- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
Hirdetés
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Richard!
addikt
-
Richard!
addikt
válasz
Mágus2 #124054 üzenetére
Éves, de a biztosítás is jóval drágább.A 2.0-ra nekem 85€/hó lenne. Ami persze függ sok mindentől, hol parkolsz, mennyi idős vagy stb...
[ Szerkesztve ]
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Richard!
addikt
válasz
Mágus2 #124057 üzenetére
No akkor számoljunk
A biztosítási felár 350-400€, kétezres dízelnél. Szóval már meg is érkeztünk. Ott tartunk, hogy egyenlő.
Ez 15.000 km-es éves futásteljesítmény megadásánál van. Annyinál meg nem érdemes dízelt venni. 30 felett már meggondolnám.
De ott már 1300-2400 között van az éves biztosítás.[ Szerkesztve ]
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Gyula84
veterán
válasz
Mágus2 #124071 üzenetére
és B-L-A-C-K
ez csak eszmei kérdés volt a történet az hogy a haver ment hosszú távon és azt mondta hogy jelzett az autó hogy pihentesse a kocsit ne ezt nem értem hogy micsoda a6 2.5 tdi 150 lovas 2000év
(#124073) [rvilike]
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
#89874944
törölt tag
válasz
Mágus2 #124148 üzenetére
Nem akarom eladni
Azt akarom kideríteni, hogy miért megy el az erő autópályán...Stabil 140-nél (vagy akár 120-nál is) elkezd lassulni a kocsi, fordulatszám esik miközben tartom a lábam a gázon. Ha padlót nyomok neki, újra gyorsul.
Ezt képes eljátszani egy út alatt 2-3szor is, de van amikor csak 1-szer, általában az út elején, 10-15km-el elindulás után.gyertyák 3/4 éve cserélve (kb. 10ezer km)
gyertyakábelek ellenállását néztük, ok
üzemanyagszűrő csere két éve
injektor tisztítás 1,5 éve
kompresszió 12 bar minden hengerben (gyárból 10-13 között jött ki)
hibakód nincs, fogyasztás nem nőtt meg 8-al elmegy 140-nel.Füst nincs, se fekete, se fehér, se hidegen, se melegen.
Fél éve cseréltek termosztátot, azóta betöltöttem 2 liter vizet, emiatt a vízfogyasztás miatt merült fel a hengerfej probléma, de ekkora fogyasztás inkább vmi cső repedésre utalhat (bilincs) szerintem, pláne, hogy nincs füst. Így a vízfogyasztásnak lehet, hogy nincs köze a lassuláshoz.
1 hete még a fűtésem is elment[ Szerkesztve ]
-
-
Kiskokó
veterán
válasz
Mágus2 #124162 üzenetére
Értem, köszönöm.
Hát most vettem bele amit mondott a szerelő gyorsan ATF S olaj valami dexxron3-as vagy mi de ez meg pont hogy sárga?? attól ez is jó ? a szerelő kifejezetten ezt mondta hogy tuti ez kell bele. nem én intéztem tesómnak mondták ezt... gondolom tesóm volt annyira okos hogy megemlítette hogy a mostani olaj piros benne. meg volt már a kocsi ennél a szerelőnél.szerk : közbe megnéztem a dobozt szintetikus ez is
köszi köszi
Mizu arra? Lassan jön a leszármazottmikorra várjátok ?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz
Mágus2 #46430 üzenetére
Szia !
Fék légtelenítés kapcsán beszéltünk már korábban, amikor az alábbi infót adtad:
-ABS-vezérlő, Basic settings, 001 csatorna- start. Minden lépést pontosan ír, csak követni kell az utasításokat.
Elindítod, rálépsz a pedálra, nyomod, ahogy csak bírod, és vársz, kb 2 másodperc mire bekapcsol az ABS pumpa és 10 másodpercig üzemel, utána el kell engedni a pedált, megnyitni a légtelenítőt, majd 10 megpumpálni a pedált a 10. tartani a padlón(katt a next gombra). Utána légtelenítőt meghúzni. Egyetlen hátránya, hogy vagy fél liter fékolajat átpumpál a rendszeren, mire körbeérsz, de megéri, mindenhol friss tiszta fékfolyadék lesz,Azt szeretném megkérdezni,hogy a jobb hátsó után mit kell tennem, hogy a bal hátsóra térjen rá? Ha a Next-re nyomok, akkor ismét elölről kezdi a jobb hátsó fékkel a műveletet.
-
i-sti
senior tag
-
peterm711
aktív tag
válasz
Mágus2 #124267 üzenetére
Az a 2000-2500 fordulat szerintem csak a régi PD-s motroknál volt kötelező. Új CR-nél olyan hosszú a váltó, hogy majdnem kivitelezhetetlen olyan magas fordulaton járatni a motrot, hogy a sebesség határokat ne lépd túl. Pályán pl 2500-nál már 160 felé van a mutató, falun városon kívül is 100 felett 5ösben, faluban pedig 2-esben kellene üvöltetni a motrot hogy a dpf regeneráláshoz megfelelő körülmények legyenek. Mai napig az userek többsége azt sem tudja, hogy mi az a dpf, nem hogy épp a regen közben tartsa a kötelező fordulatot, mégis futnak a kocsik elég komoly kilométereket.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz
Mágus2 #124158 üzenetére
Benzinszűrő ki lett cserélve megint, nem javult meg. Ma viszem üzemanyag nyomás mérésre. Viszont mióta veszteségmérésre vittem, azóta városban is rángat keményen, ha padlózom, gyakorlatilag alig gyorsul, csak rángat
Érdekes módon hidegen nem mindig, de ha bemelegszik akkor állandóan. Kb úgy lehet menni vele, hogy finoman rálehelek a gázpedálra, akkor nem rángat és lassan gyorsul. Üresben könnyen felpörög, csak terhelésen van baja
Videódoktor, ez itt egy padló volt... [videó 1]
ez meg üresben: [videó 2][ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz
Mágus2 #124390 üzenetére
két napja én is ezen gondolkozok... 5 liter benzin mégiscsak olcsóbb...
áhh, hallod... katasztrófa amik itt pesten vannak ... felhívtam 6 szervízet, abból 3 nem tud mérni üzemanyagnyomást. 1 normális volt, az meg most megy el 2 hét szabira.
Senki nem tud hozzáértő szerelőt pesten?
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz
Mágus2 #124393 üzenetére
Szakszervízben is az elekronikás gyerek rádugta a gépet a kocsira (ugye a Mechtaronika hibás) és ugye ez volt a hibakód
006079 - Hydraulic Pump
P17BF - 000 - Play Protection - IntermittentSzervizesnek ugye magyarul írta, hogy "Játék elleni védelem" és így kérdezi, hogy játszottunk-e a váltókarral?!
Néztem egy nagyot...
-
-
i-sti
senior tag
válasz
Mágus2 #124422 üzenetére
Nekem van 2 Q menüm.
Q1 méri a motorindítástól motorindításig mindent.
Q2 méri a nagy átlagott. Itt van 350 óra vezetés.Bordon mindig a Trip számlálót nullázom, mikor tankolok. Ezzel is ellenőrzőm, hogy mennyit megyek.
A kérdésem, a Q1-et átlehet-e állítani, hogy egy teljes tankra levetítve mutassa az átlag sebességet, és a fogyasztást? Illetve, hogy ezek a kis indítástól, indításig levő átlagok is megmaragyanak?Novum Forum Siculorum
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #124429 üzenetére
Mágus úr segítségedre szorulok.
'02 1.9pd avf a következőt produkálja: terhelésen 2500 felett égett olaj szagú kékes füstöt ereget, minél magasabb fordulatszám annál többet. Üresben forgatva semennyit. Turbó most lett felújítva, mert arra tippeltünk, de a jelenség maradt. Nincs "puffogó" hidrotőke hangja, pöccre indul és a dinamikájából se vesztett. Szerinted mi lehet a gond? Merre kéne indulni?
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #124458 üzenetére
Még szétkapva a motor, de ha már így van akkor kivettük a veztengelyt leméregettem már amennyire egy tolómérővel le tudtam. A mért értékek szíjkeréktől indulva: 6,125 - 6,17 - 6,12 - 6,155 - 6,16 - 6,135 - 6,16 - 6,1. Utsó bütykön látszik is, hogy kopott már egy kicsit, de van a műhelyben egy 200k körül futott fej tengellyel. Azt fogja megkapni mert annak a pd fészkei is sokkal szebbek. Viszont ha már így szét van akkor hidrotőkéket és a veztengely csapágysort is kicseréltetem. (csapágysorra ráfér, bár szebb még jóval mint az enyémben) Abban kérném segítséged, hogy milyen márkát vegyek a két említett alkatrészből? Csapágysornak kolbenschmidt-et néztem ki (itt alternatíva a glyco) illetve hidrotőkének fekete inát. Illetve még, hogy menyi a gyári új tengely bütyök magassága? Köszönök mindent előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!