- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- iPhone topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
ma A Xiaomi márkája robosztus órának kinéző csomagolásban kínál olcsón aktivitáskövetőt.
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
-
TFSi
őstag
-
veterán
A MOL és társai modern adalékokkal dolgozik.
Azt nem írtam, hogy az Auchan nem adalékol, de ezt csak ők maguk tudják biztosra, ez számomra nem megnyugtató. A MOL nyers üzemanyagot ad el, mindenki maga teszi bele a saját receptúráját.Milyen adalékokat szokás az üzemanyagba tenni: pl. lerakódásgátló, súrlódáscsökkentő; a többi Google.
A 98-as lehet, hogy hoz az autómba +1-2 lovat, én nem érzem meg ezt. A 95 teljesen OK számomra.
Szombaton az budaörsi Auchan 95 381 Ft volt; MOL 95-öt Netrisk kártyával +/- 1-2 Ft eltéréssel tankoltam volna.De most kivételesen 98-at tettem bele + VIF (Google), hogy nyugodt legyek. Jól fogyasztott vele, de nem tudom összehasonlítani, mert mindig más a fogyasztásom a körülmények függvényében.
-
veterán
Én elfogadom, hogy szerinted mese; szerintem meg bőven jó az én autómba a 95.
Az egész cikk a kompresszoros-turbós motorról szól, amit nagyon helyesen kivezettek a piacról. Kicsit novothtibi is visszavett már.
Nagyon OFF: Gondolom jól lehúzta azért a javítással a kedves ügyfelet, inkább tettem volna bele egy bontott motort max. 150 k-ért + munkadíj.
[ Szerkesztve ]
-
ekrisztian
senior tag
A technika jellegéből, az égés és befecskendezés kopog, ez engem idegesít.
Kollégámnak mondtam egy hete, mikor beültem hátra az Opel Astra J-be. Te ez a Diesel motor nagyon hurka ebbe a nagy autóba. Azt mondja ez turbó benzin
Én kérek elnézést
De lényeg ő szereti. És azzal nem vitázok, kevesebb benzin fogy neki mint nekem.
Viszont az enyém 2005-ös technika, és így a méret, lóerő (motor) és automata lévén ez a fogyasztás nekem "megfelel".
Nem ismertem ezt az oldalt, majd írogatom én is.[ Szerkesztve ]
-
-
Motion_Blur
félisten
Jah
Én most is oda viszem (szombaton) ahova évek óta, de most valszeg utoljára.
Eddig évekig 2.500-ért cseréltek, tavaly 3.000-ért, most 5k-t mondtak
Kövi olajcseréhez megveszek mindent ami kell itthonra és onnatól most már tényleg magamnak csinálom.
nem az 5k vág földhöz, hanem az hogy hirtelen majdnem dupla annyi lett egy 15 perces munka... hiába, vállalkozóéknál jóvilág van, és mindenki egyre pofátlanabb
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mágus2
Közösségépítő
Van olyan helyzet, amikor muszáj. Legutóbb, mikor ilyet használtam, egy roomsterben cseréltem olajat 34k km után... Városi autó, ez a futás 3,5 év alatt jött össze, ennyit ment szegény 1.2TSI azzal az olajjal. Ment bele a tisztító, utána olcsó 5w 40 100km-re, utána a gyári előírás szerinti drága 0w 30. Most is megy, olajat nem eszi, de ha láttátok volna, mi jött le belőle a mosó után... még a második cserénél is fekete volt, ami lejött.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Nem hype, nyilván van jobb olaj. DE a gyári ajánlással csak nem lehet mellényúlni.
Ha valaki gyikolja a motort akkor vegyen ahhoz való olajat, de normál felhasználásnál meg mindegy hogy ENEOS, Castrol, Motul, vagy ECSTAR.
Lényeg hogy 1.6 szívónál is illik 12k környékén ledobni
7.500-nél meg azért cserélünk, mert szeretünk olajat cserélni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
Rákérdeztem most az olajcserénél, Bubinál 100k-nál kell a gyártó szerint de én addig tuti nem várok vele. A váltóolajra is 120k a gyári előírás és még a fele előtt ledobattam. Most hidegen is sokkal jobb a váltási érzet.
Mondjuk a hátsó difiben már, így is fekete volt az olaj, de a váltó olaj még szép volt ránézésre.#nincsbennetarcsi
-
nyemi
csendes tag
Köszönöm választ. Szóval, jó középkategória. "Hmm". Őszintén "MANN"-ba szerettem volna ilyen paraméterekkel szűrőt találni, de sajnos nincs. Nem tudom a MANN után mi a legjobb ? Vagy mi a minőségi sorrend az olajszűrők között? Azért vacillálok, mert mint tudjuk ez a motortípus elég melegen dolgozik (termosztát nyitási hőfok:92-105C°) és ha valami rossz minőségű visszafolyásgátló szelepbe "belefutok", lehet többet árt mint használ.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- Jelszókezelők
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest