Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ρσгτσ

    addikt

    válasz V/ #44754 üzenetére

    Ez a két fiókos téma lényegtelen, mert semmit nem tettem azért, hogy egyik napról a másikra ne működjön az adott account -on az adott kártya. Egyszer csak nem volt jó.

    Persze az általad leírt ok miatt nem lényegtelen, de már előtte sem működött a fizetési folyamat.

    Nem banki probléma. Szerencsére ez nem OTP vagy hasonló. MKB -nál minden folyamatra rálátnak. 2 céges PayPal fiókot is kezelünk MKB bankkal.

    Itt ha olyan tranzakciót látnak, ami visszaélésre ad okot, akkor elutasítják a kérést és azonnal tiltják a kártyát. Aztán a bank rögtön telefonál. Akár éjjel 2 -kor is, ha akkor történik ilyen. Szóval ott mindenre rálátnak és azonnal hívnak.

    Nem volt náluk semmilyen beérkező kérés semmilyen tranzakcióra a hitelesítés után.

    Szerk.:
    Pl. az HBO GO fizetést vagy 6x próbáltam sikertelenül...ha ez eljut a bankig és mindent visszautasít, már tiltották volna a kártyát.

    [ Szerkesztve ]

    ZX Spectrum - Commodore 64

Új hozzászólás Aktív témák