- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
Hirdetés
-
Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
ma Kémfotókon csodálható meg az S24 Ultra vonásaival érkező hajlítható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
Mobilarena
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ribizly
veterán
válasz Szabi® #82170 üzenetére
Bocsánat, de ezek alapján úgy tűnik, mintha nem tudnáok pontosan miről van szó. A Ray-Tracing az alapja mindennek. Csak marha erőforrásigényes.
A mai engine-ekben található közelítő megoldások (global illumination, árnyékok, shader-ek, stb.) mind az RT 1-1 elemét próbálják helyesen megjeleníteni sokkal "olcsóbban". Abban a nagyon szerencsés időben élünk, hogy ezek nagy része szinte ugyanolyannak tűnik (igen, csak tűnik, mert bizonyos helyzetekben tetten lehet ezeket érni), de vannak olyan finomságok, amikre nem képesek (ajánlom mindenkinek figyelmébe Digital Foundry Metro EE elemzését a témában). A legszembetűnőbb különbségek amúgy a visszaverődött fényekben keresendő, mert azokkal általában nem foglalkoznak, de RT esetén sem automaikus (visszaverődések számának növelésével válnak láthatóvá).
Azok a full RT címek (Minecraft, Quake II RTX, Metro EE), ahol tényleg nincs korlátozás, meg hibrid megoldás azért nagyon más képet mutatnak. Ám van olyan eset (pl. Metro EE), ahol ezzel jelenetek visual design-ja nem annyira adja vissza azt a hangulatot, amit eredetileg akartak (és kézzel megalkottak), mert nem elég "darkos".Én nagyon várom, hogy minden full RT-vel (sok bounce-al) minden is 60+ FPS-el 4K-ban konzolon, de attól szerintem olyan messzire vagyunk, hogy lehet meg sem élem.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Politika
- Nézzük élőben a PlayStation State of Play előadását! [2024 - Május]
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ukrajnai háború
- E-roller topik
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Eladó PS VITA
- Playstation 5 Fat lemezes ( Makulátlan !!! ) Gyári garanciával, ajándék játékkal
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 2TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs