- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Igen, a 2013-ig gyártott kéziváltókba ezt ajánlja a gm a váltóiba. Hogy mi a pontos viszkozitása, azt nem tudom. Itt amúgy nagy csodák nincsenek, annyit kell nézni a kocsiknál, hogy a difivel együtt van olajozva a váltó, vagy külön. Teszel bele valmilyen normális váltóolajat és kész vagy.
-
tboldi
nagyúr
Teszel bele valmilyen normális váltóolajat és kész vagy.
Hondánál (meg még egy pár márkánál) azért nem ilyen egyszerű. Illetve de, egyszerű, csak a gyárit szabad beletölteni, semmi mást. Kizárólag abban vannak olyan adalékok, amire szükségük van a szinkrongyűrűknek, más random olajban nem találhatók meg, viszonylag rövid időn belül felújításra lesz szükség, ha a kedves user nem MTF-3-at tölt bele.
-
veterán
válasz Motion_Blur #7977 üzenetére
Most néztem meg, ebben 2500 km van (Liqui Moly.4200, az autóban 82500 km, 2.0 TSI.)
Ami meglep, még mindig maximumon van. Ennek oka lehet, hogy:
- kicsit túl lett töltve
- igaz hosszú utak voltak, de ritkán forgott 3500 felett (160),
-ennyire szuper a Liqui Moly, de ez hülyeség, bár API SP minősítésű. -
veterán
válasz MasterMark #8016 üzenetére
Leesett... Akartam írni, élőben szürkésebb, nem ennyire meleg barna, ennyit tud a kamera. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ezt a lehetőséget csak azért zártam ki, mert közvetlenül egy 200 kilométeres út után néztem, a 8-as felé jöttem haza; Fehérvártól kifújtam az orrát a pályán.
Szerk: mindig ilyenkor nézem, hosszú út után, meleg motorral - beállok a garázsba, kb. 5-10 percet várok (közben kipakolok, leszedem a bogarakat).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor elparolgott belole a viz meg a benya is (kiveve ha melegen is tuldusit de azt latnad a fogyin).
Az a hivatalos meres, legalabbis nekem a manual is azt irja, hogy meleg motornal 3-5 perc allas utan nezd az olajszintet.
En az oregemtol nem igy tanultam, ezert mindig inditas elott nezem hideg motornal.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeadMeat
veterán
válasz Motion_Blur #7993 üzenetére
Meglatjuk mennyire birja a strapat. A csere periodust nagyon nem szeretnem kitolni, a felhasznalas modja miatt sok varosi rovid ut, de legalabb nem hideg a motor az esetek 98%-ban. Havi egyszer autopalyan egy jo ~200km van beletekerve, a tobbi varosban. Havi olyan 2500km kb. En meg ugy vagyok vele, hogy az olaj olcsobb mint az uj motor. Lehet kibirna a 15k-t, de nem akarok ezzel hazardirozni.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Motion_Blur
félisten
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #8022 üzenetére
Hűtőfolyadék esetén jogos mert ott túlnyomás lehet, de olaj betöltő sapkát viszont járó motornál is leveheted (alapjáraton nincs töltőnyomás)... Bár lehet kicsit fröcskölni fog egy elhanyagolható mennyiséget, szép ruhában nem ajánlott kipróbálni
Amúgy lehet olajcsere miatt írja így a manual, hogy tuti legyen olaj a szűrőben is, nehogy valaki indítás előtt maxon lévő olajra azt higgye, utána is úgy marad[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
dellfanboy
senior tag
tudnatok segiteni 1.2 benzines 44kw-os seat ibiza 2008-as evjarut autoba milyen motorolajat vegyek? marmint wv502.00 vagy esetleg figyeljek oda masra is?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
félisten
válasz Motion_Blur #8022 üzenetére
Leveheted, semmi sem fog történni. A pálcán nálam mindig megállt az olaj, üzemmeleg motornál is, pedig az edge jó folyós. Illetve cseppenik közben, azonban a szint leolvasható.
-
Asbee
veterán
válasz dellfanboy #8025 üzenetére
504.00 5w-30 vagy 502.00 5w-40. Inkább az 5-30 ha bírja.
-
K Norbi
addikt
válasz dellfanboy #8025 üzenetére
Ezzel tehetsz egy próbát [link]
Persze van puccosabb is.
[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz Motion_Blur #8022 üzenetére
De miért kéne levenni a kupakot az olajszint ellenőrzéshez?
Nekem is egyébként úgy írja a manual, hogy meleg motornál 5 perc állás után kell megnézni.
Ha hidegen minimumon van a szint akkor meleg motornál 5 perc után van pont középen nálam. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #8031 üzenetére
Nekem a nivo is olyan forro hogy max kesztyuben foghato meg. 2.5 literes benzin, eleg sok veszteseghot termel… Ott a motorterben kb minden forro.
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
Céges 1.5 dCi-be is ment a jóság, ENI R Tech 5W30 + minden szűrő cseréje Filtron/Mann + fékfolyadék cseréje szintén ENI.
Friss olaj, 30 km után:
(#8015) focvis: nagyon szép, pedig ott van miért talpalni, és úgy tudom h nem finomkodsz
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #8033 üzenetére
Én meg kipróbáltam (volna) az üzem meleg motornál történő olajszint ellenőrzést. Megfogtam a nívót... és k. gyorsan elengedtem mert olyan forró volt.
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #8033 üzenetére
Picit az árakról:
ENI R Tech 5W30 5 liter + Mann üzemanyagszűrő, Filtron olaj-, levegő-, pollenszűrő + DOT4 ENI fékfolyadék munkadíjjal számlásan br. 57k. Ebből a munkadíj 15k.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
raziel01
veterán
válasz Motion_Blur #8035 üzenetére
Ennyiért szvsz korrekt.
Márkaszervizben ez 220 ezer lenne minimum. -
félisten
-
dellfanboy
senior tag
lehet ezt mar vki megrendelte, megprobalta berakni az autojaba de rossz volt a meret, viszont olajos kezzel fogta meg es megmaradt a nyoma, visszkuldte a filterabc-nek ok meg elpasszoltak neked..
de az is lehet szallitas/gyartas kozbe kapta meg a koszt.ez kb olyan mintha refurbished cuccott adnanak el. reklamalj. engem tavaly hegesztogep vasarlos soran probaltak atbaszni egy masinaval..
Reklamalj minel hamarabb.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Asbee
veterán
válasz dellfanboy #8039 üzenetére
Egyértelműen gyártás során valami. Ha bepróbálták volna nem így nézne ki. Vissza kell küldeni, kicserélik vagy visszafizetik. Ennyi.
-
K Norbi
addikt
Ott van rajta..
Bosnyák fos azért ilyen.Hát én is megszabadultam tőle
Valahogy nem tetszett.Egyébként az én Germany szűrőm már kifutott mindenhonnan.
Szóval amit rendeltél a filter abc ból, az friss áru lehetett.
A bárdi meg régebbi készlet. Szerintem jó fél/ 1 év.
És a bárdiba is csak bosnyák lesz a te fajta szűrődből."Onnan gondolom, nekem már a bárdiba is csak bosnyák volt"
Szóval vagy veszel még 2db a Németből betárazol.
Vagy Mahle[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Volt kis szűrő mizéria
Szóval a Gyári
Amit a Mann gyárt, de 2019 ben volt egy módosítás és a 2 széléről elmaradt a merevítés.
Csak a szövet zár.
De majd az Opelnél meglesem, gyári milyen maradt..Ez az új Mann
A jelöltek
Itt látszik a Valeo mellett mekkora lyuk volt
Sajnos.... Nagyobb volt 4mm el, és megrogyott.Ilyen a pollenszűrő háznak a bele...
Hengst volt a legjobb, ez oda való.
Jól zárt mindenütt.
Mann nem is tudom, denckermann inkább szóra se méltatom..
Előtte Filtron volt, az meg lötyögött benne.
Egyébként basznak rá az emberek, golf 7, Passat B7 B8 nál is ilyen.
Veszik a no name szűrőket, az úgy zár hogy sehogy.
Bedugják kész.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
VW nak is eleinte körbe keretes volt a Mann.
De már ilyenek.Nem értem.
Nekem ami jött Mann "Made in germany"
Odaraktam egy egyenes felültre és oldalsó fehér csík kintebb volt 3mm el mit maga a szövet.
És ott bazi nagy hézag volt, az akkor hogy zár?
Úgy jó lenne ha végig szövet lenne.
Talán ha ollóval levágom róla a kiálló részt. És a szövet ráfekszik végig.És felül a Mann szart sem zár, csak oldalt. A hengst az igen, az felül 2 szélén zár.
De a mann Felül hozzá nem ér semmihez, alul meg lamellákra ül rá a pollenszűrőEzt hogy gondolják egyébként??
Köpedelem.....
Látom Youtube on is..
Hát vehetik az emberek a puccos méreg drága szűrőket.
Kb semmit nem ért, ha mellette megy át a szűrtelen.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #8045 üzenetére
drive2.ru fórumon megkérdezték a Mann-t miért lett módosítva?
A válasz hogy olcsóbban tudják adni ezeket a szűrőket.
De nem befolyásolja a szűrő hatékonyságát.
Ugyanolyan jó mint volt, és olcsóbb is.Jól mondod, spórolás.
Mondjuk tényleg van ára.
Kauffernél 4800Ft a HengstÉs az Unix
Ide kevés a 40-50% kedvezmény
73% kell[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
melyik olajszuro leszedo szerszamot ajanlott megvenni, mint best buy? focus mk2 1.6benzin az alany. amit idaig probaltam: csiszolovaszonnal megfogni es kezzel hajtani, bor ovet valahogy raeroszakolni es avval lekapni, de nem sikerult. gondolkodtam atutok egy nagy szoget/betonvasat/csavarhuzot, de ha van egy celszerszam hozza par ezresert akkor nem kinlodnek vele. csak a problemam hogy a szuron nincs hatlapfeju.. ill olyan nagy vizpumpa fogom se aminek atmeroje 74mm, ahogy nezegettem a mostani szurom ilyen nagy.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Politika
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- További aktív témák...