek, nem hinném, hogy egyedül vagyok ezzel az univerzumban, csak hát amíg mások beírják, hogy grt, nice job és közben magában anyázik ezerrel, én nem játszom az eszem. Sokan nem bírják ezt, van ez így.
Örülök a futam leírásoknak, legalább mások élvezték a versenyt, az is egy eredmény.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Azt hittem a PCars 2-ről jöttek ki új képek vagy érdekes információk, de csak a szokásos cirkusz.
-
#96349952
törölt tag
válasz PR0JECTNR56 #7873 üzenetére
-
Dr. Gonzο
senior tag
No kérem, egy ideje nem olvastam fórumot. De reagálnék pár dologra.
A versenyen nagyjából a 10. kőr után a gumikopás következtében lassultam be. Akkor azt gondoltam, hogy jobban koptatom a gumit, mint körülöttem mások. Elbotorkáltam a 15-16. körig, akkor kereket cseréltem. Az utolsó 5-6 körben ismét szenvedtem a tapadással. Kishubival beszélgettünk a verseny után, azt gondoltuk bizonyos vezetéstechnikai okok miatt jobban koptatom a papucsokat. De a kitett videót elnézve nekem sem kopott jobban mint másnak, csak egyszerűen a kopott gumikkal nem tudom tartani a tempót. Előtte szép lassan nyúltam el Kishubitól és zárkóztam fel Nanora, aztán hirtelen kezdett nőni a távolság az előttem lévőhöz képest és Kishubi szó szerint rám esett. Ezért álltam ki.
Másrészt a Vernux ügyhöz szeretnék hozzászólni. Ilyen jellegű vitát már a múltban többször is láthattunk. Több személy is került így a célkeresztbe, többek közt én is. Van olyan aki azóta inkább nem is vesz részt a "csapat" életében. Tisztelettel kérek mindenkit, ne ez legyen a cél! (Bár engem az ilyen vita pont nem hat meg, talán még motivál is.) De tudva azt, hogy Vernux már nem a steam csoport tagja, aztán kijelentjük, hogy csak steam tag jöhet versenyezni, kvázi kizárjuk Vernuxot az eseményekből, ez nem helyén való! Mert itt erről van szó! Magam részéről mindig örülök, ha valaki egy kicsit gyorsabb a mezőnyben, mert az motivál, figyelem az autója mozgását, kanyarvételét, próbálom ellesni a technikáját, tanulni próbálok belőle. Jó lenne elhagyni a személyeskedést a csapat életében, még ha nehezére is esik az embernek!!!! Baromira leszarom a "szétsetupolos, 150 kört mész naponta, stb" véleményeket, akkor amikor úgy sem lehet meggyőzni a másik felet semmiről. Magam részéről kérem vissza Vernux kollégát a jövőben! Semmi, de semmi nem indokolja a kizárását!
A kötelező belső nézet sokaknak nehézséget okozna, többek közt nekem is, mert sosem játszom úgy. Nem is értem a változtatás miértjét.
-
Awareness
csendes tag
válasz Dr. Gonzο #7875 üzenetére
Úgy sejtem annak, hogy át lett rakva forszírozortt belső nézetre, köze van ahhoz, hogy a TT statisztika szerint Vernux is külső nézettel megy. Mondjuk én is, de kizárólag csak azért, hogy versenyen többet lássak a környezetemből és kevésbé veszélyeztessem a körülöttem lévőket. Részemről ok a belső nézet is, egyedül az autó mögötti kameranézettel nem tudok mit kezdeni.
A személyes problémákkal kapcsolatban meg csak annyit tudok mondani, hogy ismerjük fel, hogy azzal, hogy mentális sérelmeket cipelek magamban, azzal csak magamnak ártok, magamat mérgezem vele. Szóval, ami nem tetszik másban, azt célszerű magamban kijavítanom, ha békében akarok élni, de természetesen senkinek sem szeretném megmondani, miként cselekedjen. Csupán egy járható alternatívaként hozakodtam vele elő...
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
vernux
tag
válasz Awareness #7877 üzenetére
Az összes szabályváltozás arra megy ki hogy én ne legyek ott. Hát orulhet elnano mert nem is leszek. Szánalmas amit csinál és lesz*rom mit gondol. Csak a szája jár folyamatosan, azt hiszi ő itt a menő gyerek aztán ha letorik a szarvát akkor jonnek a szabályváltoztatások hogy neki jo legyen. Vasárnap este inkább megyek ESL-re ahol nincsen hasonló sírós gyerek és ott még pénzt is lehet nyerni. További jo versenyzést a tobbieknek.
-
#96349952
törölt tag
Ebben a stílusban otthon, anyucinak nyivákolj a cumid után kisgyerek. Csípem az ilyen netetkurvabátranmegmondomamagamét húsz kilós arcokat.
(Ember belső nézetben halott. Ez most bebizonyosodott, hiszen zokon vette a változás kilátásba helyezését. Árkádban tolja a lelkem. Komoly, nem? )
ESL... Sehol nem leszel te ott, előre szólok. Az az atomkockák sportja. Bár... ebből kiindulva akár még a 100. helyet megcsípheted napi 6 óra gyakorlással. Get a life öcsi.
[ Szerkesztve ]
-
vernux
tag
-
szebe
őstag
Na már itt is lehet csalni?
Felmentem puszeróra, GT3, Catalunya. Mindenki 1.44-1.46 közötti időkkel, erre megjelenik egy csávó, tol 1.40-et. Ránézek a profiljára, 22 óra PC....
wtf?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
szebe
őstag
"22 hrs on record" a profilján a játék mellett, nem épp arról árulkodik, hogy annyira jó pilóta lett volna.
Ha több száz órával ver hülyére mindenkit, az kicsit reálisabb lett volna.
Ja, és normális szerver volt, szóval nem a levágások miatt volt ennyire jó ideje.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
kishubi84
tag
válasz #96349952 #7879 üzenetére
Tehát ez a titka..... mióta megvan a játék belső nézetben tolom, ha külső nézet lenne, akkor jobban mennék?? egyébként a belső nézetet tartom én is a legjobbnak, ez nem egy nfs ahol külső nézetben ökörködik az ember, igenis ha bajnokság van, legyen az bármilyen, kicsi, nagy, tökmind1, akkor a belső nézet legyen a kötelező, egyébként ennek okán nem értek megint 1-2 embert, ugyanis régebben csak belső nézetes versenyeink voltak, most csak azért volt választható, hogy újra belerázódjunk, és ha már eljutottunk egy "bajnokságig" igenis legyen belső nézet, úgy már jóval érdekesebb a szitu, főleg hogy valamilyen szinten ez egy autószimulátor, és én még nem vezettem úgy autót hogy távirányítóval irányítom a levegőből, vagy a csomagtetőn utazva terelgetem...
-
dino_m
senior tag
Nekem több, mint 2ezer órám van a játékban és mégse tudok 5-6 másodpercen belülre jutni az elsőkhöz.
Viszont vannak olyanok akiknek ez nem jelent gondot mert bármelyik hasonló játékban leülteted a gép elé őket és pár kör alatt érzik-értik a játékot. Lehet, hogy ezért van csak 22 órája a játékban, mert nem kihívás neki, nem kell órákat görcsölnie egy jó eredményért. Ezt hívják tehetségnek. Nem mondom, hogy adott témában is ez a helyzet, de nyugodtan lehet az ilyesmivel is számolni. Ez van.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
#96349952
törölt tag
szebe, kizárt, hogy csaljanak ebben a játékban, egyszerűen nincs hozzá csalás és senkiről nem bizonyosodott be, hogy valaha is csalt. Bug lehet, ami miatt más időt ír ki, de adott esetben az is megeshet, hogy ki voltak kapcsolva a szabályok és a srác simán átvágta a célegyenes előtti sikánokat. Bár most olvasom, hogy be voltak kapcsolva az ilyesféle megkötések. De egyébként sem olyan elszállt idő az a 1:40, valamelyik nap default settel, segítségek nélkül mentem ott 43-as időket, 44 legelejéket. Na most ezen egy jó settel és helpekkel elég sokat lehetne faragni, ráadásul nem is szeretem azt a pályát. Kétségtelen, hogy jó gyors volt a srác, de van ez így, vannak kiskockák, akik az egész életüket ezzel töltik, és esélyed nincs egy ilyen biorobot ellen. Amíg te gyakorolsz egy héten mondjuk 4-5 órát, ő beletesz 20-30-at. Koránt sem csak tehetségről van szó tehát. Messze nem. Minden játéknak megvannak az ilyen vérpistikéi akik azt hiszik, hogy bármit is számít az életben egy játékban mutatott teljesítményük, pedig hát nem.
Az meg, hogy 22 órája van a játékban... Lehet, előtte konzolon nyomta. Bármi lehet. Tolhatta előtte warezban is hónapok óta. De az ezer százalék, hogy egyszerűen nem tud csalni, mert nincs rá lehetőség.
kishubi, nem hiszem, hogy kívülről jobbakat lehet menni, nem ezt állítottam, hanem azt, hogy egy ilyen játéknál az eléggé vicces egy dolog - szerintem. Amatőrnek mondanám leginkább, egy autót belülről vezetünk, kormány mögött. Mintha egy ARMA menne külső nézetből, nem? Vagy egy repcsi szim külsőből. Röhejes. Amúgy csak heccelésből írtam ezt a kötelező belső nézetet, felőlem mindenki úgy megy, ahogy jól esik neki, a kiíráson sem változtattam semmit, csak a körszámokat, mert Köri észrevétele szerint 40 vagy 50 kör felett már csak tízesével lehet léptetni.
[ Szerkesztve ]
-
vernux
tag
válasz kishubi84 #7884 üzenetére
Nem gyorsabb. Annyiban segit hogy jobban látod a dolgokat. (motorháztető nézetről beszélek) még mielött valaki azt hinné hogy hátulról a magasból vezetem a kocsit. Nyomtam tt-t a kövi pályán és kb ugyan olyan tempót tudtam diktálni mind a kettő nézetben, hátrány csak annyi volt hogy belső nézetben elég sűrűn levágtam 1-2 kanyart.
De amúgy ha megnézitek az összes ultra pro (ufó) motorháztető v tető nézetből vezet. (Csak érdekességként írtam nem kell több flame) -
#96349952
törölt tag
Jön a második felvonás: Donington National!
Vasárnap este a borús Doningtonba látogatunk, és megnézzük, mennyire fekszik ennek az autónak a National-féle, meglehetősen intenzív vonalvezetés. Itt tényleg nincs pihenő, az egyenesek igen rövidek, a kanyarok nagyon erőteljesek, akadnak szintkülönbségek is, szóval ezen a pályán lezavarni 50 tempós kört tényleges odafigyelést, koncentrációt igényel.Ne feledjétek: Kötelező boxkiállás (Mandratory pit stop: yes!), és szabadon használható saját setup lesz beállítva a szerveren.
A program a következő:
Időpont: 2017. március 26. 19:30
Szerver név: Racingclub
(Szerver beállítás: Public)
Jelszó: justdriveEsemény részletei
Szerver nyitás – 30 perces gyakorlás: 19:00
Időmérő: 15 perc
Verseny: 50 kör (A felvezető körrel együtt)
Pálya: Donington Park National
Autó: Palmer Jaguar JP-LM(Opponents all identical car: Yes, Car class: Current)
Lobby beállítások
Erőltetett belső nézet: Nem
Erőltetett manuális váltó: Igen
Erőltetett valós vezetési segédletek: Igen
Kötelező gyári setup: NEMKötelező box kiállás: IGEN
Sérülés: Teljes
Mechanikai meghibásodás: Igen
Gumikopás: Valós
Üzemanyag fogyasztás: ValósSzabály- és büntetőrendszer: Bekapcsolva
Szellemautó engedélyezése: NemIdőjárás: Borús (Overcast)
Időgyorsítás x2
Időpont a játékban: 2017. 03.26.14:00Manuális repülőrajt!
A zöld lámpa, a verseny elvi kezdete után 5 másodpercig senki nem mozdul, aztán az első pozícióban levő autó elindul, és a többiek követik. Az első kört legfeljebb 130 km/órás sebességgel lehet megtenni, előzések nélkül, tartva a rajtrács formációt.Ez alatt megengedett egészen közel menni a másikhoz, a lényeg az, hogy ha egymás mellett is haladtok, ne legyél előrébb az időmérőn elért pozíciódnál, és persze ne veszélyeztesd-hátráltasd a többieket. Ezzel a módszerrel egy nagyon szépen összeállt rajtrács alakulhat ki a felvezető kör során, ahol az autók igen közel vannak egymáshoz, a saját pozíciókat tartva.
Az utolsó kanyar bejáratánál mindenki lelassít 80 km/órára, a célegyenesben az első autó határozza meg, hogy mikor kezdődik a verseny, vagyis amíg ő nem kezd gyorsítani, addig más sem lépheti át a 80km/órás sebességhatárt. Az első autó dönti el, hogy mikor kezdődik a verseny, akár a célegyenes elején, vagy legvégén is elkezdheti azt a gyorsítással. Még egyszer: Az első autó a célegyenes bármelyik pontján elkezdheti a gyorsítást, addig senki más.
Mindenkinek eredményes felkészülést és jó versenyt kívánok, remélem, megint szép számmal leszünk a rajtrácson.
[ Szerkesztve ]
-
Awareness
csendes tag
válasz #96349952 #7886 üzenetére
Látjátok, ez egy nagyon szubjektív dolog. Én az életben is úgy vezetek, hogy egy, az egyben a külsőre koncentrálok és csak minimálisan az autóra és annak mozgására. Ha lehet így fogalmazni, akkor nekem jobban hasonlít arányaiban a tető nézetben, a külső és a belső aránya ahhoz, amit az életben is tapasztalok, ahogyan a figyelmem megoszlik a kettő között. A bukósisakos nézet nagyjából jól visszaadja, azt leszámítva, hogy ott elmosódva jeleníti meg az irreleváns területeket. Tehát egy kigyorsításkor szinte csak az utat, a külsőt látom és csak féktávon pillantok a műszerekre vagy még akkor sem. Lehet, hogy katyvasznak tűnik az írásom, de valami ilyesmi indok miatt is vezetek kívülről, attól függetlenül, hogy korábban, csak a belső nézetet preferáltam.
Mindezektől függetlenül, egy pálya betanulásához jól jön a magasabb nézőpont, pontosabban be lehet tanulni az íveket, amit utána már belső nézetben is tudsz alkalmazni.Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
dino_m
senior tag
válasz Awareness #7889 üzenetére
A valóságban se ülhetsz ki a tetőre, hogy jobban belássad az utat. Valójában arra gondolsz, hogy egy monitoron nincs olyan látószög, mint az igazi autóban. Erre találták ki a három monitoros rendszert vagy a VR-t. Nem mintha nekem bármelyik is lenne. Ha kívülnézetből betanulod a pályát, akkor elég nagy meglepetések érhetnek belsőnézetben, mert megváltozik a perspektíva. Többet ér ha használod a kis pályatérképet és esetleg gyalog bejárod a pályát.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Awareness
csendes tag
Valóban nem ülhetsz ki vezetni, fizikailag semmiképp. Sejtettem, hogy nem fog átmenni, amit próbáltam megfogalmazni. A lényege az lett volna, hogy amikor csapatok az életben, akkor a figyelmem vagy a tudatom legnagyobb részét a külvilág, az út tölti ki. Amúgy elég sokat meditáltam és sikerült leredukálnom a testelmével történő azonosulásomat, amitől megerősödött az érzékszerveken túli érzékelésem. Így intuitív benyomásként nagyon sok minden olyan megjelenik bennem, amiket az érzékszervekkel nem lehet érzékelni. Ha el tudom engedni magam teljesen, akkor képes vagyok valami hasonlóra (az asztrális térben), mint amilyenek a TPS játékok vagy a külső nézet az autóban...
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
Tibko8
senior tag
[Vasárnapi verseny az én szemszögemből]
Lenne egy gyors kérdésem. Másnak is gondja van a videó leállításal? Én az NVIDIA programjával veszem fel de egyik frissítés után nem igazán akar működni. Pl most vasárnap is nagyon nehezen akarta elinditani a felvétel. Leállitani pedig nem tudtam sehogy semmivel. Csak kikapcsoltam a gépet. Szerencsére a videó megmaradt pedig azt hittem ez is kuka mint az egyik tényleg jól sikerült random multi versenyem.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Tibko8
senior tag
válasz #96349952 #7894 üzenetére
Miután kileptem a játékból is folytatta a felvételt akármit nyomtam.
Viszont tegnap jött frissítés majd rá nézek hogy javult vagy sem.
(egyébként mindig tiszta telepítést csinálok)Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok
kezdőket, amatőröket keresek, laza kőrözésre, funolni egyet (vagy többet) ha van ilyenre igény.
Profibb heti versenyekbe nem szállnék be, mivel nem szeretném mások játékát elrontani szerény tudatlanságommal, de gondolom, ezzel nem vagyok egyedül ... vagy igen? -
Tibko8
senior tag
válasz #48613632 #7896 üzenetére
Szerintem nyugodtan jöhetsz a vasárnapi futamokra is. Ha tényleg úgy érzed hogy másodpercekel lassabb vagy mint a mögötted lévő akkor ne szoritsd le a pályáról minden áron, de nyugodtan versenyez. Biztos megfogod találni a veled megegyező ellenfelet. Esténként szokott lenni néha egy kis laza futamok. Én általában csütörtökön(ritkán), pénteken és néha szombat este szoktam felnézni. Ha gondolod vegyél fel barátnak steamen.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#48613632
törölt tag
Hát köszi srácok, az a helyzet, hogy még a pályát sem gyakoroltam. Ha már ilyen rendesek vagytok, akkor lehet, hogy holnap bepróbálom, max ha nagyon láma volnék, akkor kilépek.
Most meccset nézek, de utána ránézek a steames csopira, és jelölgetlek Benneteket. Én Varangy néven futok, ha esetleg gondoljátok, jelölhettek Ti is.
Köszi a lehetőséget! -
kishubi84
tag
A mai nap folyamán rávettem magam, és most először kipróbáltam a publikus versenyzést, elég érdekes volt számomra......
Első versenyen hozzá sem nyúltam az autóhoz, ja igen GT 3-as versenyek voltak, és az első verseny katasztrofális volt, lehet azért mert az lmp3 van a kezemben és a lábamban nem tudom, de egy biztos nagyon hülye emberrel nem találkoztam, igaz volt, hogy kiforgattak meg nekem jöttek, de ez ahogy olvastam megszokott.....Gondoltam megnézek még egy versenyt, ott viszont gyorsba állítgattam pár dolgot az autón, és semmi készülés nélkül egy 6 körös versenyen, 4. helyről indulva, vígan első lettem, na itt volt már egy-két hülye, többen viccesnek találták a rajtrácson maradni, és mikor látták hogy szépen kikerüli mindenki őket, gondolták még viccesebb lesz ha keresztbe állnak be a rajtrácsra.... egy pozitívum volt hogy egy "profibb" emberke meglökött, így kicsúsztam a pályáról, majd visszaengedett, ezen meglepődtem, ekkor második voltam, és aki előttem haladt éppen lekörözött volna valakit, (igen a 6 körös versenyen) és ismételten viccesnek gondolta azt, hogy kilöki a francba az elsőt, majd ezt látva félreálltam és bevártam, gondoltam ne legyek már így első,(ezen biztosan meglepődött a delikvens) de ezek után úgy elizgulhatta a verseny végét, hogy hibázott, majd rögtön kilépett.....
A lényeg, hogy számomra felbecsülhetetlen az hogy minden héten ismerős arcokkal versenyezhetek, hosszabb versenyeken úgy ahogy kell, senki nem löki ki a másikat, mindenki korrekt a versenytársakkal, és hogy őszinte legyek egy 50 körös versenyt el sem tudnék képzelni a publikus szerveren.... mert ahogy észrevettem a 15 főből, legalább 5 biztos nem tud fair módon versenyezni, ennek okán örülök, hogy a csoport tagja lehetek...... És leginkább Totattinak köszönöm mert ha nem szól hogy vannak versenyek, akkor biztos hogy nem várnám ennyire a vasárnap estéket
Úgyhogy részemről ennyi elég is volt a publikus pályafutásból, főleg hogy akár hova mentem be minden verseny 10 kör alatt volt, az meg úgy nem az igazi....
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest