- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Android szakmai topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gpfarm8
újonc
Immateriális terméket adtam el, nem volt szállítás. Van is erre külön opció az általuk felvázolt rövidítési lehetőségek között, de ha próbálom megadni, technikai problémát ír... Csatoltam a acc-hoz bankszámlát, meg bankkártyát. Akkor talán mivel új a regisztráció mindenképp ki kell várni, és majd idővel lehet rövidíteni?
-
gpfarm8
újonc
There is a technical problem
We apologize for the inconvenience.Ez a vége. Két másik böngészőben is néztem, ugyanúgy technikai problémát ír. Nem tudom mi lehet a gond, nem volt még tapasztalatom a platformmal, de eddig elég érdekes. Talán azt tudom beleképzelni, hogy friss userként van ilyen várakozási idő, mintha olvastam volna valahol, de akkor mi a francnak ajánlják, hogy frissítsem a tranzakció állapotát, hogy kevesebbet kelljen várni azt nem értem. Mert amúgy még ajánlja is, hogy itt a lehetőség csökkenteni, aztán majd fail meg elnézést.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gpfarm8 #45055 üzenetére
Nincs ilyen hogy úja regisztrációknál várakozási idő. Technikai probkéma, próbál holnap holnap után, de addig amíg az aki fizette nem jelzi hogy minden oké és nem indít reklamációt, egyébként sem férsz a pénzhez. Az egy általános szöveg, nem kimondottam az első pénzes tranzakcióra vonatkozik.
-
gpfarm8
újonc
XY feladótól kapott kifizetését ideiglenesen felfüggesztettük
A kifizetést felfüggesztettük, mert úgy gondoljuk, hogy ez a tranzakció a szokásosnál nagyobb kockázatot jelenthet. Az összeg a függő egyenlegén fog megjelenni, és a megrendelés teljesítése után lesz elérhető.
Ezt írták e-mailban amúgy délután. Hát nem tudom, talán holnap engedi majd gyorsítani a témát. Vagy beszéljek a küldővel, hogy jelezzen vissza ő? -
Topikgazda
válasz gpfarm8 #45057 üzenetére
és a megrendelés teljesítése után lesz elérhető. Ez csak akkor lehetséges ha valaki leigazolja hogy teljesítve lett.
De azt tudod hogy 180 napig lehet reklamálni és belefuthatsz olyanba aki a te teljesítésed után is azt állítja hogy nem kapott semmit, vagy nem azt amit ő kifizetett vagy nem is ő fizette és bankja visszakéri a pénzt a PayPal-tól. A fizikai dolgok jobban védhetőek eladói szempontból.
Másik az hogy lehet hogy a sikeresség ellenére betartják a 21 napot.[ Szerkesztve ]
-
CSD-Man
csendes tag
Sziasztok!
Nem szoktam használni igazán a paypalt, de eladtam egy terméket (régiséget) magánúton, amit a vevő mindenáron paypalon akart kifizetni. Feltöltöttem a csomagkódot, kiszállítás után elérhető lett a pénz, a gond viszont most jött, mikor ki akartam utalni saját számlára. Tegnap kezdeményeztem, ma az alábbi fogadott: (egyébként kemény 300Euróról van szó...)
A második igazából a kérdés, most az általam feladott postai nyugtát kéri? Vagy hogy én honnan vettem a terméket, amit eladtam? Utóbbim biztos nem lesz, mert kaptam a régi tárgyat és ennyi. Ha postai igazolás, esetleg jó lehet a nyomkövetésről valami printscreen vagy a postán kapott nyugta kellene? (amit egyelőre nem találok :/)
Valaki járt hasonló módon, mik a tapasztalatok, ötletek?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz CSD-Man #45060 üzenetére
Lehet hogy az angol nyelvű felület pontosabban fogalmaz, de szállító az akkor nálad a Posta volt. csak simán feladtad, nem volt feladóvevény? Mert azon rajta van minden ami szükséges szokott lenni, kinek milyen címre és ki küldte, a nyomkövetési azonosító és mennyi volt a költség. A pénzmosás elleni szabályozás rájuk is vonatkozik, szoktak ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
-
CSD-Man
csendes tag
Igen, postán küldtem. Volt feladóvevény, én is arra gondoltam, csak épp nem találom jelenleg... lehet már kidobtam
-
Topikgazda
válasz CSD-Man #45063 üzenetére
Akkor sztornó amit az előbb írtam, valami beszerzési igazolást kérnek, használt dolog esetén azért ez okozhat problémát, mert nem szoktunk mindent megőrizni, aztán ha ajándékba kaptuk nem igazán tudjuk igazolni mert mifelénk nem szoktuk a csomagba tenni az árcédulát. Ha nem tudsz semmit adni nekik akkor egy doksiban el kellene magyaráznod hogy miért nincs és azt beküldeni.
Ez már nem a pénzmosási szabályozás hanem túlkapás a részükről, nem illik gyanúsítani az eladót. -
mexel
veterán
Nos ez az egész vitarendezés egy vicc, a PP semmit nem ér, összevissza csinálnak mindent.
A múltkor amikornem akartam elfogadni a termék visszaküldést, akkor ugye írtam az üzenetközpontban és megindolkoltam miért.
Válaszoltak is, hogy oké, megírják az eladónak és ha válaszol akkor rendben lesz.
Na ma annyit látok, hogy 1 napom van a válaszra ( mint eredetileg volt) és ha nem írok akkor az eladó javára döntenek.
Kb mintha a másik üzenetváltás meg sem történt volna.Ráadásul érdekes rész van az idővonalon:
"A vevő várhatóan 1969. december 31.. előtt válaszol."Persze emailban megint mást írnak, ott az van hogy várnak az eladó válaszára, pár percre rá másik emailban hogy válaszoljak mert az eladó javára döntenek.
Egymás után ki és beléptem a PP-ba, és egyik pillanatban 1 napom van a válaszra aresolution center szerint, következő belépésnél február 15-ig.
Na ilyenkor írjak vagy ne írjak? -
mexel
veterán
Csináltam is képeket ezekről az anomáliákról, de közben több is adódott miután válaszoltam, így elment a kedvem az egésztől, a képeket sincs kedven ide sem feltölteni, nem foglalkozom tovább velük. Ezentúl úgy veszem hogy a PP vevőt védő szolgáltatásai nem sokat érnek, max ha bizonyítottan nem érkezett meg a termék, akkor szoktak jól dönteni.
Most a válasz után kiírták hogy hiba lépett fel, küldenek biztonsági kódot sms-ben, és a válasz nem ment el. Kérnek dokumentumot csatolni a válaszhoz, de a dokumentum típusa: "egyéb". De hogy mit kérnek nincs szó róla.
Közben jött másik email is hogy ha bizonyítok valamit akkor részleges refundot kérhetek...
Innen indult az egész...[ Szerkesztve ]
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
Napok óta nem tudok belépni pc-n a paypal-ra. Egyszerűen nem jön meg az sms a kóddal.
Van ötlet mit ellenőrizzek ? Nem állítottam semmit el egyébként.Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
rostiron
őstag
Nem, nagyon ritkán lépek be. de most pár napja akartam, akkor nem jött meg. most megint megpróbáltam és most sem. De most le is tiltott mert sokszor próbálkoztam.
mobilon ott ok. ott ujjlenyomat van beállítva.
De ha pc-n akarok vásárolni nem tudok paypllal fizetni ez miatt. ( most is csak így vettem észre )Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Topikgazda
válasz rostiron #45070 üzenetére
Ha PayPal ujjlenyomatos az azonosítás, akkor is feladja az sms küldési ablakot belépéskor? Mert ha mobilról be tudsz lépni még a böngészős verzióban is, nem csak a mobil appon akkor a PC-t is oda kellene csatolni. Ha lehet.
De az sms a biztonsági másodlagos belépési mód azonosítás?
Mondjuk nálam is erősködött a PP az ujjlenyomattal , de nem kezdtem el használni mert a böngészős belépést használom mobilon is sms-el. Az nekem mindig működik aztán ha ellopják a mobilt nem kell nyűglődnöm ha nincs ujjlenyomatos.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rostiron #45077 üzenetére
Változnak a dolgok.
Vodafone?
Lépj be azzal a módszerrel amivel betudsz, ellenőrizd a mobiltelefonszámot, erősítsd meg ha előjön az a gomb, link. Ha tudsz esetleg adj meg egy másik szolgáltatóit ideiglenesen (másik PayPal fiókhoz az nem lehet kapcsolva) Mint írtam Telekom és Digi számokra normálisan jö, most az előbb beléptem ezekkel. Mindkettőre +3630xxxxxx-as számról jön
Ha erre a másik számra jönne akkor telefonszolgáltatói gond, spam-ra tette a PayPal számot.
Vagy az ujjlenyomatos azonosítás akasztja ki az sms-t.
De nekem úgy tűnik nincs másodlagos belépési mód aktiválva.[ Szerkesztve ]
-
rostiron
őstag
Telekomos a szám. Nem tudok belépni sehogy ez a baj.
Máskor úgy ment hogy : megadom az e-mail/jelszó párost, és aztán jön hogy sms küldés a telóra. beírom a 6 jegyű kódot és ennyi.Applikáción beléptem hozzáadtam az asszony számát ( az is telekom ) oda megjött egy kód.
Aztán megint megpróbáltam pc-n, de nem tudtam a most hozzáadott számot választani.
Megint az lett a vége, hogy túl sokat próbálkoztam ......Beállítottam az új számot elsődlegesnek, majd megpróbálom ha engedi.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Topikgazda
-
thesound
addikt
Nagyon ritkán használom a paypal-t, de most nem tudok belépni.
A mail címem jó, mert amikor forgot e-mail-lel keresem, akkor megtalálja az accountot, de innen akár jelszóemlékeztetőt akarok kérni, akár azt mondom, hogy hozzon létre új jelszót azt mondja, hogy something went wrong on our end. Böngészőből (desktop és mobil) és mobil-os app-an is ez a végeredmény.
Két hete próbálgatom pár naponta... (ha sokat csinálom, akkor meg letilt, hogy too many tries... és pár nap múlva indul előlről)Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
-
-
thesound
addikt
Sajnos nem volt a kétlépcsős bekapcsolva. Tavaly október 1-én használtam utoljára gond nélkül a paypal accountot. (erről van az utolsó mailem egy vásárlásról a paypaltól) Két hete mikor a gépen próbáltam a jelszóval belépni, nem ment, fehér képernyő fogadott a jelszó beírása után (semmi hibaüzenet vagy egyéb képernyő) Próbáltam sokszor, majd letiltott, hogy sokszor próbálkoztam, vártam pár napot, mondom akkor kérek jelszó emlékeztetőt, arra már a something went wrong on our end fogadott.
Ekkor néztem meg a mobilos app-ot, de ott is ez fogadott.[ Szerkesztve ]
Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
-
Topikgazda
válasz thesound #45088 üzenetére
Az volt gond hogy az a fehér képernyő a Captcha azonosítás lett volna hogy nem vagy robot és azután majd kértek volna hogy miként erősítsék meg a személyazonosságodat hívás vagy sms útján, mert ezt bevezették azoknál akik ritkán lépnek be. Szóval ha nem szerezte meg valaki az azonosítódat akkor ez lehet a gond.
A felugró ablak tiltása, némely oldalfordító és reklámblokkoló akadékoskodhatott.
Próbáld meg egy "tiszta" böngészőből (PayPal sütik és böngésző gyorsítótár törlése), ha lehet akkor az Internet eszközöd újra indítása hogy új IP cím legyen, amiket említettem azokat ellenőrizni és erről az oldalról lépj be.
Ha most sem sikerül akkor csak telefonon tudod ezt lerendezni, van magyar telefonszám, magyar perc díjjal, de angol a kommunikáció nyelve. -
thesound
addikt
Úgy tűnik nem megy.
Holnap megpróbálom, angol nem gond. Egy ilyen számot találtam: Call PayPal Customer Service17777944
Köszi!Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
-
blkmrkt
csendes tag
Sziasztok,
adott egy német apróhirdető oldalon magánszemély által hirdetett termék, ami körülbelül egy 40%-kal a piaci ár alatt van. Itt kicsit gyanús a dolog, de láttam már ilyenre példát, el tudom képzelni, hogy valóban csak gyorsan szeretné eladni a cuccot. Az eladó felajánlotta magától, hogy paypal-en keresztül fizessek, de ne a "friends &family" opcióval, hanem a termék vásárlással.
Kérdésem, hogy lehet-e mégis scam valahogy ez az üzlet, meg tud-e védeni a buyer protection mindenképpen abban a helyzetben, ha például nem érkezik meg a csomag, vagy nem azt küldi amit hirdet? Ami még felmerült aggályként bennem, hogy amit megadott paypal.me linket ott ami megjelenik név az nem egyezik azzal, ami az apróhirdető oldalon van. Elég nagy összegről van szó, így gondolom természetes a bizalmatlanságom, de nem szeretném kihagyni a dealt ha valós.
Köszi a segítséget előre is. -
Topikgazda
válasz blkmrkt #45091 üzenetére
A vásárlói védelem érvényes, ha azzal az opcióval fizetsz. Nem muszáj egyezni a kettőnek. De annyi gond van hogy te nem látod hogy a PayPal.me link épp milyen opción áll, termék eladásos vagy barát, ismerős pénz fogadása. A sima PayPal e-mail azonosítónál viszont te döntöd el hogy milyen opciót használsz.
-
balko86
csendes tag
Ha mínuszba volt az egyenlegem nem tudok belépni többé a paypalra?
-
balko86
csendes tag
-
Topikgazda
válasz balko86 #45097 üzenetére
Ki kellene derítened hogy melyik adatot tartja helytelennek, az e-mail címet vagy a jelszót?
Amikor belépsz akkor írod az adatokat vagy az eltároltat választod?
Mobil app-on próbáltad már a belépést?
Ha nem volt kétlépcsős azonosításod, ami kár, akkor is telefonos megerősítéssel lehetne belépni, ha az e-mail cím egy fiókhoz tartozik, nekem gyanús hogy átvetté valaki a fiókot. az utolsó belépésed időpontja után ellenőrizni kellene a kapott e-maileket, a spam mappában is, lehet hogy még nem törölte a levelező kliens, hogy jelszó csere vagy e-mail cím csere téma nem jött-e. -
thesound
addikt
válasz balko86 #45097 üzenetére
Én is hasonlóba futottam bele. Utólag összeraktam, hogy hogyan is állítottam elő a szituációt (röviden: figyelmetlen voltam még tavaly nyáron, kártya csere és az azt követő vásárlás során).
A magyar tel.számos customer service, azt mondta ha 3 hónapnál régebbi a negatív balance, akkor lockolva van az account és a collection departmenthez irányítottak (ez már Írországi szám).
Felhívtam őket, de az ügyintéző nem találta meg az accountomat (pedig megvan, az elfelejtett mail funkióval, kiírja nekem, hogy match). Próbálom késöbb, hátha másik ügyintéző megtalálja az accountomat.Szóval nem fogsz tudni belépni, csak a collection department tud segíteni telefonon.
[ Szerkesztve ]
Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
-
thesound
addikt
válasz thesound #45099 üzenetére
Másik ügyintézővel sikerült. Rendeztem a negatív egyenleget, elmondta mikor és miből adódott (ahogy írtam sikerült összerakni utólag nekem is) Nevet, tel.számot és a regisztrált kártya utolsó 4 számjegyét kérdezték illetve a lejárati dátumot ő mondta és meg kellett erősítenem.
Felolvasta újra az adatokat, minden ami a tranzakcióhoz kellett es meg kellett erősítenem az adatok helyességét. Levonta a kártyaról a pénzt. Szóban jelezte is rögtön, hogy sikerült. Kaptam róla mailt is.
4-5 nap mire véglegesedik a tranzakció, utána +48 óra és unlockolódik az accountom. Azt mondta még ha ez után sem tudok belépni hívjam őket újra (ne a customer servicet) es feloldják.Blabla köszönjük, hogy bennünket választott, használajm a biztosítási szolgáltatásaikat, illetve a terrorizmus/pénzmosás miatt elerhetőséget egyeztettünk (tel. szám elég volt).
Azt mondta vasárnap már be kell tudjak lépni. Első lesz a 2FA beállítása.
Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Autós topik
- Milyen videókártyát?
- PlayStation 5
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xbox tulajok OFF topicja
- Óra topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
- Cooler Master 240L core white Vízhűtés!
- KOLINK KL-850M PSU - 850W - 80 PLUS BRONZE - MODULAR
- Belépűszintű Gamer PC Eladó + Monitorral + Billentyűzettel és Egérrel
- XBOX ONE FAT 500 GB gyári tartozékaival, 2 kontrollerrel és 2 játékkal
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest