- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz ricsi8800gt #104551 üzenetére
"Szerencsésebb esetben a kapituláló termosztát nyitva marad, vagyis hidegüzemben is kering a nagy vízkörben a hűtőfolyadék, jóval lassabban elérve az üzemi hőfokot. Az utastéri fűtés emiatt későn ébred, és nem feltétlenül olyan hatékony, mint azt elvárnánk. A nyitott állapotról az is árulkodik, ha egy átlagos autópályázás, vagy országúti haladás közben is képes visszahűlni a motor, majd megszűnik a fűtés is."
amikor 1 éve rossz volt a termosztátunk, kb 80-85fokig melegedett fel (100-120km-es út alatt is) és a fűtésünk se volt tökéletes... csere után felment 100-105re rövid idő alatt, meleget is nyom gyorsan, venti is kapcsolgat ahogy kell
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
válasz ricsi8800gt #104551 üzenetére
What? 65 fok rohadt kevés, azért kell elzárnia a termosztátnak hogy el tudja érni az üzemi hőfokot, ilyen hőmérsékleten se a keverék nem lesz ideális se a fűtésed. Zárt termosztatnál -15 foknál is be kellene melegednie a motornak mert érdemben sehol nem tud távozni a hő, csak a vízkörön keresztül a hűtőn át. Neked állandóan nyitva van. Így pályán kb nulla fűtésed lesz.
Amugy nem nagy cucc csak le kell szedni a vezermu szíjat így már érdemes, elnézést, kötelező azt is cserélni mert ugye most került hozzad ki tudja mióta van rajta és vissza tenni nem szabad.
nem nagy tétel amúgy ennél a motornál, ha jól emlékszem kényelmesen ki lehet cserélni 2 óra alatt két sörrel és fillerekből.ha pedig megvan mindenképpen melegítsd fel üzemire és teszteld a ventilator kapcsolast mert mint mondtam az gyakran beszarik ennél. 96 körül kapcsol ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
ricsi8800gt
addikt
Fűtés olyan van benne hogy vígan lehet benne ülni rövidnadrágban is ilyenkor,Mondom ahogy araszoltam vele fel ment szépen 90 fölé aztán ahogy tempót mentem vele vissza is ment a mutató. Ki cserélek persze mindent ha már termosztát csere lest
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
Markizmark
addikt
válasz ricsi8800gt #104551 üzenetére
Az üzemmeleg motor 90-108 fok körül van, típustól függően télen-nyáron, pályán is 90 körül kell lennie a mutatónak. Ha ennél kevesebb akkor nem jó a termosztát. Hiába jó a fűtésed attól még a motor és az olaj sem üzemmeleg és így többet is fogyaszt.
Nálam már 40 fokos víznél jön a jóidő, de az a motornak meg édes kevés.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
ricsi8800gt
addikt
-
mephi666
nagyúr
közben ideje leírnom, milyen sz*póroller a p0340 hibakód nálunk is
kb mindenen átmentünk már, amin lehet: motorvezérlő csere, gyári bontott jeladók, jeladó újrakábelezése a motorvezérlőig... lámpa meg visszatérő vendég randomra...
gondoltam egyet: megnéztem és valeo jeladó van a gépben (ami már nem gyári, egyik előző tulaj cserélhette erre, de nálunk bő 1 évig ment hiba nélkül), 10ért vettem egy koppra ugyanolyan újat... kicseréltem (vezérlés burkolatát 2 csavar fogja, majd szíjtárcsán keresztül egy nőgyógyász ügyességével azt az 1 csavart kell kihajtani... indításnál azonnal ott a lámpa már komolyan nincs más ötlet, mint egy minimum 3x ennyibe kerülő gyárival egyező minőségű alkatrész... írtam a Csergőnek, hogy náluk webshopból milyen jeladót ajánlanak (és esetleg találkoztak-e már ilyen jellegű szívással, mint a miénk) ...asszony már ott tart, hogy kb el kéne adni a kocsit ...én másik oldalról meg úgy látom, hogy most már tényleg meg kell lennie a hibaforrásnak, mert mindent kizártunk ...és utolsó 1-2 tízezresnek kell csak ráfolynia... vezérlés csere meg időszerű volt amúgy is, az nem pluszköltség... annyi, hogy van +1 felprogramozott motorvezérlőnk ...tartaléknak még az is jól jöhet... maximum, ha ez a sz*póroller véget ér, íratok rá valami racsing módot és elvisszük a gépet a ringre, hogy odaverjünk örömünkben a 105 lónak és nyugdíjazzuk a gt3 rs idejét
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Obyboy
addikt
Sziasztok.
2005-ös benzines G Astra tulajként van egy kérdésem hozzátok.
Valószínű nem én vagyok az első akinek elő jött az alábbi hibajelenség. Próbáltam a topicban rákeresni de gyanús, hogy nem a megfelelő kulcsszavakat használtam így nem találtam meg a kérdésemre a választ.
A jelenség a következő:
Ha beindítom az autót van hogy a műszerfalon minden mutató (hőfok, fordulat, sebesség, üzemanyag szint) alapállásban marad, ekkor minden más (lámpák és a megtett távolságok egyaránt) működik a műszerfalon.
Viszont ha olyan kedvük van a mutatók is működnek.
Valami kontaktos lehet vagy kezd tönkre menni de nem tudom mi lehet az és hol kezdjem keresni a hibát.
Autószerelő azt mondta, hogy merül az aksi, öreg volt már így vettem egy újat de a hiba nem múlt el. Most azt mondja, hogy keressek egy autóvillamosságis szakit.
Szerintetek mi okozhatja a jelenséget?"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
-
Obyboy
addikt
válasz Sanki #104560 üzenetére
Nincs az ismeőseim közt másnak G Astra. De ha lenne akkor is nehéz detektálni, hogy átmegy-e a hiba a másik autóba mert van hogy napokig jól működik.
Ha megcserélném egy másik astrával akkor egy kötekedő rendőr nem büntethetne meg, hogy pl a legutóbbi forgalmihoz képest kevesebb a km?"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
-
mephi666
nagyúr
válasz Obyboy #104562 üzenetére
nem tiltja semmi, hogy órát cserélj egy autóban, mert bármikor meghibásodhat... mi F-ünkben amikor kicseréltem, akkor +50ezres került bele
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
bul07
nagyúr
válasz mephi666 #104563 üzenetére
Hát nekünk nem ezt mondta a Kia szervizes
Öcsémnek egy aksi ki be szerelés vágta haza az óráját(vízhőfok és üzemanyag szint nem ment), és papírozott a szerelő mikkor cserélte úgy is hogy ugyan azt a Km állást állította vissza, valami jogszabályra hivatkozott hogy kötelező óracserénél
Egy totalcar írás ilyen témába [link]
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Sanki
addikt
válasz Obyboy #104562 üzenetére
Nyáron pont egy ilyen Astra-s vett tőlem egy km órát, ugyanez volt a baja, hogy néha gondolta magát és nem akart működni. Mióta cserélte azóta semmi baja nincs.
Km órát meg a kínai opcommal is lehet programozni.
5-10k között találsz órát biztosan. (Páran úgy is árulják,hogy már az adott km adatra tanítják). -
Pityka_
tag
Sziasztok,
Zafira B-n leesett a tükörlap a külső visszapillantó tükörről. Van valami ötletetek mivel tudnám vissza ragasztani? Mivel fűthető tükör valami hőálló anyag kéne.
Van valami spéci ragasztó vagy esetleg hőálló szilóval? -
Obyboy
addikt
válasz Sanki #104567 üzenetére
Köszi az infót.
Bíztam benne, hogy orvosolható a hibakiváltó dolog, de ha csak a csere a megoldás akkor elindulok ebbe az irányba, bár jó lenne tudni mitől ment tönkre, hogy olyat tudjak keresni használtban ami biztosan jó."Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
-
mephi666
nagyúr
válasz mephi666 #104557 üzenetére
futottam ma 1-2 kört helyi profi villamosságisnál meg a megszokott szerelőnél:
első körben a villamosságis mondta, hogy ilyen hibakóddal (P0340) szívtak már pár soron szépeket... végigjárták azt az utat, amit mi: motorvezérlő, kábelezés, jeladó csere, vezérlés csere, stb... hibakód meg folyton visszajött... azt mondta, hogy ezeknek az motorvezérlői annyira finnyásak, hogy a legkisebb eltérést is beírják hibakódnak... sok esetben pedig a hibát a vezérműtengely lógása okozta... kizárta a villamossági hibaokot
2. kör a szerelőmnél volt: ő azt mondta, hogy motorilag a mi kocsink tökéletes (előző tulaj nem keveset költött rá), nézték és nem lóg a vezérműtengely semerre, jelen is van tökéletesen, ahogy kell... rendelt egy új gyári jeladót, amit lengyelországban talált... a héten meglesz... (20 alatt meg fog állni)
én meg józan paraszti ésszel továbbgondoltam: valeo jeladót cseréltem valeo-ra, cikkszám is stimmel... (alkatrész festése már nem ugyanolyan) annyi, hogy a régivel időszakosan jött a hibakód, az újjal pedig már indításnál dobja... jeladó dobozán ott virít a szép "made in china" felirat... létezik, hogy a korábbi jeladó még minőségi cucc volt, amit x éve gyártottak és mostanra már csak kínai szemetet nyomnak? ha így van, akkor erősen bízok abban, hogy bekerül a ténylegesen gyári minőség, hibakód meg nyugdíjba megy
ui: ha valakinek Z16XE1/Z16XEP-nél előjön a P0340, szóljon... tudok adni majd próbára 2 valeo jeladót is (kb nagy tábla karamellás-mogyorós milkáért cserébe ): hátha az ő gépe szeretni fogja
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tikakukac
titán
válasz mephi666 #104573 üzenetére
Irányjelzőnél utángyártott instant kuka, gyári zacsiból kivett is egy vödör szemét, bontott, garantáltan keveset futott pályás törött kocsiból: tökéletes. És megy 100e km óta.
Már az sem olyan amit gyáriként veszel utólag, mint az elsővonalas.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mephi666
nagyúr
válasz Tikakukac #104575 üzenetére
megnyugtattál akkor, mert az elméletem megállhatja a helyét, hogy akkor a régi valeo eddig bírta, az új példány pedig már egy trágya és azért fix vele a hibalámpa
F-nél alapjárati motort cseréltem párszor, de az igénytelen egy öszvér volt: gyári alkatrész ment tán 20-30ezer körül, olcsó utángyártott meg volt 3-4ezerért... ilyet tettem bele, 2év után cserélni kellett... hasonló párezrest raktam bele, már nem tudom milyen márkából és 5-6évig nem volt vele gond... azzal adtuk el a kocsit
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
válasz mephi666 #104573 üzenetére
Főtengelyjeladót akartam cserélni mikor lent volt a váltó - miért is ne alapon, az utángyártott nem került sokba- az autó alig akart beindulni, ment vagy 2 henger Akkor homályosítottak fel, h főtengelyjeladóból csak gyárit - meg kb. minden jeladóból
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
TZ1
csendes tag
válasz Obyboy #104558 üzenetére
Szia! Nekem is volt hasonló gondom és a műszeregység csere oldotta meg. Átforrasztottam mindent rajta, de akkor sem lett jó. A km adatokat egy memória ic tárolja, de ne próbáld átcserélni mert ahhoz szét kell szedni a mutatókat is és nekem kétszer sem sikerült. /lehet ügyesebb vagy nálam!!!/. Egyébként autóbontóban vettem, mert a facebookon csak problémás eladók voltak/ hitegetés, mást küldtek, .. A 3-ik után mentem bontóba.
-
---gabika---
tag
válasz Obyboy #104585 üzenetére
Helló!
Lehet neked is ilyen hibát produkál?
[VIDEO]
Corsa C. 1.2 benzin.
Reggel csak hidegben! -1 fok alatt nem bírom beindítani a járgányt.
Folytószelepre gyanakodtunk,kicserélve. Ha csak ráadom a gyújtást,nem indítózok,csak nyomkodom a gázpedált akkor is így villog mint a karácsonyfa. Gázpedál kicserélve.
Miután egyszer elindul azután semmi baja,megy szépen. Nem fullad,nem ál le,nem köhög/pruszköl.
Csak a reggel hideginditásnál csinálja.
Hőfokszabályzó is kicserélve.
Mint ha kontakt hibája lenne. Van 1-2 szerelő ismerősünk,ők sem tudnak már mit mondani rá.[ Szerkesztve ]
-
Obyboy
addikt
válasz ---gabika--- #104588 üzenetére
Szia.
Nem nekem nem ilyen hiba van. Nekem a lámpák rendesen működnek. Indításután a mutatók nem akarnak megmoccanni. Mindegyik alaphelyzetben marad."Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
-
addikt
Valami lett az elektromos rendszeremmel. Ez a TID vagy MID vagy mianeve úgy működik a vectrában, h gyújtáson megy a 2 sor display de ha jár a motor akkor csak a felső (és el is halványul). Namost nálam végig ugyanazt mutatja, nem változik semmit ha jár a motor. A másik, h nem megy a rádió sem. Gondolom ugyanazon körön vannak.
Gyújtáskapcsolót kicseréltem (volt egy vatta új a polcon), nem javult meg a dolog.
Mi lehet vele szerintetek?
Hétvégén megyek hollandba, nem szeretnék zene nélkül 12 órát levezetniMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
válasz Gyarmati_ #104591 üzenetére
Igen, gyújtáson nem járó motornál. Mikor beindítod csak a felső sor mutatja az időt és a hőmérsékletet. Egyébként meglett a hiba. Egy bizti rakoncátlankodott, nem volt elégve csak nem érintkezett. Kicseréltem és minden fasza
Vagyis majdnem, nincs ködlámpám se elől se hátul Biztiket átnéztem, reléket lepróbáltam, kapcsolóban a kis gombokat szintén - minden fasza de még a relé se kattan ahogy benyomom a gombot
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
Pityka_
tag
Sziasztok,
Zafira B-nél ha párásodnak a hátsó lámpák akkor ki kell cserélni a lámpatestnél a tömítést? -
addikt
Jaja, ezek nekem is eszembe jutottak
Már ott tartok (fejben), h összekötöm a kapcsoló érintkezőjét a relével.
Nem egy űrtechnika: 1.-es érintkezőn bejön a delej, a 2-eseken meg elmegy attól függően, h melyik gombot nyomom.Miközben írom a posztot kimentem méricskélni és valami nem kerek (nekem):
A középső fém érintkezőhőz mérve minden lábon (vagy mik azok) 12 V-ot mértem (gyújtáson of course), kivéve a 2 jelöltet (azokon nincs áram)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
juhasz22
aktív tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni egy alkatrész beazonosításával kapcsolatban!
Adott egy Astra K 1.4T B14XFT motorkódú autó amiben laikus inspekció után egyetlen olajfolyásra utaló jelet találtam.
Mi lehet az olajsaras alkatrész és esetleg mi okozhatja a folyást?[ Szerkesztve ]
iPhone SE (2020) --- Nintendo Switch™ OLED --- Sony PlayStation™ 4 Slim 500GB --- 55" LG C1 OLED
Új hozzászólás Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...