Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim Tonic

    nagyúr

    Bambano! Találtam valamit, ami pont arról szól, amit már az kezdetek óta hangoztattunk.
    Kedvenc részem: Valahogy így jutottunk el a Cayenne turbo S-ig, amely a katalógus szerint százon 14,9-et eszik átlagban, az Auto Bild padlógáz-tesztjén viszont 66,7 literrel remekelt. Tudom, demagóg példa, de mi is láttunk már csodákat. Igen, vannak igazán takarékos turbómotorok a maiak között - főleg akkor esznek keveset, ha értő kezekben vannak. De ha odalépünk, és kihasználjuk, amit teljesítményben kínálnak, kivétel nélkül mindegyiknél horpad a tank.

    Vagy ez: Kétszáz lóerőig traktorba való négyhengeresekkel kell sínylődnünk, pedig kellene a fenének háromszáz ló, csak járjon selymesen, ahogy csak egy hathengeres tud. És akkor nem beszéltünk a háromhengeres BMW-ről, jaj. Vagy Fiat serleggyűjtő Twinairjéről: az 500-asban még vicces volt, de a Lancia Ypsilonban borzalmas. És nyolc liternél kevesebbel nemigen lehet járni vele. A gyári adat 4,1. Ezek után mondja nekem valaki azt, hogy a szabályozás takarékos autók előállítására kényszeríti a gyártókat.

    Esetleg ez: Még fájdalmasabban tudnék jajgatni azon, mekkora orosz rulett egy ilyen autó birtoklása a garanciaidőn túl. Legalább Novoth Tibinek lesz munkája, a turbójavítóknak még több.

    Kb. pont ezeket írtuk le jóval korábban. Szóval vigyázz arra a V6-ra. :)

    [ Szerkesztve ]

    Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

Új hozzászólás Aktív témák