- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #51989 üzenetére
"a c vectra még nem volt ilyen, abból mást nem lehetett megállapítani, csak azt, hogy hányszor állították vissza a szervíz intervallumot, de külön máshol nem mentett semmit!"
Furcsa lenne ha valóban igy lenne, ugyanis már a B vectra is két külön modulban tárolja a futásteljesítményt, mert egy van amit az autóé és van külön a motornak. Nekem is úgy van hogy 340-et mutat az óra (ennyit írtak bele), de motorcserés lett és a motorban viszont 220 ezer van. Ez bármikor lekérdezhető az ECU-tól. (Ezért nem nézi senki a km-t mert akit valóban érdekel rádugja a gépet a kocsira és lekérdezi. A dolog onnantól mókás mikor két külön km állást ir ki a monitor.)
De mint mondtam ECU-t is lehet cserélni, bármi manipulálható, és átírható, kicserélhető.