Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
Hirdetés
-
Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
ph Egy szemrevaló bordázattal ellátott, PCI Express 5.0-s és egy csupasz, PCI Express 3.0-s termékcsalád mutatkozott be.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #202329 üzenetére
Visszatettem rá a vezérlőt meg a barna csatit,kézzel meglöktem a ventit,de nem indult.Jó poros volt.Ha a ventilátor két eres vezetékét rákötöm egy akksira,akkor annak el kellene indulni,ha jó?Meg melyik a pozitív vezeték?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #202341 üzenetére
Hmm...hőbiztosítékról jut eszembe,egy forró nyári nap adta meg magát a venti,az autó egész nap kint állt és volt vagy 60 fok az autóban....vagy ez kevés ahhoz?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Pfiucska
aktív tag
válasz molnarpeter #202401 üzenetére
Belvarosba koltozik eppen es ehhez jonne az auto is.
2.0 se lenne racionalis, de a dizel meg annyira se.iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
veterán
válasz molnarpeter #202435 üzenetére
Ahogy nézegettem a DSG-t OBD-n keresztül, ha jól látom ezt úgy csinálja, hogy beváltja az R-et és a 2-est egyszerre.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #202435 üzenetére
Jah csak az ugy nem egeszseges, folyamatosan fesziti...
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #202444 üzenetére
Valami csak van-volt Peti!! A faxi is emlegette az öt évet. Engem ennek hitelessége érdekelne. Van, volt valaki aki öt év utáni cserével lyukra futott?? Esetleg valamilyen mágikus szám az öt?? Tényleg nem találok erre magyarázatot! No, meg hiteles forrást sem.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #202467 üzenetére
Ebben is lehet igazság, h mindig a leggyengébb határozza meg az össz tartósságát. Jók voltak a tesztek, köszi!! Azért az brutál, h van szíj aminek szakítószilárdsága közelít a láncéhoz.
Joe
-
hramon94
tag
válasz molnarpeter #202494 üzenetére
Szia. Persze : [kép]
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #202536 üzenetére
340-nél a Golfban gyári még.
Szerintem nem olyan jó az már.
Itt is még jó volt kb, de újjal sokkal másabb.
Elsők olajosak, semmi gáz.(#202533) imyourfriend
Én a Sachs ra szavazok[ Szerkesztve ]
-
papg79
tag
válasz molnarpeter #202535 üzenetére
Szia, köszönöm a választ. Cseréltem már az ablaktörlő motort, az átvezetőben nem láttam törést, azért gondoltam, hogy megpróbálom a biztosítékot.
-
chopin42
őstag
-
szabzoltan1
tag
válasz molnarpeter #202578 üzenetére
Index forum
Van mindenre megoldás. Már ha valaki elolvassa.. 🤪😀😀😀 -
jozefgucci1
addikt
válasz molnarpeter #202613 üzenetére
Megnézem idehaza is persze ,de egy fél éves "betanulásra" kiköltözöm úgy is , így gondoltam szétnézek ott . Árban ....hát ezzel bajban vagyok , azt mondanám első körben 5 millóig mennék el aztán ha bejön a meló akkor merek többet rááldozni majd egy kocsira .
Azon is gondolkodtam , hogy havonta haza tudok jönni és akkor hoznék egy könnyen eladható kocsit pl Fókusz vagy Opel-t . Minimális haszonnal legalább meglenne a hazautam ? Érdemes lehet ebben gondolkodni ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #202661 üzenetére
Az ilyen hibákra nagyon nehéz rájönni.
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #202661 üzenetére
Igen az is volt, Lemförder - t kapott.
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #202719 üzenetére
Nem is rossz ötlet, jobb oldalt 1 hete cseréltem de kidobtam már.
Holnap viszem futóművet állítani, lehet akkor előtte ezt is kicserélem...
Birth vagy milyen márkát szoktam venni.
Egyben a talpas is cserélve lesz legalább.
Azt meg elrakom tartalékba. -
chopin42
őstag
válasz molnarpeter #202726 üzenetére
Hát...ez van jobb oldalon, ez pedig bal oldalon. A gumik helyenként hiányosak...A bal index pedig depo, egész korrekt. De az is cserés, mert eltér a búrája. Ma volt köd, tudtam használni a kapcsolót XD
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
mmdms
addikt
válasz molnarpeter #202745 üzenetére
Aham, kb a legalacsonyabb pontjan a kocsinak. Muterek meg valahogy 30 centi magas vizet csinaltak bele. 300k+ szopofaktort ajanlottak a javitasra, meg ugyanennyit a sarvedoivekre, azt meg korberagta a kutyank, hullamosra ragta mindegyik sarvedoivet. Mivel van meg ket autom ennyit mar nem ert meg. Kar, imadtam a b5-t, bitangjo auto.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #202784 üzenetére
+Mágus!
Köszi a tippeket.
Remélem egy-két óra múlva többet tudok. Eszek, aztán megyek szétszedni. -
kungzi
veterán
válasz molnarpeter #202877 üzenetére
Köszi
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #202992 üzenetére
Inditas utan azert van toltes rendesen, de az a lenyege annak amit mondani akartam, hogy a generator ugyis korlatoz, azaz nem lesz olyan, hogy a nagyobb akku miatt tul nagy lesz az aram.
Amugy meg valoban minden szempontbol jobb a nagyobb akku.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #202997 üzenetére
Valami szabályzás, pontosabban valami korlátozott érték azért csak van a töltőáramra is, nem? Vagy pillanatok alatt beáll valami kicsi pár amperesre, ami nem jelentős terhelés a generátornak?
Más: keresem, amit mindig írsz, hogy mit is célszerű cserélni megelőzésképp az 1.6 CRTDI motoroknál (CAYC kód elvileg), csak nem találom... üzemanyagpumpa? vagy mi is volt?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #203001 üzenetére
a kormos kipuffra: nem törölgettem, de egyszer néztem, nekem is fekete.. igaz, majd' 2x annyi km ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #203022 üzenetére
Jó hír olyan szempontból, hogy a dpf dolgozik nem enged át semmit sem, Euro 5-nél nem tudom mennyi kormot enged át, lehet meg kellene nézni pár másik példányt milyen a kipufogó, normális is lehet a jelenség.
kisharsany: az nagyon nem járja, ha kiiktatták azt a darab vasat műszakira kell de nem csak a műszaki miatt, csakúgy nem szokták kiiktatni hacsaknem valami baj van vele. Vezetés közben felfedezni valamit, fogyasztás rendben van?
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #203176 üzenetére
Waaa, "modest / humble " optimalizaciot celzunk nem performance orientáltan
Rasotamas n így ami mokanyolas nélkül méltányos ráfordítással megoldható az belefer. Takolni raer majd, ha pl par ev mulva kiderul, hogy eladhatatlan a gazolajos bode.
Szerencsere nem fog senki pisztolyt a halantekomhoz, hogy muszáj belemenni bármibe
legyen üres
-
veterán
válasz molnarpeter #203176 üzenetére
Ezek a Darkside-os srácok nagyon értik a dolgot, kár, hogy mire mindent megcsinálsz ráköltesz vagy 1,5-2 milliót.
És a Dq250 még mindig limitál.
Meg akkor kéne egy Haldex controller is amivel nagy gázra is összezár, nem csak ha elkapar az eleje, az önmagában 1000€, de hiánycikk.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #203197 üzenetére
Én szoktam minden olajcserekor cserélni levegőszűrőt, de ha valakinek kel B7-be egy mindössze 15ezret futott levegőszűrő, pont ma cseréltem ki, odaadom szívesen
https://tinyurl.com/rasoapro
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #203202 üzenetére
Arra már nem emlékszem.
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #203206 üzenetére
vásárlás előtt (július) ránéztek, aszondta a faszi, a porlasztók pár százalékos korrekción belül vannak, EGR-t nem tudom.
szerk: egr-ről kiderül bármi OBD-n lekérdezve? volt már kölcsön nálam, csak elsőre alig találtam meg a VCDS-ben a funkciókat..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
w333
félisten
válasz molnarpeter #203244 üzenetére
Köszi megézem
Arra emlékszem hogy 1 csavar fogja egy ilyen lemezzel az alján !Ezt nem is tudtam hogy az alacsonynál ez van de mondjuk ez logikus is, viszont akkor ha már magas lehet inkább ezt venném [link] és egy 10 -el olcsóbb mint az Exide
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
veterán
válasz molnarpeter #203258 üzenetére
A temék maga tetszene, de:
- Passat B7-re csak hűtőrács elé meg az utas térdéhez belógós van, pedig a kormány és a fejegység feletti hütőrács közé beférne.
- A telefonom szerintem csak tok nélkül megy bele:
https://tinyurl.com/rasoapro
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #203267 üzenetére
Legalább 10 évre tervezek, a mostani autóm 2004es Seat Leon már 8éve van meg, hű gazdája vagyok. Egyre többet pályázunk Budapest Debrecen között (gyerkőc miatt), és kell a kombi, kell a 6ik sebesség és a lóerő.
A fogyasztás nem a legfontosabb tényező, de gondolva a jövőre jó lenne 7l alatt tartani, de inkább 6-6.5l.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #203321 üzenetére
A GTE plug in hybrid ha jól tudom, nem szeretnék töltéssel babrálni és lehetőségem sincs rá, de köszi az ajánlást.
Qru: GTD mit jelent?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #203325 üzenetére
Jójó köszi, de évi ~13ezer km 50-50 város-pályára tényleg dízelt ajánlotok? Szeretném a dízel karakterét, szeretném a nyomatékot, jó lenne az olajos DSG is, mind mind nyálcsorogató, de sajnos sokszor van, hogy boltba, fodrászhoz, postára elugrok, van, hogy heti 2szer minimum bemegyek a céghez dolgozni 14km oda 14km vissza tömény Hungária körút tele piroslámpával van, hogy közben még megállok a Lidlnél is.
Az egyetlen, amikor jól jönne az kb 2 havonta Budapest-Debrecen és nyáron egy nagyobb nyaralás, de a többire?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #203413 üzenetére
Pár advanced info, egyik a maszek rejtett megoldás (kvázi immo nélküli kulcs használat), másik az immo delete ha van k+can [link]
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #203419 üzenetére
Azt mondjátok, h a régi kulcsból tegyük át azt a kis fekete valamit??
Vagy még az jutott eszembe, h a régi kulcsot mellé tenni indításkor a gyűrűhöz??[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #203424 üzenetére
Lassan összeáll a kép. Az a kicsi "bigyó" nem volt az új kulcsban. Viszont a régiből kivéve, átrakva az újba, a hiba maradt. Az autó egy pillanatra beindul, majd leáll. Anno VCDS-el a hibát kiolvastam és időszakos immobilizer hibát írt. Az volt az alapjelenség, h időnként de már egyre sűrűbben nem indult az autó, tekerni tekert de nem indult. Ekkor a műszerfalon nincs immo hiba. Szo, az új gyújtáskapcsoló külső része az immo gyűrűvel cserélve, az autó azonnal indul, de mint írtam, le is áll, hiába kerül át a jeladó azzal is ez a jelenség. Vissza a régi motyó, és továbbra sem indul.Joe
-
veterán
válasz molnarpeter #203441 üzenetére
Alin tényleg van szinte minden [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #203456 üzenetére
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #203441 üzenetére
Szerintem ráhagyom a szerelőre, ha már említette, hogy "rég látta az autómat, de hát ugye jó autónak nem kell szerelő."
Más:
Tegnap kértem ajánlatot vezérléscserére, kíváncsi leszek mekkora eltérés lesz a 2 maszek között. -
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #203548 üzenetére
Megrendeltem az anyagot, készletben van ma délután kimérem melyik szál az.
Apropó!
Kicserélték a valtoolajat a bódéban, reggel jöttem be vele és mikor kész lett érzésre jóval könnyebben mozog a váltó, könnyebb valtani is vele. 1.5liter körül jött le ennyi is lett visszatoltve. Picit túl volt öntve gyárilag, amúgy nehezen folyt le, sokáig csepegett mivel a szintjelzo kamrából lassan ért át az olaj. Számít a csere bizony az élettartam olaj ennél a váltónál egy olcsó duma.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #203018 üzenetére
#hajónapló - időközben megtörtént az olajcsere, csak nem írtam be. Aral ment bele végül, bekészített olajat nem találtam hirtelen, lehet azt raktam a Fiatba Plusz kapott egy kormánymű gumiharmonikát is szakadás miatt.
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #203604 üzenetére
Témába vág, mit OFFolsz te itt!?
Más:
Jövőhéten vezérléscsere Piroson, Conti vezérműszíjkészlet, Hepu vízpumpa, Beru gyújtógyertyák(a belevaló 3 pólusú, semmi F1 technológia) és a jobb első zár is megrendelve.
Remélem a visszamenőleg egy összegben kapott fizetésemelésem bukni fogja. -
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #203633 üzenetére
Az a gond hogy nem leszedhető az alátét
Febit [link] vettem már, de úgy ítéltem meg hogy se a régi se az új nem volt hibás így ment vissza a régi
Febin is acél az alátét és nem leszedhető
Ahogy néztem egynél se leszedhető
Acél csavar acél alátéttelMajd következő olajcserénél lehet kap kis pasztát hogy ilyen ne legyen, nagyon de nagyon vékonyan csak az alátét szélénél
Szerk
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #203635 üzenetére
(#203636) K Norbi
Hát akkor lehet ez lesz
Majd tolómérővel megmérem ami rajta van és veszek olyan méretbe ami most van rajta
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #203651 üzenetére
Én sem láttam még a szerelőmet olajcserekor nyomatékkulccsal a kezében. Pedig mindenre van érték-utasítás. Ahogy néztem pl. az üzaszűrő fedelét lefogató csavarok éppen pár mm lemezbe kapaszkodik. Arra 5Nm-t ír, de azt is "érzésre" húzza. Gyorsan lekopogom, nem volt még gond. Mondjuk nekem pont van egy spéci 5Nm-es nyomikulcsom. A karbonbringán szinte mindent azzal kell megszakítani.
[link]
Mesterember szájából nincs borzalmasabb kijelentés és kérdés, mint a jóvanazúgy és biztoshogyígykell??Joe
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #203684 üzenetére
A 2010 utaniak elvileg mar nem hatszogtengely problemasak. CP4-re meg azt mondja, hogy ha 300k km-ig nem purcan meg, akkor mar nem fog.
-
J&P
tag
válasz molnarpeter #203699 üzenetére
Nálam csend van, cserébe viszont több fékpor. De ahogy írtad, mindegy, úgyis elkoptatjuk.
-
Coyot
őstag
válasz molnarpeter #203679 üzenetére
Ez is vidék, tuti bennragadt készlet volt unixnál. Kevés olyan balfasz van mint én aki gyári olajat töltöget a 470ezret futott 21 éves szarjába
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz molnarpeter #203712 üzenetére
250nél ezek még bejáratósak
Most kapott egy új hengefejet az enyém, mert olcsóbb volt mint egy kör a nyomáspróbán + minden szar cseréje. Ugye a nem kikopott fészkek és új vezérműtengely miatt kb gyári értékeken üzemel a vcds szerint mind a 4 pd elemem. 470k km-nél azért az nem rossz én ugy gondolom. A csigát azótan is várom hogy leesen róla, de még mindig a gyáriMá' nem
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Projektor topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest