- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #119595 üzenetére
Ejj akkor welcome! Nálam ugyan ez adta be a kulcsot. D kuplung. Kettétört. ...
Valóban ennyi a javítás, mert le kell szedni a váltót, és ki kell belelni, mivel ez a leghátuljában van. Én egyúttal cseréltettem benne olajpumpát is, mert állítólag az is meghalhat. És akkor nincs tovább ...
Szerk.:
Mikor nekem cserélte, akkor azt mondta, hogy volt olyan beszerelték a gyári cseredarabot, majd pár nap múlva csörgött a kolléga, hogy ismét szétesett. Anyaghiba ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz kk831228 #119568 üzenetére
Nem tudom mennyire érdekel a véleményem, de azért nekifutok.
A 200 még "baráti" árnak mondható, mert az automata váltó olaj literje, és a tömítésszett minden bontásnál megy a kukába, ergo egy 150-el nyit minden automatás.
Te szvsz otthon ne állj neki, mert annyi sok kis bizbasz van egy ilyen váltóban, plusz ki tudja milyen thorx vagy egyéb fejű csavar van benne, amit otthon Te nem tudsz kibontani. Ha valami kimarad, és az otthon felújított váltó szétrepül menetközbe, akkor elsírod magad.Azt hozzáteszem hogy ha megcsináltatnám 200 - ér, az nem egyenlő egy felújítással. 2 hét múlva lehet beszarik egy másik alkatrész ami megint megközelíti ezt az összeget...
Ez sajnos egy ilyen játék, automatása válogatja, de teljes felújítás esetén a többség maximum egy évet vállal.
Inkább fél évet, mondván annyit úgyis elmegy, akármilyen trágya alkatrészeket tesz is bele.
Érdemes még megkeresni Szolnoki Róbertet Mindszenten, országosan az egyik legjobb automatákban."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #119688 üzenetére
Azért a kézinél is lehet locsolni a zsét. A kéttömegű sem olcsó mutatvány, és vannak akik képesek hamar tönkretenni.
Testvéremnek 1.6 benya Octinál is szétment a hátrament fogaskerék. Ha nem autószerelő, nem tudja megoldani magának, akkor ott is lett volna 300euró közeli ár. Az pedig tényleg nem űrtechnika./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #119692 üzenetére
Felújításkor kicserélnek olyan alkatrészeket, amik nagy valószínűséggel behalnak. Pl szeleptömb, vagy mint amit én kértem, hogy olajpumpa kerüljön bele új. Ugye szeleptömbnél ha nincs gond akkor felesleges cserélni. Azt utólag is lehet, és a váltót se kell leszedni. Ha szétszedik, akkor úgy is látják mechanikailag hogy néz ki belülről. Ettől függetlenül bármi bármikor tönkremehet. De ez nem csak a váltónál igaz szerintem.
mazacar
Milyen váltó? Mi a gond vele?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz kk831228 #119688 üzenetére
Az első?
Pirosnál álltam "D"-ben. és nem kúszott a kocsi.
Váltóolaj csere Fóton, és az betette neki a kaput. kb. 500 km múlva szervízmód, és tréler.
Nekem 400 felett állt meg a váltó, és 800-ért adta el a Mókusbogár, aki kikalapálta, és kirakta a HAHU-ra."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Kiskokó
veterán
válasz kk831228 #119708 üzenetére
Hát rendben ez tény és való, én se szívesen költenék egy 600 ezres autóra annyi mint egy 4-5 milliósra... de hát az új alkatrész az új.. régen az autó se 600 ezres volt.. csak azé annyi mert tizenx éves.
De persze bosszantó meg értem én... csak én már megbékéltem vele... főleg Audinál.. itt még a név is hozzá jön hogy "Audid van köcsög? akkor fizess még többet"| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #120290 üzenetére
A kommunikációs hiba simán okozhatja a nem indulást, meg üzemanyag hiány is. Mivel mókolt, nem zárnám ki az elsőt sem, mint fő hiba. Nem folyik sehol az üzemanyag a motortérben? Ilyen gyorsan csak akkor tudna levegősödni, ha folyna valamelyik csövön.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #120287 üzenetére
Nekem ilyet az előző autóm akkor csinált, mikor kezdett megpusztulni az üzemanyag pumpám. Igaz az benyás volt.
(#120302) Mágus2
Nem kellene egy nickneves kitűzőt csinálni mindenkinek?Más:
Meglett valószínűleg az Octinál a turbónyomás hiba. Valóban vákuum volt/lesz a ludas. A fékrásegítőnél kuka volt egy tömítés + a csövek is csere érettek. Illetve a tandempumpát valaki ezelőtt már összetaknyolta. Rá lett ragasztva a cső.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Kiskokó
veterán
válasz kk831228 #120290 üzenetére
Maajd betolunk gyere nyugodtan!
Nekem amúgy az A4-en 2.0 PDTDI-n olyan bajom volt hogy a DPF állandó (nagyon sűrű) regenerálása miatti nagy hőtől 2 öninditóm is megmakkant... de nekem forditva volt.. ha meleg volt az autó főleg regenerálás után... egy fél órán belül ha indítóztam, olyan kibaszott mocskos szarul és csúnyán én hangosan tekert és tekerte be a motort mint valami 20 éve be nem indított szívódízel...
Mágus : igen ezen énis gondolkoztam ,hogy tali Nick név előny van de egyeseknél lesznek bajok.. nem baj majd lesz krkrkr ... krákogunk egyet kk839827t4562387163- nak
Ja előre bocsájtom : Kiskokó = Szabi azé nem olyan nehéz
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
válasz kk831228 #120408 üzenetére
Ja most veszem ki a zsirbol meg a pallasrol a szalmabol a cnc marot is h butykostengelyt is tudjunk csinazni De meg sem allok amig nem talalok egy ipari prest meg formakat az osszes bejelentkezett autohoz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Pitu
aktív tag
válasz kk831228 #120428 üzenetére
Megoldódott, gőzborotva + kamionokhoz használt szer a nagyját rögtön lehozta.
Aztán finom ronggyal leszedték a maradékot. Van ahol nagyítóval látni kisebb foltot, de annyira már nem tökéletes az eredeti fényezés hogy ezt ne bírná el.
Kapott egy viaszos gépi mosást is a végén.
Rég tervben van egy normális polírozás is, az sokat fog javítani rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen