Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz Lauda #54137 üzenetére

    hát igen, a koksz betonkeménnyé áll össze, azt még kivésni is művészet, magától nem is hinném, hogy letörik. beakadt nyitva maradt egr-nél az indokolatlan sok koksz tud lágyabb lerakódást csinálni talán.
    én is a szívósort kitakarítottam, mert az egyik szelep átengedett és ott az olaj befogta a kormot rendesen, már alig járt a levegő, az egr meg kapott egy lezárást, így városi használatban sem küldi tele korommal a motort. így még dízelben is a járgány jó városi autó lehet, se kettőstömegű, se egr, turbót nem kell hidegen pörgetni és annyi, benzineshez hasonló egyszerűségű, vagyis inkább minimalizált a városi használat kockázatai.....

    (#54138) F_Gergely: a turbónál azért vannak nagy hők, ott az olaj nem rakódik le, max a coolerben! nálam az egr még funkcionált, de nincs rá szükségem, így le lett zárva a fent leírt okok miatt!
    mellesleg a szívósorban sem a kipuff gáztól van olaj/olajgőz, hanem a kartergáz visszavezetés miatt! az már régen rossz, ha a kipuffból olaj jön ki égés után.....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák