Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ρσгτσ #44755 üzenetére

    Azért lényeges mert blokkolásra kerülhet a kártya vagy a fiók.

    A banki dologban nem akarod vitázni veled, de nálam előfordult hogy azért nem tudtam fizetni mert a kártyán lévő CVV2 kód nem egyezett a banki kártya adatoknál eltárolt adattal., ami a kártyán volt az volt az érvényes, másoknál véletlenül megszűnt az általa megadott limit, eltűnt az online vásárlási engedély, deaktiválódott a kártya és nem jelzett a banknak a kártyatársaság hogy blokkolta a kártyát, szóval vannak azért banki problémák.
    A fizetés technikai részleteit nem látja a telefonos ügyfélszolgálatos mert nincs rá jogosultság, az hogy az automatikus védelmi rendszerük, a kártya használati rendszer 100 %-osan hibátlan az csak a mesében van, arról nem is beszélve hogy itt még közbe esik a kártya cég a Visa vagy Mastercard rendszere is ami szintén nem 100 %.

    A HBO Go pedig rendszeres előfizetéssel fizeted, ha volt már előfizetésed akkor a lejáratakor automatikusan szedi le. Mi látható a PayPal beállításoknál a Automatic payments (Automatikus kifizetések) HBO GO bejegyzésnél? Mert ott van könyvelve a fizetés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák