- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Byk01
őstag
válasz aleister #29099 üzenetére
Egyben nézd a kijelentést: erősek de nem fogyasztanak.
Az 1,2-es motor pont ugyanannyit fogyaszt, mint a 2 literes Mazda, persze, hogy azonos technológiai szinten ugyanolyan erős lesz.
Az 1.8-as alfa meg tuti fogyaszt kétszer annyit, mint az új Mazda.Teszt a kicsi meg a nagy motorokról.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
aleister
veterán
válasz rbalint88 #29100 üzenetére
Meg is találtam. Skoda Octavia 1.4 TSI. Tehát nem 1.2, és 140 LE.
Ettől még ezt tényleg szépnek nevezném ilyen pici motortól.(#29102) Byk01
Azért ez kicsit erős kijelentés. 9-ből mindig megálltam.Pedig ez nem mai hiperszuper motor, hanem egy negyed évszázados kövület Twinspark.[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Studi
veterán
válasz rbalint88 #29100 üzenetére
és kevesebbet esznek, mint az 1.2-es, amit 150 lóra fújtak
Ez mondjuk nem igaz. Főleg városban lesz hátrány a nagy lökettérfogat, amikor a lámpánál állva sokkal nagyobb tömeget kell forgatnia. Ráadásul az új 1,2-es már le is áll ekkor.
Nyilván minden lámpánál entert nyomva az 1,2-es fogyasztása se lesz túl kedvező, de azonos gyorsításokkal legfeljebb megközelíti a nagy lökettérfogatú szívósét. -
Ear001
addikt
válasz j.bravo #29087 üzenetére
Német autópályáról van szó, ahol ez nem gyorshajtás, nem állatság, hanem normál közlekedés. Értem én, hogy valaki, aki nem szokta a 190- et, akinek az már sok, annak durva, ha így állnak be mögé, de ismétlem, tapasztalatból mondom, a másik kocsiból ez nem agresszív manőver, és a baleseti statisztikák is ezt mutatják.
Azt viszont én sem birom, ha magyar autópályán 130- al közlekedve beállnak a seggembe két méterre netán még megpróbálnak levillogni ilyen esetben. Ez a KRESZ szerint is büntetendő cselekedet. -
j.bravo
addikt
válasz Ear001 #29107 üzenetére
Valamiért elbeszélünk egymás mellett, nem tudom miért ... az alapján, ahogyan, amiket szoktál írni, teljesen kizárnám azt az opciót, hogy nem érted hogy mit írok.
Tudom hogy a káposztaföldön sok szakaszon (de nem mindenhol) egy fektetett nyolcas a sebességkorlát, önmagában ezen sebesség használata nem minősül gyorshajtásnak.
A körülményekhez viszonyítva értem a dolgot: oké hogy papíron mehetek annyival amennyi csak a vasból kifér, de a sebesség megválasztásánál nemcsak ezt, hanem az adott körülményeket is figyelembe kell venni.
Oké, emberünk nem szánja agresszívnek, és (egyelőre) nem mutatja a statisztika se, de ha a gépjárműve ill. annak király fékrendszere lehetővé teszi, hogy úgy/csak annyira közelítse meg az előtte haladót, hogy arra nem hozza rá a frászt (ne felejtsük el hogy gyakran a frász miatti pánikreakciók vezetnek balesethez), akkor miért nem tesz úgy?
Ha pedig nem teszi lehetővé (illetve csak a leírt, bólintós, majdnem koppanásos mód lehetséges), akkor pedig nem kéne olyan gyorsan menni, mert a statisztikákban előbb-utóbb meg fog jelenni.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Mercutio_
félisten
válasz Ear001 #29107 üzenetére
Az, hogy nincs limit még nem jelenti azt, hogy nem követhet el relatív gyorshajtást, vagy igen?
Amúgy én arra nem reagáltál, hogy többek szerint a sebességet mégse jól választja megakinek satuznia kkell főleg egy olyan kocsiban amiből ellát a kocsisor fölöttEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Chapel
addikt
válasz j.bravo #29087 üzenetére
Sokat megyek autópályán munka végett, de csak itthon szerencsére,így most haza beszélek.
Sajnos a mi gazdagjainkat veri az isten, hiszen nem elég hogy egyszerűen képtelenek működö indexxel venni egy 15millió+ -os verdát (vagy folyton elromlik) még általában szembejövő sárkány vagy t-rex halucinációkat is okozhatnak ezek a drága autók, mert valami fura oknál fogva villognak a refivel. Feltételezem próbálják elijeszteni őket, hogy ne engem, szegény occsó autós embert bántsa.
Ja a fékek sem müködnek igazán sajnos.Fogjunk össze, indexet és féket a gazdagoknak!
Nem kell általánosítani, vannak pozitív kivételek (...az már pozitív ha valaki szabályt tart be...? ), de milyen fura, hogy 20 ilyen típusú "emberből" 19 az egy böszme nagy kocsiban terpeszt.
Pedig vannak olcsóbb autók, amik ugyan így tartják a tempót...
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Ear001
addikt
válasz j.bravo #29108 üzenetére
Persze hogy értem, amit írtok, de nekem már volt szerencsém megtapasztalni a túloldalról is, ezért merem állítani, hogy ami egy 190-el haladó kocsi tükrében egy vészfékezésnek tűnik, az egy 230-ról lassuló kocsiban tök normális manőver. A nagy tempó miatt a megközelítés sokkal gyorsabb, mint amit mi itthon megszoktunk. Közelítesz, fékezel, és amikor már ott vagy, akkor egy utolsó fékezéssel beállítod a megfelelő tempót, kontorllálod a manővert. Ha van egy traktor mögött poroszkáló sor egy főúton, akkor sem kilométerekkel hamarabb motorfékkel fogod meg a kocsit és csak apránként engeded közel hozzá, legalábbis a sofőrök döntő többsége nem így teesz, hanem viszonylag nagy sebességkülömbséggel megközelít, majd beáll a sor végére egy végső fékezéssel. Még az is lehet, hogy közben leveszi a gázt, úgy gurul, de a sebességkülönbség még akkor is nagy. Gyakorlatilag ugyan ez történik a 2sokról lassításnál is a kinti autópályán -csak gyorsabban.
Megválasztotta a sebességet, időben le tudott lassítani - mi itt a gond? Hogy ilyen tempóhoz nem szokott külföldinek ez ijesztő? Őszintén szólva ez legyen a legnagyobb baja, de rövid idő alatt meg lehet szokni.
A ráfutásos baleset meglepően ritka a német autópályák nagysebességű szakaszain. Sokkal gyakoribb, hogy azok a villogó gigászi narancs színű útkarbantartó járművekbe állnak bele - nem véletlen, hogy olyan nagy ütközők vannak rajtuk. Azokból havi 30-40 darab fogy...
-
TayRol
nagyúr
Na, mazda megvéve.
2005-ös, 2.3, hibátlan (a fékek és a gumi jövőre cserések, de belekalkulálva az árba), minden eleme gyári (megmérve), garantált 108e km, full extra, xenon, bőr, stb... 1.475e pénz.
Ja, és egy ismert motorversenyzőé volt (akivel mint kiderült együtt toltuk a pályán néha), szóval nem hanyagolta el a gépet. Most öröm, boldogság. Ja, az astra pedig egy fórumtársé lett.
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz Ear001 #29111 üzenetére
Itt a bolintva fékező megérkezőkről volt szó, vagy ennél a sebességnél az a normál fékezés?
TayRol :Mazda 6 az baba, mikori évjárat? Volt egy időszak amikori motorok döglöttek, de csak ennyi rémlik, hogy mekkora és benzin / gázolaj azt ne kérdezd autó
buzikaddiktok biztos vágják fejből.szerk. :Fehér
toptető kinek jön be? [link][ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Real_Necro #29114 üzenetére
Meg a képeket.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
JohnyBlue
addikt
titeket nem irritál ez a sasfejű okostojás? amjorfrend hozza kepest semmi...
szinte minden totyikba belepof@azik
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
Real_Necro
veterán
válasz JohnyBlue #29116 üzenetére
Objektívesre gondolsz? Akkora "szaki" lett a skac.... okoskodás a köbön... de IYF-nek ez csak jó, mert eltereli róla a figyelmet...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
.: JuSzT :.
addikt
Biztos ismeritek, de ezen a számon mindig jókat derülök ha félévente megnézem
-
Chapel
addikt
válasz JohnyBlue #29116 üzenetére
Te komolyan filózoli szellemét tartod életben az aláírásodban? Az ördög nem alszik, pláne Ő, nem félsz hogy megidézed?
Mercutio_: Nekem annyira nem jön be, így ez a fehér tető, de az egész verda jellegtelen, tucat érzés. Mondjuk ez a bajom az összes más autóval is audi/bmw/vw néha a jelet kell figyelnem melyik-melyik...kis túlzással persze.
Bezzeg a régi Vitara! Az ronda volt, de legalább egyedi
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Chapel
addikt
válasz Real_Necro #29117 üzenetére
"SÍNBOHÓC!!"
Nem vágjátok? Mert hülyék vagyunk, hiszen látod, van egy kaszt aki érti...csak mi muglik nem
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Real_Necro
veterán
válasz Chapel #29120 üzenetére
Fateréknak egy huszonxéves Vitara a második autó, igaz, főként szőlős hegyre meg méhekhez járnak vele. 1,6-os benya motor, de nagyon bika.
Szerk.:
Ha jól emlékszem ez a verzió, csak a rács (vagyis azon inkább valami villa szerű volt) az elejéről már le lett szedve:
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Chapel
addikt
válasz Real_Necro #29125 üzenetére
Haver vett egy kb akkorit, csak puhatetővel, ultimate nyári "úgyis mindegy neki" autó.
A poén hogy 3 havi munkával faterja és az én segítségemmel, szó szerint csavarjaira szedtük, minden alkatrészt festettünk, pucoltunk stb....majd haver ismét borzalmas állapotba hozta, egy nyár alatt.
szerk: Jaja, ez az
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Balinov
titán
-
zolka78
senior tag
Ma reggel korán ébredtem és úgy döntöttem elbringázgatok az Ipoly torkolatához inni egy pár sört, meg pipázgatni. Régen jártam már arra, és szép emlékeim vannak az ipolyról. Na de nem is ez a lényeg. Amikor Dunakeszinél lementem a Duna parti bringa útra, megáltam egy kicsit fotózgatni, szép ködös reggel volt. Volt ott egy kisebb fotós talalálka, gondolom a helyi fotósklubb fiatal tagjai. Egy őszes emberke tartott nekik fennhangon hosszas értekezést a tripodok jelentőségéről. Gondolom valami helyi fotós lehet, aki klubbot szervezett. Meg is volt az eredménye. Minden fiatal srácnak középkategóriás Canon, vagy Nikon váz lógott a nyakában, többségében Nikon. Meg minden más frinc-franc ami kell egy ekkora aparáthoz. Kicsit arrébb mentem nyugisabb helyet keresve, és felállítottam a saját állványomat(lásd lentebbi kép ). Amikor odaértek hozzám megrökönyödve nézegették, csendben körbejárták, majd pár perc után az őszes emberke megjegyezte "no igen, így is lehet gépet stabilizálni"
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
Ear001
addikt
válasz Mercutio_ #29113 üzenetére
Na most ezt messziről kezdem.....
Volt szerencsém megtanulni egy kicsit driftelni jégen, szöges gumikkal Svédországban. (Nem olyan különleges képesség, a körülmények ott olyanok, hogy mindenkinek lesz sikerélménye..., de őrülten hasznos és hatalmas móka.) A dolog lényege, hogy valamiképpen ki kell billenteni a kocsit az egyensúlyából és utána kormánnyal-gázzal uralni kell. Ennek az egyik módja az, hogy rá kell fékezni a kanyar előtt, ettől a kocsi első kerekeire terhelődik a súly, a hátulja már egész kis kormánymozdulatra megindul. Mi 2 literes dízel A4-ekkel gyakoroltunk, de a móka kedvéért ki lehetett próbálni RS4-et, sőt Q7-est is. Az RS4 méretre ugyan akkora, de sokkal nehezebb, sőt ornehezebb és hiába voltak rajta sokkal nagyobb első fékek, ugyan akkora tempónál ugyan akkora fékezésre 15-20 méterrel később bólintott csak akkorát, hogy meginduljon a fara. A q7-el meg ugyan onnan csak hófalba lehetett beállni. Ott nagyon jól rá lehetett érezni, hogy ezeknél a nehéz dögöknél muszáj egyfajta aggreszivitás a vezetéstechnikában, hogy igazán mozgékonyak legyenek.
Szóval igen, egy akkora féktárcsát munkára fogva, amire egy családi kocsi gumiját is fel lehet húzni, a bólintás belefér. Ezzel nem azt mondom, hogy csak így lehet csinálni, nincsenek elbambuló, későn fékező vezetők, de abban a sebességtartományban sok minden más.
Kívánom mindenkinek, hogy át tudja élni, szerintem óriási segítség lenne mindenkinek, kevesebb lenne a baleset, az agresszió az utakon, mint ahogy azt is jó lenne sokaknak megtapasztalni milyen egy alulmotorizált fapados furgonnal lendületautózni órákon át, mint ahogy mindenkit meg kéne tanítani rendesen vészfékezni, kéne legalább hatot-nyolcat mennie rántópadon, próbálni téli-nyári gumi közötti különbséget stb. Sajnos ez csak vágyálom.
De az egész autózás mókának amúgy is rövidesen vége, jönnek az autonóm módon közlekedő kocsik, amikben annyi öröm se lesz, hogy megvegyük magunknak, hanem értünk jön egy szállító valami és abban is
dolgoznunk kelldolgozhatunk és a megtett távért fizetünk majd a mostani taxizáshoz képest filléreket. -
Studi
veterán
válasz Real_Necro #29130 üzenetére
Innen nézve az egy E-PM1.
Kis frissítő az elmének:
-
zolka78
senior tag
válasz Real_Necro #29130 üzenetére
Studinak van igaza, de neki könnyű, tőle van. Jól megfér a g3 mellett, főleg, hogy bringázáshoz hatalmas az előnye a méreteit tekintve. Meg mint látható, nem kell hozzá állvány, azt tekerem magam allatt
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
Real_Necro
veterán
-
Byk01
őstag
válasz Real_Necro #29135 üzenetére
Én meg nem értettem, melyik gépezet és melyik vázon
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Novics
senior tag
Mi ez a nagy csend? Mindenki a Nikonban nyomul?
[ Szerkesztve ]
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
aleister
veterán
'reggelt!
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
.: JuSzT :.
addikt
-
t_a_m_a_s
addikt
Holnap majd jól beletépünk...
-
aleister
veterán
válasz *Ropi* #29142 üzenetére
Az a fura, hogy 3 képet linkeltem. Amikor először visszanéztem, hiányzott az első (az álló csajszi). Most hiányzik a középső (fekvő szőke).
Kíváncsi vagyok mi lesz délután!Szóval nem tudom melyikre is gondolsz pontosan?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
Tehát Olivia Munn kisasszonyra gondoltak.
Itt van nagyban. Igen, ez az.Itt egy jobb kép róla:
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- Ukrajnai háború
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Videó stream letöltése
- Milyen légkondit a lakásba?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- MSI GTX 1660 GAMING X 6gb újszerű
- Panasonic CF-20 ütésálló, ipari notebook & tablet számlával, garanciával
- Arctic P12, P14, Slim, Max, PWM, PST
- Lenovo ThinkPad E495 Ryzen 5 pro 3500U, 8GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X395 Ryzen 5 pro 3500U, 16GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest