- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#96349952
törölt tag
Nem dehogy, fent van minden.
-
#96349952
törölt tag
Valaki be tudná dobni ide a legutóbbi, vasárnapi futam végeredményét? Most világosodtam meg, hogy még meg sem csináltam a pontozást... Előre is köszi.
-
#96349952
törölt tag
Ma este: RacingClub DTM Liga 2/8 Brno
Na, ez már egy sokkal barátságosabb pálya, mint az előző volt! Mivel tele van erősebb kanyarokkal, az egyenesek pedig elhanyagolhatóan csekély részét képezik ennek az aszfaltcsíknak, itt most elsősorban ügyeskedni kell, és fontos a türelem, főleg a kigyorsításoknál! Az íveket szerintem érdemes minél szorosabbra fogni, már-már levágni egyes kanyarokat, mert különben iszonyatosan sok időt el lehet dobálni.
Sokat számít itt is a gumikopás, ami továbbra is katasztrófálisnak bizonyul: Alig 5-6 kör alatt keményen le lehet strapálni az abroncsokat, így aztán komoly opciónak számít a két kiállás lehetősége. Persze biztosan lesznek, akik megpróbálják egy kerékcserével teljesíteni a távot, nem lesz egyszerű mutatvány!
Brno egyébként minden nehézsége ellenére egy kellemes, élvezetes pálya, sok jó előzési pont akad rajta, így remélhetőleg nem lesz teljesen unalmas versenyünk.
A polet szerintem 1:50-es idővel lehet majd megszerezni, az előzetes gyakorlások során ez lehetségesnek tűnik. Persze más dolog a steril, egyedül autókázás és más az, amikor élesben hajtasz és mindent bele akarsz adni az adott körbe, aztán azt veszed észre, hogy rendszeresen túlvállalod magad, így meg sem közelíted az általad kitűzött köridőt. (Ez történt velem Hockenheimben…) Észnél kell lenni és józanul autókázni, az talán kifizetődőbb.
Az előző futam egyik fontos tanúsága, hogy az időmérő messze nem dönt el mindent. Első helyekről is lehet óriásiakat rontani, kiesni, van esély a nagy szépítésekre, de ha rosszul kalkulálsz az üzemanyaggal, akkor könnyedén ráfázhatsz a legvégére. Csak néhány adat:
Vernux, aki abszolút verhetetlennek bizonyult az időmérő során, saját bevallása szerint háromszor is eldobta a verdát. Én a második helyről indultam, de rekord idő alatt kiestem. Reval sokáig fogta a második helyet, de a végén fel kellett adnia, mert üres lett a tankja.
Látszik tehát, hogy nem érdemes idő előtt feladni, mert a 1+28 kör alatt tényleg bármi megtörténhet, és ahogy sok helyet lehet hátra esni, úgy legalább annyi fogható is a futam során.
Mindenkit nagy örömmel várunk a ma esti, minden bizonnyal izgalmas versenyünkön, én az első hely kivételével () nem merném megjósolni a célba érkezés sorrendjét!
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Továbbra sem értem ezt a játékot.
1. A hét közben gyakorlások alatt használt setup valahogy vasárnapra semmit nem ér. Feljövök szerverre, és teljesen másként viselkedik az autó.
2. Háromszor voltam kerékcserén. Azért, mert az első két alkalommal esőgumikat tett fel… Először azt hittem, valami bug, letoltam vagy 8-9 kört, aztán bementem másodszorra is, hátha helyrejön a dolog még egy cserével. Kijövök, tempó hányinger, autó viselkedése a rossznál is rosszabb. Megnézem kívülről, hát esőgumik. Szóval kimentem harmadszor is, átállítottam a dolgokat, megkaptam a rendes lágy szettet, csak hát már túl későn.Próbáltam feljönni amennyire csak lehet, a negyedik is ott volt lőtávolban, de egyrészt addigra pont elfogytak a gumik, másrészt vége lett a futamnak. Egyébként szerintem nem túl normális, hogy 7-8 kör után kb. nullára kopik a gumi.
Mindegy, a zárt kasztnis autók egyáltalán nem a világom, remélem legközelebb valami OW kategóriát fogtok megszavazni. És még szerencsém sincs, mert azt hiszem egy tuti 2. helyet vett el a játék tőlem ezzel az esőgumis hülyeséggel. A futam elején is teljesen ostobán viselkedett a verda, első kanyarban mintha jégen mentem volna… Á, nem értem én ezt…
Ja, meg a másik: Feltolom a motor meg fékhűtést 40-40-re, nehogy megfőjjön a cucc mint múlt héten, erre a spotter folyamatosan magyarázza, hogy túlmelegedés van… Á, kész…
Az viszont pozitív, hogy ennyien (azt hiszem 12-en) eljöttetek, tartsátok meg jó szokásotokat.
Na, a lényeg, a végeredmények:
Gyakorlás
Időmérő
Futam
Futam, leggyorsabb körök
-
Tibko8
senior tag
válasz #96349952 #8109 üzenetére
Köszi a versenyt mindekinek. A létszám a verseny alatt szerencsére nem csökkent. Ez már alapból jó hír. Talán nem is volt még ilyen hogy végig ment mindeki aki a felvezető körön ott volt.
Nekem a pálya nem feküdt ezt már az első gyakorláson kiderult. Valahogy nem sikerült jó időket menni. A gumikat is képes voltam 3 (!!!) kör alatt nullára koptatni. Szerencsére versenyre már oda figyeltem jobban de úgy is 7-8 körben már tapadás nélkül mentem velük.
Sajnos a rajtnál túl óvatosan mentem. Meg össze futottam olyanokkal akik a jobb oldali tükröt nem figyelték így sokszor kellet fekeznem és ezzel az elején sok időt/helyezést veszítettem.
Aztán jött a telefon hívás sürgős beszélgetés 6 percen keresztül ami nem igazán esett jól mert nagyon sok időt veszítettem és a gumit is ledaráltam közben. Előbb is jöttem ki a boxba mint ahogy terveztem. Szóval minden össze jött. Akkor tudtam hogy ez a futam elment. De azért csak behoztam az autót. Egyszer sikerült majd nem teljesen megforogni de abból csak annyi lett hogy az első gumikat szépen elfékeztem.Várom a következő menetet.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Tibko8
senior tag
válasz #96349952 #8110 üzenetére
Az a hűtés nagyon kevés. Főleg ha nagyon nyomod is neki. De ha csak szépen mész is és nem taposod ki a lelkét is necces.
Minimum az 50% de a fölött inkább. A fék pedig pálya függő. Egy hosszabb verseny alatt sokkal jobban melegszik mint ha csak 10 kört mennél vele csak.Egyébként van annak valami előnye hogy a hűtés szinte elzárod?
Amit kiraktal setupot abban nem is értettem a nulla motor hűtést. Minél jobban melegszik annál könnyebben megy le a teljesítménye.8112 Nem is láttam hogy kilépett volna. Viszont valakinek volt valmi gondja még a rajt előtt. Valaki mintha azt írta volna hogy a boxba tette a játék rögtön. De ez még a zöld lámpa előtt volt.
vernux Nekem 52% vált be azzal szépen ideális hőmérsékleten maradt.
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
vernux
tag
Feltettem a vidimet ha esetleg valakit érdekel. (Utolsó elötti körben benyomtam a telemetriát ha valakit esetleg érdekel)
Verseny[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Kamehamehaaaaaa!!!! (De legalább nem adtam fel, a két esőgumis etap és a három (!!!) kiállás ellenére sem.)
Egyébként ha összevetitek Vernux videójával, látni lehet, hogy ugyanott váltunk, fékezünk, gyorsítunk, nekem nem tud újat mutatni benne - ezért is néztem csak egy-egy kört belőle, bevallom, kissé unottan.
De akkor mi a különbség? Nos, sokkal fürgébben gyorsul az autója. Szemmel látható. Eleve a rajtnál úgy húz el az első kanyarig, hogy egy élmény nézni, és az nem skill, hogy tövig nyomom a pedált... Le lehet vonni a megfelelő következtetéseket.
[ Szerkesztve ]
-
zoli7601
csendes tag
válasz #96349952 #8117 üzenetére
Á, teljesen máshogy megy. A Te fékezésed sokkal mélyebb. Később fékezel, és sokkal nagyobbat. Első kanyarban Ő visszavált 3-ba, Te meg 4-ben tolod (ahogy én is, jegyzem meg). Egyébként elég sokszor lejjebb vált, ha csak egy pillanatra is. Pl. utolsó szektor legelején lévő bal-jobb kombinációban sem minden körben 3.-ban veszi, hanem ledobja 2-be. De mondom, a legordítóbb különbség a fékezésben van. A másik, hogy sok helyen Ő nem húzatja ki annyira a sebességet, ahogy mi. Előbb vált fel.
Nyilván más beállításai is vannak, de technikailag nagyon nem egyformán mentek. Mondom ezt úgy, hogy magam után Neked drukkolok. -
kishubi84
tag
Én voltam akit berakott a boxba ez a retkes játék, nagyon fel is bosszantott, és ennek hangot is adtam a steames csoportban, de azóta lenyugodtam, mert tettem olyan kijelentést hogy nem jövök többet, de ezt a kijelentésemet jegelném, és készülök a következő futamra...........
-
vernux
tag
válasz #96349952 #8119 üzenetére
Ezt ugy mondod minthogyha nem nyomtál nyomtad volna AOR-ban. Az első mindig elfog lógni az első egyenesben mert ő dönti el mikor kezdi a versenyt. De ha esetleg nekem nem hiszel nézd vissza az összes többi videódat, akár livestreameket és meglátod hogy ez így van.
A vezetés teknika meg tök más. Közel nem úgy csináltuk a dolgokat de közelsem.
[ Szerkesztve ]
-
zoli7601
csendes tag
válasz #96349952 #8119 üzenetére
Barcelonaban ugyanezt csináltam a GT3-mal. Nem nagy kunszt, mivel aki indítja a versenyt, annak annyi dolga van, hogy sasolja a tükörben, hogy a mögötte lévő mikor veszi el a gázt, és akkor ő beletapossa a pedálját a parkettába, de tudod Te ezt. Az állórajt annyiból jobb, hogy ott nincs ez a "lendületelőny", az tiszta reflex kérdése. Ott is tudni kell rajtolni, de a repülőnél az elsőnek garantált, hogy nemhogy ragad be, de nagyobb előnye lesz, mint az állónál. Logikus, mivel ő indítja az egészet.
-
CoolMan
MODERÁTOR
A topicot kitakarítottam. Térjetek vissza a rendes kerékvágásba. Köszönöm.
-
vernux
tag
Ki lettem tiltva. De jó nekem!
-
Rendo84
senior tag
Nagy a csend a topicban...?
F1 2016-hoz ha valakinek lenne kedve komplett szezont nyomni 100%-os versenytávval és szinte minden segítség off-on, szóljon. Persze ne az legyen hogy megunod 2-3 verseny után.
Nem vagyok profi, nekem nem is a győzelem az elsődleges, lényeg hogy jó futamokat játszunk, szándékos baleset okozások nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
Ja valami olyasmi...
Mondjuk én délután rá néztem a szerverre gondolván megnézem a pályát. De nem volt beállitva a szerver és valami okán nem is engedte.F1 2016 ha meg lenne akkor talán benne lennék. De játék hiányában így kihagyom.
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
kishubi84
tag
A mai futam igazán jó volt, elterveztem hogy az időmérőn igyekszem megszerezni a középmezőnyhöz tartozó idő eredményt, hogy élvezetesebbé tegyem saját magam részére a versenyt, és amint láttam Nano szintén ehhez a megoldáshoz nyúlt, igaz ő nem bízta a véletlenre, és a végéről indult... Igazán jó kis csete paték alakultak ki, viszont néha úgy éreztem, hogy az előttem lévő nem veszi fel kesztyűt, és inkább elenged, na aki ilyet csinál, ne csinálja, ugyanis versenyben vagyunk, sőt az ilyen védekezésekből ilyenkor nagyon sokat lehet tanulni, ha meg e-miatt véletlenül kilök valaki, hát üsse kavics, nem vérre megy, tehát még egyszer, ha versenyben vagyunk, senki ne engedjen el senkit, egyébként mondom ezt úgy hogy Nanot a vége felé elengedtem, mert láttam hogy gyorsabb nálam, mivel megsérült az autóm, így gondoltam nem kakaskodom, azonban a célegyenesben beértem, és kb tizedekkel végzett előttem, úgyhogy mindent összevetve, sokkal jobban élveztem a versenyt a középmezőnyben, mintha elöl lettem volna, szerintem legközelebb is hasonlóképpen fogok eljárni.......
-
vlevi
nagyúr
Egy kis reklámanyag a készülő PC2-ről
How Chris Goodwin Changed The Feel of Project CARS 2
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Politika
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen