- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
K Norbi
addikt
Liquy Moly olaj beszámoló.
Első hallásra hideg indításkor és melegen is.
Teljesen rendben van.
Szépen jár vele a motor.Majd még a továbbiakban kíváncsi leszek rá.
Hogy eszi.
Zaj mennyire változik.
Most amúgy penge.
Gyári GM el nem ilyen volt a hangja ez biztos.
Jó friss olajjal minden motor szebben duruzsol.Nehogy a golf is ezt kapja
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz MasterMark #8909 üzenetére
Elfnél akár 3-5e km-ről beszélünk, nem is csak rövid távokon hajtva. Aztán a hang megváltozása egyáltalán nem biztos, hogy azt jelenti, hogy az olaj nem tudja már ellátni a feladatát.
Pl. a Valvoline MST C4 nálam a beöntés után rögtön olyan kemény hangú volt.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #8909 üzenetére
Legszuro csere utan volt hogy erezhetoen konnyebben vette a fordulatot. Az is akkor tulhordott vt picit.
#nincsbennetarcsi
-
-
grizlisandor
addikt
Fékfolyadék téma az off topik vagy belefér a témába?
Bimmer Experts, Ep. 135, fékfolyadékokról is volt szó, ők a gyárit vagy racsét ajánlottak az M4be. Racse fékfolyadék nevében is racse(AP Racing Factory R Dot 5.1), ATE SUPER DOT 5.1 4 Celziusszal "rosszabb". Racse fékfolyadékot, ahogy kerestem googleba, nem is kapni itthon; nem mintha kellene nekem.
Nekem elég lesz az ATE dot4, vagy 2x áron lehet gyárit is tenni bele, filterABCtől vagy kauffertől. Mágus2 írása alapján gondolkoztam a Bosch dot4en is, de ATE fékhez, ATE fékfolyadékot!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #8913 üzenetére
Ate teljesen jo, nekem is az van a Bubiban Ate SL.6 ha esp-s az autod.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #8913 üzenetére
Motul RBF660.
-
veterán
válasz grizlisandor #8913 üzenetére
Az Ate DOT4 SL6 bőven jó lesz, 0,5 liter elég. Biztos jó a Bosch is, meg az összes többi neves gyártmány.
-
grizlisandor
addikt
Akár.
AP Racing hivatalos forgalmazó nincs is hazánkban, bezzeg UKban akad.
Biztos okkal ajánlják a fiúk.(#8914) Qru & (#8916) focvis:
Pirosba sima Dot4 kell, mert nincs ESP.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz grizlisandor #8917 üzenetére
Febi ment az F31-be, én elégedett vagyok vele.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz grizlisandor #8920 üzenetére
Egy olcsó alternatíva, főleg ha 2 év múlva úgyis leengeded az egészet. Ha csak frissítés akkor egy 0.5L elég, ha az egészet cserélnéd akkor a literes jobban jön ki árban szerintem. Ez volt a legolcsobb azok közül amit a kereső feldobott... Tuti nem ez a legjobb, de nálam működött.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Még diaggal sem tudod a teljes töltetet cserélni, ahhoz szárazra kellene szívni vákuumos géppel először, de akkor lelevegősödik.
Kétlem hogy van otthon gyári diagnosztikája, de én örültem volna ha más is elvallalja nem csak a markaszerviz..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Rocky975
senior tag
Sziasztok!
Egy kis érdekesség az Eurol Fluence Fe 5w30 olajról.
Eredetileg a Citroenbe vettem mert van psa B71 2290 minősítése. Ugy alakult, hogy a feleségem 2010-es Hyundai I10-es 1.1-es benzines kocsijába raktam bele.
Elötte volt benne gázos shell 5w30, Total ineo longlife 5w30 majd az eurol.
Eddig sem volt hangos a motor de ezzel az olajjal brutál halk, olyan mint a doxa. Mindig rá akarunk indítani, mert nem hallani, hogy jár.
Az autócsak rövid távokat megy , évente cserélem az olajat. Ezalatt kb. 2000-2500 km megy bele.
Tavasszal ez megy a citroenbe is.
Tudom, hogy egy olaj megítélésénél nem mérvadó az hogy milyen csendes vele a motor, csak érdekességként osztottam meg veletek.Iphone 6s , Samsung Galaxy S8+
-
erik365
aktív tag
Sziasztok!
Ismeri valaki a Meguin olajat? Ha jól tudom a Liqui Mollyhoz tartozik.Nagyon furcsán egyeznek a számok, vajon ez csak véletlen?
[Meguin 5w-40]
[LM 5w-40]1.4 T-jet M32
-
Motion_Blur
félisten
Beleugrott a TSI-be a csoda Shell, és hazaértem vele
Válóolajcsere után a váltás sokkal karcosabb és nagyobb erőt igényel, néha szinte "akad". Ezt korábban olvastam több helyen is, márkától függetlenül. Az szerelő szerint pont 2 liter kellett bele, én picivel több mint 1-ről tudtam, lehet átbaszott, költse gyógyszerre, bár azt láttam hogy mindent felszivattyúzott a tartályból, de hát a csőben sok tud maradni.
Az 57e km-t futott NGK Iridium gyertyák nagyon gatyák voltak, szvsz itt is érdemes felezni az intervallumot.
Légszűrő továbbra is patyolat tiszta volt, így megkezdte harmadik etapját. Tényleg olyan volt mint az új, 17e km és majd másfél év után.
Képek most nem készültek
De ez volt a szett:
A maradék:
Egyébként a dobozon fel van tüntetve hogy bontatlanul 4 évig tárolható és felhasználható.
mod: munkadíj:
minden megkezdett félóra:
2020-ban: 5k
2021-ben: 7,5k
2022-ben: 10kSzegény magyar vállalkozók
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
monosgeri21
tag
válasz Motion_Blur #8930 üzenetére
Az mitől lehet? Ráadásul látom, hogy nem is spóroltad el és gyári váltóolaj ment bele
-
grizlisandor
addikt
válasz Motion_Blur #8930 üzenetére
Érdekes ez a váltóolajcsere, arra gondolok, hogy talán rég volt benne cserélve és az eddig beágyazódott szennyeződést felkavartátok. De, ha jól emlékszem nem ez volt az első csere benne. Esetleg nem volt közeli lejáratú a gyári váltóolaj?
Gyárilag hagyományos gyertya kellene bele nem? Ahelyett berakott iridium gyertyára azt mondják, hogy az jobban bírja.
A légszűrőt én cserélném egy év után, főleg, hogy egy turbós motorról van szó.
Ezekből a henger alakú levegőszűrőkből én még nem láttam extrém koszosat, ellenben a téglalap alakúból igen. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #8930 üzenetére
Fura, nekem a valtoolajcsere utan sokkal finomabb lett a valtasi erzet.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #8930 üzenetére
“Az 57e km-t futott NGK Iridium gyertyák nagyon gatyák voltak, szvsz itt is érdemes felezni az intervallumot.”
Emlékeim szerint a Suzuki M13A-nál nem néztek ki olyan rosszul a szintén irídium NGK gyertyák a gyár áltál megadott 105k km után, pedig parazita gyújtása van*. Na, majd lefotózom 210-nél, max. 2 hónap, és elérjük.
*Azaz spórolás miatt 2 trafó van csak, a hengerpárok közül amíg az egyik tényleg gyújt, addig a másik már a kipufogásnál tart, és beleszikrázik abba is. Élettartam szempontjából így dupla annyit kell kibírniuk a gyertyáknak.
szerk.: A Jazz gyertyái viszont tényleg szarul néztek ki, de jócskán túl lettek hordva (40k km helyett majdnem 60k, nem irídium), szegény előző tulajnak csak felszámlázták a 8 db-ot. Könnyű volt lebuktatni a szervizt, mert a számlán Denso szerepelt, én meg csupa NGK-t vettem ki.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem szeretnék szakmai vitát indítani veled, mert #boldizsarnakmindigigazavan, de az M1xA motorok nem közvetlen befecskendezéssesek, szóval nem is kopkodi a hitvány elszállt szóráskepu fosch injektor a gyertyákat... A hasonló elven működő Toyota motorokban a Denso és NGK iridiumos örökélet + 5nap, van aki 10 évesen cserélte először és kutya bajuk volt.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Motion_Blur #8930 üzenetére
Nem tudom mennyi volt a hazaut, esetleg a váltóolaj nem melegedett fel eléggé? A Suzukik gyári váltóolaja is hidegen olyan mintha a egy IZSt vezetnék...
Gyertyát próbáld 40ezrenkent cserélni.
Az oradijhoz: hát igen nincs elég munkájuk aztán élni kell valamiből, hiszen egyre megbízhatóbb autókat gyártanak amikben 20 évesen is max gyertyát kell cserélni a 🌏 - 🎑 távolsággal az órájában...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Motion_Blur
félisten
-
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #8946 üzenetére
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Motion_Blur #8946 üzenetére
Ezért írtam hogy menj még vele, hátha helyreáll a váltó, gondolom te sem 60-70km-re jársz autoszerelőhöz...
Kell idő hogy az olaj "megforduljon" benne, sok helyen csak egy vékony olajfilmen siklanak az alkatrészek, az pár km alatt nem alakul ki. Szárazra engedtetek, aztán feltöltés és mehet is, oda is kell érnie a kenesi helyekre annak az olajnak..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
hemaka
nagyúr
Errol az olaj market nagykerrol tud valaki valamit, lehet toluk rendelni nem kamut kuldenek?!
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen