- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Awareness
csendes tag
Sziasztok!
Először is köszi a tegnapi versenyt, jó kis pálya volt ez.
Másodsorban viszont szeretném kérni, hogy cseréljük meg a befutó sorrendjét és soroljuk elém Cracyt-t, mert rögtön az elején, a felvezető kör utáni első körben, sikerült úgy kilöknöm, hogy öröm volt nézni. Az történt, hogy minden kérésem ellenére, bejött hozzám a kisebbik fiam és elkezdett matatni az íróasztalomon, elvonva a figyelmem. Verseny közben nem tudtam elnézést kérni tőle, de szeretném ezúton megtenni.
Nagyon sajnálom Cracyt, nem fog többet ilyen előfordulni (mert zárni fogom verseny alatt a szobát)!
Szóval El Nano, ha lehetséges cseréljük meg a pontokat. Előre is köszi!
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
szente
addikt
válasz Awareness #7954 üzenetére
Te mikor mentél ki a boxba? Mert a közepe tájékán csatáztunk egy jót (egyszer neked mentem bocs), csak aztán kiálltam, utána meg nagyon eltűntél. Mondjuk a kiállást frankón elkottáztam.
Valaki nem vette fel a versenyt? A rajtot jól elkaptam, de aztán vagy én mentem neki valakinek, vagy engem löktek ki, a lényeg az, hogy vissza estem az utolsó helyre. De olyan gyorsan történt, hogy nem esett le, hogy mi volt.
[ Szerkesztve ]
-
Awareness
csendes tag
Egy vagy két körrel utánad mentem ki és mikor visszajöttem közel, s távol sem volt senki, sem előttem, sem utánam. Nem vágom, hogy mi történt az idő alatt...
Szóval az elején igencsak nagy volt a tumultus az első kanyarokban és erre bejön a fiam, hogy azonnal adjam neki oda az xbox kontrollerem. Mondtam, hogy most nem tudom, vegye ki magának az íróasztal szekrényéből, de bénázott, nekem félre kellett néznem és már meg is volt a baj. Sajnálom még 1x. Azért a pontokat kicseréltettem...
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
Tibko8
senior tag
válasz bulikavagyok #7958 üzenetére
Kicsit Dirt beütése van
Ha rendben lesz az irányítás és nem lesz árkádos az irányítás meg maga a játék és marad szimulátor amit tényleg kormánnyal lehet rendesen nyomatni akkor nagyon város.
Szerintem ez lesz az első játék amit elsők közt veszek meg.
Induló ár és megjelenés dátum tudni lehet már?Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
nagyúr
Nem kicsit. Én is nagyon remélem, h nem mennek el árkádos irányba. Megjelenés: év vége, ár: konzolon a szokásos 60 USD/EUR szerintem.
Új videó: Project CARS 2 Rallycross Cockpit Gameplay - Honda Civic GRC - Hell RX
-
#96349952
törölt tag
válasz bulikavagyok #7960 üzenetére
Na, valószínűleg ez a rallycross rész lesz az, amihez az életben nem fogok hozzányúlni. Nagyon idegbeteg egy stílus ez nekem.
-
Enton
addikt
válasz bulikavagyok #7960 üzenetére
Nem tűnik rossznak. Nem kell átmenni ezért a DR/D4-be ha ilyenre támad az embernek kedve.
Plusz ha meg itt sem kamukázik a csávókánk akkor a 2. rész kb hozzni fogja azt amit az elsővel szerettek volna megcsinálni de hirtelen ennyi telt csak tőlük az első részhez/mindegy csak legyen valami alapon:
Project Cars 2 demonstration at the PC Gamer Weekender
Kiváncsian várom a megjelenést, ha minden összejön működőre és lessz is ilyen tartalom amit igérnek nem megy alább a szinvonal a részletekben mint az első rész, akkor kb a hosszútávú autózás szerelmeseinek a mekkáját hegesztik, remélem így is lesz.
Azért lézerscan meg dronnról fotó és (lézer)scan kicsit túl opnak tűnik de ha megcsinálták akkor ők rendelkeznek a legtöbb pálya legfrissebb adataival."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Cracyt75
csendes tag
válasz #96349952 #7953 üzenetére
Szevasztok.
Köszönöm,hogy ilyen sportszerű vagy Awareness,de nem fogtam fel olyan komolyan a dolgot. Nekem is bele kellett fékeznem azt hiszem az elöttem lévő autó lassulása miatt.Szóval semmi gond!!! Azt viszont látom,hogy őrületes nagy különbség van az eleje és a hátulja között. Persze ez nem az élmenők hibája. Brutál volt megélnem az első lekörözést. Próbálkoztam az "életbenmaradásért" küzdeni,de mikor megláttam a közeledő fehér pontot akkor azt sem tudtam hova húzódjak le persze jött a következő fehér pont és persze nem akartam neki sem hátrányt okozni.Próbálok mindig helyesen eljárni ez ügyben,de mikor láttam hogy Nano megint közeledik akkor megfordult a fejemben az a dolog hogy nem fog földbe tiporni és nem engedem el ,de bement a boxba és megúsztam a "földbetiprást". Persze nem tettem volna meg,de motoszkált a gondolat bennem. -
-
Tibko8
senior tag
A vasárnapi futam nekem siralmas volt.
Eleinte úgy is volt hogy nem is jövök. De aztán az utolsó percben úgy döntöttem hogy csak azért is benézek ha már minden eddigi futamon ott voltam akkor ez se maradjon ki.Először is előtte lévő este 4 órát aludtam összesen és reggel 7-kor már a lakást festettuk és kb egy fél órával a futam kezdete előtt mostunk el mindent. Olyan voltam mint egy Walking Dead
Nulla gyakorlással álltam a rajthoz. Az időmérőn állítottam be az autót pontosan ugyan úgy ahogy Elnano ide kirakta a fórumba. Mentem vele 3-4 kört és vége is lett az időmérőnek. Hetedik helyet szereztem meg. Ami hatodik is lehetett volna mert hogy ugyan olyan kört sikerült menni mint a hatodik helyzetnek
Verseny elején nagyon szépen feljottem az szem a harmadik helyre kb a negyedik-otodik körig tartott ez mert utána végem volt. Az autó olyan helyeken kezdett el csuszkalni hogy nem is értettem. Volt pár nagyon szép mentesem. De aztán kb csak az életben maradás ért mentem. Minden körben valaki megelőzot. 3-4 másodperccel mentem lassabb köröket
A futam végén valahogy mögém került Doma sikerült is az utolsó kör végéig mögöttem tartani de aztán olyat hibáztam a cél egyenes előtt a kockás zászló előtt hogy a kormányba vertem a fejem.
Megcsusztam és egyenesen a boxba keresztbe be álltam ahol sikeresen teli tankoltak és új szett gumit is kaptam és úgy gurultam be a célba.Awareness láttam a rajt elején csatázni és meg is lepődtem hogy mennyire durván ment nem is tudtam hova rakni hogy miért lökdösődik ennyire. De most már értem miért ment úgy ahogy olvastam most
Engem egyébként ebben az 1 órában szoktak telefonon megtalalni mindenki. Következő futamra már a telefont kikapcsolom hogy véletlenül se tudjanak megzavarni. Olyankor szoktam a legtöbb időt veszíteni amikor versenykozben telefonálok.[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Enton
addikt
válasz #96349952 #7961 üzenetére
Itt egy kis másik pálya gémpléj:
Így már nem az az elmebeteg mint az előző RX pálya, lesz itt pálya is dögivel akkor hozzá ha már belerakták. Amúgy fb video máshol még eddig nem láttam.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Tibko8
senior tag
Végre egyszer kipihenten tudtam végig menni a versenyen.
Az 5 futam közül most hibáztam a legkevesebbet talán 2-3-szor csúsztam meg csak. Folyamatosan tudtam tartani az időmet és sikerült 1:28 közepét is megfutnom.
Viszont a játék nem az előre beállított box stratégiát használta így kétszer voltam kint. A második kiállásnál amikor gumiért mentem (mert az elsőnél csak 4L tankolt és gumit nem cserélt) rossz nyomás lett beállítva így nem igazán melegedet fel.Videó itt lesz elérhertő ha végre feltölti majd...
OFF: Az nVidia megint nem állította le a felvételt és valamiért az asztalon is átrendezte az ikonokat a gépLada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Totatti(Hun)
tag
Köszi a tegnapi behívót a játékra neked és Awarenessnek is de sajnos valamiért nem tudtam belépni többször is próbáltam csatlakozni a barátokon keresztűl de sajnos így sem sikerült de a szervert sem láttam eddig nem volt ilyen gondom.Majd a hétvégén hátha ok lesz minden.
Áldás Békesség Az Úr Legyen Veletek
-
Awareness
csendes tag
válasz Totatti(Hun) #7971 üzenetére
Írhattál volna, mert erre egyszer megoldás volt, hogy kilép a host és visszalép. Amikor engem nem engedett be, akkor így működött és mindketten vissza bírtunk menni. Legközelebb, ha valaki ilyet tapasztal, mindenképp írjon privátba a hostnak vagy akinek tud és bent van. Mindenesetre sajnálom, hogy nem tudtál belépni.
Isten akkor van jelen, amikor te nem. ~Osho
-
#96349952
törölt tag
Az LMP3-as mini bajnokság lezárását követően szeretnék újabb bajnokságot szervezni, ezúttal természetesen teljesen más kategóriákban. 6 lehetőséget dolgoztam ki, ezeket most leírom, és jó lenne, ha itt hozzászólásokban válaszolnátok, hogy melyik nyerte el a tetszéseteket. A legtöbb támogató szavazatot kapó bajnokság lesz a következő húzásunk.
2017.05. 07. – 2017. 07. 31.
Versenynapok: Vasárnap, 19:00 – kb. 20:40, a fél órás gyakorlással együtt. (Renault Clio és Formula C esetében kb. 20:30)
Mindegyik bajnokság esetében az utolsó futamon dupla pontozás lesz.
A versenynapok minden esetben megegyeznek a valós időponttal, és minden verseny 14:00-ra lesz időzítve a játékon belül. (Kivéve az éjszakai futamokat persze.) Időjárás: Minden versenyen napos idő lesz. (Kivéve az esős futamokat.) Időgyorsítás: Minden esetben 2x. Setup: Szabadon használható. Vezetési segédletek: Valós. Boxkiállás: Nem kötelező.
Pontozás:
20, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10RacingClub DTM Liga
Autó: Mercedes Benz AMG C Coupe
Kb. 55 perces futamokHockenheim (35)
Brno (29)
Nürburgring GP (29)
Bathurst (éjszaka) (28)
Zhuhai International Circuit (36)
Circuit de Barcelona-Catalunya GP (esős) (31)
Zolder (36)
Nürburgring Combined (7)RacingClub Renault Clio Kupa
Autó: Renault Clio Cup
Kb. 45 perces futamokBrands Hatch GP (30)
Donington Park National (28)
Ruapuna Park GP (30)
Oulton Park Island (30)
Le Circuit Bugatti (24)
Snetterton 300 (22)
Silverstone National (esős) 42)
Azure Circuit (éjszaka) (25)RacingClub Renault Sport Bajnokság
Autó: Renault Sport R.S. 01
Kb. 1 órás futamokSakitto GP (35)
Hockenheim Classic (29)
Mazda Raceway Laguna Seca (esős) (41)
Willow Springs International Raceway (45)
Road America (29)
Circuit de Spa-Francorchamps (26)
Autodromo Nazionale Monza GP (éjszaka) (34)
Circuit des 24 Heures du Mans (20)RacingClub Formula Liga
Autó: Formula C
Kb. 45 perces futamokAutodromo Nazionale Monza GP (esős) (26)
Bannochbrae Road Circuit (25)
Silverstone Classic (33)
Watkins Glen GP (29)
Road America (23)
Willow Springs International Raceway (38)
Sakitto GP (30)
Dubai Autodrome GP (27)RacingClub Indycar Liga
Dallara DW12 Indycar
Kb. 1 órás futamokMazda Raceway Laguna Seca (51)
Road America (38)
Watkins Glen GP (44)
Willow Springs International Raceway (61)
Sonoma Raceway GP (49)
Bathurst (33)
Sakitto GP (43)
Zhuhai International Circuit (43)RacingClub DLC WorldTour
BMW 32TC WTCC (E90)
Kb. 1 órás futamokBannochbrae Road Circuit (24)
Hockenheim Classic (26)
Rouen Les Essarts (28)
Ruapuna Park (42)
Silverstone Classic (38)
Nürburgring Combined (6)Itt lehet szavazni!
[ Szerkesztve ]
-
rfjanika
tag
Sziasztok
Ps4-en jatszunk haverokkal es egy olyan kerdesem lenne hogy a szervert mikor csinalom kikapcsolom az auto setupolasi lehetoseget. Ilyenkor mi alapjan allitja be az uzemanyagot mert van aki 40 es van aki pl 60 literrel kezdi az 5 koros futamot. Ezt hogylehetne orvosolni?
-
szente
addikt
válasz rfjanika #7974 üzenetére
Idèzek:
Sajnos a default setupos versenyeknél korábban előfordult, hogy különböző üzemanyag mennyiséget kaptak a versenyzők, így volt, aki úgy jutott előnyhöz, hogy nem kellett kimennie tankolni, másoknak viszont igen. Megpróbáljuk ezt a nem túl fair helyzetet orvosolni a következő módszerrel:
Mindezt még azelőtt csináld meg, hogy fellépnél a szerverre!
A játék menüjében navigálj a Garage menüpontra. Itt kiválasztod a GT3-as Ginettát. Kattints a New Setup menüpontra. Ezután a képernyő jobb szélén található Reset menüpontra. Ha ez megvan, kiválasztod a Save opciót, és elmented a setupot az All track opciót kiválasztva.
Így mind az időmérőn, mind a futamon 60-60 liter üzemanyaggal fogunk indulni, ami vélhetően elég lesz a teljes versenytávra.
Ha nem követed a fenti módszert, szinte biztos, hogy nem kapsz indulásként annyi üzemanyagot, hogy az kitartson a futam végéig, és így hátrányba fogsz kerülni!
Még egyszer: Az imént ismertetett módszert azelőtt csináld meg, hogy fellépnél a szerverre![ Szerkesztve ]
-
rfjanika
tag
Gt3 autoknal ugy hogy semmi setupolas nincs ezek az idok elfogathatok mar?
Road america 2:06:5
Nur gp 1:56:6
Spa 2:19:5
Monza 1:47:1Igy hirtelen ezek jutottak eszembe.
-
#96349952
törölt tag
válasz rfjanika #7976 üzenetére
Box stratégia leírás itt.
Idők:
Nagyon függ a verdától. Ginetta, vagy Z4, (meg a többi, eléggé különböző teljesítmények vannak a kategórián belül, valamelyiknek ez a pálya fekszik, van amelyiknek meg az) nagyon nem mindegy. Z4-eket alapul véve:
RA: Nem
Nür GP: Igen
Spa: Igen
Monza: NemItt megnézheted, hogy settes vagy def időkkel miket lehet menni.
-
Csaber
senior tag
válasz rfjanika #7977 üzenetére
itt meglesheted [link] kiválasztod a pályát és autót és megtudod nézni TT-én mi a legjobb köridő defaulton pl és ki milyen vezetési mód és segítséggel mellett érte el azt az időt.. Azt azért vedd figyelembe ott ideális körülmények vannak és fix öt liter benya van a tankba ,mellé ha valaki nem sajnálja az időt van hogy napokig köröz egy pályán egy autóval.
megelőztek
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Ma este lesz bajnokságunk utolsó fordulója. Sajnos az első hely immár nem kiadó, de a második és harmadik pozíciók esetében még bármi megtörténhet. Szóval jöjjön aki tud, nem feltétlenül a pontokért, hanem azért, hogy autókázzunk egy jót együtt.
Esti program:
A szervert már 18:30-kor belövöm, így onnantól lesz egy 60 perces gyakorlás, aztán 19:30-kor jön a szokásos, 15 perces időmérő, és 19:45-kor nekilátunk annak a bizonyos 32 körnek.
A beállítások immár ismertek, és a többi tudnivalóval sem fárasztok senkit.
Szóval utolsó forduló, utána jövő héten egy minden tét és cél nélküli GT3-as lazulás spanyolba’, aztán nekiugrunk egy másik bajnokságnak. Ez utóbbi esetében ti döntötök arról, hogy milyen autók kapják a főszerepet.
-
#96349952
törölt tag
válasz rfjanika #7981 üzenetére
Első kocában a nehézségi szint van jelölve.
N, I, P, vagyis novice, intermediate, pro.
Második kocka:
Jelzi, hogy használsz-e saját setupot, vagy csak a gyárival mész. C - saját, D - gyári.
Harmadik kocka:
A játékvezérlő típusa. K- billentyűzet, G - gamepad, W - kormány.
Negyedik kocka:
Kameranézet. E - külső (noob ) I - belső.
Ötödik kocka:
Vezetési segédletek használata. Ott adja magát. Amelyik on, az be volt kapcsolva, amelyik off az meg nem.
Az a 2:02-es idő persze, hogy nem gyári. Viszont egy droid produkálta.
-
szebe
őstag
válasz rfjanika #7977 üzenetére
Ezek GT3-on belül milyen autóval?
Nálam fullalap mindennel, billel Spa-ban 2.18 közepe, (de inkább) vége (12C/R8-cal). Monzában 46-os körök fixen (szintén 12C/R8). Többi így hirtelen nemrémlik.
Ezekkel az időkkel középmezőny eleje. A top3-4 általában kormánnyal, setuppal jó 2-3mp-et ver mindenkire."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Tibko8
senior tag
Hát a pálya semmi képpen nem lopta magát a szívembe. De a játék is rá tett 2x is
Nem sokára jön a videó hogy mi akasztott ki teljesen. Pedig én sok mindent sokáig eltűrök de ez már sok volt és nem először...Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#96349952
törölt tag
Én is kurvaanyáztam erőteljesen. Kimegyek a boxba, töltsön rá 30 litert. Erre bazdmeg telerakja a tankot. Naná, hogy a 2. meg a 3. simán elment mellettem, aztán a tele tankos kocsival olyan tempót mentem, amilyet. Szart. Felcseszett agyilag, persze, hogy belehibáztam párat, mert már idegből mentem. Mindegy, hányinger volt.
-
Tibko8
senior tag
Videóhoz annyit hogy oké hibáztam de nem olyan nagyot hogy először 20 másodperc büntetést kapjak. Majd másodszorra megkitudja hány másodpercig, szórakozott volna velem.
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#96349952
törölt tag
Ez a bajnokság már lefutott, a DTM meg a valóságban is kb. egy órás. Más autó, teljesen más stílus. Lehet, hogy ott nem fog annyira szétesni a mezőny. Egyébként számtalan próbálkozást tapasztalataim már meg, hogy valahogy össze legyen húzva a rajtrács a versenyek alatt, de egyik sem jött be. Mindig lesznek lemaradók ilyen vagy olyan oknál kifolyólag. Adni kell egy esélyt a normális DTM futamoknak, aztán ha ott is az lesz, hogy az első 3 nagyon elhúz, akkor a következő alkalommal megnézhetjük, hogy működik 1-1 sprint verseny, de érzésem szerint ezeknek csak annyi eredménye lenne, hogy megfeleződnének a lemaradások, ha megfelezzük a távokat. Egy kör helyett fél kört kap az utolsó. Nem hiszem, hogy ez olyan nagy előrelépés lenne.
Szerintem egy bizonyos szintet kicsivel több gyakorlással simán el lehet érni ebben a műfajban. Itt senki nem annyira UFO, hogy mindenkire hatalmas hátrányokat verjen, ha a többiek betanulják a pályát és az autókat. (Most is olvastam olyanokat, hogy a résztvevő úgy jött a versenyre, hogy ment összesen két kört ezen a pályán. Még szép, hogy kap 3-4-5 másodpercet egy körön...) Persze mindig lesz valamennyi előnye az elsőknek, de ilyen lökhárító a lökhárítón típusú futamok nem nagyon tudnak kialakulni a teljes mezőnyre kivetítve.
Napi 30-40 perc gyakorlással nagyon sokat lehet fejlődni.
-
szente
addikt
válasz #96349952 #7991 üzenetére
Már egy éve játszom a játékkal 220 óra van benne. Már nem tudok én sem hova fejlődni. Olyan pályán is simán gyorsabb vagy 2-3mp-vel amin napi szinten megyek. Ezeket a gyors autókat nem nagyon tudom megülni. Mondjuk itt szerintem erős a mezőny is, mert volt párszor már pl hogy gyors autóval első voltam publicon 19 emberből is, szóval ja. Asszem bele kell törődni ebbe, hogy itt ennyit tudunk (tudok)
-
Tibko8
senior tag
Igen.
Egyet sikerült elkerulnom hogy hátulról belém jöjjenek. Kicsit szorosra vettük a felvezetőt. Meg esik az ilyenDTM futamot várom már. Kíváncsi leszek majd a mezőnyre hogy mennyire marad egyben. Az autót könnyű vezetni persze képes rosszalkodni kanyarban de pici oda figyelés és minden jó lesz.
Túl sokat nem vezettem. A két kedvenc pályámon (Spa és Monza) mentem vele 3-4 kört és ennyi.Jövő héten a GT3 inkább kihagyom. Annyira nem izgat már az a kategória. Mondhatni unalmas . Online szervereket sem értem miért kell állandóan azt nyomni.
El nano
Napi 30-40 perc gyakorlással nagyon sokat lehet fejlődni.
Ez jó. Egész héten annyit játszok vele. Azt is csak vasárnap délután vagyis maga a futam. Örülök ha péntek este tudok menni pár futamot online. Talán minden második héten. Általában hétvégén este a fuvarozás viszi el az időmet. Hétköznap meg a suli.
És szerintem sokan vannak úgy hogy csak heti 1-2 napon tudnak leulni kikapcsolodni.
Szoktam nézni hogy kinek mennyi játék idő megy bele és csodálkozok rajta hogy másoknak mennyi idejük van.Ja utóirat. Soha többet az LMP3 Jaguarar nem megyek
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
#96349952
törölt tag
Azt soha nem értettem, hogy aki mondjuk még suliba jár, annak hogy nincs ideje semmi másra. Van egy iskoláskorú lányom, elég sokat és jól tanul, de azért van mellette szabadideje gazdagon. Sokszor olvasom, hogy hú, nekem nincs időm erre meg arra (nem csak játékra), mert suliba járok. Reggel hattól este 10-ig? A melósokat még megértem, mert 8-10 órában tolják, aztán nem biztos, hogy este még van kedve, energiája ezzel foglalkozni. Bár nem tudom, 20-30 perc akkor sem a világ, mondjuk este nyolctól fél kilencig. Persze nem akarom jobban tudni senkinek az életét, de nehéz elképzelni, hogy ha valaki eredményes akar lenni, akkor nem tud beleszorítani heti 2-3 órát a hobbijába. De ez mindenkinek a magánügye természetesen, csak ez azzal jár, hogy értelemszerűen előnybe kerülnek azok, akik többet kockulnak a cuccal.
Én is belefutok olyan arcokba, hogy beszarás. Halálra centizem a pályát, mondhatni minden ismeretem bevetem, 10 körből kipréselek egy szerintem jó időt, erre megjelenik valami állat, és a második körében rám tesz másfél másodpercet, versenyen meg folyamatosan egyre messzebb kerül, akkor is, ha belegebedek. Na, ők mennyit tolhatják? Persze biztos ügyesebb is, vagy nem tudom, de egy bizonyos szint felett vagy gyakorlat, tapasztalat mellett az embernek már nehéz elképzelnie, hogy a másik ennyivel jobb körönként. Aztán ránézek a profiljára, és van 4-500 órája a játékban. Nekem meg 1700. (De láttam már 2500-ast is.) Az biztos, hogy ha valaki hét nap alatt összesen 3-4 kört megy, az nem lesz versenyképes egy kategóriában sem, még átlagos szinten sem. Na mindegy, szóval érdekes téma ez.
Én is leszartam kb. egész héten ezt a futamot. Kétszer TT-ztem, kétszer felmentem a szerverre egy-egy órára és hali. A sok játékidő meg összejön az évek alatt, én pl. szinte csak ezzel játszok amióta megjelent. 90-95%-ban biztos. Napi fél-egy óra, ha futamok vannak, akkor beugrik másfeles-két órás nap, ritkábban azért tényleg elkap a gépszíj, akkor az is rátesz, mindezt megszorzod 3 évvel és hopp, máris horror játékidőket ír ki. De van, hogy napokig rá sem nézek. Sokszor volt úgy is, hogy menüben hagytam a játékot, aztán ott állt órákig, otthon sem voltam.
A GT3-ért én sem vagyok oda. Halálosan unalmas, tényleg erről szól a szerverek 90%-a. Meg nekem nem is jön be. Azért tettem be, mert tudom, hogy népszerű, hátha a többieknek felüdülés lesz a Jaguar után. Ha rajtam múlna, simán szinte csak ilyen-olyan Formula járgányokkal és hasonlókkal mennénk, utcai gépekkel a legritkábban, de hát nem szabhatom a saját ízlésemre a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
Danecay
őstag
válasz #96349952 #7995 üzenetére
És még akkor a több kisgyerekes, vidéken kertes házban élő (amire az ember legtöbb szabadideje rámegy), 12 órás műszakokban hétvégén is dolgozó-kat meg sem említetted Nos én ezeknek a játékosoknak a táborát gyarapítom, nem véletlenül nem voltam jelen én sem a futamokon, pedig szerettem volna
-
vernux
tag
válasz #96349952 #7995 üzenetére
Dolgozom napi 8 órában mégis amikor beléptem az aorba és szerettem volna teljesiteni napi 3-4órákat toltam. Ezek mostanra már bőven elmaradnak (jelenleg kb 2-3-4 hete annyira inditottam el a játékot hogy letoljak 1 aor versenyt). DE igaz. Ha az ember felmegy és tolja napi fél órát mondjuk ghostal tt-ben és tanulja mit hogy merre akkor nagyon sokat lehet fejlődni
-
#96349952
törölt tag
Felülvizsgáltam magam, mert tegnap én qrtam el a saját kiállásomat. Valamiért belezavarodtam a dolgokba, és én magam jelöltem ki a tele tankolást, meg a kerékcserét… Én idióta… Így kerek egy percet dekkoltam odabent, naná, hogy ráfáztam, ekkora hülyeséget csinálni. Szóval grt az első kettőnek, még ha magamnak is rontottam ezt el. Halványan, de grt.
Videó. A legnagyobb debil hiba 36:30-tól…
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen