- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #54171 üzenetére
a régi adagolósakra értettem.
a nagynyomású rendszerek érzékenyek rá, a nagynyomású pumpa, az injektorok jobban kopnak a gázolaj retkeitől és ha az kopik, akkor nem úgy áll fel a nyomás, dobálja a hibát, mert érzékeli hogy gond van.egy kőkorszaki adagolós meg addig megy míg be tudod indítani, a nyomásokra nem érzékeny, pláne nem szenzorozza így tiltani sem tud.
a vectra c amim volt, na az nem az igénytelen adagolós változat, ott is az egr telefossa a szívósort, ami cserés lesz(az enyémnek még németben cserélték a komplett szívósort, de az egr ment vissza, meghajtás után azonnal csekkendzsint is villantott), az nem való már rövid távozni, egy vagyon kárt tesz benne a lassú tempó....
(#54175) F_Gergely: nana, ne keverjük a szezont a fazonnal, elektromos adagoló+porlasztó az még adagolós, a nagynyomású rendszer az üzemanyag szivattyú+injektorok, az az opelnél a cdti vonal!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest