Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz #TOTTI #14799 üzenetére

    teljesen komolyan.
    1. dízel. ennek nagyon sok hátránya van.
    1.1 állhatsz haptákban az apeh utódcége előtt
    1.2 az 1.5 dci-nek kicsi a nyomatéka
    1.3 nagyon szűk az a fordulatszámtartomány, ahol használhatod. nekem 30-nál már elfogadhatóan húz 3.-ban és 180-nál szabályoz le szintén harmadikban. lehet utánozni dízellel. ja és közben nem olyan lomha, mint mondjuk egy 320d-s bajor propeller.
    1.4 kerreg mint egy ótvar varrógép
    1.5 négy henger.
    1.6 mostanában nincs sok különbség a gázolaj és a benzin ára között, de gyakran van, hogy a gázolaj drágább. ergo az üzemanyagon nem nagyon van megtakarítás
    1.7. olyan nagyon nem is fogyaszt kevesebbet. ha takarékosan járok, nincs egy liter különbség sem az azonos méretű autókban levő, azonos minőségérzetet biztosító benzines és dízel között.
    1.8 mocskos drága az új autóban a dízel, opelben akár 700 ezer különbség is lehet, ami soha nem térül meg.
    1.9 egyszer megzakkan valami a motorban, nemhogy az a pár peták megtakarítás, a gatyád is rámegy. szívósor csere 400-ért? kéttömegű lendkerék? injektorok?
    1.10 nem egy nem két dízelbe gyárilag beleprogramozták 70k környékére az automatikus tönkremenetelt (amikor az automata váltó hamarabb vált fel, mint ahogy a dízel tisztulásához szükség lenne)
    1.11 koszos, a dízel kipufogógáza súlyosan környezetszennyező, sokkal jobban, mint a benzinesé

    2. legtakarékosabb fogyasztás? ilyet egyszer látni is kellene, de objektíven. mert oké, hogy a 800 kilós első sorozatú corsa takarékosabb, mint a nála egy tonnával nehezebb insignia, meg az is oké, hogy tattermammer tolja neki 65-tel ótópályán, akkor nem eszik sokat a dízel ahhoz képest, ahogy a te stílusodban tolni lehet egy rendes benzinesnek. És ha egyformán hajtod?

    3. az olcsó szervizen csak röhögni tudok. megpróbálom lefojtani magamban a grammatika nácit, aki azt mondja, hogy nem akarok szervizt venni, mindegy, olcsó-e. A szervizdíjak lehetnének nyelvtan szemszögéből nézve alacsonyabbak, de nem azok, mert jobb motorolaj, jobb alkatrészek kellenek akkor is, ha nincs vele semmi trükk (magasabb a sűrítési végnyomás, következésképpen nagyobb a motor terhelése), ha meg beesik valami probléma, akkor 1 miller alatt legfeljebb a kilincset mossák le neked a szervizben.

    4. Hogy a kisdízelek között ez-e a legkorszerűbb, arról nem nyitnék vitát. a kisdízel kategória önmagában nem korszerű, hogy azon belül van, amelyik nagyon nem korszerű, a másik meg csak kicsit nem korszerű, az nem oszt, nem szoroz.

    Ültem megane-ban, ótvar volt. az a példány pár évesen a széthullás határán volt. annál még a 12 éves astrám is sokkal jobb állapotban van.

    Az, hogy renault, nem hátrány? a francia autók megbízhatatlansági legendái nem igazán legendák. Az általad emlegetett időszakban egy opel volt a legmegbízhatóbb autó, a meriva. forrás: tüv jelentés.

    Hasonlíthatom traktorhoz is, van belőle a portán:P Egy jd-hez képest a megánod egy kőbalta. Szívesen nyitok róla vitát, csak a trakit nehéz lenne beerőszakolni a kisdízel kategóriába a 8.1 literes motorjával...

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák