- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz agroman #38300 üzenetére
Az egyenlegek közti deviza konverzió számítást is úgy 7 hónap után visszarakták, addig úgy működött hogy csak akkor jött elő ha volt az egyenlegen pénz, most pedig állandóra van téve.
Magyar viszonylatban meg egy, a magyar hatósággal kötött egyezség is kötelezi rá őket hogy ez elérhető maradjon. Ha megnézed, a jelenlegi dolog semmi funkciót nem befolyásol, olyan mint amit félbehagytak.
Minek vegye ki valaki a pipát a kártya elől, ha a fizetés továbbra is kártyáról fog menni és ott kézileg választható a váltás, mert az egyezség miatt az kötelező funkció és nincs elrejtve, külön ki van emelve szöveggel is?[ Szerkesztve ]
-
BB9000
senior tag
Köszönöm, hogy aktualizáltad a leírást. Nagyon hasznosnak tartom, hogy van egy ilyen részletes és jó leírás. Nekem eddig is sokat segített.
A PP-ról is összességében jó a véleményem. Védelmet ad a vásárláskor. A konverzión nem keveset keres és igyekszik a bevételét maximalizálni. Amikor fizetek nálam már egy ideje nem jelenik meg a váltási opció. Pár hónappal ezelőttig valóban mindig ott volt. Korábban abban is korrektek voltak, hogy a fizetés oldalon az az összeg és abban a devizában volt felüntetve, amit a kártyára terhelni szándékoztak. Még a fizetés előtt észrevehettem, ha valami nem úgy történt, ahogy szerettem volna. Ezen is változtattak. Már nem azt látom amit le fognak vonni, hanem azt, amit az eladó kíván beterhelni. Ezt a változtatást fontosnak tartom megemlíteni és jó ha mindenki tud erről a változtatásról aki olvassa a fórumot és nem esik bele a PP csapdájába. Vagy ha bele is esik, mint én akkor legalább tudja hogy mi történt. -
Topikgazda
válasz BB9000 #38302 üzenetére
Mint írtam egy hatósági eljárás eredménye az amit a fizetésnél látsz, a magyar GVH-nak ezt adták meg hogy ilyen lesz és el lett fogadva az ellenük indult vizsgálatnál. Ez az egyértelműbb.
Most azt kéred számon ami miatt felelősségre lettek vonva. Mert a magyar felhasználóknak akik felnyomták őket, az nem volt jó. Ha ez neked nem jó, akkor a GVH-nál kell reklamálni és lehet hogy akkor visszaállítják a régire és ez folytatódik, mert akik kifogásolták azok újból megteszik. Már nem egészen a PayPal korrektsége, vagy nem korrektsége a dolog és nem az ő csapdájuk.
Az is lehet hogy a mostani probléma oka az hogy még jobban megfeleljenek a magyar ügyfelek értelmetlen elvárásainak, nekem tökéletesen használható volt az eredeti angol nyelvű felület, most is azt használom, bár a kényszeres megfelelés miatt már nem egészen jó.Ha beállítod fixre a váltást akkor nem fogja ugyanazt feladni, mert nincs értelme, ha nem ők váltanak, minek akarod nézni az ő rosszabb árfolyamukat, pont ez lett kifogásolva, ott a change link és nézegetheted egyébként. Ha aktiválva a gyorsfizetés -ez a te választásod- akkor még kevesebb látszik.
Itt van két hozzászólás ahol ezt tárgyaltuk.
Az első és a második.[ Szerkesztve ]
-
pube111
senior tag
Pár éve még megtaláltam a conversion beállítást, de ezen a magyar felületen nem lelem. Tudjátok hol van?
-
aktív tag
Visszatartott pénzek? Hali, az lenne a gondom, hogy sokszor vásárolok eBay -en. Tegyük fel van két PayPal fiókom, van "A" és "B". Amikor "A" PayPal ról fizettem a terméket az eladó késve kapta meg, nála Visszatartott pénzként jelent meg. Na de miért? Ezt egy ideig úgy kerültem meg, hogy az összeget elôbb "B" PayPalra utaltam és onnam fizettem ki. Ez jó is volt ma reggelig, mikoris beléptem a "B" számlára és látom, hogy a tegnap "A" számláról küldött pénzem Visszatartott állapotban van......
Ilyenkor mi legyen? Mivel ez a kerülôút is bukott
-
Topikgazda
A tegyük fel van két PayPal fiókod, az úgy lenen hivatalos hogy egy Személyes és egy Üzleti Számlát nyithat egy személy, más kombináció.
A pénz küldésnél komolyabb ellenőrzés a fogadó félnél van. Ha neked szól az eladó hogy nála függőben van az nem a te problémád, hanem az övé ha egyenlegről ment a pénz. Ha más a pénzforrás (bankszámla, csekk -nem magyar viszonylat-) akkor persze lehet késlekedés a küldőoldaláról is. Ha bankkártya akkor pedig néhány cég esetén lehet a pénz elmenetellel, pl. Revolut, de az a lényeg hogy az egyszerűbb esetben nem a küldőnél van gond.
Ez a megkerülés értelmetlen. A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozás elleni törvény vonatkozik rájuk ezért vizsgálja a pénzmozgásokat. Ha érzékel a rendszer valami gyanúsat azt megszokták nézni.
Ha ez a két PayPal regisztrációd két valódi személyhez köthető akkor is a fogadó félnél vizsgálják a kockázatokat, azért küldözgetni a két fiók közt mert az eBay-es eladódnál van szintén kockázat vizsgálat, vagy egyéb PayPal korlátozás vagy a vásárlói védelme biztosítása érdekében a 21 napos nem hozzáférési korlátozás és ezért kell egy kis idő hogy a pénzhez hozzáférjen, nem egészen jó ötlet.
Hogy mi legen ha az eladónál vissza van tartva? Te ne csinálj semmit, az eladó várja hogy a pénz felszabaduljonHa pedig mindkettő fiók hozzád köthető, csak az egyik kamu adatos az meg a PayPal Felhasználói szerződés be nem tartása. Szoktak személyazonosság ellenőrzést is csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöngyi21
újonc
Szia!
Tudnál nekem segíteni?
A Trustly segítségével utaltam pénzt a PP-re, szerettem volna PayPal-el vásárolni viszont mire megjelentette a pénzt PayPal-en az akció véget ért a weboldalon, így vásárlás helyett visszatérítést kértem.
Szóval a befizetett összeget visszakértem.
PayPal-en írja hogy “vissza terítve” viszont a bankszámlámon nem mutatja az összeget.
Mennyi idő mire megjeleníti?
elore is koszonom a válaszodat! -
aktív tag
Igen elnézést, az egyik számla Személyes, a másik pedig Üzleti típusú. Igen tudok erről az X napos Visszatartásról az új eBay eladóknál, viszont nálam nem ez a gond. Amikor a "B" jelölésü számláról utaltam (Itt is ugyanúgy az egyenlegemet használva, mint az "A" számláról) az eladó egyből megkapta az összeget. Ezért is nem értem, mivel volt, hogy ugyanazon eladónál használtam mindkét PayPal fiókot utalásra így ténylegesen láttam, hogy melyik PP fiókról mennyi idő az utalás.
"A" számla az Üzleti, a "B" számla pedig a Személyes típusú
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Értem, de a fogadó félnél van vizsgálódás, azon ha te vagy a vásárló vagy küldő fél nem tudsz változtatni.
Ha most az üzletire küldted, akkor ha "baráti" volt a küldésed az gond, mert az üzleti számla a logikájából következően nem fogadhat személyes jellegű kifizetést és ezt is vizsgálják, ha nem is tűnik egyértelműnek.
9.1 Korlátozott Tevékenységek. af - Kereskedelmi Tranzakciók esetében Személyes Tranzakción keresztül küldeni vagy kérni a kifizetést;[ Szerkesztve ]
-
lacod2
csendes tag
Sziasztok!
Üzleti számlát szeretnék létrehozni, de az adatok kitöltése után egy egyszerű "hiba" üzenettel nem enged tovább. A hiba konkrét okát nem írja. Próbálkoztam ékezetek nélkül, úgysem fogadta el.
Van valami ötletetek? -
vigyorgó
tag
Szia Topik gazda!
Újfent kérném a segítséged. Írtam korábban hogy nincs folyószámlám, ezért az Unicredit pénztárjában fizettem be PayPal számlámra a pénzt sikeresen. GearBest vásárlás véglegesítésénél mikor PayPal ra irányít át ez fogad:
Nem értem. Hogyan lépjek innen tovább hogy ne kelljen kártyaszámot megadnom (nincs is), csak egyszerűen a paypalra feltöltött összeget vegye le a rendszer? -
Topikgazda
válasz vigyorgó #38316 üzenetére
Milyen devizában akarsz fizetni? Ha elegendő a pénz akkor nem ennek kell előjönni. Ha nem lenne $ egyenleged akkor vedd fel, azt tedd meg elsődlegesnek és a forint egyenlegről konvertálással tegyed át a szükséges mennyiségű forintot előtte is megnézheted a számolóval hogy mennyi forintból mennyi $ lesz. Amikor vásárolnál és fizetésre kerül sor akkor a konverzió több forintot igényel, mint ha előtte átkonvertálod.
-
vigyorgó
tag
Valóban nincs PayPal számlán megfelelő mennyiségű forint a vásárláshoz. Egyszerűen csak kíváncsiságból akartam ellenőrizni milyen felület fogad ha a GearBest átirányít a paypal-ra. Azért variálok mert a PayPal átváltási mizéria miatt el akarom kerülni hogy például 72000 Ft os (GearBest által megadott) vásárlásból 76000 (hasamra ütöttem) legyen a paypal véglegesítésnél. Plusz ha nincs legalább 10000 Ft os különbség az itthoni és a kinti ár között (telefon) nekem nem éri meg rendelni így. Tehát eleve fejtörést okoz hogy paypalra rátegyem e a megfelelő összeget, mert ha mégsem érné meg a vásárlás számomra, körülményes lenne visszavenni paypalrol a pénzt a zsebembe.
Most akkor paypalon dollárt állítottam be elsődlegesnek. Gearbesten is állítsam be a dollart elsődlegesnek? -
Topikgazda
válasz vigyorgó #38318 üzenetére
Mivel a Gearbest is $ elszámolású, amikor átállítod más devizára a kijelzést, akkor ők a saját árfolyamukon konvertálják át a $-ról, ami nem igazán jó, általában.
Ha PayPal egyenlegről fizetsz akkor ott az a jó ha eleve a fizetendő deviza az egyenleg mert a fizetéskori váltás a vásárlási árfolyammal történik ami több forintot használ, mint előtte az egyenlegek közti konverzió.
Lényegében kalkulálnod kell hogy mikor jársz jobban. A legolcsóbb megoldás ha van a PayPal-hoz kártya adva és a banki váltásra van állítva.De akkor csinálok egy kalkulációt ami a mostani +/- 1 órára érvényes.
Van ez a Xiaomi 9T fekete telefon.
A Gearbest forintos ára : 146376 Ft, a $-os 472.18 $.
Ez nekem a PayPal-on keresztül Erste Visa kártyával 143307 Ft
Nézzük a PayPal összegeket.
Ha forint marad akkor a PayPal-ról 146376 Ft-ra van szükség.
Ha egyenlegek közt konvertálom, akkor 147857 Ft kell hogy 472,18 $-át kapjak.
Ha fizetéskor konvertálja $-ra akkor pedig 150168 Ft kell.Te ebben az esetben akkor jársz jobban ha PayPal-on a forintos egyenlegen van a pénz és a Gearbest-en forintra állítva fizetsz.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Üdv!
Lassan egy órája szopok azzal, hogy egyszerűen nem találom a konverzió beállítást. Azt hozátenném, hogy csak alkalom szerűen fizetek Paypal-al, utoljára valamikor 2018-ban. Nézem az útmutatót, eddig eljutok, hogy "Finanszírozási források kezelése". Ezt megnyitva viszont csak annyit látok, hogy elsődleges a Visa kártyám, de ott semmilyen más opció nem érhető el, mint ami az összefoglalóban mutatva van.
Itt csak annyi történik, hogy a mentés után visszadob a főmenübe.
Szóval, hogy tudom megoldani, hogy beállítsam konverziónak azt, hogy a bankom váltson?"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
Topikgazda
válasz pendre54 #38322 üzenetére
Nézd meg az Összefoglalóban a leírást, a most használható link ott van benne, át lett írva.
4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva
De akkor az egyszerűbb megoldás az idézet:Konverzió beállítás bankkártyához, ne a PayPal árfolyam legyen használva
Jelenleg elrontották a konverzió beállítási oldalt. Ezért a ******* sorok közti részt ne használjátok, azt egyenlőre háttérbe teszem aztán ha megjavul jön előre.
Az alábbi gyors linket használva kerül elő a konverzió beállítási oldal:
Bankkártya konverzió A piros szöveg egy link, kattints rá!
Az adott kártyánál Conversion Options[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
Akkor a történet folytatása, és ilyenkor mi van? Az Audio-Technika európai oldaláról rendeltem egy fejhallgató párnát, egész konkrétan ezt:
Ugye itt egy értelműen látszik, hogy nagyjából 25 euróba kerül a cucc. Végigvittem a rendelést, paypalos fizetésel, és levontak 6.600,- Ft-ot. Na, most ez mégis, hogy a rákba ennyi, ilyen Forint/Euró árfolyam mellett?
Itt van a rendelés összesítője az Audio-Technika fiókomban:A PayPal is ennyit kapott le a VISA kártyámról, amiről meg is jött a visszaigazolás, és a fiókomban is látszik:
Tehát, igazából az érdekelne, ha esetleg a téves számfejtés miatt nem küldenék ki a cuccot, akkor hogy kapom vissza a pénzem, illetve van arra valami lehetőség, hogy PayPal-al az esetleges különbözetet utólag elküldjem?
Ebben a témában teljes homályban vagyok, mivel évente1-2-szer használom csak ezt a fizetési módot, most is csak azért választottam ezt, mert nem volt más lehetőség."Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
addikt
Nyilván keveslem, mert mindenféle számolgatás nélkül én is elsőre, olyan 8,5-9 e Ft közötti összeggel kalkuláltam, ezért lepődtem meg ezen a 6,6e Ft-on.
Ok, köszi, akkor egyelőre várok.[ Szerkesztve ]
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
trialboj
őstag
A paypal postaköltség visszatérítése milyen esetben jár nekem? https://www.hibike.com/ oldalról rendeltem egy téli v legalább is hideg időre reklámozott termékét, de még 15 fokban sem használható, szerintem ez fals reklámszöveg, és szeretném visszaküldeni, de nem éri meg a postaköltség miatt, az érdekelne, hogy mivel paypalon keresztül fizettem, eu-s cég (német) van-e lehetőségem a paypalnál reklamálni, és kérvényezni hogy ők állják a visszautat?
Vagy ha a cég nem ismeri el hogy hibázott, és csak azt ajánlja fel hogy ha visszaküldöm visszafizetik az árát, akkor a paypal sem fog jófej lenni?Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
válasz trialboj #38330 üzenetére
Ha lenyitod a PayPal vásárlási sort akkor látod balra lent ha igénybe vehető a szállítási költség visszatérítés.
Ha EU-s akkor érvényes az elállási jog, meg kell nézni a honlapjukat, mert lehet hogy ki kell tölteni egy nyomtatványt és kötelező a szállítási költségekre vonatkozó tájékoztatás is.
De nekem úgy tűnik hogy a DHL-el ingyen visszaküldhető, itt írják a feltételeket.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Adott oldalról szerettem volna rendelni. Kiválasztottam a 4,90€ szállítást (osztrák címre egy cimbimhez), PaypPal-lal fizettem, aztán kaptam az e-mailt, hogy még 11 €-t fizessek mert rossz szállítást választottam, és rám a 15,90€ vonatkozik. Visszaírtam kulturáltan, hogy akkor köszönöm, de legyen szíves törölni a rendelést, mert 15,90-es szállítással már nem kérem a terméket. Még volt pár levélváltás, de most ott tartunk, hogy "tudok-e én olvasni, németország / nemzeti!!!" Felháborító.
Igazságtalannak vélem a hangnemet, illetve azt is hogy miért nem törli egyszerűen a rendelést, aztán elfelejtjük egymást.
Semmilyen figyelmeztetést nem kaptam, hogy ez ausztriába nem lesz jó, illetve, gondolnám az a magunk fajta EU-s országokra vonatkozik az a 15,90, mint pl MO, Bulgária, Románia, stb...oda szoktak külön díjat számolni.A kérdésem az lenne, hogy el tudom ezt valahogy intézni PP-n keresztül?
Előre is köszönöm a választ.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz z123456789 #38334 üzenetére
Nem kell PayPal, nézd meg a vásárlás törlésére vonatkozó szabályaikat, EU-n belül egységes a dolog. Widerrufsrecht szöveg szokott lenni.Vagy szó nélkül vissza adja a pénzt, vagy elküldi annyiért amit kifizettél.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz z123456789 #38336 üzenetére
Igen, a legtöbb webshop még nálunk is csak átemelte a fogyasztóvédelmis minta szöveget a szabályból.
-
spileraaa
senior tag
Olyan esetben mi a teendő ha a paypal kéri hogy erősítsem meg a telefonszámomat
de közben mar lassan 2 éve új számom vaneddig nem volt gond ezzel tudtam a telefonszám nélkül is használni
itt az e-mailre mentem
de utána csak kérte a telefonszámot is[ Szerkesztve ]
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
Topikgazda
válasz spileraaa #38339 üzenetére
Ha az e-mailt választod nem a telefon téma jön elő, valami blokkolja a kérés átvitelét a böngésződben.
Alul a help szöveg sem változott az e-mail-es magyarázatra?
Belépsz és azután add meg az új telefonszámot. Itt egy csomó dolog kötődik a telefonszámhoz, célszerű frissen tartani. A bankoknál is.[ Szerkesztve ]
-
-
trialboj
őstag
Köszönöm, természetesen nincs, és a cég is tagadja hogy félreérhető lett volna a szöveg.
De megnéztem az össze előző vásárlásomat, gearbest, aliexpress, és sehol nincs ilyen opció.
Mitől függ, hogy kapok szállítás visszatérítést v sem? Ezért külön kellene fizetni? Pl gearbesten valami extra opciót bepipáltam, hogy biztosítva legyen a csomag v nem tudom, de olyanról még nem hallottam, hogy paypal visszatérítés díj, v opció.
A problémás cég, német, tehát EU és nincs is messze, szóval nem tiszta hogy dől el, mire jár, és mire nem jár ilyen visszatérítés."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
válasz trialboj #38346 üzenetére
Már mint a vásárlási tételednél nincs a Request return shipping refund vagy magyarul Visszaszállítási díj visszatérítésének igénylése link?
Aliexpress-en mi nem tudunk PP-vel fizetni, így természetesen nincs ott, de a GB-nél nekem ott van.
Ezért nem kell fizetni,a PayPal biztosítja a meghatározott országban regisztráltaknak, az Összefoglalóban van leírás róla, 8. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja -
spileraaa
senior tag
válasz spileraaa #38345 üzenetére
most mindegyikről csináltam képet
ez volt a sorrend
vagyis az email után ujbol kérte az sms küldést de mivel mar 2 éve más számom van ez esélytelen
ilyenkor mi a teendő?új fejlemény hogy most az első kép után mikor nextet nyomok ez jön be
[ Szerkesztve ]
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
Topikgazda
válasz spileraaa #38348 üzenetére
Világos. Gondolom a 4. képen ha a Return to PayPal login-ra kattintasz újból kezdi és ha a 3. képen a Try another way az meg sms lesz megint.
Emlékeim szerint volt egy olyan, ahol te adhattál meg telefonszámot amire mehetne az sms, pont ilyen estre amikor változik a telefonszám.
Sajnos megint belenyúltak a felületekbe és egyenlőre én sem találok erre a problémára megoldást, de keresem, mert más is járhat így. -
Topikgazda
No ennyi okosságra leltem, ezt javasolják: If you click on 'Help & contact' at the bottom of each page you will find our phone number and opening times :). We should be able to resolve this very quick when you give us a call.
Lényeg az hogy hívd fel őket, magyar idő szerint 09:00-17:30 és 00353 1 436 9111, angolul beszélnek, neked is úgy kellene, segítő is lehet, aki tolmácsol.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Sorozatok
- BestBuy topik
- Háztartási gépek
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Apple notebookok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest